fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Waterski, waterski, Maryse is gek op jongens, maar stiekem is ze bi
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
Autopech, autopech, zelfs in mijn dromen lopen alle meisjes wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
kut marsy kut marsy , krijg schimmel aids en een long embolie
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn maquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Beroepsdebiel, beroepsdebiel, bang voor homomannen heeft hij in zn aars een mooi ventiel.
ja. 2 persoons zwevend bed eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn ma
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurd!
Samen doen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.
alleen schapen
Oogbalkramp, oogbalkramp, of heb je liever dat ik mn penis nog dieper in je anus stampquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Cassius het volgende:
Kringspierpijn, kringspierpijn, shampoo in je oogbal is niet errug fijn!
schimmelkut, schimmelkut, je begrijpt er geen zak van en je bent gewoon erg flut !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Diamantgirl het volgende:
hahahahaha
dolle pret hier
hield eerst absoluut nie van hans teeuwen maar sinds ik goed naar hem luister heeft hij toch wel wat grappigs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |