Je mag me toevoegen als je het echt wil weten !quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waarom ging je eigenlijk weg, dat heb k nooit begrepen?
Whehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Zeg, over voetbal gaat het hier nooit meer dan een post of 2.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
Volgende week he? Ach, dan genieten wij nog na van een songfestival zege.
Ik ga er het seizoen erop 1 kopen! Dan komt het beter uit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Binnenkort mn seizoenskaart kopen, maar kep zo weinig geld!!
laatste jaar in het oosterparkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Zoveel kost dat toch niet voor jullie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..quote:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Ja Euroborgquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Avond! En hoe was je avond?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:
avond, zo weer terug van de clubkampioenschappen van badminton, snel een biertje en dan naar bed
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
word zeker een leuk stadion hopelijk moet twente nog wel in het oosterpark altijd leuk daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |