Houd jezelf niet langer voor de gek: ''Ich hab dich durchschaut, Arschnase!...'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ha die Marcel! Moet ik nog eens raden naar je ware identiteit, of toch maar lieber nicht?
Doe nou eens je best. Laat je Kampfgeist eens zien en geef eens wat van je speurzin ten beste!...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef Sidekick het volgende:
Maar, om het even te verduidelijken, de normale postwijze van lucida is bekend, en de postwijze van sjun ook. En zet deze volgende post nu eens af tegen de andere bijdrages van lucida, en het kan bijna niet missen:
[..]
Dit kabinet heeft met de CDA aanhang voldoende trouwe kiezers om er een ja door te drukken.quote:
Nou, volgens M. de Hond is toch een nipte meerderheid van de CDA-kiezers voor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft met de CDA aanhang voldoende trouwe kiezers om er een ja door te drukken.
Dan heb je maken met arbeidsmigratie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik niet. Als mensen intern vrij zijn moet je met z'n allen bepalen wie er wel en niet horen.
Kun jij je nog herinneren dat je ons praktisch hebt uitgedaagd uit te zoeken wie jij bent IRL??? Het schaamrood zou ons op de kaken staan als we jouw identiteit kenden, weet je nog. Welnu dit hebben wij, dus niet Ollie alleen, even gedaan. En zodoende zijn we gestoten op achter welk een tomeloze hypocrisie jij schuil gaat... Daarnaast bleek ook nog iemand die wij kennen jou te kennen IRL.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Houd jezelf niet langer voor de gek: ''Ich hab dich durchschaut, Arschnase!...'.
Je bent gewoon in mijn prive aangelegenheden gaan wroeten (vandaar de Ollie Wiesenthal award) en hebt gemeend informatie en beeldmateriaal te mogen gebruiken om mij opzettelijk te beschadigen. Maar ach OllieA, dit soort praktijken maakten 60 jaar geleden nog indruk. Ook werden toen vraagstukken rondom identiteitsgegevens misbruikt in een poging mensen te beschadigen 'Im Westen nicht neues...'.
Een beetje nazijager zou dat amateuristische speurwerk veel grundlicher hebben aangepakt. Maar je volgt je roeping nu eenmaal met de talenten die jij hebt.
Gr. Lucida![]()
Ofwel van degenen die gaan stemmen stemt gewoon dik 80% voor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, volgens M. de Hond is toch een nipte meerderheid van de CDA-kiezers voor.
Weisglas is ok, nog een echte bourgondiër. Een VVD'er zoals het hoort van dikke sigaren en dure congnac bij de lunch. Beter dan al die achterlijke nieuwe politiek.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Vreselijke man die Weisglas. Hem zou je nog wel wachtgeld gunnen als ie morgen vertrekt.
Hm interessant. Is dit het wat komen zal of hebben wij iets anders te verwachten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt het me wel moeilijker gemaakt hoor. Ik was namelijk altijd in de veronderstelling dat er maar drie soorten clans waren:
a. Een "aantal" (2 - 5) gelijkgestemde personen die met een eventuele kloon elkaar vaak opzoeken en ondersteunen. Te denken valt aande Ryan3-clan, of de #filo-clan. Er wordt dan meestal gesproken over een kliekje.
b. Een "paar" (1 - 3) gelijkgestemde personen die om de zoveel tijd nieuwe klonen pakken om te proberen onder een schone lei (qua reputatie en/of note-verleden) door te gaan. Te denken valt aan de X-Ray-clan of de Hummer-clan. Dat kan wel eens mislukken, en dan kom je eigenlijk automatisch in de derde categorie:
c. 1 persoon, die vanwege constante bans gedoemd is telkens onder nieuwe klonen te posten. Vaak door een snelle kloon-ban-kloon-cyclus als een clan te zien.
Nu komt daar dus een nieuw type clan bij. Lastig allemaal hoor.
Dat wou je toch zo graag, dat we je ware identiteit kenden? Ik ben inderdaad eens in je privéleven gaan wroeten, Marcel, en ik moet zeggen: ik ben er bepaald niet van onder de indruk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Houd jezelf niet langer voor de gek: ''Ich hab dich durchschaut, Arschnase!...'.
Je bent gewoon in mijn prive aangelegenheden gaan wroeten (vandaar de Ollie Wiesenthal award) en hebt gemeend informatie en beeldmateriaal te mogen gebruiken om mij opzettelijk te beschadigen. Maar ach OllieA, dit soort praktijken maakten 60 jaar geleden nog indruk. Ook werden toen vraagstukken rondom identiteitsgegevens misbruikt in een poging mensen te beschadigen 'Im Westen nicht neues...'.
Een beetje nazijager zou dat amateuristische speurwerk veel grundlicher hebben aangepakt. Maar je volgt je roeping nu eenmaal met de talenten die jij hebt.
Gr. Lucida![]()
Je hebt het zelf allemaal over je afgeroepen met je al jouw praatjes en je was bijzonder makkelijk van A tot Z uit te pluizen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Gr. Lucida![]()
Die Polen gaan naar Nederland om in de uitkering te zitten? Ik zie wat anders hoor...hier in Z-O-Brabant zie ik genoeg busjes met Pools kenteken bij de weilanden en fabrieken staan...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan heb je maken met arbeidsmigratie.
Nu zou het inderdaad kunnen dat bv. Polen iedereen toelaat, maar als er daar noch hier werk is voor die mensen heeft het weinig zin te verkassen. Stel nu dat er 1 beleid is voor heel Europa dan zouden veel migranten de keuze voor Nederland maken met regels opgesteld door de rest. Niet omdat Nederland per se geweldig is, maar we hebben hier wel een relatief uitgebreid sociaal stelsel, wat een behoorlijke overweging kan zijn.
Wat kunnen wij eigenlijk nog van jou verwachten, Lucida?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Hm interessant. Is dit het wat komen zal of hebben wij iets anders te verwachten?![]()
Wat is daar mis mee? Dat is toch sociaal!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die Polen gaan naar Nederland om in de uitkering te zitten?
Dat is het niet, maar het gebeurt ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat is toch sociaal!
Ik vind het wel sociaal enzo wamt die polen zijn toch veel armer dan ons, dat is niet normaal meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar het gebeurt ook niet.
Nu je het zegt, zeg... Ik zal even een rekensommetje maken. Er zitten gemiddeld 62 luiers in een pak pampers met van kleine maat (grote maat heeft onze kleine Lucy immers niet nodig). Dit betekent dan dat Lucy circa 120 pakken luiers versleten heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als er in ééntje z'n halve leven in luiers heeft rondgelopen ben jij het, mijn waarde.
Hoezo veins jij dat dit veel werk was? Zoveel werk was het toch niet om uit het vorige account van Lucida wat gegevens te kopiëren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren dat je ons praktisch hebt uitgedaagd uit te zoeken wie jij bent IRL??? Het schaamrood zou ons op de kaken staan als we jouw identiteit kenden, weet je nog. Welnu dit hebben wij, dus niet Ollie alleen, even gedaan. En zodoende zijn we gestoten op achter welk een tomeloze hypocrisie jij schuil gaat... Daarnaast bleek ook nog iemand die wij kennen jou te kennen IRL.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het wel sociaal enzo wamt die polen zijn toch veel armer dan ons, dat is niet normaal meer.
Die fans van M. Jackson vallen in een geheel eigen kwalificatie die niet ver af zit van übertriest.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die Polen gaan naar Nederland om in de uitkering te zitten? Ik zie wat anders hoor...hier in Z-O-Brabant zie ik genoeg busjes met Pools kenteken bij de weilanden en fabrieken staan...
Ik vint ook dat we de banen van die hollanders maar aan polen moeten geven, daar is de wekelijksheid veel hoger namelijk1!quote:
Dat veinsde Ryan ook helemaal niet, maar we hebben zoals je wilde het wel grondig aangepakt en jij hoopt dat het nu zo'n beetje verdwijnt in een Slowchattopic maar dan heb je het erg mis.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoezo veins jij dat dit veel werk was? Zoveel werk was het toch niet om uit het vorige account van Lucida wat gegevens te kopiëren?
[afbeelding]
Mensen die hier een verblijfsvergunning krijgen worden Nederlandse burgers, dan wordt ook van hen geacht zelf voor geld te zorgen, de bijstand is ook voor immigranten geen goudmijntje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik had het over asielzoekers die de keuze hebben waar ze hun asielverzoek indienen. De mensen die bijna zeker denken dat ze geen beroep kunnen uitoefenen zullen hier terecht komen terwijl de mensen die wel wat kunnen wellicht een andere beslissing maken.
Dat zou dan voor de huidige Schengen landen al gelden, omdat hier niet alleen de uitkeringen, maar ook de lonen hoger zijn dan gemiddeld. En daar waren veel mensen bang voor: is niet het geval gebleken, onze arbeidsmarkt is niet overspoeld met arbeiders, omdat de Europese integratie volwassen genoeg was. Dat is hier ook het geval, Europa is verder geïntegreerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dus in het kort: het leidt er toe dat je niet alleen meer asielzoekers krijgt, maar ook nog relatief meer echt kanslozen dan andere landen. Dat is imho wat te veel gevraagd voor de burgers van een relatief klein land, waar de problemen rondom de spanningen tussen autochtone en allochtone Nederlanders niet mals zijn.
quote:Jongste kamerlid Sharon Dijksma heeft 'moordbaan'
Waarom moet zij toch altijd de vraag beantwoorden of ze serieus wordt genomen? Oeps, dat was ook de opening van dit interview. Maar het is gewoon de eerste vraag die in je opkomt. Het kamerlid oogt jonger dan haar leeftijd doet vermoeden (bijna 24) en is nog klein van stuk bovendien. Voormalig UT-studente Sharon Dijksma, de benjamin van de Tweede Kamer voor de PvdA, was donderdag 30 maart te gast bij Sirius, de studievereniging Bestuurskunde en ze nam geen blad voor de mond.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vint ook dat we de banen van die hollanders maar aan polen moeten geven, daar is de wekelijksheid veel hoger namelijk1!
Omdat ik niets te verbergen heb, zijn anderen gedoemd zichzelf wat voor te liegen. Je stiekeme bewondering voor de user Lucida is er niet minder om. Trouwens wat zou erop tegen zijn geweest even vooraf te vragen of ik er bezwaar tegen zou hebben als jij bepaalde info die jij over mijn priveleven bij elkaar hebt weten te 'neuzen' op Fok zou plaatsen? Zou je de ongenaakbare spanning van het geniepige anders wat minder hebben voelen borrelen? Nou ja je hebt je kortstondig moment van glorie gehad. Jammer dat al die momenten van opborrelde spanning nu d..m.v. een zin lijken te zijn afgedaan. Volgende 'onthulling' dan maar weer? Wat zullen onze nijvere Ollie Wiesenthal en zijn ter topic aanwezige secondanten ter trivialiserend vermaak nu weer uit hun hoge hoed toveren? Misschien valt er voor Ryan3 wel weer een nieuw 'holbewoners'epos uit te destileren of blijft het hier bij een lila pauze activiteit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat wou je toch zo graag, dat we je ware identiteit kenden? Ik ben inderdaad eens in je privéleven gaan wroeten, Marcel, en ik moet zeggen: ik ben er bepaald niet van onder de indruk.
Is ze nog maar 23??quote:
Ow is dat zo? Lekker belangrijk, ik post bijna nooit in ONZ.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Is ze nog maar 23??
Overigens, p, ik zie dat je weer een onz-ban hebt?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Omdat ik niets te verbergen heb, zijn anderen gedoemd zichzelf wat voor te liegen. Je stiekeme bewondering voor de user Lucida is er niet minder om. Trouwens wat zou erop tegen zijn geweest even vooraf te vragen of ik er bezwaar tegen zou hebben als jij bepaalde info die jij over mijn priveleven bij elkaar hebt weten te 'neuzen' op Fok zou plaatsen? Zou je de ongenaakbare spanning van het geniepige anders wat minder hebben voelen borrelen?![]()
Irrelevant. Natuurlijk hebben we graag dat mensen die hier komen hun eigen broek kunnen ophouden en dat willen ze vermoedelijk zelf ook kunnen. Het probleem is alleen dat als mensen de keuze hebben tussen een door anderen bekostigd gespreid bedje en een situatie waar je noodgedwongen meer je eigen broek moet ophouden kiezen voor de mogelijkheid tot de eerste situatie. Zeker in het geval van de, op de arbeidsmarkt, meer kansloze asielzoekers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
Mensen die hier een verblijfsvergunning krijgen worden Nederlandse burgers, dan wordt ook van hen geacht zelf voor geld te zorgen, de bijstand is ook voor immigranten geen goudmijntje.
Je vergeet dat het bij Europese eenwording om mensen gaat die iets hun huis noemen en dat niet zomaar willen verlaten, die komen juist voor een baan. Asielzoekers komen juist voor een thuis.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zou dan voor de huidige Schengen landen al gelden, omdat hier niet alleen de uitkeringen, maar ook de lonen hoger zijn dan gemiddeld. En daar waren veel mensen bang voor: is niet het geval gebleken, onze arbeidsmarkt is niet overspoeld met arbeiders, omdat de Europese integratie volwassen genoeg was. Dat is hier ook het geval, Europa is verder geïntegreerd.
So? Die spanningen zijn er toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
En de spanningen tussen autochtoon en allochtoon zit tussen de oortjes.
Ik breng je even deze post in herinnering, meneer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Omdat ik niets te verbergen heb, zijn anderen gedoemd zichzelf wat voor te liegen. Je stiekeme bewondering voor de user Lucida is er niet minder om. Trouwens wat zou erop tegen zijn geweest even vooraf te vragen of ik er bezwaar tegen zou hebben als jij bepaalde info die jij over mijn priveleven bij elkaar hebt weten te 'neuzen' op Fok zou plaatsen? Zou je de ongenaakbare spanning van het geniepige anders wat minder hebben voelen borrelen?![]()
en deze:quote:Op donderdag 16 december 2004 02:09 schreef lucida het volgende:
Overigens als jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
En maak je geen zorgen, die scherpe analyse komt er nog wel. In het topic dat jij gaat openen over je drieweekse avonturen, en anders in een topic dat ik ga openen over jouw stuitende hypocrisie.quote:Jullie zullen toch echt wat dieper moeten wroeten en dat geldt terloops ook voor die brave borst Callas... Ik zou zeggen doen jullie nou eens beiden je stinkende best en kom eens echt met scherpe analyses. In elk geval zitten jullie nog niet op mijn niveau...
Moeten we nu wéér al je teksten opslaan in word?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef lucida het volgende:
[
Heb jij iets gezien waar ik een ban zou moeten krijgen? Voor het overige zit je op het juiste spoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef speedfreak1 het volgende:
Nog even over het holocaust-ban-topic, waar dan Ryan3 vindt dat ie gesandwiched wordt door klonen, het zal wel aan mij liggen, maar ik tref daar slechts op pagina 5 4 postings aan van éne Ollie A. Wel tref ik ook een aantal postings aan van éne bluesdude, en opvallend veel postings van hemzelf. Kortom, inderdaad ver gepraktiseerde paranoia.
Als je dat inspiratie biedt, moet je het vooral niet laten. Namens wie spreek je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Stali. het volgende:
[..]
Moeten we nu wéér al je teksten opslaan in word?
Bespreek dit dan zelf ook met Yvonne. Voor het overige zit SpeedFreak1 juist niet goed maar dit heeft Ryan al uitgelegd, zie anders de twee topics in mijn sig. die topics ben je voor het gemak even vergeten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Heb jij iets gezien waar ik een ban zou moeten krijgen? Voor het overige zit je op het juiste spoor.![]()
De entiteiten Ryan3, Stali en OllieA hebben zich weer even in vriendjespolitiek kunnen uitleven. Graag zou ik nu weer vervolgen in dit subforum met gewone politiek!...quote:
Ach, jij gaat altijd je teksten wissen wanneer je emotioneel wordt en dat maakt van de topics weer zo'n onsamenhangende brei tekst. Ik lees graag wat dingen terug.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je dat inspiratie biedt, moet je het vooral niet laten. Namens wie spreek je nu eigenlijk?![]()
Ja, jij hoopt dat het overwaait.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:25 schreef lucida het volgende:
[..]
De entiteiten Ryan3, Stali en OllieA hebben zich weer even in vriendjespolitiek kunnen uitleven. Graag zou ik nu weer vervolgen in dit subforum met gewone politiek!...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |