Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef Klaasklapschaats het volgende:
(tjakka ik heb 60 euro verdiend!!! Nu kan ik eindelijk een hoer betalen die mijn lul aan kan!!)
Sukkel, Sukkel, op zijn lul heeft HassieBassie een grote pukkelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neer
Door de bocht, door de bocht, je moeder is heel lelijk en een tyfus gedrochtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Bendeleider het volgende:
STOMME HOER, STOMME HOER... JE MOEDER IS MIJN SLAAF EN ZE PIJPT VOOR HONDENVOER !
Je bent idd offline hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef mother-mother het volgende:
msn msn wil je wat zeggen en dan staat ie weer klem
(kutmsn)
WLSANDMAN WLSANDMAN KONTEBONKEN IS ALLES WAT IE KANquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
zoutdieet, zoutdieet, lijkt me nogal moeilijk omdat ik zelf koen heetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef Koentje3 het volgende:
LeeHarveyOswald, LeeHarveyOswald, Zn sig omdat hij elke dag tegen de grond word geknalt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef showmelove het volgende:
Knoflooksaus, knoflooksaus, met wiet in plaats van knoflook want dan word je heel erg waus
autopech, autopech, duh dan heb ik pech ik sta niet zo maar langs de wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Keileweg Keileweg, je komt daar MaRySe tegen met heel veel pech.
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
val toch dood, val toch dood .. je denkt dat je grappig bent maryse maar je ben een achterlijke idioot
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef Neva het volgende:
[..]
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoog
ach welnee ach welnee ik speel gewoon je spelletje meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |