Ja ergens heb je gelijk hoor. Maar ik vind dus niet iedereen geschikt voor model. Ook bij deze meet waren er modellen bij waarvan ik de foto's minder mooi vond dan van een ander model. Dat is nou eenmaal mijn mening. Ik ga hier niet zeggen wie of welke foto want ik vind het keileuk om te zien hoeveel plezier iedereen heeft gehad. En daar ga ik dan niet als een dolle koe doorheen banjeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Pfff..wat een onzin, sorrie hoor....ben ik mooi![]()
![]()
![]()
Iedereen kan model zijn dat is juist het leuke!
Niemand is perfect..gelukkig maar, ik vind het pas interessant als een model natuurlijk is..leeftijd is dan ondergeschikt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kun je me geen zonnebril op soepen?
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ergens heb je gelijk hoor. Maar ik vind dus niet iedereen geschikt voor model. Ook bij deze meet waren er modellen bij waarvan ik de foto's minder mooi vond dan van een ander model. Dat is nou eenmaal mijn mening. Ik ga hier niet zeggen wie of welke foto want ik vind het keileuk om te zien hoeveel plezier iedereen heeft gehad. En daar ga ik dan niet als een dolle koe doorheen banjeren.
Ik heb mijn mening over sommige foto's / modellen en daar laat ik het bij.
* mee eens isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk is
ik heb nog wel een zonnebril overquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[[url=http://img287.echo.cx/img287/8299/blooper21ka.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Neem hm de volgende keer maar meequote:
nope, photoshop is niet mijn sterkste kant...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nope, photoshop is niet mijn sterkste kant...
maar ik ben die 101 Mp foto van Weopj aan het uploaden.. mag jij daar je tanden in zetten
....in de foto, niet in Weopj.. hoewel...misschien mag dat ook... je deed die vampier wel goed na, ondanks je bassie pruik![]()
misschien is dat de reden dat ik niets gezegd heb? Ik wil geen mensen tegen het zere been schoppen, maar er zijn maar een paar foto's die ik heb gezien (en ik heb geen toegang tot de closed site) waarvan ik echt het "joepie gevoel" kreeg. En ik weet dat ik nu echt heel betweterig overkom. "uh...als jij het dan beter kan dan doe je de volgende keer toch mee..." zo bedoel ik het dus echt niet. Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever dat men kritiek heeft op een foto dan voor de schijn maar zegt dat tie leuk is
Nee hoor...geen bitch. Waaromquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?
je bent alles behalve een bitch/betweter hoor (maar soms wil je dat volgens mij wel eens zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
misschien is dat de reden dat ik niets gezegd heb? Ik wil geen mensen tegen het zere been schoppen, maar er zijn maar een paar foto's die ik heb gezien (en ik heb geen toegang tot de closed site) waarvan ik echt het "joepie gevoel" kreeg. En ik weet dat ik nu echt heel betweterig overkom. "uh...als jij het dan beter kan dan doe je de volgende keer toch mee..." zo bedoel ik het dus echt niet. Ik zeg niet dat ik het beter kan..maar ik vind sommige foto's hier maar matig....sorrie. nou ben ik weer een bitch of niet dan?
Die heb je alquote:
Idd. Dat moet geen probleem zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Re het volgende:
[..]
je bent alles behalve een bitch/betweter hoor (maar soms wil je dat volgens mij wel eens zijn), misschien even pea een mailtje sturen dan krijg je vast wel toegang,
Ik ga meer voor de gezelligheidquote:ik heb liever kritiek en mensen die niet tegen kritiek kunnen die zijn maar slap, je moet er tenslotte wat van leren en dat is voor mij de primiare reden dat ik naar zulk soort meets ga en ook wel blijf gaan dus...
Wel waar, want ik zie verder weinig feedback verschijnen van anderen volgens mij. Dus ik vind het wel belangrijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
Dan zou ik dus de laatste Kessel Schats na moeten kijken. vanavond even niet , ik ga nu naar bedje.Maar wellicht kom ik met een duidelijkere verklaring van mijn mening. Misschien ook niet. Ik ben maar 1 persoontje met 1 meningkje, lijkt me niet dat dat nou zo belangrijk is
drink je nog een paar glazen water voor je gaat slapen? Dan heb je morgen hoogstens last van een volle blaas... en geen katerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
Dan zou ik dus de laatste Kessel Schats na moeten kijken. vanavond even niet , ik ga nu naar bedje.Maar wellicht kom ik met een duidelijkere verklaring van mijn mening. Misschien ook niet. Ik ben maar 1 persoontje met 1 meningkje, lijkt me niet dat dat nou zo belangrijk is
zal ik doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
drink je nog een paar glazen water voor je gaat slapen? Dan heb je morgen hoogstens last van een volle blaas... en geen kater
truste![]()
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even doorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nou vooruit dan
* Puckzzz schuift haar stoeltje dan toch nog maar ff weer aan.
momentje, ik moet ff terug naar de vorige topics
Hoe laat is het nu bij jou danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Re het volgende:
[..]
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even door
Oja!!! je ZIT al in Atlantaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Re het volgende:
een lekker vette sirloin hamburger besteld dus ik ga nog even door
half zevenquote:
puckzzzzquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb ff kladblok erbij gehaald. Ik ben tot zover gekomen....Okee, ik heb dus echt niet gelet op wie de foto heeft genomen enzo�.
[afbeelding]
daar staat ze dus echt zo �dorky as possible� op he? Je gaat me niet vertellen dat ze dit een leuke foto van haarzelf vindt.
[afbeelding]
veel te ver weg, dat is geen portretfoto meer�
en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?
Neem dan deze! Deze is hartstikke leuk
[afbeelding]
tsja en verder� ik vind de foto�s van Purplerose niet zo denderend, maar dat is meer omdat ik vind dat ze er niet op haar mooist op staat. Voor mijn gevoel trekt ze elke keer hetzelfde �bekkie�
Ik vind de foto�s van Neva wel heel mooi, heel klassiek gezicht, erg mooi.
Owwww ik hou op hoor, ik voel me nu al een ontzettende bitch met al dit commentaar�en ja Re je hebt gelijk. Ik doe maar alsof
wat?????? 31 dollar?? voor datte.... damn! you'd better come on back home boy!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
half zevengvd een hamburger met friet en een biertje voor 31 Dollar,... afzetters
Dat moet dan wel een giga-grote hamburger zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
half zevengvd een hamburger met friet en een biertje voor 31 Dollar,... afzetters
wat kan jij goed fakenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Puckzzz het volgende:
...en ja Re je hebt gelijk. Ik doe maar alsof
vind je mijn manier van mening uiten niet correct of ben je het niet eens met mijn mening? Ik kan dat niet echt opmaken uit je reactiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
puckzzzz
kritiek prima
iedereen heeft een eigen mening, die niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden
maar om als voorbeeld die foto van xil te nemen *en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?*
Wat is daar niet mooi aan dan ??????
zoals ik al zei, meningen verschillen
klant betaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat?????? 31 dollar?? voor datte.... damn! you'd better come on back home boy!!
ben het met je mening niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vind je mijn manier van mening uiten niet correct of ben je het niet eens met mijn mening? Ik kan dat niet echt opmaken uit je reactie
Teeering zeg!!! is het servetje met gouddraad bstikt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
ik zou het omschrijven dat ze hier een beetje tuttig kijkt terwijl die foto daaronder ze breed lachend haar straatje veegtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
puckzzzz
kritiek prima
iedereen heeft een eigen mening, die niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden
maar om als voorbeeld die foto van xil te nemen *en dan deze (owjee sorrie Xil alweer 1 van jou)
[afbeelding] ik kan dit met de beste wil van de wereld geen mooie portretfoto vinden. Ik weet zeker dat er van Vava mooiere foto�s gemaakt zijn. Waarom dan deze plaatsen?*
Wat is daar niet mooi aan dan ??????
zoals ik al zei, meningen verschillen
wat er niet mooi aan is?quote:
kan ik in meegaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat er niet mooi aan is?
tsja dat is dan weer mijn mening maar hoor. Ik vind haar ogen niet mooi (wallen).niet erg flatteus
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente bejaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Puckzzz het volgende:
wat doe jij voor werk dat je zo lekker over heel de wereld mag vliegen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente bejaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.
awww... doet me denken aan die drie maanden dat ik ooit medisch secretaresse ben geweest (niet dat jouw werk daarop lijkt hoor!)op de geriatrie...... ieuw de verhalen die ik daar heb moeten aanhoren...en ik maar denken dat je 1 of ander spannende baan hadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lekker off topic maar ik ben medisch schrijver (althans, zo is het het makkelijkst te omschrijven), ik schrijf in opdracht van pharmaceutische bedriijven hun resultaten op in wetenschappelijke artikelen zoals klinische studies en review artikelen (ik schrijf ze wel maar een of andere Professor zet zijn naam erboven). Nu zit ik dus op het grootste Psychiater congress omdat ik nu werk aan een antipsychoticum in demente berjaarden en kinderen met gedragsstoornissen. T'is weer eens wat anders dan modellen op de plaat zetten.
truste... en het is wel leuk werk hoor vandaar dat ik nu in Atlanta zitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:53 schreef kwiebuske het volgende:
*off topic* @Re, dus anderen gaan pronken met jou veren ??? damn, da werk sucks
* kwiebuske gaat slapen, meng me morgen/vandaag nog wel x in discussies![]()
![]()
t'is best spannend hoor maar voornamelijk stressvol inderdaad, en ja genoeg off topic gelul, scans willen we zien!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awww... doet me denken aan die drie maanden dat ik ooit medisch secretaresse ben geweest (niet dat jouw werk daarop lijkt hoor!)op de geriatrie...... ieuw de verhalen die ik daar heb moeten aanhoren...en ik maar denken dat je 1 of ander spannende baan hadmaar je reist wel lekker veel zo
zo! genoeg offtopic gelul
truste en succes met de speurtochtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken waar ergens tussen de lakens nog een vriendje verscholen ligt
laterrrr!!
Wantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef Re het volgende:
ik heb express weopj met stippenpatroon en geel oog niet geplaatst trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |