hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan bij ijlien slijmen dat hij ze bedacht heeft, wedduh!
quote:
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??quote:
Bedoelde eigenlijk tip van het jaar.quote:
Ze zullen straks wel naar de andere kant gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..
Ulh...![]()
Ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??
jah sorry, m'n ware aard komt soms bovendrijvenquote:
ik heb medelijden want ik ben als de dood voor bewegende kleine beesten en ik weet dus hoe je je nu voeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..
Ulh...![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zullen straks wel naar de andere kant gaan
zal ik daar eens een poll voor startenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maakt me dat stagiair van de dag?
je bent echt een vreemd balletjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa #2
dat heb ik ook bij sommige mensen..... en nu negeer ik die gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah sorry, m'n ware aard komt soms bovendrijven
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |