En welke stapel nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
webmessenger.msn.nlquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op stage kan ik wel op internet, helaas niet (makkellijk) op msn.
Ik hield de hele stapel omhoogquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef IJzercookie het volgende:
En welke stapel nu?
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hield de hele stapel omhoog
Ik zit nu op mijn werk en ben de foto's aan het doorbladeren
Ik heb er een waar jij wel grappig "kijkt"quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?
voor de lady GGG foto's....
![]()
En dat doe je nu nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ik heb geen lady ggg foto's, dat vond ik zonde van mijn film
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?quote:
Niet alles te serieus nemen hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef Weopj het volgende:
[..]
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?
Wat zullen we vanavond eens samen gaan eten? Zal ik eens wat lekkers voor je koken?![]()
2 probleempjes: geen scanner en geen goede PC+monitor hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
En dat doe je nu nietJe hebt toch geen werk, dus kun je net zo goed nu ff scannen
s-c-h-a-n-d-equote:
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hebben we een afspraak over dergelijke foto's. "Alleen na toestemming van het slachtoffer" and all that.
Is er nog wat knaps van te soepen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mijn 6x6 negatieven.
resultaat valt zo van de negatieven af een beetje tegen
maar een aantal moeten nog wel te vertonen zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon posten
Er moeten er wel een aantal okee zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Is er nog wat knaps van te soepen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, weopj is ingescanned op 6x6!
54 MB grote Jpeg, grootte 9958 x 9990 en dat is dus 99 megapixels!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |