Jij kan het echt niet hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:27 schreef Sickert het volgende:
maryse maryse ik neuk je elke dag wel degelijk in je snee
maar dat voel je niet en vind ik fijn want mijn penisje is klein
Mmm, lekker een broodje met briequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:35 schreef seilram het volgende:
broodje met brie, broodje met brie, kom hier ik leg je op mijn knie!
Als het maar flowt kerel, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:39 schreef L.Denninger het volgende:
toetsenbord, toetsenbord, ik zou graag kunnen rijmen maar toch lukt me dat niet echt.
Word...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:39 schreef vanBoeschoten het volgende:
Koentje3 Koentje3, ik zit nu op het werk dus thuis schijten doe ik ff nie
piemel paturain piemel paturain, ik ben er weer dus dat is echt wel fijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Sickert het volgende:
pagina 2 pagina 2 we zitten nu op pagina 2 te wachten op maryse
mijn idee mijn idee ! je bent een stinkend broertje en je stoel is geen WC !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mijn topique mijn topique je hebt mijn topique gepikique
je mist de flowquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
ezelsoor, ezelsoor, veel mensen denken mee te doen maar zijn er te dom voor.
Het is Marysequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:46 schreef neegij het volgende:
marijse, marijse, als ze klaarkomt gaat ze krijse
Maakt niet uit, als je maar krijst als je klaarkomtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is MaryseEn de Y spreekt je uit als "ie" !!
!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:51 schreef Sickert het volgende:
dai Lalama dai Lalama jouw gerijm is elke keer weer een drama!
grote eik grote eik, schrijf nou maar snel verder want ik ik vind je nu al een grote zeikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef -DailaLama- het volgende:
"nog meer"
Het hele topic staat er vol mee en dit is pas mn eerste met jouw zus erin.
Kleine lul, kleine lul, je hebt een kleine piemel en uit je anus komt groen spulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
grote eik grote eik, schrijf nou maar snel verder want ik ik vind je nu al een grote zeik
schimmelgeit schimmel geit, ook al noem jij je een lama het is sokken wat jij breitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef -DailaLama- het volgende:
"nog meer"
Het hele topic staat er vol mee en dit is pas mn eerste met jouw zus erin.
sickert leert sickert leert, hij heeft het nog niet door maar een t hoort in probeerDquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef Sickert het volgende:
dikke sproet dikke sproet Kleine_Jelle probeerd te rijmen alleen kan hij dat niet goed
Katte zeik katte zeik je topic is gepost om 7 voor 1 en dat is dus niet 10 voor 1 dus vandaar dat ik zeikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef MaRySe het volgende:
tien voor één, tien voor één, ja dat was de tijd net en dat is echt heul gemeen !
Vuile hoer, vuile hoer, je hebt wel commentaar maar spellen kun je voor geen moerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef Sickert het volgende:
dikke sproet dikke sproet Kleine_Jelle probeert te rijmen alleen kan hij dat niet goed
vuile wout vuile wout, verzin nog meer leuke rijmsels of ik sla je knockout (met mijn penis)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Kleine lul, kleine lul, je hebt een kleine piemel en uit je anus komt groen spul
Dat zag ik wel Dat zag ik wel alleen ik vergat het te verbeteren en poste dus te snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
sickert leert sickert leert, hij heeft het nog niet door maar een t hoort in probeerD
Domme lul, domme lul, WAS is verleden tijd of vind jij dat flauwe kulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Katte zeik katte zeik je topic is gepost om 7 voor 1 en dat is dus niet 10 voor 1 dus vandaar dat ik zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |