Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef Dementor het volgende:
De micro is gewoon een leuke gadget om kado te doen aan je neefje of nichtje.
Geef die micro maar aan mij als de prijs niet te hoog is, het lijkt me wel wat. Klein, leuk om tussendoor een keer een spel te spelen en ziet er niet slecht uit. DS is nogal groot, ik zal er niet zo mee in de trein gaan zitten. als ik daarop wil spelen pak ik die van m'n broertje wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.
Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.
Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Cerbie het volgende:
PSP is mooi, maar vind ik erg duur, teveel extra's, gamen is genoeg op het ding.
Ah, dat mistte ik. Vandaar, ik "schrok" al bijna.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.
Ik baseer mijn pessimisme op het teleurstellende Cube aanbod (enkel Zelda en Killer 7 wil ik nog), het teleurstellende DS aanbod (tot nog toe enkel uitgebouwde techdemo's en de online games duren nog te lang) en het niets laten zien van de Revolution.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.
lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....
let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maakt
Het scherm en de umd drive zullen de grootste kostenpost zijn.... naast de ontwikkelingskosten.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sony en M$ beschikken door hun nevenactiviteiten over bijna onbeperkte fondsen en kunnen het zich veroorloven om hun consoles ver onder de kostprijs aan te bieden.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.
lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....
let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.
Alle extra's zijn wel mooi erop, maar dat is niets voor mij
Oh zo kwam het overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?
Ik zeg alleen dat die extra's geen enkele of slechts marginale invloed op de uiteindelijke prijs hebben.
Die krijg je er dus min of meer 'gratis' bij. Ook zonder die extra's had de PSP minimaal 200 of meer euro moeten kosten.
Ik ben er van overtuigt dat Sony op elke verkochte PSP verlies maakt op dit moment.
Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Die X360 op MTV gaf ook licht terwijl ze hem in een tas had zitten, zal wel een lege case zijn met wat lichtjes en een accuquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Niet direct WIFI maar het kan wel hoor met een soort stralingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijn
misschien dat dat witte standaardje een lader is ? aangezien ik die ene hoek in de revo overbodig vind zou het best kunnen zijn dat er een batterypack/accu in zou kunnen komen iigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Dat heet magnetisme, maar dan moet er OF een ongezond sterk magnetisch veld zijn, OF de Revo moet een stuk groter worden om die enorme spoel te huisvestenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet direct WIFI maar het kan wel hoor met een soort straling
Nu overschat je microsoft tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Een half miljard verlies lijden in 1 kwartaal kan geen enkel bedrijf zich vaak veroorloven, behalve misschien.... microsoft
Mjah, er is eigenlijk nog NIETS gepresenteert voor de Revo. Er valt dus eigenlijk nog geen reet over te zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef H.Flick het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof Nintendo nu heel duidelijk de handdoek in de ring heeft gegooid mbt de mainstream markt. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar bij de Xbox 360 en de PS3 heb ik echt een wow-moment gehad en hier is het een beetje zo van: ach, je kunt er oude NES, SNES en N64 games op spelen! Meer een kijk naar het verleden en een greep naar nostalgie dan een 'revolutie'.
Ik zie de revolution in ieder geval niet meer als een echte concurrent voor de Xbox en de Playstation en eigenlijk vind ik dat heel jammer.
Sinds wanneer zit shell in de games?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nu overschat je microsoft toch
Wat dacht je van Citigroup, Shell, ING, Toyata, BP om er maar wat te noemen? Way groter
Kunnen miljarden verlies maken
Hopelijk komt er nog een aangename verrassingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, er is eigenlijk nog NIETS gepresenteert voor de Revo. Er valt dus eigenlijk nog geen reet over te zeggen
You don't wanna knowquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat is er nou gebeurt allemaal toen straks?
De E3 ongepland in de agenda van Nintendo? yeah right.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Die houder vind ik nogal overbodig. Ik snap het nut niet zo.
Echt alles van die presentatie ademt uit dat het een beetje ongepland was
Niet, maar jij had het over elk bedrijfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit shell in de games?
wouldn't that be nicequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een aangename verrassing.
ING is echt niet Way groter dan Microsoft..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nu overschat je microsoft toch
Wat dacht je van Citigroup, Shell, ING, Toyata, BP om er maar wat te noemen? Way groter
Kunnen miljarden verlies maken
Dan moet er iets anders zijn ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
De E3 ongepland in de agenda van Nintendo? yeah right.
het gerucht ging wel de hele tijd dat ze de Revo niet zouden laten zien..... misschien toch wel uit een paniek schrik reactie laten zien.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
De E3 ongepland in de agenda van Nintendo? yeah right.
Microsoft staat op plaats 47 van de wereldranglijstquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
ING is echt niet Way groter dan Microsoft..
Citigroup misschien
Nee, over 'geen enkel' bedrijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet, maar jij had het over elk bedrijf
Tsja, voor jou misschien, Maar we leven in de echte wereld. Als ze nu weer een verkoopflop hebben is het denk ik bekeken met Nintendo of ze moeten in ieder geval gaan teren op de opbrengsten van de handhelds.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:13 schreef Dementor het volgende:
het gaat er totaal niet om wie groter is.
het gaat erom wie durft te investeren.
Wat voor wereldranglijst ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Microsoft staat op plaats 47 van de wereldranglijst
ING op 9
(besef wel dat ING veel groter is dan lijkt, ze zijn nu bezig een monopolie positie in thailand te krijgen en hebben veel in voormalig oostblok)
Maar waar baseren ze dat op? Werknemers, producten, netto winst, omzet, geografische verspreiding?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Microsoft staat op plaats 47 van de wereldranglijst
ING op 9
(besef wel dat ING veel groter is dan lijkt, ze zijn nu bezig een monopolie positie in thailand te krijgen en hebben veel in voormalig oostblok)
Omdat ik voorlopig alleen maar flauwe argumenten heb laat ik het maar gaan en geef je bij deze gelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, over 'geen enkel' bedrijf.
En dat klopt hoor.
Er is geen enkel bedrijf welke zich regelmatig een half miljard verlies kan perimenteren.
Als dat WEL gebeurt gaat OF het bedrijf failliet, of (in geval van bv shell) wordt er door de aandeelhouders gewoon geeist dat de verliesgevende onderdelen afgestoten worden.
een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dat op? Werknemers, producten, netto winst, omzet, geografische verspreiding?
activa... assets zijn activaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekent
www.forbes.com
In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef H.Flick het volgende:
Volgens de Forbes 2000 lijst staat Microsoft op een 31e plaats. Zij baseren het op zowel omzetcijfers, winstcijfers, assets en marktaandelen. In die lijst staat Citigroup op 1 trouwens.
dat zegt me al iets meerquote:
same herequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47
op 31 staat Morgan Stanley
Er valt toch niet zoveel te zeggen over de revo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Dementor het volgende:
Back ontopic aub.
Reggie heeft gelogenquote:IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?
Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
dacht al dat ik gek was gewordenquote:
E3 is toch pas net begonnen?quote:
Dat was gewoon een begeleidend stukje cgi om Metroid als character te laten zien volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef Roi het volgende:
De nieuwe Metroid zag er nog niet echt denderend uit he
Eurogamer heeft er een net stuk over geschreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens heeft de press conference van Nintendo wel gewerkt gezien het aantal posts in de vele topics...![]()
quote:Aries posted these comments earlier regarding E3 and nintendo:
""
I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait
until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that
looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t
make up your mind on the first day of E3.
My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a
hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention
to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So
far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th,
don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in
store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it
enough.
""
And aries has been pretty accurate regarding other specifics, for example:
""
Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility;
apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games
from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this
feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to
what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to
seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.
""
Again this was confirmed today.
Hopefull its only 2 days to go now to the real unvailing....
Or not. Whatever.
Het vreemde is dat men zeurt als er weer een zoveelste mario of zelda wordt uitgebracht... Aan de andere kant zeurt men ook weer als er géén mario of zelda uitgebracht wordt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Daarbij vond ik de nieuwe mario's + gameboy micro nogal melkerig overkomen. Raar dat we met z'n allen wel over EA heen zeiken, maar wanneer die andere grote 3 het doen (nintendo, sony en microsoft, want ze kunnen er alle drie wat van) er nooit iets gezegd wordt (en dan vergeet ik ubisoft voor het gemak maar even, want die kunnen er de laatste tijd ook wat van).
Nee, het gaat om gameplay...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Maar daarnaast maakt mij het uiterlijk van de consoles eigenlijk geen ruk uit. Het gaat erom wat het ding kan presteren en juist daarom is het zo jammer dat nintendo helemaal geen vergelijksmateriaal heeft laten zien.
Ja... telepathic gaming...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef D.A.A.F. het volgende:
de presentatie van de console zonder de controller...
lijkt mij duidelijk genoeg..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef BMH het volgende:
--was al gepost zag ik--
telepathic gaming? heb je niet gezien dat deze console op een simkaart van een telefoon lijkt?quote:
gameplay versta ik onder het kopje "het gaat erom wat het ding kan presteren". Gameplay word namelijk ook uit die console gehaald.quote:
Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
Lijkt wel alsof IGN er vanaf wist. De PS3 & X360 kregen hun eigen subsite. Revolution niet. Hoe kon IGN al weten dat er nix over de Revolution bekend zou worden gemaakt en over de X & ps3 wel?
als dat zo is vind ik IGN de minst betrouwbare gamesite ooit aangezien ze de DS ongelovelijk afgekraakt hebben tov de PSP , mja das off topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....![]()
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
Dat klopt, maar de Halo's en en forza's bevallen me toch een hoop meer. En ook op de xbox en ps2 had je innovatieve toppers. Dus op de next gens van hun zal je die ook wel krijgen. Tel daarbij de HD, media shit, online en graphics bij op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.![]()
Goh, er is iemand wakkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:17 schreef BMH het volgende:
Ow vet hij is echt mooi :0.
Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt.
Die witte is ook heeel mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cootrollerpoorts voor de cube.
Mooi dingetje hoor.
Dat is me toch zo'n onzinargument. Die kracht kunnen ze er makkelijk in stoppen, het enige probleem blijft de koeling wat iets moeilijker zal gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen oplossing voor hebben gevonden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
Dat geloof ik dus echt niet. Een bedrijf als Nintendo (en Sony, en Microsoft) weet echt wel wat er een beetje bij de concurrent speelt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws....
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel....
Dat denk ik dus niet, aangezien er bij de GDC in maart al gezegd werd dat ze qua kracht niet onder zouden doen voor de xbox360, en zeker niet aangezien zowel de CPU als de GPU bij dezelfde partners vandaan komt, en die dus hoogstwaarschijnlijk redelijk gelijk aan elkaar zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws....
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel....
Ja leuk, maar als dit weer niet verkoopt kan Nintendo wel opdoeken denk ik...quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.![]()
Ik wil een wittequote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje hoor.
ik denk helaas dat dat sony weer is.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
"The one with the best games marketingwins."
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..
En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.
Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
WiFi babyquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
WiFi baby![]()
Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
Nintendo en oude spellen gratis aanbieden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
Technisch zou het moeten kunnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...
zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
Geen rozequote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje hoor.
Nintendo en gratis..Dat zou echt revolutionair zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
GRATIS
quote:# Aries Says:
May 17th, 2005 at 11:25 am
Don’t be dissapointed. Nintendo is punking you. Wait until the 19th.
Klinkt ranzig.... maar ook goed !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
Dat zou een briljante zet zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
OVERDUIDELIJKE HINT zeg ik je!quote:FEINGOLD
(glances at form)
That’s right — you’re a LEFT-BRAIN
word fetishist.
1. Dit klopt dus exact met wat er is gebeurt. Ook heeft ie gisteren weer ff snel op de blog gepost dat we niet teleurgesteld moeten zijn, maar tot de 19e moeten wachten.quote:I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.
My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th, don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it enough.
----
Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.
----
I’ll give you some hints though. All the rumors out there are not mere rumors. Some are planted by people who are working on the consoles. In fact, Nintendo is doing this right now with the information they’ve released on the Revolution. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
Kom op mensen! Het is overduidelijk dat er nog iets groots komt! T'is zo overduidelijk dat 't niet meer grappig is gewoon!quote:we’re ready for the launch on tuesday, the website on wednesday, we have some presentation on thursday and on friday
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
Hier ook dan maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
Moet je de rest ook eens lezen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
iets groots
ik denk dat het een dode mus is.
ik weet nog steeds niet of ik nuquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef R0nn het volgende:
Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.
En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:
1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)
2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)
3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht
4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen
5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
Ja, leuk..quote:
een vr bril zou eigenlijk niet kunnen aangezien ze al veel eerder bevestigd hebben dat hij op een pc monitor zou kunnen worden aangesloten....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console
het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, leuk..
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
De hele discussie gaat over de presentatie van gisteren, zo ook mijn quote Ruzbeh. Doe eens niet zo..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console
het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..
het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
Zodat je backwards compatible bent met je gamecube, zodat je de wireless controllers van de revolution totaal anders kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
Is het nou zeker of voor 90% zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?
Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendONquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:
1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.quote:2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.quote:3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk.quote:4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
Voorspelbaarquote:5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.quote:7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
Waren al bekendquote:8. De online plannen van de Nintendo DS
Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtjequote:9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.quote:10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.quote:11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.quote:
Ik denk dan meteen aan dit:quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij VR denk ik trouwens meteen aan dit:
[afbeelding]
Al wordt het wat minder dan dit, dan nog is het supermooi, zet die Xbox bril 'ns afquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
Erg mooi zelfs, ik had het niet zo enorm verwacht. Wel bijzonder.quote:Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.
True, maar het zou een halo-killer moeten zijn.quote:Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.
quote:Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk..
true. (enigzins, Nintendo zei veel geheim te willen houden)]quote:Voorspelbaar
Niet teleurstellend geweest?quote:Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
Rofl, kom op! Dit had niemand kunnen bedenken! Dit is niet zomaar 'een nieuwtje' ofzoquote:Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtje
Leuke beredenatie :squote:Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.
een NIEUW project. NIEUWE game, geen metroid.quote:Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.
De specs van de PS3 zijn er beter dan die van de xbox 360.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
Daarom had hij nog wel gelijk.quote:Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.
Eens...quote:Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.
Mwa, je kan wel voorspellen dat er een Mario aan zit te komen, maar net als met Zelda en MP vind ik dit minder voorspelbaar.quote:Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk..
Eens...quote:Voorspelbaar
Was de presentatie niet teleurstellend? Iedereen denkt dat de Revo underpowered is, lees sommige reacties er maar op na.quote:Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
Nee, er was alleen bekend dat 1 game online ging, meer niet. Officieel...quote:Waren al bekend
Wel een nieuwtje dat hij wederom goed had.quote:Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtje
Hoeft niet per defenitie...quote:Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.
Het zou niet gaan om een Metroid, maar iets anders dan Metroid. Dit hebben Johnny Nighttrain (van GAF, die zeker betrouwbaar is) en Matt (van cube.ign.com) gezegd. Het kwam wel van Retro, maar of het een Metroid was wisten ze niet zeker.quote:Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.
1. het was dacht ik juist de revolution dat hij zei dat de krachtigste zou worden:quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:
1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
8. De online plannen van de Nintendo DS
9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
[quoteYou are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.[/quote]quote:All three consoles are going to be very powerful, trust me. I’ll give you some information though: it will be more powerful than the Xbox 360. Much more powerful. Many gamers seem to think it will be as powerful as the GBA or something. That isn’t the case at all. From what I saw during my time their as well as our game, it will be very capible.
quote:As I said earlier, Retro is working on a Halo killer. This game is going to be one of the best games at E3. In my opinion, StarCraft was the best RTS ever.
Er zit een jaar tussen, natuurlijk issie sneller. Zie XBOX > PS2. Dat was op voorhand al duidelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Al wordt het wat minder dan dit, dan nog is het supermooi, zet die Xbox bril 'ns af
Inderdaad. Maar vernieuwend was het niet. Gewoon een eyetoy.quote:Erg mooi zelfs, ik had het niet zo enorm verwacht. Wel bijzonder.
Nogmaals, dat zou deel 1 ook zijn.quote:True, maar het zou een halo-killer moeten zijn.
Ongetwijfeld. Maar waar het mij om ging is dat zoiets te verwachten is.quote:Had het dan gedaan
Het is gewoon goed
Dus echt iets wat alleen hij kon weten is het niet.quote:true. (enigzins, Nintendo zei veel geheim te willen houden)]
De presentatie viel tegen, het is niet zo dat ze de indruk hebben gewekt dat de Revo zou gaan tegenvallen. Iets wat Aries beweert.quote:Niet teleurstellend geweest?Lees nog maar eens terug
Lijkt mij dat een "gewone" Nintendowerknemer ook deze info zou kunnen hebben, Mensen die er mee bezig zijn. Echt superduperinside info is dit niet per definitiequote:Rofl, kom op! Dit had niemand kunnen bedenken! Dit is niet zomaar 'een nieuwtje' ofzo
Vooral logisch. Zowel de X360 als de Revo gebruiken hardware van IBM en ATi. Echt een prijsverschil is dan vrij lastig te realiseren.quote:Leuke beredenatie :s
Waar staat dat, er staat alleen dat ze een spectaculaire shooter in ontwikkeling hebben. Nergens lees ik het woord NIEUW.quote:een NIEUW project. NIEUWE game, geen metroid.
'quote:Maarja, we wachten vrolijk verder
En PS3 ook, waardoor grappig zou worden om te zien hoe MS mensen probeerde enthousiast te krijgen voor de Xbox 360.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef PeeJay het volgende:
[..]
1. het was dacht ik juist de revolution dat hij zei dat de krachtigste zou worden:
1. Nintendo heeft eerder aangekondigd zich juist niet op de beste specs te richten.
2. Het kleine formaat van de console heeft dit voor mij eigenlijk wel bevestigd, want dat gaat gewoon niet passen...
Dus ik laat dit even in het midden, maar ik acht het onwaarschijnlijk.
3/11. Hij had het er juist over dat Retro een halo-killer in ontwikkeling heeft:
Waar lees je dat? Hij zegt alleen dat de Revo krachtiger is dan de xbox 360...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef PeeJay het volgende:
[..]
1. het was dacht ik juist de revolution dat hij zei dat de krachtigste zou worden:
Maar de Revo moet zich wel kunnen meten met de concurrentie... Denk je nou echt dat Nintendo een veel slappere console op de markt gaat brengen?quote:1. Nintendo heeft eerder aangekondigd zich juist niet op de beste specs te richten.
2. Het kleine formaat van de console heeft dit voor mij eigenlijk wel bevestigd, want dat gaat gewoon niet passen...
Dus ik laat dit even in het midden, maar ik acht het onwaarschijnlijk.
Ja, en Ronn ook. Wat is je punt?quote:3/11. Hij had het er juist over dat Retro een halo-killer in ontwikkeling heeft:
Specs zeggen wel wat, maar niet alles. De ps2 beloofde ook gouden bergen. Het werden hobbeltjes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De specs van de PS3 zijn er beter dan die van de xbox 360.
Vind ik niet, hij zei iets innovatiefs. Dat vind ik dit niet. Hoe waanzinnig mooi het ook was.quote:Daarom had hij nog wel gelijk.
Iedereen? Nee hoor. De enige teleurstelling was dat ze niets lieten zien. Ik heb nog absoluut geen verwachtig. Niets is dus ook "geschaad"quote:Was de presentatie niet teleurstellend? Iedereen denkt dat de Revo underpowered is, lees sommige reacties er maar op na.
En dat trojaans paard kan alles zijn.
Dus waren er al plannen. En als er 1 game komt, dan kan je er gif op innemen dat er meer komen. Ergo; niet verrassend.quote:Nee, er was alleen bekend dat 1 game online ging, meer niet. Officieel...
Zie boven, daar hoef je vast geen uberinsider voor te zijn.quote:Wel een nieuwtje dat hij wederom goed had.
Ik denk niet dat Nintendo de financiele middelen heeft om enorme verliezen per verkochte console te maken. Dus of ze gebruiken goedkopere en minder goeie hardware, of er is niets van waar.quote:Hoeft niet per defenitie...
Ik ging af op de opmerking van de desbetreffende user.quote:Het zou niet gaan om een Metroid, maar iets anders dan Metroid. Dit hebben Johnny Nighttrain (van GAF, die zeker betrouwbaar is) en Matt (van cube.ign.com) gezegd. Het kwam wel van Retro, maar of het een Metroid was wisten ze niet zeker.
Niet, maar het ging mij even om die Aries gast en z'n voorspellingen.quote:En hoe verklaar je de andere dingen? Bijv dat Nintendo nog amper iets heeft losgelaten over de Revo? En de vergelijking van Aries met de film "The Game". Het lijkt niets te worden, maar dan komt de verassing.
En hoe verklaar je dat www.nintendoon.com linkt naar cube.ign.com waar IGN dat mock up filmpje heeft staan? Wat heeft IGN ermee te maken?
En hoe verklaar je dat NintendoNoW? etc. etc.
No way dat het in zo'n klein doosje past. Dan staat ie binnen een paar minuten in de hens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Hij zegt alleen dat de Revo krachtiger is dan de xbox 360...
[..]
Maar de Revo moet zich wel kunnen meten met de concurrentie... Denk je nou echt dat Nintendo een veel slappere console op de markt gaat brengen?
En het past wel, hoe vaak moet dat nog gezegd worden? Het enige probleem wat op zou kunnen treden is de koeling, maar het lijkt me stug dat ze daar niet aangedacht hebben...
[..]
Ja, en Ronn ook. Wat is je punt?
HALO hoeft imo niet gebeat te worden, toch een kutspelquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe vaak heb ik de laatste jaren die term al niet voorbij zien komen....
Vooralsnog is de enige HALO beater HALO 2.
Ik weet wel zeker dat ze die finaciele kracht wel hebben, of denk je dat Nintendo winst maakt op iedere verkochte GameCube?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk niet dat Nintendo de financiele middelen heeft om enorme verliezen per verkochte console te maken. Dus of ze gebruiken goedkopere en minder goeie hardware, of er is niets van waar.
Ze hebben 1 kwartaal verlies geleden, voor het eerst sinds 100 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze die finaciele kracht wel hebben, of denk je dat Nintendo winst maakt op iedere verkochte GameCube?
Nintendo verdient achterlijk veel geld met de GBA, en ze hebben al jarenlang achterlijk veel geld verdient. Zeker toen ze nog marktleider waren.. De financiele reserves die ze hebben zijn enorm. Nintendo heeft bij mijn weten ook nog nooit een jaar met verlies afgesloten.
Wat ze doen met al dat geld? Weinig spectaculairs, geen dure overnames in ieder geval..
Dus, hoe is zo een studie technische bouwkunde nou?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
No way dat het in zo'n klein doosje past. Dan staat ie binnen een paar minuten in de hens..
Nee, niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dus, hoe is zo een studie technische bouwkunde nou?
*ga ik es op mn bek als je dat echt hebt gestudeerd![]()
He?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:
http://mozlapunk.web-log.nl/log/2574056
Zou alles dan toch zelf door Nintendo in elkaar gezet zijn als een grote marketing stunt? Shit nu ga ik het zelf ook nog geloven![]()
quote:Nintendo Manipulation
Alright, here's the deal. Something's been eating away at me... and it could be the thing Nintendo is hiding from us.
See, first things first. A while a go a guy named Aries leaked information about the Revolution on some blog. Most of us thought it was fake. But he said SquareEnix would be on board for the Revolution, and he said Smash Bros. would come on the Revolution, online. So far, this was all announced on the E3.
Aries also said Nintendo would play a game with us this E3, not unlike the movie 'The Game'. He told us that we would get suprises this E3... but so far, no suprises. Also, a week ago a video was leaked called 'NintendON' where a virtual reality set from Nintendo said the words 'use your right brain to play games, use your left one to create them'. The video was proven fake.
Now, at the end of the conference, with almost nothing shown of Revolution, Reggie says 'Tomorrow you'll have to use your right brain.' Is this a hint, subtly spreaded by Nintendo via this fake video, to tell us that Revolution will maybe be playable on the E3 show floor tomorrow?
Time will tell. But I have the feeling Nintendo, IGN, and all other big companies, are taking a walk with us gamers. In the wrong direction. To suprise us. Call me paranoid, but saying 'tomorrow you'll have to use your right brain' JUST after that fake video leak, is too strange to be coincidence...
-Moz
Edit: I have to clear a few things up, especially now that my site seems to be in quite the spotlight. First of all, when I talk about this theory, I do now mean that the helmet seen in the NintendoON video will be real. The video could be mere tool for Reggie to tell us that Revolution will be playable on the show. Also, Aries is posting at the BrokenSaints log again. "Don't be dissapointed, wait till the 19th." We will, we will.
Edit 2: It's with great pleasure to inform you that a lot of sites are talking about my theory, some got it from my blog but others just came up with it theirselves. A lot of people seem to agree, and while this isn't proof (hell, everyone knows how a dissapointed Nintendo fan can be like), it's nice to hear all the same.
Edit 3: Some people are even stating that Aries IS Reggie Fills Aime, the head of sales and marketing of Nintendo of America. Very far fetched, but ONE. KILLER. MARKETINGTRIC. if it's true.
quote:Nintendo Manipulation Part 2
Dear god,
it's been quite the trip. My post on Nintendo's game they're playing with the press and fans, made me quite some hits. Not to mention all the folks that came and watch the live Sony and Nintendo conferences transcripts.
Now, I said it in 'Nintendo Manipulation Part 1', but just to repeat: we don't know for 100% certain that Nintendo is fooling us. It's widely believed now they're having something up their sleeves, but is widely believed proof? No it isn't. Also, while it's true that I would like this to happen, it's not that my life depends on it. Moz La Punk's blog is an objective place, not 'Teh Fanboy Daycare!!!!11roxxor'.
Now, Osoko Tanaka's blog is telling us that he knows Nintendo is planning something. In sloppy English that is. Broken Saint's blog is running rampage again with Aries fans crawling all over the place. Message boards are filled with the hopes and dreams of fanboys. Every normal human being keeps saying: JESUS CHRIST can those Nintendo fanboys shut up for a moment? Well, for once, just for once, I think they are right. Yeah, I'm quite shocked myself too. They chould be on to something, something not born out of blind fanboyism but true hard facts.
As you can read in my first part of Nintendo Manipulation, Nintendo is trying to give us pieces of a puzzle. They want the Internet community to put the puzzles together because that creates more hype, it makes people giddy with anticipation and mystery. On the conference, Iwata said himself he wanted to keep mystery. He said himself that he was just going to give pieces of the puzzle. That he was going to show the controller later. Reggie said he wanted us to use our right brain today on the showfloor. I'm curious as to what he means with that. Why are Gamespot's and IGN's Revolution sites not online yet? Why are big press sites not talking about how the Nintendo conference was slightly dissapointing? Do they know something we don't?
Plus, Iwata and Reggie seemed OVERLY confident on stage. I couldn't help but feel Iwata was laughing his ass off behing his steal face. It's only a matter of days before we find out if I was wrong, or if I was right. If masses of message boards were wrong, or right. One thing is sure though: These are exciting times to be a gamer.
-Moz
Edit From the conversation below, a summary:
-WHY is IGNCube not updating a bit more? Not even talking alot about the conference. Is Matt sitting in a room with Reggie and Iwata, manically laughing about how their little sceme is going?
-WHY was the Nintendo ON video posted on IGN as a MUST SEE video? A fake video is a must see video?
Edit 2!
Yesterday on nintendo.com I saw some videos when I clicked on 'watch conference' but I didn't really take notice. In the first 2 video's you saw some people from Nintendo talking, they told you that the conference was beginning after a while. Then the third video you saw Reggie looking at you, saying 'Don't make me take your name.' Anyway, the interesting part: fourth video was very small, you saw only Reggies eyes. Eyes... just like some people have been posting the 'one eye, two eyes, one eye, four eyes' sentece, just like IGN was posting pictures of Mario's eyes the last couple of weeks, just like I said on my past blogs.
So... are the eyes ANOTHER hint? And yes, with all this puzzling I DO feel like I'm in the movie the game, Aries...
Van de link die mikando gaf...quote:Official: NINTENDO IS PLAYING WITH US
It's official now. Nintendo, IGN, Reggie, they're in on the complot.
Remember the Nintendo ON video?
Go and type this in your taskbar:
www.nintendoon.com
It's a complot. We're learning more about Revolution this E3. This has GOT to be the best marketing trick E-V-E-R.
As poster Fezz points out, people are finding out that the domainname NINTENDOON.COM is registered by a certain Reginald F, that means Reggie.
So now we have:
-www.nintendoon.com linking to IGN
-strange videos on nintendo.com yesterday (Reggies eyes close up)
-Iwata and Reggie on conference talking about puzzles and right brain
-IGN being quiet with all this... do they know more?
-the Aries guy... a member of Nintendo? Reggie himself?
-NintendoON.com registered by Reggie...
You know how big this complot theory is? Reggie says this big:
nintendoon.com is 13 mei geregistreed, van welke datum was dat filmpje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:
http://mozlapunk.web-log.nl/log/2574056
Zou alles dan toch zelf door Nintendo in elkaar gezet zijn als een grote marketing stunt? Shit nu ga ik het zelf ook nog geloven![]()
Op de dag dat xbox 360 getoont werd volgens mij, was dat ook op 13 mei?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nintendoon.com is 13 mei geregistreed, van welke datum was dat filmpje?
Denk helder mensen, er bestaat geen NINTENDOON. En als het wel zo is vertoon ik mezelf nooit meer in een Nintendo topic op GAM.quote:THE MEGATON
First Reported by: V-Jump Magazine
Date Started: October 1, 2002
Status: False
The Megaton is perhaps the most widely known and hate rumor in videogame history. What started as an innocent joke by the editors of the popular Japanese magazine V-Jump, ended as the biggest disappointment ever for Nintendo fans.
The Megaton was started sometime in October 2002, when V-Jump published a story that stated Nintendo was going to announce something huge in December that would "make GameCubes fly off the shelves."
Speculation immediately went out of control. The following image appeared on the Internet toward the end of November that supposedly revealed what the Megaton was. The three figures were quickly identified as Sonic, Megaman, and Mario, which fueled the already enormous flames that Nintendo was going to purchase Capcom and Sega.
f this wasn't bad enough, Capcom's presentation of the "Capcom 5" (Resident Evil 4, Viewtiful Joe, P.N.03, Killer 7, and Dead Phoenix) on November 13, 2003 didn't help matters at all. Many people saw this as the pretext to the even bigger announcement of a total buy-out by Nintendo.
Further speculation pointed to a Pokemon RPG for the GameCube being developed by Genius Sonority, a developer comprised of many ex-Dragon Quest team members that was being funded by Nintendo's Q-Fund. Even more preposterous, were the theories that Nintendo was going to announce their new hardware that would replace the GBA and GCN!
It wasn't until December 20th, that Nintendo finally commented on the Megaton. Nintendo of Europe's head of Public Relations, Shelly Friend, branded the whole Megaton rumor as "absolute rubbish", and was apparently very amused by the amount of speculation surrounding it. Unfortunately, this only caused more excitement among gamers, because many felt Nintendo was trying to cover-up the true magnitude of the Megaton.
The rumor was finally killed when V-Jump unveiled in January 2003 that the whole Megaton story was a cruel joke. Apparently, the announcement was referring to a Naruto game for GameCube, which is based on a comic that is popular among the V-Jump readers. So you see, this news was "Megaton" to people at V-Jump, but not to anyone else.
Misschien wordt het wel gewoon Retroquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef D.A.A.F. het volgende:
wow.. dat www.nintendoon.com geregistreerd is door iemand genaamd reginald F. is wel bizar. helemaar doordat het doorlinkt naar een fake filmpje op IGN.. strange..
PS: dat IGN of andere sites nog nerges 'revolution' als vast onderdeel van de site (tabblad) hebben staan, kan natuurlijk ook doordat de revo. de werknaam is. Pas de site aanpassen zodra de naam zeker weten is goedgekeurd.. dat zou kunnen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:02 schreef Steeven het volgende:
Voor de mensen die het niet meer weten:
[..]
Denk helder mensen, er bestaat geen NINTENDOON. En als het wel zo is vertoon ik mezelf nooit meer in een Nintendo topic op GAM.
Ik zou niet weten wat er dan zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef exile0000 het volgende:
Ik weet één ding: als er echt een marketing-stunt van Nintendo aan de gang is, verwacht ik een topic vol met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:02 schreef Steeven het volgende:
Voor de mensen die het niet meer weten:
[..]
Denk helder mensen, er bestaat geen NINTENDOON. En als het wel zo is vertoon ik mezelf nooit meer in een Nintendo topic op GAM.
Hier reageer ik niet eens meer op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html
Nep.... toch?
Nee, de Megaton was wat er net in dat stukje stond dat ik heb gepost.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ik.
Megaton = Revolution
Megaton was bullshit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ik.
Megaton = Revolution
Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Megaton was bullshit.
Wat is trouwens dat gedoe met die rechter hersenhelft? Dat is toch je creatieve kant?
Ik vind trouwens niet dat we al conclusies moeten trekken als we nog niets weten. Die geruchten van die Aries geloof ik niet, ik hoop dat ze waar zijn hoor, maar ik verwacht het niet
Ik wil gewoon weten wat Nintendo van plan is, op dit moment zwakt mijn interesse in Nintendo voor de volgende generatie gewoon af. Ik ben pas enthousiast als de Revo en de gamebeelden me hetzelfde gevoel geven als de Xbox 360 deed met de Kameo trailer.
Dat kan wel zijn, maar wisten we dat niet stiekem al vraag ik me dan af? Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijnen nog wat...
Whahahaha, het begint best tof, zeker in de stijl die ze gister ook lieten zien, maar zodra ze bij de DS zijn gaan ze van het pad. Dat einde met die Mario is al helemaal belachelijk, NIntendo zou NOOIT zo'n lelijk Mario makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html
Nep.... toch?
quote:IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?
Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
quote:IGNcube: Some of the specs for Microsoft's Xbox successor were recently announced. Will Revolution be technically on par with Microsoft's system?
Reggie: Quite frankly, we'll share more of our technical specs at E3. That said, we believe a stronger CPU and a great graphics card is just the price of entry
Tenzij het dus Reggie zelf is, met een marketing stunt ^^.quote:Matt IGN : Honestly, this Aries guy is a fake. But I have to give to him: he's a pretty good one. He's definitely on top of the industry and some of his predictions -- guesses, even -- are logical. He's made an accurate guess or two about certain things not related to Revolution. And he remains just vague enough in most cases to perpetuate his credibility.
But he goes too far. The simple truth is that nobody in the industry, except for possibly Satoru Iwata, Shigeru Miyamoto and Genyo Takeda, could know as much about Revolution as this guy claims he does.
ervarenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:26 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Het is gewoon allemaal een puzzel, Iwata zei het zelf ook tijdens de presentatie:
(kan brak engels zijn)
1. "I wont be specifick about the technogly iside the housing, so i hope you let me create some element of mysterie to my further remark today"
2. "Maybe we can look at this as a form of puzzel game"
3. "One of those mysterious comments"
4. "Not what you are playing but how you are playing"
5. "The machine is just a tool the experience comes from the software"
Reggie zegt aan het einde nog:
6. "Its about exploring"...."Be prepared to let your right brain run wild"
Al deze quotes bij elkaar laten toch wel blijken dat er iets meer aan de hand is, een puzzel, een mysterie en dit alles moet je ontdekken en voelen. Volgens mij willen ze ons niet gewoon de filmpjes en de plaatjes voor schotelen, maar we moeten het echt ervaren. Het is niet voor niets een revolutie, een revolutie breng je toch niet naar het publiek alsof het niets nieuws is?
Ik wil zelfs zo ver gaan dat ik het idee heb dat morgen de revo gewoon speelbaar is, kijk naar quote 4. Als ze tijdens de presentatie techdemo's hadden laten zien, waren ze kijhard tegen die quote in gegaan. Want bijvoorbeeld bij de presentatie van sony werd alleen maar geshowed wat je zou gaan spelen, er was dan wel een kleine eye toy demo maar qua game experience was er niks nieuws dan mooie graphics. Ik denk dat Nintendo op een andere manier hun revo wil showen, eentje waarbij je zelf experience hebt en waarbij je de revo explored.
zoals je kunt lezen, wil ik de hele "Conspiracy theory" erg graag geloven.
Die zijn zo fake als de tieten van Britneyquote:Met die controllers die ik iets terug gepost heb, kun je makkelijk staan
zijn de tieten van Britney fake?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn zo fake als de tieten van Britney
same herequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef BroesWillems het volgende:![]()
ik wil niet geloven... ja... nee... ja... nee.... i'm going slight mad....
quote:-MATT CASAMASSINA and IGN.
Matt promised complete and exstensive coverage of E3, start to finish. He has not delivered. We all know the GAMESPY/IGN link. We all know NINTENDO is working with GAMESPY to provide a free online service for next gen systems. Matt's silence points to one thing. He know's more than we do. He is a SEED in THE GAME. He proved this with his inside knowledge of the link/wolf connection days before it was official.
Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jij vind die Mario echt zo lelijk Roy?
[afbeelding]
quote:Ik zie mezelf al staan voor m'n tvtje met in elke hand een controller waarmee ik mijn karakter kan bewegen maar die ook icm de nintendo eyetoy mijn bewegingen registreerd worden en realtime op de monitor te zien zijn. Echt wegduiken voor een raket van de tegenstander, of een klap die door een tegenstander wordt uigedeeld etc.
Ja goed dat wel, maar is het verder ook niet hardstikke moeilijk om zo'n kasteel en mario te maken als in dat filmpje? Daar ben je toch hardstikke lang mee bezig als 'amateur' ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.
Dat plaatje heb ik niet eerder gezien...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jij vind die Mario echt zo lelijk Roy?
[afbeelding]
[..]
Óf de Revo controllers gebruiken die poorten ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Gamecube controller ports.. Dit betekend dat de Revolution zoveel afwijkt dat je er geen gamecube games mee kunt spelen. Ps3 & x360 controllers kunnen namelijk wel games van de vorige generatie besturen.
Dus: Revolution controllers zijn niet zoals de controllers van nu.
Ja, dat klopt, maaaaaaar, ik weet het gewoon niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
3) Nee, dan gaat de camera niet via het dak e.d dacht ik, maar dan komt er zo'n warppipe uit de grond...
Nope. Revo controllers zijn draadloos.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Óf de Revo controllers gebruiken die poorten ook
ik weet niet heo dit zit en hoe het werkt, maar misschien kan iemand hier dit nacheckenquote:ITS MADE BY REGGIE
from ign boards user "luigi_is_green"
"It appears some jackass registered this domain in NY, although I'm not an expert at this kind of stuff. I could be wrong. Here's the whois record:
Registration Service Provided By: Registerfly.com
Visit: http://www.RegisterFly.com
Domain name: NINTENDOON.COM
Registrant Contact:
RegisterFly.com - Ref# 17925908
Whois Protection Service - ProtectFly.com (gpxn6638hv3wrb@protectfly.com)
+1.8458183604
Fax: +1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US
Administrative Contact:
Whois Protection Service - ProtectFly.com (kn56rvs3zfm1w9@protectfly.com)
+1.8458183604
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US
Technical Contact:
Whois Protection Service - ProtectFly.com (uu91yh9fy1j1chy@protectfly.com)
+1.8458183604
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US
Billing Contact:
Whois Protection Service - ProtectFly.com (gstbvzk20a68uw@protectfly.com)
+1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US
Status: Active
Name Servers:
dns1.name-services.com
dns2.name-services.com
dns3.name-services.com
dns4.name-services.com
dns5.name-services.com
Creation date: 13 May 2005 17:10:51
Expiration date: 13 May 2006 17:10:51 "
AND
from IGN boards user D.R.
"Guess who lives there?
Search Query:
http://find.intelius.com/search-name.php?searchform=adv
Results:
http://find.intelius.com/search-summary-out.php?ReportType=1&searchform=adv
The second find is interesting.
Aime, Reginald (Reggie) F (Fils)
Most likely, its Reggie himself! "
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maaaaaaar, ik weet het gewoon niet meer
65 ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ook niet.
hier nog even 65 complot argumenten
http://forums.gamespot.com/gamespot/show_messages.php?board=909104101&topic=21039312&page=0
Hoe gaat dat op LANs eigenlijk? Hoe weet de revolution welke controller bij welke revo hoort? Of is dat dan in te stellen op de console. :\quote:
Op de controllers van de wavebirds zijn 16 kanalen te selecteren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe gaat dat op LANs eigenlijk? Hoe weet de revolution welke controller bij welke revo hoort? Of is dat dan in te stellen op de console. :\
Het eerste gedeelte klopt, dus de tel.nr. zijn daadwerkelijk van de persoon die nintendoon.com heeft geregistreerd of die de site beheert. Helaas is de genoemde site om de naam / het adres te achterhalen een betaaldienst, dus dat kan ik niet checken. Het nummer geeft op andere sites geen resultaat. Het is een nr uit de staat new yorkquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef PeeJay het volgende:
[..]
ik weet niet heo dit zit en hoe het werkt, maar misschien kan iemand hier dit nachecken
Dit vond ik ook al zo gekquote:32. the Nintendo on video was cut short, just as Mario was jumping/running. why would whoever made it cut their own masterpiece short and then put it on the internet?
quote:48. He didn't do it in a week. I do a fair amount of 3D work, I'm not a guru or anything.. but I'm 100 percent sure, NOBODY can do that in a week
dit geldt ook voor kantoren met alle muizen draadloos...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Op de controllers van de wavebirds zijn 16 kanalen te selecteren.
19e, dus morgen, maar da's in de states, dus zal wel zaterdag zijn hier.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef Goldboy het volgende:
Is d'r nou vanavond of morgenavond 'n onthulling?
Of is 't totaal vaag?
Lol. Geweldig hype'je ditquote:Boom! Did you are unimpressed? and now?
Oke, ik dacht alleen te horen aan 't einde van de show van gisteren dat ze zeiden 'see you tommorow'. Daarom twijfelde ik nog, maar bedankt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
19e, dus morgen, maar da's in de states, dus zal wel zaterdag zijn hier.
Wat een agressief lettertypequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
suggest voor topic logo....
* BroesWillems paintshop noob....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |