Nee wel van een steenmarterquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bluezz jij bent toch van F&F
heb jij ooit gehoord van een steenmatter
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima
[..]
Nee wel van een steenmarter
Hier in Grunn int dialect hebben we ook een 'steenmot'. das zo'n klein vies zwart beestje, tor/keverquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima, zonder spelvautjes
[..]
Nee wel van een steenmarter
Dat is in lifquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
Ik ken alleen een steenpuist, maar dat hoort niet in F&F denk ik.
Dos tikt zijn vingers blauw met het live verslagquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
lees ik de CL volgende week hier op groot scherm?
Geen ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaan
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Yup. Maar helaas heb ik er niets aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Het mag van mijquote:
Ja ik zat te zoeken op steenmatterquote:
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?![]()
jewel al wel een tijd volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??)
Is Hertog-Jan ook goed? Zoja, dan een rondje voor iedereen van mij!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
* Flessen wodka uit de vriezer haalt
Idd, vreemd. [HOOLS] Het VBL-Café # 693: klodder verf 2 3 4 5 6 » appelsientje 299quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
En een spelfout ook nog...
Waarom heeft die vorige hools maar 299 posts?
Ik miste Fok! een beetje! En ben binnen 1 week teug gekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
AMD waarom ben jij eigenlijk tot 2 keer toe van Fok vertrokken en steeds weer terug gekomen?
Waar zit die spel fout danquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
En een spelfout ook nog...
Waarom heeft die vorige hools maar 299 posts?
He? Hmmz gaat goed met mij danquote:
altijd snel reageren hequote:
Hij is al veranderd.quote:
* AMD64 wenst BliksemSchigt een fijne nacht!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat zo richting bed
Nee, niet walsen. Heel sluw 4-3 scoren in de 119e minuutquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
Nu hoop ik dat volgende week Liverpool over AC milan heen walst. Dan is mijn seizoen echt super geweest!
Nee dat zou het pas zijn als Twente Europees ging en Willem 2 geen beker zou spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
Nu hoop ik dat volgende week Liverpool over AC milan heen walst. Dan is mijn seizoen echt super geweest!
maar waarom ging je eigenlijk weg, dat heb k nooit begrepen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik miste Fok! een beetje! En ben binnen 1 week teug gekomen.
Als dat zou kunnen! Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet walsen. Heel sluw 4-3 scoren in de 119e minuut
Je mag me toevoegen als je het echt wil weten !quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waarom ging je eigenlijk weg, dat heb k nooit begrepen?
Whehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Zeg, over voetbal gaat het hier nooit meer dan een post of 2.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
Volgende week he? Ach, dan genieten wij nog na van een songfestival zege.
Ik ga er het seizoen erop 1 kopen! Dan komt het beter uit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Binnenkort mn seizoenskaart kopen, maar kep zo weinig geld!!
laatste jaar in het oosterparkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Zoveel kost dat toch niet voor jullie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..quote:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor zo'n arm studentje als ik wel. Clau twijfelt nog vanwege de centjes..
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Ja Euroborgquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Laatste half jaar in Oosterpark, tweede deel in de Euroborg. Hoe jammer het ook is om het Oosterpark te verlaten, ik heb best zin in de Euroborg!
Avond! En hoe was je avond?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:
avond, zo weer terug van de clubkampioenschappen van badminton, snel een biertje en dan naar bed
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
word zeker een leuk stadion hopelijk moet twente nog wel in het oosterpark altijd leuk daar
4 keer verlorenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Wordt toch gewoon Heerenveen-=fan Noca, dat ben je in je hart toch al
Woeha! Dat NOOIT!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
GrapjaSCHquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Het gaat niets om verliezen, als je het maar na je zin heb gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 keer verloren![]()
Speel pas weer sinds een paar weken, ben er een tijdje uit geweest door een blessure, dus moet weer in het ritme komen.
Daarom die mensen staan ons altijd zo gezellig op te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Hangt allemaal af van de competitie indeling of je nog in het Oosterpark komt en wanneer je voor het eerst in het nieuwe stadion speelt. Maar is natuurlijk leuk om nog eenmaal bij ons in het Oosterpark te komen![]()
Groningen - Heerenveen 0-1quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moedig je dan de afdankertjeSCH van Heerenveen aan? Woeha!![]()
Dat was wel leuk jaquote:
Whaha! Mocht je willenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moedig je dan de afdankertjeSCH van Heerenveen aan? Woeha!![]()
Droogklootquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was wel leuk jaKrijg je met zo'n droogkloot als Van Hanegem natuurlijk.
Moet 'ie nog met jou de kelder in?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
AMD, was je hier uitgenodigd???
gezellig is het er altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het gaat niets om verliezen, als je het maar na je zin heb gehad.
Succes met het terugvinden van je ritme!
Wat bedoeld gij met 'uigenodigd'?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
AMD, was je hier uitgenodigd???
Dat is mooi.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gezellig is het er altijd
maar ik ben slapen
Joh, de enige zwak die ik voor Heerenveen heb ben jij, en dat zegt heel watquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
je zou meteen achter Noca aanlopen als ie naar het ALS ging
lijkt me welquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Rita Verdonk en Marco van Basten (telefonisch) bij BvD over Kalou.
Ow zo. Ik ga wel weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets in de zin van dat je hier nu lang genoeg bent geweest![]()
U hebt nog een lange weg te gaan......quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Joh, de enige zwak die ik voor Heerenveen heb ben jij, en dat zegt heel wat
Please some1?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe heette die langharige tekkel ook alweer die altijd bij Studio Voetbal zit samen met Jack en Yuri?
Mooi, bombarderen die studio als Marco toch thuis zit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Rita Verdonk en Marco van Basten (telefonisch) bij BvD over Kalou.
Hugo Borstquote:
Hugo Borst en welterusten.quote:
eens gestemdquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/index.xml
Stem even oneens in die poll!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |