quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werk
Vreemd balletje ?? zeg maar gerust een mongoolquote:
zonder jou zaten we nu in andere topics waar wel nuttige discussies gevoerd wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werk
ik denk dat iedere stagiair wel geprobeerd heeft een dergelijk topic op te starten, alleen die van jou sloeg aan. en zonder ons was jouw topic ook niets geworden....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2de keer vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
zonder jou zaten we nu in andere topics waar wel nuttige discussies gevoerd worden
Ik heb alleen maar goede tipsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sorry maar hij had die geweldige tip![]()
en dat duurde bij jou ook ff dus laat me nog maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij sommige mensen..... en nu negeer ik die gewoon
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat iedere stagiair wel geprobeerd heeft een dergelijk topic op te starten, alleen die van jou sloeg aan. en zonder ons was jouw topic ook niets geworden....
DUS
Dank je..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb medelijden want ik ben als de dood voor bewegende kleine beesten en ik weet dus hoe je je nu voelt
en ze waren duidelijk hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind goddess omdat ze zo lief was om leuke nieuwe foto's te laten zien
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind goddess omdat ze zo lief was om leuke nieuwe foto's te laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |