Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef Klaasklapschaats het volgende:
(tjakka ik heb 60 euro verdiend!!! Nu kan ik eindelijk een hoer betalen die mijn lul aan kan!!)
Sukkel, Sukkel, op zijn lul heeft HassieBassie een grote pukkelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nee meneer, nee meneer, een barbie kost 20 euro en dan haal je em zelf op en neer
Door de bocht, door de bocht, je moeder is heel lelijk en een tyfus gedrochtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Bendeleider het volgende:
STOMME HOER, STOMME HOER... JE MOEDER IS MIJN SLAAF EN ZE PIJPT VOOR HONDENVOER !
Je bent idd offline hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef mother-mother het volgende:
msn msn wil je wat zeggen en dan staat ie weer klem
(kutmsn)
WLSANDMAN WLSANDMAN KONTEBONKEN IS ALLES WAT IE KANquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
zoutdieet, zoutdieet, lijkt me nogal moeilijk omdat ik zelf koen heetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
kuttopic, kuttopic, koentje mag gratis likken aan Soli z'n pik![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef Koentje3 het volgende:
LeeHarveyOswald, LeeHarveyOswald, Zn sig omdat hij elke dag tegen de grond word geknalt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef showmelove het volgende:
Knoflooksaus, knoflooksaus, met wiet in plaats van knoflook want dan word je heel erg waus
autopech, autopech, duh dan heb ik pech ik sta niet zo maar langs de wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Keileweg Keileweg, je komt daar MaRySe tegen met heel veel pech.
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
val toch dood, val toch dood .. je denkt dat je grappig bent maryse maar je ben een achterlijke idioot
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
randdebiel, randdebiel, dan is het nog altijd idiote stom fietsventiel!
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef Neva het volgende:
[..]
val omhoog, val omhoog, lelijke miereneukende zoog
ach welnee ach welnee ik speel gewoon je spelletje meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pijl en boog, pijl en boog, wat doe je nou toch tof het zit je vast heel hoog
vuile hond! vuile hond, geef die pet nu snel terug of ik stamp je in de grond!ik heb vlooienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Dikke pret Dikke pret Maryse heeft een hele mooie pet en ik heb hem nu op![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
autopech, autopech, duh dan heb ik pech ik sta niet zo maar langs de weg
groen als gras groen als gras, kleine jelle is bezopen of ligt hij al aan t gasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Rip lief topiquesel, je was mijn eerste goede topique
ben ik nu ontgroent?of moet ik dan 10.000 postjes hebben
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
bijna vol, bijna vol,
Straks wordt er weer een geopend, door die mother mother snol
Omdat dat rijmde...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey lekker zeg , lekker zeg waarom dat gesnol tegen mij ? ben geen snol heb jij ff pech
![]()
ben aant gapen ben aant gapen , moet ie snel zijn ik ga zo lekker slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:42 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
beuken beuken beuken, jullie gaan vast keihard neuken!![]()
meen je dat , meen je dat dan heeft ze echt wel n enorm gatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:04 schreef Wrinex het volgende:
Paardenlul, paardenlul, Erodome neukt paarden nee dat is geen flauwekul
Tis echt waar, Tis echt waar, Ze kent totaal geen schaamte en doet het in het openbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
meen je dat , meen je dat dan heeft ze echt wel n enorm gat![]()
ananas ananas, je naam rijmt op plas gas las tas bas as fas kas xassquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Hier heerst vrede hier heerst vrede, ik zou graag willen dat alle meisjes zich uitklede![]()
Verkapt: weten julle wat mij is overkomen-post???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bier festijn bier festijn, 3 vuisten in je anus doet wel heel erg pijn.
klig in een deuk, klig in een deuk,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Bartelehiem het volgende:
[..]
Verkapt: weten julle wat mij is overkomen-post???!
kleine_jelle kleine_jelle, ga jij toch ff snel wat pinda's pellequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:49 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
ananas ananas, je naam rijmt op plas gas las tas bas as fas kas xass![]()
Wrinex Wrinex, niet zo jaloers, zij heeft het wel en jij heb geen sex !!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:11 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Tis echt waar, Tis echt waar, Ze kent totaal geen schaamte en doet het in het openbaar
opberghok opberghok, dat hoeft ook niet want mijn vader die is kokquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:45 schreef wlsandman het volgende:
sneldeaten, sneldeaten, ha die soli, van zijn mammie kriijgt hij geen eten
soli gaat eten soli gaat eten, hondevoer dat noem ik geen vreten !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:03 schreef Soli het volgende:
[..]
opberghok opberghok, dat hoeft ook niet want mijn vader die is kok
smakelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |