Het is een bendeleider reeks ja !quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das echt n reeks en dat mag niet
![]()
dat vind jij, dat vind jij meningen verschillen daarom ben ik ook zo blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:37 schreef Bendeleider het volgende:
Donna eet hooi donna eet hooi , je kunt zeggen wat je wil maar mijn helms is mooii
Dit hele topic was mijn idee. DUS !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuker dan mother-mother??
Dan moet je nog even oefenen![]()
je bent toch blinkyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Blinky het volgende:Snelkookpan, snelkookpan, ik ben linky en kan er wat van
Meeze Meeze, Maryse moet beter leren leze!quote:
Snelkookbier snelkookbier ,pijpen,neuken,fisten deed ik al in groep vier..quote:
schimmelhoer schimmel hoer, ja dat is je moeder ben jij nu even stoer !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Snelkookbier snelkookbier ,pijpen,neuken,fisten deed ik al in groep vier..
doe s lief doe s lief ,botvier je frustraties op mij ik ben hier de topicdiefquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
schimmelhoer schimmel hoer, ja dat is je moeder ben jij nu even stoer !
dat is waar, dat is waar, gelukkig sta je niet naast me want ik sla je in elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
doe s lief doe s lief ,botvier je frustraties op mij ik ben hier de topicdief![]()
lukt je niet lukt je niet , ik sla je al neer met alleen mn linkertietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat is waar, dat is waar, gelukkig sta je niet naast me want ik sla je in elkaar
es-kaa-veej es-kaa-veej iedereen die jelle heet die spoel ik door de pleequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Skv het volgende:
Skv, Skv, zit maar bier te zuipen en hangt voor de tv![]()
achter je pc achter je pc , irl ben je n sneue sneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef MaRySe het volgende:
schimmelhoer schimmel hoer, ja dat is moeder-moeder en ik ben heel erg stoer
wat de neuk, wat de neuk, niet zo schelden, das niet leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
es-kaa-veej es-kaa-veej iedereen die jelle heet die spoel ik door de plee
keigemeen keigemeen ! je voelt je wel heel tof maar ik schop je scheen !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
achter je pc achter je pc , irl ben je n sneue snee![]()
wat de neuk, wat de neuk, schelden ja dat is dus echt wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
wat de neuk, wat de neuk, niet zo schelden, das niet leuk
durf je wel , durf je wel schop tegen mn scheen en ik sla je op je ....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
keigemeen keigemeen ! je voelt je wel heel tof maar ik schop je scheen !
Ja dat rijmt dus nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
durf je wel , durf je wel schop tegen mn scheen en ik sla je op je ....![]()
Ma-Ry-Se, Ma-Ry-Se,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
es-kaa-veej es-kaa-veej iedereen die jelle heet die spoel ik door de plee
Bier festijn bier festijn, 3 vuisten in je anus doet wel heel erg pijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
Harde schijf, harde schijf Sanne is een ontzettend lekker wijf
domme sanne domme sanne , liet zich nemen door wel honder mannequote:
piese is niks concreets.quote:
Leuk dat je me verrast, maar ik ben ook niet echt enthousiast.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
domme sanne domme sanne , liet zich nemen door wel honder manne![]()
Dit is de slechtste
dat is dat spul dat uit je plassert komtquote:
Maryse maryse , als ik dit gedrocht bekijk moet ik niezuh ..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat is dat spul dat uit je plassert komt
es-kaa-vee, es-kaa-vee, er rijmt niks op Maryse en daar zit hij erg mee
snelkookpan, snelkookpan, je mag heulemaal niet liegen en je voelt je nu de man !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:21 schreef Sickert het volgende:
maryse maryse die vadsige teef neem ik elke dag in dr snee
Maryseslet Maryse slet, elke week wel 30.000 kerels in haar bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maryse maryse , als ik dit gedrocht bekijk moet ik niezuh ..![]()
Jij kan het echt niet hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:27 schreef Sickert het volgende:
maryse maryse ik neuk je elke dag wel degelijk in je snee
maar dat voel je niet en vind ik fijn want mijn penisje is klein
Mmm, lekker een broodje met briequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:35 schreef seilram het volgende:
broodje met brie, broodje met brie, kom hier ik leg je op mijn knie!
Als het maar flowt kerel, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:39 schreef L.Denninger het volgende:
toetsenbord, toetsenbord, ik zou graag kunnen rijmen maar toch lukt me dat niet echt.
Word...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:39 schreef vanBoeschoten het volgende:
Koentje3 Koentje3, ik zit nu op het werk dus thuis schijten doe ik ff nie
piemel paturain piemel paturain, ik ben er weer dus dat is echt wel fijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Sickert het volgende:
pagina 2 pagina 2 we zitten nu op pagina 2 te wachten op maryse
mijn idee mijn idee ! je bent een stinkend broertje en je stoel is geen WC !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mijn topique mijn topique je hebt mijn topique gepikique
je mist de flowquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
ezelsoor, ezelsoor, veel mensen denken mee te doen maar zijn er te dom voor.
Het is Marysequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:46 schreef neegij het volgende:
marijse, marijse, als ze klaarkomt gaat ze krijse
Maakt niet uit, als je maar krijst als je klaarkomtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is MaryseEn de Y spreekt je uit als "ie" !!
!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:51 schreef Sickert het volgende:
dai Lalama dai Lalama jouw gerijm is elke keer weer een drama!
grote eik grote eik, schrijf nou maar snel verder want ik ik vind je nu al een grote zeikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef -DailaLama- het volgende:
"nog meer"
Het hele topic staat er vol mee en dit is pas mn eerste met jouw zus erin.
Kleine lul, kleine lul, je hebt een kleine piemel en uit je anus komt groen spulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
grote eik grote eik, schrijf nou maar snel verder want ik ik vind je nu al een grote zeik
schimmelgeit schimmel geit, ook al noem jij je een lama het is sokken wat jij breitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef -DailaLama- het volgende:
"nog meer"
Het hele topic staat er vol mee en dit is pas mn eerste met jouw zus erin.
sickert leert sickert leert, hij heeft het nog niet door maar een t hoort in probeerDquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef Sickert het volgende:
dikke sproet dikke sproet Kleine_Jelle probeerd te rijmen alleen kan hij dat niet goed
Katte zeik katte zeik je topic is gepost om 7 voor 1 en dat is dus niet 10 voor 1 dus vandaar dat ik zeikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef MaRySe het volgende:
tien voor één, tien voor één, ja dat was de tijd net en dat is echt heul gemeen !
Vuile hoer, vuile hoer, je hebt wel commentaar maar spellen kun je voor geen moerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef Sickert het volgende:
dikke sproet dikke sproet Kleine_Jelle probeert te rijmen alleen kan hij dat niet goed
vuile wout vuile wout, verzin nog meer leuke rijmsels of ik sla je knockout (met mijn penis)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Kleine lul, kleine lul, je hebt een kleine piemel en uit je anus komt groen spul
Dat zag ik wel Dat zag ik wel alleen ik vergat het te verbeteren en poste dus te snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
sickert leert sickert leert, hij heeft het nog niet door maar een t hoort in probeerD
Domme lul, domme lul, WAS is verleden tijd of vind jij dat flauwe kulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Katte zeik katte zeik je topic is gepost om 7 voor 1 en dat is dus niet 10 voor 1 dus vandaar dat ik zeik
Indiaan, Indiaan, dat groene in je anus, doe er nou wat aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
vuile wout vuile wout, verzin nog meer leuke rijmsels of ik sla je knockout (met mijn penis)
Word maar gek, word maar gek, het enige dat je moeder wil is dat jij haar dektquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
ik word gek ik word gek... mijn moeder staat te schreeuwen en wil dat ik de tafel dek..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Indiaan, Indiaan, dat groene in je anus, doe er nou wat aan
Incestfeest, incestfeest, ik bevredig straks m'n moeder wanneer m'n opa is geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Word maar gek, word maar gek, het enige dat je moeder wil is dat jij haar dekt!
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Burgerking, burgerking, jammer dat je zo jong bent je bent best een lekker ding
pwnedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijn
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijn
de plicht roept, de plicht roept, vandaar dat Kleine_Jelle nu alweer naar school toe moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef Sickert het volgende:
doe mee en dans doe mee en dans kleine_jelle heeft alleen met kontebonkers sjans
Je bent serieus he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broek![]()
Mis jongen, mis jongen, ik pijp dikke piemel en ben ook niet vies van tongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Incestfeest, incestfeest, ik bevredig straks m'n moeder wanneer m'n opa is geweest
ha ha ha ha na het zien van die foto's deed ik mn pik tussen de bureau laquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broek![]()
dat vind jij dat vind jij ga maar gauw weg want we willen er geen zeikerds bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
hans teeuwen kopieren is inmiddels wel erg saai aan het worden
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
whahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurd!
Kijk dan niet sufferd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
Prego ga weg, prego ga weg!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Waterski, waterski, Maryse is gek op jongens, maar stiekem is ze bi
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
Autopech, autopech, zelfs in mijn dromen lopen alle meisjes wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
kut marsy kut marsy , krijg schimmel aids en een long embolie
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn maquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Beroepsdebiel, beroepsdebiel, bang voor homomannen heeft hij in zn aars een mooi ventiel.
ja. 2 persoons zwevend bed eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn ma
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurd!
Samen doen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.
alleen schapen
Oogbalkramp, oogbalkramp, of heb je liever dat ik mn penis nog dieper in je anus stampquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Cassius het volgende:
Kringspierpijn, kringspierpijn, shampoo in je oogbal is niet errug fijn!
schimmelkut, schimmelkut, je begrijpt er geen zak van en je bent gewoon erg flut !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Diamantgirl het volgende:
hahahahaha
dolle pret hier
hield eerst absoluut nie van hans teeuwen maar sinds ik goed naar hem luister heeft hij toch wel wat grappigs...
Diamantgirl! Diamantgirl!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Diamantgirl het volgende:
hahahahaha
dolle pret hier
hield eerst absoluut nie van hans teeuwen maar sinds ik goed naar hem luister heeft hij toch wel wat grappigs...
Juggernaut! Juggernaut!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef Juggernaut het volgende:
marokkaan, marokkaan, niet met je scooter voor een boom gaan staan![]()
Rotte bramen Rotte bramen, ja schapen neuken dat doen ze samenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.
alleen schapen
BL:Samen doen ?
Dat is grofquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hakenkruis, Hakenkruis, wat was het toch gezellig in het achterhuis
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hakenkruis, Hakenkruis, wat was het toch gezellig in het achterhuis
Dat rijmt nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is grof
Straks kom je nog met een versje als
holocaust, holocaust ik weet je bestaat niet en dat vind ik niet zo waus !
Dat zou echt niet kunnen
nee dat kan gewoon nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
jodenster, jodenster, die treinreis was toch helemaal niet zo ver
Zolderdakraam,zolderdakraam, als het geen junk was was het vast de Marrokaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Driekeerniets driekeerniets, als het geen junk was wie heeft dan mijn radio en mijn fiets??
Mosterdgas mosterdgas, bert en ernie doen lekker mee met Hamas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:11 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Mosterdgas mosterdgas, zou lekker smaken op je kroket is wat ik las....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef demonseeker14 het volgende:
Die dabuz, die dabuz, zn vader die is homo en uit zijn piemeltje komt pus
Sleurhut, sleurhut, dabuzz neukt met mn paard en dat vind ik dus mooi kut!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dabuzz dabuzzz, ik hou niet zo van harde puspiemels, niet zo heel erg helaas duzzz
Zware shag zware shag een kut met schaamhaar ontneemt mij alle trek...
KLaasklapschaats, Klaasklapschaats, je moeder is een loeder en je vader is melaats!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef Klaasklapschaats het volgende:
bendeleider bendelijder de benen van je vriendin hoefden bij mij minder wijder.....
(ik weet het taalkundig klopt deze zin niet he-le-maal, tis niet vriendin maar slet/sloerie/hoer of mattie)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:32 schreef Klaasklapschaats het volgende:
holadijoo holadijooo je glasverzekering afsluiten kun je zelf bij FBTO
Klaasklapschaats, klaasklapschaats, met een lul klein als de jouwe is daar zeker genoeg plaatsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Ondermaats ondermaats vind je het erg als ik in mijn gedachten je piemel daarbij plaats?
Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef Klaasklapschaats het volgende:
(tjakka ik heb 60 euro verdiend!!! Nu kan ik eindelijk een hoer betalen die mijn lul aan kan!!)
Sukkel, Sukkel, op zijn lul heeft HassieBassie een grote pukkelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neer
Door de bocht, door de bocht, je moeder is heel lelijk en een tyfus gedrochtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Bendeleider het volgende:
STOMME HOER, STOMME HOER... JE MOEDER IS MIJN SLAAF EN ZE PIJPT VOOR HONDENVOER !
Je bent idd offline hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef mother-mother het volgende:
msn msn wil je wat zeggen en dan staat ie weer klem
(kutmsn)
WLSANDMAN WLSANDMAN KONTEBONKEN IS ALLES WAT IE KANquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
zoutdieet, zoutdieet, lijkt me nogal moeilijk omdat ik zelf koen heetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef Koentje3 het volgende:
LeeHarveyOswald, LeeHarveyOswald, Zn sig omdat hij elke dag tegen de grond word geknalt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef showmelove het volgende:
Knoflooksaus, knoflooksaus, met wiet in plaats van knoflook want dan word je heel erg waus
autopech, autopech, duh dan heb ik pech ik sta niet zo maar langs de wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Keileweg Keileweg, je komt daar MaRySe tegen met heel veel pech.
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
val toch dood, val toch dood .. je denkt dat je grappig bent maryse maar je ben een achterlijke idioot
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef Neva het volgende:
[..]
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoog
ach welnee ach welnee ik speel gewoon je spelletje meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoog
vuile hond! vuile hond, geef die pet nu snel terug of ik stamp je in de grond!ik heb vlooienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Dikke pret Dikke pret Maryse heeft een hele mooie pet en ik heb hem nu op![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
autopech, autopech, duh dan heb ik pech ik sta niet zo maar langs de weg
groen als gras groen als gras, kleine jelle is bezopen of ligt hij al aan t gasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Rip lief topiquesel, je was mijn eerste goede topique
ben ik nu ontgroent?of moet ik dan 10.000 postjes hebben
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
bijna vol, bijna vol,
Straks wordt er weer een geopend, door die mother mother snol
Omdat dat rijmde...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey lekker zeg , lekker zeg waarom dat gesnol tegen mij ? ben geen snol heb jij ff pech
![]()
ben aant gapen ben aant gapen , moet ie snel zijn ik ga zo lekker slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:42 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
beuken beuken beuken, jullie gaan vast keihard neuken!![]()
meen je dat , meen je dat dan heeft ze echt wel n enorm gatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:04 schreef Wrinex het volgende:
Paardenlul, paardenlul, Erodome neukt paarden nee dat is geen flauwekul
Tis echt waar, Tis echt waar, Ze kent totaal geen schaamte en doet het in het openbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
meen je dat , meen je dat dan heeft ze echt wel n enorm gat![]()
ananas ananas, je naam rijmt op plas gas las tas bas as fas kas xassquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Hier heerst vrede hier heerst vrede, ik zou graag willen dat alle meisjes zich uitklede![]()
Verkapt: weten julle wat mij is overkomen-post???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bier festijn bier festijn, 3 vuisten in je anus doet wel heel erg pijn.
klig in een deuk, klig in een deuk,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Bartelehiem het volgende:
[..]
Verkapt: weten julle wat mij is overkomen-post???!
kleine_jelle kleine_jelle, ga jij toch ff snel wat pinda's pellequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:49 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
ananas ananas, je naam rijmt op plas gas las tas bas as fas kas xass![]()
Wrinex Wrinex, niet zo jaloers, zij heeft het wel en jij heb geen sex !!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:11 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Tis echt waar, Tis echt waar, Ze kent totaal geen schaamte en doet het in het openbaar
opberghok opberghok, dat hoeft ook niet want mijn vader die is kokquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:45 schreef wlsandman het volgende:
sneldeaten, sneldeaten, ha die soli, van zijn mammie kriijgt hij geen eten
soli gaat eten soli gaat eten, hondevoer dat noem ik geen vreten !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:03 schreef Soli het volgende:
[..]
opberghok opberghok, dat hoeft ook niet want mijn vader die is kok
smakelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |