Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
Goeiemiddag, alweer een nieuw topic. Ik ga eerst ff wat in huis doen en dan kom ik weer kijken of er al analoog geweld is geplaatst
En welke stapel nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
webmessenger.msn.nlquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op stage kan ik wel op internet, helaas niet (makkellijk) op msn.
Ik hield de hele stapel omhoogquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef IJzercookie het volgende:
En welke stapel nu?
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hield de hele stapel omhoog
Ik zit nu op mijn werk en ben de foto's aan het doorbladeren
Ik heb er een waar jij wel grappig "kijkt"quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
Daar staat vast wel een papier vernietiger.....?
voor de lady GGG foto's....
![]()
En dat doe je nu nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanavond scan ik deze in * Shark.Bait houdt stapel omhoog voor zijn monitor *
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ik heb geen lady ggg foto's, dat vond ik zonde van mijn film
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?quote:
Niet alles te serieus nemen hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef Weopj het volgende:
[..]
Heej zonnestraaltje, niet zo pessimistisch he?
Wat zullen we vanavond eens samen gaan eten? Zal ik eens wat lekkers voor je koken?![]()
2 probleempjes: geen scanner en geen goede PC+monitor hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
En dat doe je nu nietJe hebt toch geen werk, dus kun je net zo goed nu ff scannen
s-c-h-a-n-d-equote:
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hebben we een afspraak over dergelijke foto's. "Alleen na toestemming van het slachtoffer" and all that.
Is er nog wat knaps van te soepen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mijn 6x6 negatieven.
resultaat valt zo van de negatieven af een beetje tegen
maar een aantal moeten nog wel te vertonen zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje lachen over een foto geeft geen schadelijke gevolgen toch.... dus gewoon posten
Er moeten er wel een aantal okee zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Is er nog wat knaps van te soepen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, weopj is ingescanned op 6x6!
54 MB grote Jpeg, grootte 9958 x 9990 en dat is dus 99 megapixels!!
Vast een foto die ik maakte van een mannelijke Fok!kerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wat probleempjes met de 6x6 inscannen met de epson scanner.
hier alvast eentje die ik met de nikon scanner gescanned heb...
[afbeelding]
Een mede FOTter
*tap* *tap*quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zat net ff te kijken naar die statistieken he...en ik snapte er niks van...ik dacht dat dat was hoe vaak die persoon gekeken hadja sorry, seniorenblont Toen het kwartje viel en ik snapte dat het ging om hoe vaak de mapjes bekeken zijn snapte ik weer niet dat bij mij het hoogste aantal stond....maar ook dat kwartje is inmiddels gevallen...De groepsfoto natuurlijk!
Hij was iig niet van mij, want ik zit er braaf achterquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vast een foto die ik maakte van een mannelijke Fok!ker![]()
Ik zit net naar jouw foto's te kijken, Peaquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zat net ff te kijken naar die statistieken he...en ik snapte er niks van...ik dacht dat dat was hoe vaak die persoon gekeken hadja sorry, seniorenblont Toen het kwartje viel en ik snapte dat het ging om hoe vaak de mapjes bekeken zijn snapte ik weer niet dat bij mij het hoogste aantal stond....maar ook dat kwartje is inmiddels gevallen...De groepsfoto natuurlijk!
ik heb alle mogelijkheden aan gezet, hij heeft nu 36 minuten nodig zegt iequote:
Phoenix was dan ook wel een makkelijk model...ze poseerde vanzelf alquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Ik zit net naar jouw foto's te kijken, Pea![]()
Ik vind vooral die die je van Phoenixx hebt gemaakt erg mooi!
Voor alle foto's of voor 1?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb alle mogelijkheden aan gezet, hij heeft nu 36 minuten nodig zegt ie
Zie je al mooie uitschieters?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft ook zijn 6*4,5 negatieven terug
gaat morgen beginnen met scannen, vandaag was helaas een
pc format aan de beurt
Voor hij klaar is met het scannen van die ene waar hij vanmiddag mee begonnen isquote:
voor 1, ik ga ze niet allemaal zo doenquote:
jup, zwaaaaaar gecropped resizedquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jup, zwaaaaaar gecropped
ik denk de beste die erbij zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |