abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:35:52 #101
85889 lucida
équilibre
pi_27167750
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ha die Marcel! Moet ik nog eens raden naar je ware identiteit, of toch maar lieber nicht?
Houd jezelf niet langer voor de gek: ''Ich hab dich durchschaut, Arschnase!...'.

Je bent gewoon in mijn prive aangelegenheden gaan wroeten (vandaar de Ollie Wiesenthal award) en hebt gemeend informatie en beeldmateriaal te mogen gebruiken om mij opzettelijk te beschadigen. Maar ach OllieA, dit soort praktijken maakten 60 jaar geleden nog indruk. Ook werden toen vraagstukken rondom identiteitsgegevens misbruikt in een poging mensen te beschadigen 'Im Westen nicht neues...'.

Een beetje nazijager zou dat amateuristische speurwerk veel grundlicher hebben aangepakt. Maar je volgt je roeping nu eenmaal met de talenten die jij hebt.

Gr. Lucida
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:39:05 #104
85889 lucida
équilibre
pi_27167892
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef Sidekick het volgende:
Maar, om het even te verduidelijken, de normale postwijze van lucida is bekend, en de postwijze van sjun ook. En zet deze volgende post nu eens af tegen de andere bijdrages van lucida, en het kan bijna niet missen:
[..]
Doe nou eens je best. Laat je Kampfgeist eens zien en geef eens wat van je speurzin ten beste!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27167925
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef pberends het volgende:

[..]

En dit kabinet de nee-campagne .
Dit kabinet heeft met de CDA aanhang voldoende trouwe kiezers om er een ja door te drukken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27167965
Oe, de drie sukkels op Hoog Catherijne... jammer dat ze in de face zijn gespuugd door een paar lieve Marokkanen die de boel al jarenlang daar terroriseren.
pi_27168009
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit kabinet heeft met de CDA aanhang voldoende trouwe kiezers om er een ja door te drukken.
Nou, volgens M. de Hond is toch een nipte meerderheid van de CDA-kiezers voor.
pi_27168071
Vreselijke man die Weisglas. Hem zou je nog wel wachtgeld gunnen als ie morgen vertrekt.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:43:02 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27168089
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik niet. Als mensen intern vrij zijn moet je met z'n allen bepalen wie er wel en niet horen.
Dan heb je maken met arbeidsmigratie.

Nu zou het inderdaad kunnen dat bv. Polen iedereen toelaat, maar als er daar noch hier werk is voor die mensen heeft het weinig zin te verkassen. Stel nu dat er 1 beleid is voor heel Europa dan zouden veel migranten de keuze voor Nederland maken met regels opgesteld door de rest. Niet omdat Nederland per se geweldig is, maar we hebben hier wel een relatief uitgebreid sociaal stelsel, wat een behoorlijke overweging kan zijn.
pi_27168122
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef lucida het volgende:

[..]

Houd jezelf niet langer voor de gek: ''Ich hab dich durchschaut, Arschnase!...'.

Je bent gewoon in mijn prive aangelegenheden gaan wroeten (vandaar de Ollie Wiesenthal award) en hebt gemeend informatie en beeldmateriaal te mogen gebruiken om mij opzettelijk te beschadigen. Maar ach OllieA, dit soort praktijken maakten 60 jaar geleden nog indruk. Ook werden toen vraagstukken rondom identiteitsgegevens misbruikt in een poging mensen te beschadigen 'Im Westen nicht neues...'.

Een beetje nazijager zou dat amateuristische speurwerk veel grundlicher hebben aangepakt. Maar je volgt je roeping nu eenmaal met de talenten die jij hebt.

Gr. Lucida
Kun jij je nog herinneren dat je ons praktisch hebt uitgedaagd uit te zoeken wie jij bent IRL??? Het schaamrood zou ons op de kaken staan als we jouw identiteit kenden, weet je nog. Welnu dit hebben wij, dus niet Ollie alleen, even gedaan. En zodoende zijn we gestoten op achter welk een tomeloze hypocrisie jij schuil gaat... Daarnaast bleek ook nog iemand die wij kennen jou te kennen IRL.
I´m back.
pi_27168142
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou, volgens M. de Hond is toch een nipte meerderheid van de CDA-kiezers voor.
Ofwel van degenen die gaan stemmen stemt gewoon dik 80% voor.
pi_27168228
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Vreselijke man die Weisglas. Hem zou je nog wel wachtgeld gunnen als ie morgen vertrekt.
Weisglas is ok, nog een echte bourgondiër. Een VVD'er zoals het hoort van dikke sigaren en dure congnac bij de lunch. Beter dan al die achterlijke nieuwe politiek.
pi_27168280
Das waar ook, Brinkhorst is van D66, de partij die zo voor referenda is .
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:47:53 #114
85889 lucida
équilibre
pi_27168341
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je hebt het me wel moeilijker gemaakt hoor. Ik was namelijk altijd in de veronderstelling dat er maar drie soorten clans waren:
a. Een "aantal" (2 - 5) gelijkgestemde personen die met een eventuele kloon elkaar vaak opzoeken en ondersteunen. Te denken valt aande Ryan3-clan, of de #filo-clan. Er wordt dan meestal gesproken over een kliekje.
b. Een "paar" (1 - 3) gelijkgestemde personen die om de zoveel tijd nieuwe klonen pakken om te proberen onder een schone lei (qua reputatie en/of note-verleden) door te gaan. Te denken valt aan de X-Ray-clan of de Hummer-clan. Dat kan wel eens mislukken, en dan kom je eigenlijk automatisch in de derde categorie:
c. 1 persoon, die vanwege constante bans gedoemd is telkens onder nieuwe klonen te posten. Vaak door een snelle kloon-ban-kloon-cyclus als een clan te zien.

Nu komt daar dus een nieuw type clan bij. Lastig allemaal hoor.

Hm interessant. Is dit het wat komen zal of hebben wij iets anders te verwachten?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27168352
quote:

[..]

Gr. Lucida
Dat wou je toch zo graag, dat we je ware identiteit kenden? Ik ben inderdaad eens in je privéleven gaan wroeten, Marcel, en ik moet zeggen: ik ben er bepaald niet van onder de indruk.
En dan te bedenken dat jij de mond vol hebt van het slappe pamperbeleid van onze overheid. Als er in ééntje z'n halve leven in luiers heeft rondgelopen ben jij het, mijn waarde.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_27168422
quote:

[..]

Gr. Lucida
Je hebt het zelf allemaal over je afgeroepen met je al jouw praatjes en je was bijzonder makkelijk van A tot Z uit te pluizen.

Weet je ik heb al die tijd nog sympathie voor je gehad maar niet meer toen ik erachter kwam wat jij en Sjun hebben gedaan en al die dingen die jullie hebben gepost. Smeriger en lager kon het niet.
Lucida, het schaamrood zou op jouw kaken moeten staan en dat je nu doorbralt geeft aan in wat voor krankzinnige staat jij je bevindt. Die grootheidswaanzin en hypocrisie die zijn onmetelijk.

Voor jou heb ik nog wel een klein beetje gevoel van medelijden omdat ik weet waarom jij zo verbitterd bent geraakt, Sjun zie ik als een psychopaat maar dat zal wel door zijn achtergrond komen, dat zijn opa SS-er was zal daar flink toe hebben bijgedragen.
pi_27168467
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dan heb je maken met arbeidsmigratie.

Nu zou het inderdaad kunnen dat bv. Polen iedereen toelaat, maar als er daar noch hier werk is voor die mensen heeft het weinig zin te verkassen. Stel nu dat er 1 beleid is voor heel Europa dan zouden veel migranten de keuze voor Nederland maken met regels opgesteld door de rest. Niet omdat Nederland per se geweldig is, maar we hebben hier wel een relatief uitgebreid sociaal stelsel, wat een behoorlijke overweging kan zijn.
Die Polen gaan naar Nederland om in de uitkering te zitten? Ik zie wat anders hoor...hier in Z-O-Brabant zie ik genoeg busjes met Pools kenteken bij de weilanden en fabrieken staan...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_27168479
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef lucida het volgende:

[..]

Hm interessant. Is dit het wat komen zal of hebben wij iets anders te verwachten?
Wat kunnen wij eigenlijk nog van jou verwachten, Lucida?
pi_27168523
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Die Polen gaan naar Nederland om in de uitkering te zitten?
Wat is daar mis mee? Dat is toch sociaal!

* pberends is playing Apache Indian - Boom Shack-A-Lak.mp3
pi_27168588
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Dat is toch sociaal!
Dat is het niet, maar het gebeurt ook niet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_27168638
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat is het niet, maar het gebeurt ook niet.
Ik vind het wel sociaal enzo wamt die polen zijn toch veel armer dan ons, dat is niet normaal meer.
pi_27168693
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef OllieA het volgende:

[..]

Als er in ééntje z'n halve leven in luiers heeft rondgelopen ben jij het, mijn waarde.
Nu je het zegt, zeg... Ik zal even een rekensommetje maken. Er zitten gemiddeld 62 luiers in een pak pampers met van kleine maat (grote maat heeft onze kleine Lucy immers niet nodig). Dit betekent dan dat Lucy circa 120 pakken luiers versleten heeft. .
I´m back.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:55:31 #123
85889 lucida
équilibre
pi_27168709
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kun jij je nog herinneren dat je ons praktisch hebt uitgedaagd uit te zoeken wie jij bent IRL??? Het schaamrood zou ons op de kaken staan als we jouw identiteit kenden, weet je nog. Welnu dit hebben wij, dus niet Ollie alleen, even gedaan. En zodoende zijn we gestoten op achter welk een tomeloze hypocrisie jij schuil gaat... Daarnaast bleek ook nog iemand die wij kennen jou te kennen IRL.
Hoezo veins jij dat dit veel werk was? Zoveel werk was het toch niet om uit het vorige account van Lucida wat gegevens te kopiëren?

het is zoals het is
non-conforming link
pi_27168849
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het wel sociaal enzo wamt die polen zijn toch veel armer dan ons, dat is niet normaal meer.
. Wat nobel van je, P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')