Indiaan, Indiaan, dat groene in je anus, doe er nou wat aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
vuile wout vuile wout, verzin nog meer leuke rijmsels of ik sla je knockout (met mijn penis)
Word maar gek, word maar gek, het enige dat je moeder wil is dat jij haar dektquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
ik word gek ik word gek... mijn moeder staat te schreeuwen en wil dat ik de tafel dek..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Indiaan, Indiaan, dat groene in je anus, doe er nou wat aan
Incestfeest, incestfeest, ik bevredig straks m'n moeder wanneer m'n opa is geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Word maar gek, word maar gek, het enige dat je moeder wil is dat jij haar dekt!
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Burgerking, burgerking, jammer dat je zo jong bent je bent best een lekker ding
pwnedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijn
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
school tonijn, school tonijn, ik weet niet wat je blaat maar ik kan best je moeder zijn
de plicht roept, de plicht roept, vandaar dat Kleine_Jelle nu alweer naar school toe moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef Sickert het volgende:
doe mee en dans doe mee en dans kleine_jelle heeft alleen met kontebonkers sjans
Je bent serieus he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broek![]()
Mis jongen, mis jongen, ik pijp dikke piemel en ben ook niet vies van tongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Incestfeest, incestfeest, ik bevredig straks m'n moeder wanneer m'n opa is geweest
ha ha ha ha na het zien van die foto's deed ik mn pik tussen de bureau laquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
fotoboek, fotoboek, stiekum zat ik toch weer met m'n handen in m'n broek![]()
dat vind jij dat vind jij ga maar gauw weg want we willen er geen zeikerds bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
hans teeuwen kopieren is inmiddels wel erg saai aan het worden
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
whahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurd!
Kijk dan niet sufferd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
Prego ga weg, prego ga weg!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Prego het volgende:
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Waterski, waterski, Maryse is gek op jongens, maar stiekem is ze bi
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
Autopech, autopech, zelfs in mijn dromen lopen alle meisjes wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
fantasie, fantasie, in al jouw dromen zijn alle meisjes bi !
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
kut marsy kut marsy , krijg schimmel aids en een long embolie
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn maquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Beroepsdebiel, beroepsdebiel, bang voor homomannen heeft hij in zn aars een mooi ventiel.
ja. 2 persoons zwevend bed eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
schimmelslet, schimmelslet, jij slaap nu nog in een stapelbed !
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
-DailaLama , -DailaLama - neukt een geit op commando van zijn ma
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vuile nerd, vuile nerd, je bent gewoon jaloers dat jouw naam niet is besmeurd!
Samen doen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Fuck you loser dat is helemaal niet waar.
alleen schapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |