oeh, scaryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg het verzoek van Shark ook wat te posten
[afbeelding]
Bij deze dus. De eerste bewerkte foto van de scans
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Re het volgende:
over 2 weekjes trouwens ook mijn jubileum, al weer 10 jaar 26
Weopj is toch een beter model om mee te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
De foto is van een prachtkwaliteit, sharkie
Timing voor wat betreft het némen van de foto moet nog een beetje aan gewerkt worden...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Re het volgende:
over 2 weekjes trouwens ook mijn jubileum, al weer 10 jaar 26
Ow jee... t weekeind is begonnen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen al![]()
foei Puckzzz...get a grip....![]()
Is u dat men. H. Voer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weopj is toch een beter model om mee te werken
Dat is Danny... de eigenaar van fok!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
wie is dat? ik ken de mensen hier niet van gezicht....
Dit is Sharky himselfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
wie is dat? ik ken de mensen hier niet van gezicht....
Dat was eigenlijk de formulering die ik zocht...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
De foto is van een prachtkwaliteit, sharkie
Timing voor wat betreft het némen van de foto moet nog een beetje aan gewerkt worden...
een uitstekend bouwjaar inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zijn we van hetzelfde bouwjaar....was een goed jaar ..69....het getal alleen al![]()
foei Puckzzz...get a grip....![]()
heeej het was wel het jaar dat Janis, Jim & Jimi doodgingen he? beetje respect....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
een uitstekend bouwjaar inderdaad, nog net even de 60ties meegemaakt, heftige tijd hoor
Hoe zou jij kijken als PdeHoog zijn toeter in je gezicht zou duwen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
je kijkt wel een beetje moeilijk Shark......
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als PdeHoog zijn toeter in je gezicht zou duwen?
Hehe...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
ik blijf dubbel liggen om dat hoofdnee niet IJzerkoekje
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal zo eens jou en Armani inscannenquote:
En dat vraagt ie aan vrouwen... zuchtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en daarom was het heftigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heeej het was wel het jaar dat Janis, Jim & Jimi doodgingen he? beetje respect....mijn jongste zoon heet niet voor niets Jimi
*vol spanning afwacht*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zal zo eens jou en Armani inscannen
"de afstandelijke lovers"
jaja maar my angel came down from heaven yesterday.... (stukje txt van Jimi)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:22 schreef Re het volgende:
[..]
en daarom was het heftigbut we did fly to the moon
![]()
we zouden dan af kunnen spreken alleen mooie foto's te plaatsen hoor en je zou toch als fotograaf dan meegaan (of toch model?)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is opeens erg blij dat ze niet is geweest
de onflateuze foto's zijn mij iig bespaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |