Klopt. Die van mij zijn gisteren vlak voor sluitingstijd nog bij de winkel terecht gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 06:51 schreef Xilantof het volgende:
Het analoge werk wordt langzaam aan verwacht!
Hoe kom je daar nou bij..quote:
er staan genoeg foto's van de dame in kwestiequote:[b]Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:[/b[
@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
het was idd erg gezellig!quote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoeldequote:Op donderdag 19 mei 2005 08:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
er staan genoeg foto's van de dame in kwestie
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
ik verwacht een verklaring op mijn mail als ik vanavond thuis ben![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik heel erg jammer vind is de make -up van 1 van de tweeling. Dat witte om haar ogen stoort me echt enorm. Het is zo'n mooi meisje en dan verpest zo'n visagiste dat met slechte make-up. Sorrie, voor de visagiste (ik weet niet of ze dit leest) maar het is nou eenmaal zo. Als ze dat gedeelte wat op had willen lichten prima, maar veeg het dan wel goed uit. Sow. Ik heb gezegd
quote:En verders:
@Re, drink maar lekker je biertje op hoor! Hoezo zou je daar niet mee scoren? Ik drink menig kerel onder de tafel als het moetnee ik ga niet mee onder de tafel
* Puckzzz vind Re best een lekker dingalleen je moet je scheerapparaat op 2 mm. instellen en niet op 5
![]()
quote:@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
Straks ga ik mijn rolletjes halenquote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
yeps, leonie..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de dame in kwestie was toch die met dat korte rode haar?
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
phoequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
[afbeelding]
dit is dus Xilantof he
sommige weten idd niet van de fotoboekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef addie84 het volgende:
hij heeft nog leukere foto's, maar dat is hem ja
weet alleen niet of ie dit wel leuk vind, misschien is een linkje naar zijn >>Fotoboek<< wat slimmer, staan ook leuke foto's tussen![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben lui, ik roep gewoon iets hier en dan is er meestal wel iemand die een fotootje tevoorschijn tovert
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien een TT verandering?...Iets van:
...de lekkere dingen van de Kesselmeet?
BitchGirlpower?quote:
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ook goeie morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staat![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende fotoshoot?..jij in zo'n pakje? ->quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
En dan lady GGG in de TSquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Volgende fotoshoot?..jij in zo'n pakje? ->![]()
![]()
Maar het is wel een hele leuke foto!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]de vorige keer dat IJzercookie in een roze pakje op het forum verscheen is er nogal wat heisa om geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat nog een keer zou willen hier.
Maar je kan het altijd proberen......
Dat is ook de reden waarom ik me op de meeste plekken op Fok! niet meer begeef.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is het ook! zonder meer, terecht iets om trots op te zijn, maar de nasleep die het hier heeft gehad is denk ik niet iets waar ze op zat te wachten. sommige users zijn echt klootzakken(en zakkeressen) wat dat betreft.
* Re maakt mental note 2mm, 2mm , 2mmquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alle topics lekker mee zitten lurken en nu wil ik toch graag even wat kwijt
ten eerste de meeste foto's zijn heel erg leuk. Wanneer het er zoveel zijn zijn er altijd een paar die ik persoonlijk minder geslaagd vind maar dat is smaak
Wat ik heel erg jammer vind is de make -up van 1 van de tweeling. Dat witte om haar ogen stoort me echt enorm. Het is zo'n mooi meisje en dan verpest zo'n visagiste dat met slechte make-up. Sorrie, voor de visagiste (ik weet niet of ze dit leest) maar het is nou eenmaal zo. Als ze dat gedeelte wat op had willen lichten prima, maar veeg het dan wel goed uit. Sow. Ik heb gezegd
En verders:
@Re, drink maar lekker je biertje op hoor! Hoezo zou je daar niet mee scoren? Ik drink menig kerel onder de tafel als het moetnee ik ga niet mee onder de tafel
* Puckzzz vind Re best een lekker dingalleen je moet je scheerapparaat op 2 mm. instellen en niet op 5
![]()
@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreftquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik me op de meeste plekken op Fok! niet meer begeef.
Maar das best offtopic
Waarom was jij er eigenlijk niet bij??
ach.. ik doe wel gekkere dingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]de vorige keer dat IJzercookie in een roze pakje op het forum verscheen is er nogal wat heisa om geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat nog een keer zou willen hier.
Maar je kan het altijd proberen......
Ok, ik snap het, was gewon nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreft
dat zijn we allemaal in het begin maar dat verdwijnt na een paar minuten wel hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreft
over 15 minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
genoeg geslowchat! Heeft er iemand nog foto's?
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:01 schreef Anitra het volgende:
Puckzzz ik ben ook zo'n nerveuze doos met een veels te grote bek.
Maar ik moet zeggen heb me prima vermaakt zondag en me niet 1x niet welkom gevoeld!!!
Ik kreeg soms heel somseen strakke uitspraak eruit
en een heleboel niet zulke strakke
ik ben weer terugquote:
Ik heb 8 jaar in brabo land vertoefd idd... Teteringen en Etten Leurquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Kom je soms uit Brabant Shark? Hier kennen we namelijk zoiets als het Brabants Kwartiertje, wat qua tijd een heel breed begrip is
Yeah spank me Bit...ehm... mistressquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
11.36 gepost......nu 11.55...... = 19 minuten!!
4 minuten te laat![]()
waar blijven ze?![]()
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
Goeiemiddag, alweer een nieuw topic. Ik ga eerst ff wat in huis doen en dan kom ik weer kijken of er al analoog geweld is geplaatst
En welke stapel nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
webmessenger.msn.nlquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op stage kan ik wel op internet, helaas niet (makkellijk) op msn.
Ik hield de hele stapel omhoogquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef IJzercookie het volgende:
En welke stapel nu?
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hield de hele stapel omhoog
Ik zit nu op mijn werk en ben de foto's aan het doorbladeren
Ik heb er een waar jij wel grappig "kijkt"quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?
voor de lady GGG foto's....
![]()
En dat doe je nu nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ik heb geen lady ggg foto's, dat vond ik zonde van mijn film
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?quote:
Niet alles te serieus nemen hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef Weopj het volgende:
[..]
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?
Wat zullen we vanavond eens samen gaan eten? Zal ik eens wat lekkers voor je koken?![]()
2 probleempjes: geen scanner en geen goede PC+monitor hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
En dat doe je nu nietJe hebt toch geen werk, dus kun je net zo goed nu ff scannen
s-c-h-a-n-d-equote:
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hebben we een afspraak over dergelijke foto's. "Alleen na toestemming van het slachtoffer" and all that.
Is er nog wat knaps van te soepen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mijn 6x6 negatieven.
resultaat valt zo van de negatieven af een beetje tegen
maar een aantal moeten nog wel te vertonen zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon posten
Er moeten er wel een aantal okee zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Is er nog wat knaps van te soepen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, weopj is ingescanned op 6x6!
54 MB grote Jpeg, grootte 9958 x 9990 en dat is dus 99 megapixels!!
Vast een foto die ik maakte van een mannelijke Fok!kerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wat probleempjes met de 6x6 inscannen met de epson scanner.
hier alvast eentje die ik met de nikon scanner gescanned heb...
[afbeelding]
Een mede FOTter
*tap* *tap*quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zat net ff te kijken naar die statistieken he...en ik snapte er niks van...ik dacht dat dat was hoe vaak die persoon gekeken hadja sorry, seniorenblont Toen het kwartje viel en ik snapte dat het ging om hoe vaak de mapjes bekeken zijn snapte ik weer niet dat bij mij het hoogste aantal stond....maar ook dat kwartje is inmiddels gevallen...De groepsfoto natuurlijk!
Hij was iig niet van mij, want ik zit er braaf achterquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vast een foto die ik maakte van een mannelijke Fok!ker![]()
Ik zit net naar jouw foto's te kijken, Peaquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zat net ff te kijken naar die statistieken he...en ik snapte er niks van...ik dacht dat dat was hoe vaak die persoon gekeken hadja sorry, seniorenblont Toen het kwartje viel en ik snapte dat het ging om hoe vaak de mapjes bekeken zijn snapte ik weer niet dat bij mij het hoogste aantal stond....maar ook dat kwartje is inmiddels gevallen...De groepsfoto natuurlijk!
ik heb alle mogelijkheden aan gezet, hij heeft nu 36 minuten nodig zegt iequote:
Phoenix was dan ook wel een makkelijk model...ze poseerde vanzelf alquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Ik zit net naar jouw foto's te kijken, Pea![]()
Ik vind vooral die die je van Phoenixx hebt gemaakt erg mooi!
Voor alle foto's of voor 1?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb alle mogelijkheden aan gezet, hij heeft nu 36 minuten nodig zegt ie
Zie je al mooie uitschieters?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft ook zijn 6*4,5 negatieven terug
gaat morgen beginnen met scannen, vandaag was helaas een
pc format aan de beurt
Voor hij klaar is met het scannen van die ene waar hij vanmiddag mee begonnen isquote:
voor 1, ik ga ze niet allemaal zo doenquote:
jup, zwaaaaaar gecropped resizedquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jup, zwaaaaaar gecropped
ik denk de beste die erbij zit...
is wel een ideequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:48 schreef kwiebuske het volgende:
nu nog ff laten printen op formaat 60 * 60 of zo
lol, kunnen we met onze eenvoudige digitaaltjes nog wat van leren
*grijns*
Mooi hoor, met detail in het zwart én het blond...quote:
ik laat er minstens 1 ( als er meer mooi zijn meer ) vergrotenquote:
Van welk model? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik laat er minstens 1 ( als er meer mooi zijn meer ) vergroten
* kwiebuske heeft ene pea wel lekker op een foto staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Van welk model? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske heeft ene pea wel lekker op een foto staan![]()
![]()
en verder moet ik nog GOED kijken
ofuh...wordt het de GGGdamequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...
Aaaarch..hoe lang zal dit mij nog blijven achtervolgen.....quote:
DIE staat er ook opquote:
langquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Aaaarch..hoe lang zal dit mij nog blijven achtervolgen.....![]()
heb jou ook nog wel ergens staan xilantof *grijns*quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Kwiebuske zegt dat ie 1 foto gaat laten uitvergroten, en er wordt alleen gevraagd van wie.
Als ik dat zeflde zou zeggen word ik denk ik raar aangekeken
Heb je mij met de Mamiya? of met de D70?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb jou ook nog wel ergens staan xilantof *grijns*
![]()
*offtopic* mijn mamiya gaat volgende week naar mamiya voor controle
Boejje, ik heb ook een leuke peafoto gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...
Nee hoor, jou hoeven we niet te vragen van wiequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Kwiebuske zegt dat ie 1 foto gaat laten uitvergroten, en er wordt alleen gevraagd van wie.
nee hoor, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Ik had er iig lolquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, ik heb ook een leuke peafoto gemaakt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Volgens mij is leonie wonderwel aan mijn trigger-happiness ontsnaptquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft leonie ook nog wel ergens opstaan
zal IK die dan maar vergroten
Kijk dat ik dat nou had....maar jij? met zoveel foto's? hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij is leonie wonderwel aan mijn trigger-happiness ontsnapt
Die heeft ie zelf veel groter... 6x6 enzo... en anders kan hij mijn 6x6 positieven krijgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft leonie ook nog wel ergens opstaan
zal IK die dan maar vergroten
*edit* kan m dan altijd nog aan xil geven
kom ik nog wel een x tegen ergens![]()
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Kijk dat ik dat nou had....maar jij? met zoveel foto's? hoe krijg je dat nou voor elkaar?
"Video" noemt men dat, best leuk!! Moet je ook eens proberenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopen
Nee, ik weet dat dat niet waar is...hij heeft serieus geprobeerd om mijn onder het dommelsbord goed op de foto te krijgen....alleen was ik te kleinquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopen
Zo na een late dienst ook nog even in dit topic posten, voor hij weer vol isquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
damn, die vava in zwart / wit en 208 mb is ook wel aardig
moet strax nog gaan kiezen
da was nie de bedoeling
*en NEE, ze komen NU niet meer online*
Dat is inderdaad een erg mooie foto!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Weopj het volgende:
[..]
VET!!![]()
Echt, heb je mooi gedaan Shark.Bait!!
Hulde!!![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Vava het volgende:
Dat is inderdaad een erg mooie foto!
Dank jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Weopj het volgende:
VET!!![]()
Echt, heb je mooi gedaan Shark.Bait!!
Hulde!!![]()
Noem jij dat stappen? 5:20 thuis, dàt is pas stappenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Dank je![]()
Ik hoopte dat je em ook mooi zou vinden... ik zal vanavond een mooiere scan maken en uploaden naar de site
Enne, jouw acteer talent en mijn foto kunsten samen zorgden voor deze plaat hoor
teeering, net terug van het stappen en ik ben aangeschoten (het was maar 5 bier, eerlijken het was vreselijk smerig bier
) Zag onderweg een hele jonge uil op een verkeersbord...maar ja, geen fototoestel
Deze scan nog ff gedaaan met mijn aangeschoten hoofd
[afbeelding]
Ik vond deze wel leuk
zo , en dan nu slapen... om 7:00 gaat de wekker alweer
Kijk, DIT is nou een prachtige portretfoto! Heel erg mooi Sharkquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:23 schreef Weopj het volgende:
Noem jij dat stappen? 5:20 thuis, dàt is pas stappen![]()
quote:Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
tx Puckzzzquote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:32 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk, DIT is nou een prachtige portretfoto! Heel erg mooi Shark![]()
Ik was vergeten 1 optie aan te vinken, kleurcorrectie. En toen wilde hij opnieuw scannen, maar toen werd ik opgehaald om te gaan stappen dansen en zuipen op 70s 80s muziek, dus dat doe ik vanaaf ffquote:Hoort die paars/roze zweem erover? Niet dat het me stoort, het heeft wel iets.
Mijn hoofd is in orde, ik heb geen kater. Ik ben wel ontzettend moequote:Hoe is het met je heufd? Paracetamolletje? Koffie?![]()
je moet ook niet gaan zuipen wanneer je nog moet werken tsk...tsk...
Ik ben persoonlijk van mening dat een foto op een (goede) CRT er veel beter/echter uitziet dan op de meeste TFT schermen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:36 schreef Xilantof het volgende:
Ben nu wel benieuwd hoe de foto er uit ziet op een TFT of LCD monitor.
zit nu namelijk achter een oude CRT en daar van twijfel ik aan de kleuren enzo.
Ja, daar kan ik weinig aan doen. Ik had een NeC 5FG met een realcolor optie, maar die heb ik weggedaan toen ie 10 jaar oud was, en mijn andere NEC 21" gaf spontaan de geest. Dus ik heb thuis nu maar 1 CRT en dat is de TV.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:36 schreef Xilantof het volgende:
@ Shark.Bait: na nog eens gekeken te hebben naar je foto van Weopj. moet ik idd mee gaan met Puckzzz, en hangt een beetje roze/paars zweem overheen. maarzoals het al zei: het stoort niet.
quote:
pas jij je sig eens aan! Nog maar 3 dagen toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk van mening dat een foto op een (goede) CRT er veel beter/echter uitziet dan op de meeste TFT schermen.
Vandaar ook dat ik nog steeds CRT schermen gebruik.
Wereldwijd wordt erkend dat er voor foto's niets beter is dan een CRT. Grappig genoeg had ik het daar gister over met Shark: alhoewel de foto van Weopj een hele mooie is komt de foto erg mat over. De glans die je op een CRT wel ziet ben je in een TFT of LCD scherm kwijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:36 schreef Xilantof het volgende:
@ Shark.Bait: na nog eens gekeken te hebben naar je foto van Weopj. moet ik idd mee gaan met Puckzzz, en hangt een beetje roze/paars zweem overheen. maarzoals het al zei: het stoort niet.
Moet jij niet eens mee?quote:
quote:
Hmjah... done...ben nog niet wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pas jij je sig eens aan! Nog maar 3 dagen toch?![]()
![]()
p.s. het doet geen pijn hoor
* Puckzzz is al 6 jaar 30![]()
Het wachten is op mainstream 24bits TFT schermen dan zijn de kleuren nagenoeg het zelfde als op CRT's, nadeel blijft dat de antireflectie coating op TFT schermen altijd een mat(ter) effect zullen geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wereldwijd wordt erkend dat er voor foto's niets beter is dan een CRT. Grappig genoeg had ik het daar gister over met Shark: alhoewel de foto van Weopj een hele mooie is komt de foto erg mat over. De glans die je op een CRT wel ziet ben je in een TFT of LCD scherm kwijt.
De kleuren zijn ook net even anders. Vraag maar aan pea, het groen in mijn foto's (op sommige foto's vrij dominant aanwezig) is bij mij (CRT) fel, maar wel mooi helder, bij haar (TFT) lijkt het alsof de bomen gemuteerd zijn en licht geven.
Tot TFTs geen last meer hebben van dat kleurverschil hou ik het dus bij een "ouderwetse" CRT.
en ik maar denken dat je over drie dagen 30 wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah... done...ben nog niet wakker![]()
* Gutteguttegut is al 3 jaar 30..en het went en doet (nog) geen pijn..
ik voel me juist steeds jonger worden..![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
pas jij je sig eens aan! Nog maar 3 dagen toch?![]()
![]()
p.s. het doet geen pijn hoor
* Puckzzz is al 6 jaar 30![]()
Ik was te laatquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:22 schreef RonaldV het volgende:
Hahaha... klinkt bekend.
Ik ben al 13 jaar 25
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]wat ben jij oud!!!!
Ik ben al 10 jaar lang 28
een jubileum dus
Zeker weten, 6 jaar lang 30 heeft zijn charmequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
30 is een mooie leeftijd hoor
alleen mijn spiegel is van een andere mening
LOL, ik hoop niet dat als ik zo lang als jij 30 bent ook dat soort verschijnselen van dementie begin te krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je over drie dagen 30 wordtnu ben ik konvoesjt.....
en dat op mijn leeftijd
Aaarch..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL, ik hoop niet dat als ik zo lang als jij 30 bent ook dat soort verschijnselen van dementie begin te krijgen
ja okee als ik het niet meer kan spellen heb ik het al in flinke mate dan he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogle'd maar bedoel je soms Korsakov?
![]()
Leuk he....anderen het werk voor je laten doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie mogen van mij 'spelen' met de foto hoor, NP
Ik maak vanavond een fatsoenlijke scan zonder zweem. Als anderen met mijn foto's willen stoeien, dan mag dat van mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he....anderen het werk voor je laten doen
quote:
Stuur maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maak vanavond een fatsoenlijke scan zonder zweem. Als anderen met mijn foto's willen stoeien, dan mag dat van mij.
Ik heb het 101 megapixel origineel.
weet je wat nog vee leuker wasquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
weet je wat nog vee leuker was
![]()
erbij zijn![]()
![]()
![]()
en DAT gebeurt zeldenquote:
Ik ben nog jongerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik voel me jong hiero![]()
En Puckzzz: je 2de bewerking is goed
*meldt*quote:
Ikke lekker nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik schaar me bij de club van 30-ers. Al 7 jaar
quote:
GROUP HUGGGGGGGquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- heeft ook een knuffel nodig...
quote:
ik heb mijn beste laten zien... vanaf hier is het alleen maar down hillquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Gatver wat een klef gedoe hierSchiet maar eens op met die foto's!
Iedere dag 1 foto...gaat nog ff duren zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb mijn beste laten zien... vanaf hier is het alleen maar down hill
ik ben bezig met count GGG en Weopj in te scannen
Ik had ook al een foto van armanimania en RonaldV gepost !!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
Iedere dag 1 foto...gaat nog ff duren zo
* pea4fun koffie inschenkt
Hij is niet echt "evil", vind je ook niet?quote:
Hij lijkt eerder te stikken van de lach achter zijn capequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij is niet echt "evil", vind je ook niet?
Vooral niet met die Bassie pruik...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij is niet echt "evil", vind je ook niet?
quote:
Geheel buiten jouw schuld...foto-technisch (belichting, compositie en zo) is ie in orde.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
Geheel buiten jouw schuld...foto-technisch (belichting, compositie en zo) is ie in orde.
altijd leuk die complimentenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
Nah 1 ding spreekt wel voor deze foto: hij ziet er iig uit als 30+
* Puckzzz een beetje tipsy is *hikz* sowwie![]()
suc6 en plezier in Atlantaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:01 schreef Re het volgende:
altijd leuk die complimenten
Ik ga ook maar aan het bier denk ik, beetje jetlag voorkomen
oeh, scaryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg het verzoek van Shark ook wat te posten
[afbeelding]
Bij deze dus. De eerste bewerkte foto van de scans
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Re het volgende:
over 2 weekjes trouwens ook mijn jubileum, al weer 10 jaar 26
Weopj is toch een beter model om mee te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
De foto is van een prachtkwaliteit, sharkie
Timing voor wat betreft het némen van de foto moet nog een beetje aan gewerkt worden...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Re het volgende:
over 2 weekjes trouwens ook mijn jubileum, al weer 10 jaar 26
Ow jee... t weekeind is begonnen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen al![]()
foei Puckzzz...get a grip....![]()
Is u dat men. H. Voer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weopj is toch een beter model om mee te werken
Dat is Danny... de eigenaar van fok!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
wie is dat? ik ken de mensen hier niet van gezicht....
Dit is Sharky himselfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
wie is dat? ik ken de mensen hier niet van gezicht....
Dat was eigenlijk de formulering die ik zocht...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
De foto is van een prachtkwaliteit, sharkie
Timing voor wat betreft het némen van de foto moet nog een beetje aan gewerkt worden...
een uitstekend bouwjaar inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen al![]()
foei Puckzzz...get a grip....![]()
heeej het was wel het jaar dat Janis, Jim & Jimi doodgingen he? beetje respect....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
een uitstekend bouwjaar inderdaad, nog net even de 60ties meegemaakt, heftige tijd hoor
Hoe zou jij kijken als PdeHoog zijn toeter in je gezicht zou duwen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
je kijkt wel een beetje moeilijk Shark......
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als PdeHoog zijn toeter in je gezicht zou duwen?
Hehe...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
ik blijf dubbel liggen om dat hoofdnee niet IJzerkoekje
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal zo eens jou en Armani inscannenquote:
En dat vraagt ie aan vrouwen... zuchtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en daarom was het heftigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heeej het was wel het jaar dat Janis, Jim & Jimi doodgingen he? beetje respect....mijn jongste zoon heet niet voor niets Jimi
*vol spanning afwacht*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zal zo eens jou en Armani inscannen
"de afstandelijke lovers"
jaja maar my angel came down from heaven yesterday.... (stukje txt van Jimi)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:22 schreef Re het volgende:
[..]
en daarom was het heftigbut we did fly to the moon
![]()
we zouden dan af kunnen spreken alleen mooie foto's te plaatsen hoor en je zou toch als fotograaf dan meegaan (of toch model?)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is opeens erg blij dat ze niet is geweest
de onflateuze foto's zijn mij iig bespaard
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:33 schreef Re het volgende:
[..]
we zouden dan af kunnen spreken alleen mooie foto's te plaatsen hoor en je zou toch als fotograaf dan meegaan (of toch model?)
Puckzzz als model natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:33 schreef Re het volgende:
[..]
we zouden dan af kunnen spreken alleen mooie foto's te plaatsen hoor en je zou toch als fotograaf dan meegaan (of toch model?)
and she's gonna come back tomorrowquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jaja maar my angel came down from heaven yesterday.... (stukje txt van Jimi)
Fly on by my sweet angel......quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg het verzoek van Shark ook wat te posten
ik vond je "3" zelfportret anders aardig dynamisch en potentieel hebben hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fly on by my sweet angel......
euh yeah rite * Puckzzz als model
ik zou best nog een keertje een leuke shoot willen doen hoor. Maar de jaartjes gaan bij mij echt tellen, zodanig dat ik mezelf echt niet meer voor een camera zet![]()
euhm ,nou ja soms komt er best wel eens eentje leuk uit de verf, maar je wilt niet weten hoeveel ik er heb weggegooid.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:55 schreef Re het volgende:
[..]
ik vond je "3" zelfportret anders aardig dynamisch en potentieel hebben hoor
Pfff..wat een onzin, sorrie hoor....ben ik mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhm ,nou ja soms komt er best wel eens eentje leuk uit de verf, maar je wilt niet weten hoeveel ik er heb weggegooid.....
Ik ben gewoon eerlijk tegen mezelf. Zoals ik 5 jaar geleden eruit zag, dat is verleden tijd. Ik ben inmiddels een aantal kilootjes aangekomen. Okee op zich is het gezicht nog best wel leuk, maar de rest moet je ff niet meetellen. En zoals ik al eerder heb aangegeven: Ik ben erg kritisch, dus ook op mezelf. Niet in het dagelijkse leven, want dan geldt geluk voor mij hoger dan uiterlijk. Maar ik ben wel realistisch genoeg om te zien dat ik het modellentijdperk echt wel achter me kan laten. Ik ben vanaf mijn 15e tot mijn 28e (ongeveer) wel af en toe model geweest. Dat was heel leuk om te doen, maar nu gaat het echt niet meer vind ik. Ik laat het lekker aan de jongere mooiere meiden over en ik knip de plaatjes wel
Al weggehaaldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
Sorrie PdeH maar ik vind dit niet echt een flatteuze foto voor Weopj. Ze heeft op deze foto een onderkin en wallen onder haar ogen. En dat terwijl het zo'n mooie meid is. Ik zou zelf niet erg blij zijn geweest met zo'n foto van mezelf.....
En dan laten ze mij staanquote:
zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:
Ach...je had wel gelijkquote:
Moet ik je weghalen? Of laten staan zodat een dokter je een online diagnose kan gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
En dan laten ze mij staan![]()
* Gutteguttegut overweegt spontaan een nick change
Kun je me geen zonnebril op soepen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moet ik je weghalen? Of laten staan zodat een dokter je een online diagnose kan geven
ik ben je nu aan het inscannen met IJzercookie 14.gif
Ja ergens heb je gelijk hoor. Maar ik vind dus niet iedereen geschikt voor model. Ook bij deze meet waren er modellen bij waarvan ik de foto's minder mooi vond dan van een ander model. Dat is nou eenmaal mijn mening. Ik ga hier niet zeggen wie of welke foto want ik vind het keileuk om te zien hoeveel plezier iedereen heeft gehad. En daar ga ik dan niet als een dolle koe doorheen banjeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Pfff..wat een onzin, sorrie hoor....ben ik mooi![]()
![]()
![]()
Iedereen kan model zijn dat is juist het leuke!
Niemand is perfect..gelukkig maar, ik vind het pas interessant als een model natuurlijk is..leeftijd is dan ondergeschikt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kun je me geen zonnebril op soepen?
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ergens heb je gelijk hoor. Maar ik vind dus niet iedereen geschikt voor model. Ook bij deze meet waren er modellen bij waarvan ik de foto's minder mooi vond dan van een ander model. Dat is nou eenmaal mijn mening. Ik ga hier niet zeggen wie of welke foto want ik vind het keileuk om te zien hoeveel plezier iedereen heeft gehad. En daar ga ik dan niet als een dolle koe doorheen banjeren.
Ik heb mijn mening over sommige foto's / modellen en daar laat ik het bij.
* mee eens isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk is
ik heb nog wel een zonnebril overquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[[url=http://img287.echo.cx/img287/8299/blooper21ka.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Neem hm de volgende keer maar meequote:
nope, photoshop is niet mijn sterkste kant...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nope, photoshop is niet mijn sterkste kant...
maar ik ben die 101 Mp foto van Weopj aan het uploaden.. mag jij daar je tanden in zetten
....in de foto, niet in Weopj.. hoewel...misschien mag dat ook... je deed die vampier wel goed na, ondanks je bassie pruik![]()
misschien is dat de reden dat ik niets gezegd heb? Ik wil geen mensen tegen het zere been schoppen, maar er zijn maar een paar foto's die ik heb gezien (en ik heb geen toegang tot de closed site) waarvan ik echt het "joepie gevoel" kreeg. En ik weet dat ik nu echt heel betweterig overkom. "uh...als jij het dan beter kan dan doe je de volgende keer toch mee..." zo bedoel ik het dus echt niet. Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk is
Nee hoor...geen bitch. Waaromquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?
je bent alles behalve een bitch/betweter hoor (maar soms wil je dat volgens mij wel eens zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
misschien is dat de reden dat ik niets gezegd heb? Ik wil geen mensen tegen het zere been schoppen, maar er zijn maar een paar foto's die ik heb gezien (en ik heb geen toegang tot de closed site) waarvan ik echt het "joepie gevoel" kreeg. En ik weet dat ik nu echt heel betweterig overkom. "uh...als jij het dan beter kan dan doe je de volgende keer toch mee..." zo bedoel ik het dus echt niet. Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?
Die heb je alquote:
Idd. Dat moet geen probleem zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Re het volgende:
[..]
je bent alles behalve een bitch/betweter hoor (maar soms wil je dat volgens mij wel eens zijn), misschien even pea een mailtje sturen dan krijg je vast wel toegang,
Ik ga meer voor de gezelligheidquote:ik heb liever kritiek en mensen die niet tegen kritiek kunnen die zijn maar slap, je moet er tenslotte wat van leren en dat is voor mij de primiare reden dat ik naar zulk soort meets ga en ook wel blijf gaan dus...
Wel waar, want ik zie verder weinig feedback verschijnen van anderen volgens mij. Dus ik vind het wel belangrijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
Dan zou ik dus de laatste Kessel Schats na moeten kijken. vanavond even niet , ik ga nu naar bedje.Maar wellicht kom ik met een duidelijkere verklaring van mijn mening. Misschien ook niet. Ik ben maar 1 persoontje met 1 meningkje, lijkt me niet dat dat nou zo belangrijk is
drink je nog een paar glazen water voor je gaat slapen? Dan heb je morgen hoogstens last van een volle blaas... en geen katerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
Dan zou ik dus de laatste Kessel Schats na moeten kijken. vanavond even niet , ik ga nu naar bedje.Maar wellicht kom ik met een duidelijkere verklaring van mijn mening. Misschien ook niet. Ik ben maar 1 persoontje met 1 meningkje, lijkt me niet dat dat nou zo belangrijk is
zal ik doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
drink je nog een paar glazen water voor je gaat slapen? Dan heb je morgen hoogstens last van een volle blaas... en geen kater
truste![]()
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even doorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nou vooruit dan
* Puckzzz schuift haar stoeltje dan toch nog maar ff weer aan.
momentje, ik moet ff terug naar de vorige topics
Hoe laat is het nu bij jou danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Re het volgende:
[..]
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even door
Oja!!! je ZIT al in Atlantaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Re het volgende:
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even door
half zevenquote:
puckzzzzquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb ff kladblok erbij gehaald. Ik ben tot zover gekomen....Okee, ik heb dus echt niet gelet op wie de foto heeft genomen enzo�.
[afbeelding]
daar staat ze dus echt zo �dorky as possible� op he? Je gaat me niet vertellen dat ze dit een leuke foto van haarzelf vindt.
[afbeelding]
veel te ver weg, dat is geen portretfoto meer�
en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?
Neem dan deze! Deze is hartstikke leuk
[afbeelding]
tsja en verder� ik vind de foto�s van Purplerose niet zo denderend, maar dat is meer omdat ik vind dat ze er niet op haar mooist op staat. Voor mijn gevoel trekt ze elke keer hetzelfde �bekkie�
Ik vind de foto�s van Neva wel heel mooi, heel klassiek gezicht, erg mooi.
Owwww ik hou op hoor, ik voel me nu al een ontzettende bitch met al dit commentaar�en ja Re je hebt gelijk. Ik doe maar alsof
wat?????? 31 dollar?? voor datte.... damn! you'd better come on back home boy!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
half zevengvd een hamburger met friet en een biertje voor 31 Dollar,... afzetters
Dat moet dan wel een giga-grote hamburger zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
half zevengvd een hamburger met friet en een biertje voor 31 Dollar,... afzetters
wat kan jij goed fakenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Puckzzz het volgende:
...en ja Re je hebt gelijk. Ik doe maar alsof
vind je mijn manier van mening uiten niet correct of ben je het niet eens met mijn mening? Ik kan dat niet echt opmaken uit je reactiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
puckzzzz
kritiek prima
iedereen heeft een eigen mening, die niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden
maar om als voorbeeld die foto van xil te nemen *en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?*
Wat is daar niet mooi aan dan ??????
zoals ik al zei, meningen verschillen
klant betaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat?????? 31 dollar?? voor datte.... damn! you'd better come on back home boy!!
ben het met je mening niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vind je mijn manier van mening uiten niet correct of ben je het niet eens met mijn mening? Ik kan dat niet echt opmaken uit je reactie
Teeering zeg!!! is het servetje met gouddraad bstikt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
ik zou het omschrijven dat ze hier een beetje tuttig kijkt terwijl die foto daaronder ze breed lachend haar straatje veegtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
puckzzzz
kritiek prima
iedereen heeft een eigen mening, die niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden
maar om als voorbeeld die foto van xil te nemen *en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?*
Wat is daar niet mooi aan dan ??????
zoals ik al zei, meningen verschillen
wat er niet mooi aan is?quote:
kan ik in meegaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat er niet mooi aan is?
tsja dat is dan weer mijn mening maar hoor. Ik vind haar ogen niet mooi (wallen).niet erg flatteus
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente bejaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Puckzzz het volgende:
wat doe jij voor werk dat je zo lekker over heel de wereld mag vliegen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente bejaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.
awww... doet me denken aan die drie maanden dat ik ooit medisch secretaresse ben geweest (niet dat jouw werk daarop lijkt hoor!)op de geriatrie...... ieuw de verhalen die ik daar heb moeten aanhoren...en ik maar denken dat je 1 of ander spannende baan hadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente berjaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.
truste... en het is wel leuk werk hoor vandaar dat ik nu in Atlanta zitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:53 schreef kwiebuske het volgende:
*off topic* @Re, dus anderen gaan pronken met jou veren ??? damn, da werk sucks
* kwiebuske gaat slapen, meng me morgen/vandaag nog wel x in discussies![]()
![]()
t'is best spannend hoor maar voornamelijk stressvol inderdaad, en ja genoeg off topic gelul, scans willen we zien!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awww... doet me denken aan die drie maanden dat ik ooit medisch secretaresse ben geweest (niet dat jouw werk daarop lijkt hoor!)op de geriatrie...... ieuw de verhalen die ik daar heb moeten aanhoren...en ik maar denken dat je 1 of ander spannende baan hadmaar je reist wel lekker veel zo
zo! genoeg offtopic gelul
truste en succes met de speurtochtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken waar ergens tussen de lakens nog een vriendje verscholen ligt
laterrrr!!
Wantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef Re het volgende:
ik heb express weopj met stippenpatroon en geel oog niet geplaatst trouwens
Zij ook geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:17 schreef Re het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het een beetje mislukt qua opmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |