Nee wel van een steenmarterquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bluezz jij bent toch van F&F
heb jij ooit gehoord van een steenmatter
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima
[..]
Nee wel van een steenmarter
Hier in Grunn int dialect hebben we ook een 'steenmot'. das zo'n klein vies zwart beestje, tor/keverquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima, zonder spelvautjes
[..]
Nee wel van een steenmarter
Dat is in lifquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
Ik ken alleen een steenpuist, maar dat hoort niet in F&F denk ik.
Dos tikt zijn vingers blauw met het live verslagquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
lees ik de CL volgende week hier op groot scherm?
Geen ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaan
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Yup. Maar helaas heb ik er niets aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Het mag van mijquote:
Ja ik zat te zoeken op steenmatterquote:
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?![]()
jewel al wel een tijd volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??)
Is Hertog-Jan ook goed? Zoja, dan een rondje voor iedereen van mij!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
* Flessen wodka uit de vriezer haalt
Idd, vreemd. [HOOLS] Het VBL-Café # 693: klodder verf 2 3 4 5 6 » appelsientje 299quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
En een spelfout ook nog...
Waarom heeft die vorige hools maar 299 posts?
Ik miste Fok! een beetje! En ben binnen 1 week teug gekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
AMD waarom ben jij eigenlijk tot 2 keer toe van Fok vertrokken en steeds weer terug gekomen?
Waar zit die spel fout danquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
En een spelfout ook nog...
Waarom heeft die vorige hools maar 299 posts?
He? Hmmz gaat goed met mij danquote:
altijd snel reageren hequote:
Hij is al veranderd.quote:
* AMD64 wenst BliksemSchigt een fijne nacht!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat zo richting bed
Nee, niet walsen. Heel sluw 4-3 scoren in de 119e minuutquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
Nu hoop ik dat volgende week Liverpool over AC milan heen walst. Dan is mijn seizoen echt super geweest!
Nee dat zou het pas zijn als Twente Europees ging en Willem 2 geen beker zou spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
Nu hoop ik dat volgende week Liverpool over AC milan heen walst. Dan is mijn seizoen echt super geweest!
maar waarom ging je eigenlijk weg, dat heb k nooit begrepen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik miste Fok! een beetje! En ben binnen 1 week teug gekomen.
Als dat zou kunnen! Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet walsen. Heel sluw 4-3 scoren in de 119e minuut
Je mag me toevoegen als je het echt wil weten !quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waarom ging je eigenlijk weg, dat heb k nooit begrepen?
Whehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Zeg, over voetbal gaat het hier nooit meer dan een post of 2.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
Volgende week he? Ach, dan genieten wij nog na van een songfestival zege.
Ik ga er het seizoen erop 1 kopen! Dan komt het beter uit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Binnenkort mn seizoenskaart kopen, maar kep zo weinig geld!!
laatste jaar in het oosterparkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Zoveel kost dat toch niet voor jullie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..quote:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Ja Euroborgquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Avond! En hoe was je avond?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:
avond, zo weer terug van de clubkampioenschappen van badminton, snel een biertje en dan naar bed
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
word zeker een leuk stadion hopelijk moet twente nog wel in het oosterpark altijd leuk daar
4 keer verlorenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Wordt toch gewoon Heerenveen-=fan Noca, dat ben je in je hart toch al
Woeha! Dat NOOIT!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
GrapjaSCHquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Het gaat niets om verliezen, als je het maar na je zin heb gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 keer verloren![]()
Speel pas weer sinds een paar weken, ben er een tijdje uit geweest door een blessure, dus moet weer in het ritme komen.
Daarom die mensen staan ons altijd zo gezellig op te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Hangt allemaal af van de competitie indeling of je nog in het Oosterpark komt en wanneer je voor het eerst in het nieuwe stadion speelt. Maar is natuurlijk leuk om nog eenmaal bij ons in het Oosterpark te komen![]()
Groningen - Heerenveen 0-1quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moedig je dan de afdankertjeSCH van Heerenveen aan? Woeha!![]()
Dat was wel leuk jaquote:
Whaha! Mocht je willenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moedig je dan de afdankertjeSCH van Heerenveen aan? Woeha!![]()
Droogklootquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was wel leuk jaKrijg je met zo'n droogkloot als Van Hanegem natuurlijk.
Moet 'ie nog met jou de kelder in?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
AMD, was je hier uitgenodigd???
gezellig is het er altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het gaat niets om verliezen, als je het maar na je zin heb gehad.
Succes met het terugvinden van je ritme!
Wat bedoeld gij met 'uigenodigd'?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
AMD, was je hier uitgenodigd???
Dat is mooi.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gezellig is het er altijd
maar ik ben slapen
Joh, de enige zwak die ik voor Heerenveen heb ben jij, en dat zegt heel watquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
je zou meteen achter Noca aanlopen als ie naar het ALS ging
lijkt me welquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Rita Verdonk en Marco van Basten (telefonisch) bij BvD over Kalou.
Ow zo. Ik ga wel weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets in de zin van dat je hier nu lang genoeg bent geweest![]()
U hebt nog een lange weg te gaan......quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Joh, de enige zwak die ik voor Heerenveen heb ben jij, en dat zegt heel wat
Please some1?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe heette die langharige tekkel ook alweer die altijd bij Studio Voetbal zit samen met Jack en Yuri?
Mooi, bombarderen die studio als Marco toch thuis zit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Rita Verdonk en Marco van Basten (telefonisch) bij BvD over Kalou.
Hugo Borstquote:
Hugo Borst en welterusten.quote:
eens gestemdquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/index.xml
Stem even oneens in die poll!
Die van Foppequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
Zeg SCH, in de discussie tussen Marco v Basten en Rita Verdonk, wiens kant kies jij nu?
hey das een handig ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met laptopje naar bedje sneakt
quote:
alles beter dan Noca bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Is dat HET koosnaampje voor nocaatjes piempje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Eiffeltoren komt dan meer in de buurt bluezzquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat HET koosnaampje voor nocaatjes piempje?
* clauwheee met laptopje én Nocaatje naar bedje sneaktquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat HET koosnaampje voor nocaatjes piempje?
ze gebruikt wel een verklein woordquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Eiffeltoren komt dan meer in de buurt bluezz![]()
Zo wordt het psychisch wat makkelijker om met zoiets groots om te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ze gebruikt wel een verklein woord![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo wordt het psychisch wat makkelijker om met zoiets groots om te gaan![]()
euh geen idee ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef Vom het volgende:
Sien waarom kan ik jouw post in de vorige Hools niet zien?
Eeuh nee?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh geen idee ?
omdat jij mij geblocked heb ? met de Fok blok ?
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zet even een quote van je zelf in je sig![]()
Ik vind deze post beter bij je passen voorlopig als sigquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja
Zo kan iedereen lezen wat ik heb gezegt.
En jij moet je schamen met die smerige avatar
Pardon?quote:
Een of andere vage filmquote:
tnxx voor je linkjequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
nu heeft de diskette drive ook nog kuren, tis niet mn dag
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
graag gedaan, wilde t tijd geleden al posten maar was t vergeten. leuke site, veel informatie en ze doen heel goed werk
cool hequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik vind deze post beter bij je passen voorlopig als sig
Trustenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:33 schreef Vom het volgende:
Ik ga ook m'n mandje maar opzoeken.
Morgen maar weer eens een college volgen.
Trusten Hools
konijntjesquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
konijntjesdat zijn nou leuke dieren en daar zijn er maar weinig van
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan holletjes vriend
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan holletjes vriend
Welterusten!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik daal ook eventjes af naar HET EEN hol
Morgen uurtje later opstaan
idd en anders neem k overdag nog wel ergens een uurtje slaapquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, sorry. Maar volgens mij heb je ook niet veel slaap nodig.
we mogen het seizoen 2004/2005 een uitermate goed seizoen noemenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 grote finale die de portugezen verliezen in eigenhuis in een jaar
Mét of zonder veertjes V.?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat naar het enige echte hol, welterusten!
Jammer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Lionheaad het volgende:
Het antwoord is trouwens nee. dat is dan alvast gezegd voordat de vraag komt. eend e.d.
heb je ook gebakquote:
Nee, die zijn wegbezuinigdquote:
Doe er maar 1quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, die zijn wegbezuinigd
We hebben alleen nog droge biscuitjes
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, die zijn wegbezuinigd
We hebben alleen nog droge biscuitjes
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen zin. Maar dan ook als in echt helemaal totally NOT
ook al nietquote:
Succes met deze dag dan vandaag!!quote:
quote:
Je hoeft niet 2x goedemorgen te zeggen hoorquote:
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ook al niet
wat is dat toch het is toch mooi weer
Dus je bent toch naar je werk/stage gekomen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nu
* clauwheee nog maar eens naar de koffie cq thee automaat hobbelt.
Ik heb dus echt helemaal niks van het hele voetbal gezien.... was op visite dus heb echt alles gemist..quote:
't was dan ook super druk gisteren.. tenminste dat lees ik op PSVquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef PyTh het volgende:
Hallo
Het is helaas niet gelukt om Mateja met een van de spelers op de foto te zetten.
Ook handtekeningen zijn niet gelukt. (sorry DD)
Maar ga als het goed is volgende week nog een keer naar de ochtendtraining en dan moet het toch wel lukken zou je denken
Ja dat had ik laatst ook een keer heel erg vervelendquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nu
* clauwheee nog maar eens naar de koffie cq thee automaat hobbelt.
Hopelijk morgen ook zo'n mooie dagquote:
Nee. De eerste keer was ik thuis. En de tweede keer it in R'dam. Nu kan ik lekker bijkomen van de prachtige dag!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet 2x goedemorgen te zeggen hoor
465 posts..... ziekquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. De eerste keer was ik thuis. En de tweede keer it in R'dam. Nu kan ik lekker bijkomen van de prachtige dag!
Niet weer hèquote:
R.I.P vriend! Ik zal je nooit vergetenquote:Dodelijk verkeersongeluk in Hellevoetsluis
In Hellevoetsluis was vanavond rond 18:30 een dodelijk verkeersongeluk plaatsgevonden.
Het ongeval heeft zich plaatsgevonden op het Kanaalweg. Een rond de 40-jarige man uit Hellevoetsluis is op een nog onbekende manier in het kanaalwater terechtgekomen. Politie- en brandweerpersoneel hebben de man uit het water gehaald en laten transporteren met een Trauma Helikopter naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar aangekomen overleed de man aan zijn verwondingen.
De +/- 40-jarige Hellevoeter laat z'n vrouw en 4 kinderen - een zoon en 3 dochters van 5-11 jaar - alleen achter.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef pfaf het volgende:
Ambtenaren.
Kom je verdomme helemaal naar de faculteit voor een gesprek met een docent, slaapt zo'n lamme donder weer eens een ochtendje uit. Geen wonder dat 'tie er in het bedrijfsleven nergens aan te pas kwam.
En zo zat zij straaaaaalend aon de baoliequote:Op donderdag 19 mei 2005 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen zin. Maar dan ook als in echt helemaal totally NOT
helemaal in je zenuwen, komt ie niet opdagenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is toch ook niet normaal? Heb je 3 titels, maar werken, ho maar.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zo zat zij straaaaaalend aon de baolie![]()
Ja wat een kerel als die er al niet meer in zitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb de goals weer gezien
Ze blijven zo mooi. vooral die kans van sporting op de paal
Goedenmorgen Bluezz. Schijt de zon bij jou ook al niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is toch ook niet normaal? Heb je 3 titels, maar werken, ho maar.
Maar je kan tenminste wel op internetquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voordat ik in de zenuwen raak voor een gesprek met een Uni-medewerker, mogen er wel minimaal 10 studiepunten aan vast zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
helemaal in je zenuwen, komt ie niet opdagen
Jaoquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
Maar je kan tenminste wel op internet
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voordat ik in de zenuwen raak voor een gesprek met een Uni-medewerker, mogen er wel minimaal 10 studiepunten aan vast zitten.
Dan verdien je gewoon te verliezen. CSKA.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een kerel als die er al niet meer in zit
Nee, na 100 toetsen en 300 herkansingen lukt dat niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij bent dus niet zo iemand die helemaal in de stress gaat zitten vanwege een toes/gesprek/etc...
Nee vies rood niks aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan verdien je gewoon te verliezen. CSKA.
* AMD64 denkt om een aankoop van een CSKA shirt
Maar je bent erquote:
Ik heb er dus wel last van. Vooral mijn examen voor mijn autorijbewijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, na 100 toetsen en 300 herkansingen lukt dat niet meer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee vies rood niks aan
* Dos37 zit nog te wachten op zijn Rooney Man. Utd shirt
welke naamquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij hem gekocht.
* AMD64 wacht op nieuwe Ajax Uit-shirt met bedrukking!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:37 schreef AMD64 het volgende:
Maar die AMD64.Die moet gewoon opflikkeren
ah neequote:
We zitten hier met veel, dus ik was al een uurtje laterquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
Maar je bent eren dat is genoeg
Het is hier zo onwijs rustig gewoon... niks te doen ......
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Zo, dat moest er even uit..
![]()
Kut. Ik moet even nu koffie maken. Heb nog niets op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten hier met veel, dus ik was al een uurtje later
Laatste dagje, en dan 4 vrij
Bonk jij ook met je hoofd op de tafel...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
![]()
Jemigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef pfaf het volgende:
Over postingscijfers gesproken:
308. (308) pfaf 15638 ( + 13 )
308. (308) pfaf 15641 ( + 3 )
308. (308) pfaf 15674 ( + 33 )
308. (308) pfaf 15717 ( + 23 )
Wat een toeval.
Nogal...ik heb bijna alles voor mijn scriptie af...ik kan nu alleen niet verder door die K*Tbegeleiders van me...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bonk jij ook met je hoofd op de tafel...
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Nogal...ik heb bijna alles voor mijn scriptie af...ik kan nu alleen niet verder door die K*Tbegeleiders van me...![]()
Lucht idd op Bluezz
vind het nog wel meevallen alleen kut stage opdrachtenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]je bent niet de enige
Kut stage.....
Ja ik ben nog steeds heel blij!! ik vermaak me hier ook ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je was nog wel zo blij toen je bij de grootste familie van Nederland kwam!?!
Mijn stage bedrijf is wel cewlquote:
werken wasdaquote:
Jamaar...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[Jouw omgeving] F&F bezoektips!
Spammmmmmm
Mooi topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
Spammmmmmm
gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
Spammmmmmm
Done.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
Spammmmmmm
en waarschijnlijk herken je wel wat foto's in F & Fquote:
Ja, de meeste welquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en waarschijnlijk herken je wel wat foto's in F & F
Euh Ermelo-west... is al een best oude foto volgens mij... maar wel grappig.. want mijn huisje staat er ook opquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, de meeste welMaar waar is die overzichtsfoto precies genomen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
Heeft iemand de telegraaf gelezen of is iemand gisteren op het Leidscheplein geweest?
Er zat een magiër urenlang op een dunne stok onder zijn linkerknie. Bizar.
Ja wij hebben de telegraaf en ik heb 't gelezen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
Heeft iemand de telegraaf gelezen of is iemand gisteren op het Leidscheplein geweest?
Hoe krijgt ie dat voor elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
Welk huisje is het dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh Ermelo-west... is al een best oude foto volgens mij... maar wel grappig.. want mijn huisje staat er ook op
Momentje dan zet ik er ff een kring omheenquote:
quote:
Heb ik ook! Maar dan van de andere kant van de plas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand behoefte heeft aan uitzicht op het gooimeer.
Mooi, dan gaan we een keer bbqen op het vogeltjeseilandquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar dan van de andere kant van de plas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |