Van welk model? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik laat er minstens 1 ( als er meer mooi zijn meer ) vergroten
* kwiebuske heeft ene pea wel lekker op een foto staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Van welk model? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske heeft ene pea wel lekker op een foto staan![]()
![]()
en verder moet ik nog GOED kijken
ofuh...wordt het de GGGdamequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...
Aaaarch..hoe lang zal dit mij nog blijven achtervolgen.....quote:
DIE staat er ook opquote:
langquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Aaaarch..hoe lang zal dit mij nog blijven achtervolgen.....![]()
heb jou ook nog wel ergens staan xilantof *grijns*quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Kwiebuske zegt dat ie 1 foto gaat laten uitvergroten, en er wordt alleen gevraagd van wie.
Als ik dat zeflde zou zeggen word ik denk ik raar aangekeken
Heb je mij met de Mamiya? of met de D70?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb jou ook nog wel ergens staan xilantof *grijns*
![]()
*offtopic* mijn mamiya gaat volgende week naar mamiya voor controle
Boejje, ik heb ook een leuke peafoto gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was geen model zwetsert! Ik bedoel zo'n dame in lange jurk natuurlijk...
Nee hoor, jou hoeven we niet te vragen van wiequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Kwiebuske zegt dat ie 1 foto gaat laten uitvergroten, en er wordt alleen gevraagd van wie.
nee hoor, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Ik had er iig lolquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, ik heb ook een leuke peafoto gemaakt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Grappig!
Volgens mij is leonie wonderwel aan mijn trigger-happiness ontsnaptquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft leonie ook nog wel ergens opstaan
zal IK die dan maar vergroten
Kijk dat ik dat nou had....maar jij? met zoveel foto's? hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij is leonie wonderwel aan mijn trigger-happiness ontsnapt
Die heeft ie zelf veel groter... 6x6 enzo... en anders kan hij mijn 6x6 positieven krijgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:48 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske heeft leonie ook nog wel ergens opstaan
zal IK die dan maar vergroten
*edit* kan m dan altijd nog aan xil geven
kom ik nog wel een x tegen ergens![]()
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Kijk dat ik dat nou had....maar jij? met zoveel foto's? hoe krijg je dat nou voor elkaar?
"Video" noemt men dat, best leuk!! Moet je ook eens proberenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopen
Nee, ik weet dat dat niet waar is...hij heeft serieus geprobeerd om mijn onder het dommelsbord goed op de foto te krijgen....alleen was ik te kleinquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
op "continuous shoot" zetten, ontspanner indrukken en dan 4 uur rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |