quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, die zijn wegbezuinigd
We hebben alleen nog droge biscuitjes
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen zin. Maar dan ook als in echt helemaal totally NOT
ook al nietquote:
Succes met deze dag dan vandaag!!quote:
quote:
Je hoeft niet 2x goedemorgen te zeggen hoorquote:
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ook al niet
wat is dat toch het is toch mooi weer
Dus je bent toch naar je werk/stage gekomen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nu
* clauwheee nog maar eens naar de koffie cq thee automaat hobbelt.
Ik heb dus echt helemaal niks van het hele voetbal gezien.... was op visite dus heb echt alles gemist..quote:
't was dan ook super druk gisteren.. tenminste dat lees ik op PSVquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef PyTh het volgende:
Hallo
Het is helaas niet gelukt om Mateja met een van de spelers op de foto te zetten.
Ook handtekeningen zijn niet gelukt. (sorry DD)
Maar ga als het goed is volgende week nog een keer naar de ochtendtraining en dan moet het toch wel lukken zou je denken
Ja dat had ik laatst ook een keer heel erg vervelendquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het weer maakt enigszins iets goed. Maar dat is het ook wel. Ik heb de klok van half vier nog gezien. En om kwart over zes ging mn wekker. Dat sucks. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis hoor te werken nu
* clauwheee nog maar eens naar de koffie cq thee automaat hobbelt.
Hopelijk morgen ook zo'n mooie dagquote:
Nee. De eerste keer was ik thuis. En de tweede keer it in R'dam. Nu kan ik lekker bijkomen van de prachtige dag!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet 2x goedemorgen te zeggen hoor
465 posts..... ziekquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. De eerste keer was ik thuis. En de tweede keer it in R'dam. Nu kan ik lekker bijkomen van de prachtige dag!
Niet weer hèquote:
R.I.P vriend! Ik zal je nooit vergetenquote:Dodelijk verkeersongeluk in Hellevoetsluis
In Hellevoetsluis was vanavond rond 18:30 een dodelijk verkeersongeluk plaatsgevonden.
Het ongeval heeft zich plaatsgevonden op het Kanaalweg. Een rond de 40-jarige man uit Hellevoetsluis is op een nog onbekende manier in het kanaalwater terechtgekomen. Politie- en brandweerpersoneel hebben de man uit het water gehaald en laten transporteren met een Trauma Helikopter naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar aangekomen overleed de man aan zijn verwondingen.
De +/- 40-jarige Hellevoeter laat z'n vrouw en 4 kinderen - een zoon en 3 dochters van 5-11 jaar - alleen achter.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef pfaf het volgende:
Ambtenaren.
Kom je verdomme helemaal naar de faculteit voor een gesprek met een docent, slaapt zo'n lamme donder weer eens een ochtendje uit. Geen wonder dat 'tie er in het bedrijfsleven nergens aan te pas kwam.
En zo zat zij straaaaaalend aon de baoliequote:Op donderdag 19 mei 2005 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen zin. Maar dan ook als in echt helemaal totally NOT
helemaal in je zenuwen, komt ie niet opdagenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is toch ook niet normaal? Heb je 3 titels, maar werken, ho maar.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zo zat zij straaaaaalend aon de baolie![]()
Ja wat een kerel als die er al niet meer in zitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb de goals weer gezien
Ze blijven zo mooi. vooral die kans van sporting op de paal
Goedenmorgen Bluezz. Schijt de zon bij jou ook al niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is toch ook niet normaal? Heb je 3 titels, maar werken, ho maar.
Maar je kan tenminste wel op internetquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voordat ik in de zenuwen raak voor een gesprek met een Uni-medewerker, mogen er wel minimaal 10 studiepunten aan vast zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
helemaal in je zenuwen, komt ie niet opdagen
Jaoquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
Maar je kan tenminste wel op internet
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voordat ik in de zenuwen raak voor een gesprek met een Uni-medewerker, mogen er wel minimaal 10 studiepunten aan vast zitten.
Dan verdien je gewoon te verliezen. CSKA.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een kerel als die er al niet meer in zit
Nee, na 100 toetsen en 300 herkansingen lukt dat niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij bent dus niet zo iemand die helemaal in de stress gaat zitten vanwege een toes/gesprek/etc...
Nee vies rood niks aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan verdien je gewoon te verliezen. CSKA.
* AMD64 denkt om een aankoop van een CSKA shirt
Maar je bent erquote:
Ik heb er dus wel last van. Vooral mijn examen voor mijn autorijbewijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, na 100 toetsen en 300 herkansingen lukt dat niet meer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee vies rood niks aan
* Dos37 zit nog te wachten op zijn Rooney Man. Utd shirt
welke naamquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij hem gekocht.
* AMD64 wacht op nieuwe Ajax Uit-shirt met bedrukking!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:37 schreef AMD64 het volgende:
Maar die AMD64.Die moet gewoon opflikkeren
ah neequote:
We zitten hier met veel, dus ik was al een uurtje laterquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
Maar je bent eren dat is genoeg
Het is hier zo onwijs rustig gewoon... niks te doen ......
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Zo, dat moest er even uit..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |