Niet zo over IJlien haar kantoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?
[afbeelding]
mond dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ogen en mond dichten dan heel hard rennen. in ieder geval niet als een bezetene om je heen gaan slaan....
Niet rennen??? Brrr...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heen
klaag 'm aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kijkt mijn tips af! plagiaat!
Nee is beter van niet. Je kan beter proberen stevig door te lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet rennen??? Brrr...
en nee het is een kantoorunit geen container (maar die vervoert mijn oom wel)
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik kan geen 2 dingen tegelijkertijd doen hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef Houniet het volgende:
Kan iemand die helikopter uit de lucht halen?
Idddddddddddddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
♪ ik ben mezelf niet of noooooooooit geweeeeeeeeeeest ♪
er is leven na de doodquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
♪ ik ben mezelf niet of noooooooooit geweeeeeeeeeeest ♪
het is de tip van de dagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
best handig, behalve wanneer je extra proteine binnen wilt krijgen....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan bij ijlien slijmen dat hij ze bedacht heeft, wedduh!
heb je dat fragment beluisterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |