abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27098508

Hier een samenvatting van Nintendo's Conference.

http://www.gamespot.com/news/2005/05/17/news_6125078.html

Nintendo.com:

Nintendo made big waves at its annual pre-E3 press conference by revealing new details about its highly anticipated console, code-name Revolution. Expressing a strategy designed to attract more kinds of gamers to more kinds of games, Nintendo announced that Revolution will be arriving in 2006 and promised that everyone will discover the meaning of "All-Access Gaming."

Here are just a few of Revolution's key features that tantalized the crowd at the press conference:

The specs: The system boasts 512 megabytes of internal flash memory, wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi access. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment. Revolution’s technological heart, a processing chip developed with IBM and code-named "Broadway," and a graphics chip set from ATI code-named "Hollywood," will deliver game experiences not previously possible.

Two disc formats: one slot: Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content.

Sophisticated Design: The new console is approximately the size of three standard DVD cases stacked together, and it was displayed in a variety of prototype colors at E3. The console will come with a sleek silver stand allowing it to be displayed vertically or horizontally.

Backward Compatibility. Revolution will play all of your favorite Nintendo GameCube games. An innovative self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. You can also equip a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content.

Huge Historic Library. Revolution will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).

Big Names:Nintendo announced that new franchise properties will be added to current super-star franchises including Mario, Zelda, Super Smash Bros., Donkey Kong and Metroid.

Wi-Fi Freedom: A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment using Nintendo's newly announced wireless gaming service, Nintendo Wi-Fi Connection.

Dit deeltje is ook weer binnen een avond vol

[ Bericht 57% gewijzigd door Dementor op 17-05-2005 22:32:46 ]
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:46 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27098523
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef Dementor het volgende:
De micro is gewoon een leuke gadget om kado te doen aan je neefje of nichtje.
Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.

Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
pi_27098528
Gaat snel, minstens 5 delen op een avond
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:52 #4
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27098530
Nintendo is erg slim geweest met de DS (of was het geluk?). Ze hebben een markt aangeboord van mensen die vroeger nauwelijks games speelde of er niet in geinteresseerd waren. Mijn gevoel zegt dat ze hetzelfde willen gaan proberen met de Revolution. En dat zal ben ik bang niet gaan lukken. Daadwerkelijk achter de TV gamen is toch een stap teveel voor veel mensen.

Overigens gebruik ik hier even mijn vriendin als referentie.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27098588
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.

lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....

let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
pi_27098590
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:

[..]

Geef die micro maar aan mij als de prijs niet te hoog is, het lijkt me wel wat. Klein, leuk om tussendoor een keer een spel te spelen en ziet er niet slecht uit. DS is nogal groot, ik zal er niet zo mee in de trein gaan zitten. als ik daarop wil spelen pak ik die van m'n broertje wel.
PSP is mooi, maar vind ik erg duur, teveel extra's, gamen is genoeg op het ding.
Dan is die Micro wel mooi
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:56:51 #7
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27098644
Gamecube is een wereldapparaat met enkele geweldige games. Het zegt veel dat ik Zelda de indrukwekkendste game vind die ik tot nu toe op de E3 heb gezien. Ondanks al het next-gen geweld.

Ik ben gewoon bang dat Nintendo niet beschikt over de middelen om competatief mee te kunnen doen bij de volgende generaties consoles. Sony en M$ beschikken door hun nevenactiviteiten over bijna onbeperkte fondsen en kunnen het zich veroorloven om hun consoles ver onder de kostprijs aan te bieden.
pi_27098648
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:

[..]

Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 21:57:49 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098678
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Cerbie het volgende:

PSP is mooi, maar vind ik erg duur, teveel extra's, gamen is genoeg op het ding.
Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maakt
Het scherm en de umd drive zullen de grootste kostenpost zijn.... naast de ontwikkelingskosten.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:57:56 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27098684
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Steeven het volgende:

[..]

Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.
Ah, dat mistte ik. Vandaar, ik "schrok" al bijna.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:58:03 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27098689
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.

lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....

let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
Ik baseer mijn pessimisme op het teleurstellende Cube aanbod (enkel Zelda en Killer 7 wil ik nog), het teleurstellende DS aanbod (tot nog toe enkel uitgebouwde techdemo's en de online games duren nog te lang) en het niets laten zien van de Revolution.

Ik hoop dat ik de volgende presentatie weer kan juichen, maar dan moeten ze wel met iets tofs komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:58:06 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27098691
ach ja ik vind het zowiezo leuk dat nintendo zn specs nog ff gehein houd , dat is uberhaupt tijdswinst , zeker als je naar de hardware prijs van de chips kijkt die microsoft en sony in hun systemen willen zetten.

Ik denk dat Nintendo hier voor een strategische zet heeft gekozen , Ninty fans kunnen/zullen hier wel niet blij van worden ,maar aan de andere kant heeft nintendo wel gratis reclame zolang er speculaties in het rond blijven gaan , en die fanboys komen toch wel terug bij een next gen zelda , metroid of mario game.

Daarbij heeft Nintendo nu wel het strategische voordeel aangezien ze de specs van de PS3/Xbox 360 weten , terwijl ze hun specs niet vrijgegeven hebben.
pi_27098729
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maakt
Het scherm en de umd drive zullen de grootste kostenpost zijn.... naast de ontwikkelingskosten.
Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.
Alle extra's zijn wel mooi erop, maar dat is niets voor mij
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 21:59:43 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098746
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sony en M$ beschikken door hun nevenactiviteiten over bijna onbeperkte fondsen en kunnen het zich veroorloven om hun consoles ver onder de kostprijs aan te bieden.
Dat klopt.
Hoewel Sony het ook al moeilijk begint te krijgen.
Een half miljard verlies lijden in 1 kwartaal kan geen enkel bedrijf zich vaak veroorloven, behalve misschien.... microsoft

Nintendo had in de afgelopen 10 jaar hun voorsprong veel verder uit moeten buiten door OOK de mainstream gamer aan te spreken.
pi_27098784
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:

Helemaal mee eens.
Oke, de presentatie was niet geweldig, maar ik heb nog wel vertrouwen in de Revolution
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:01:33 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098811
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:59 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.
Alle extra's zijn wel mooi erop, maar dat is niets voor mij
Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?
Ik zeg alleen dat die extra's geen enkele of slechts marginale invloed op de uiteindelijke prijs hebben.
Die krijg je er dus min of meer 'gratis' bij. Ook zonder die extra's had de PSP minimaal 200 of meer euro moeten kosten.

Ik ben er van overtuigt dat Sony op elke verkochte PSP verlies maakt op dit moment.
pi_27098834
Mario Soccer slaa ehhm Mario Soccer zag er wel leuk uit trouwens ! Wel nog een beetje kaal maar het heeft de potentie!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27098860
Nou wat is er nou gebeurt allemaal toen straks?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:03:39 #19
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27098886
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:03:42 #20
101385 Thief
Kleptoman
pi_27098888
Nintendo..
een lachertje geworden na de SNES
pi_27098906
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?
Ik zeg alleen dat die extra's geen enkele of slechts marginale invloed op de uiteindelijke prijs hebben.
Die krijg je er dus min of meer 'gratis' bij. Ook zonder die extra's had de PSP minimaal 200 of meer euro moeten kosten.

Ik ben er van overtuigt dat Sony op elke verkochte PSP verlies maakt op dit moment.
Oh zo kwam het over
Dat ze verlies maken op zo'n ding geloof ik best, als je naar de techniek kijkt die erin zit en de prijs waarvoor ze het verkopen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:04:59 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098928
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijn
pi_27098931
quote:
Die X360 op MTV gaf ook licht terwijl ze hem in een tas had zitten, zal wel een lege case zijn met wat lichtjes en een accu
pi_27098952
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijn
Niet direct WIFI maar het kan wel hoor met een soort straling
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:06:52 #25
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27098985
quote:
misschien dat dat witte standaardje een lader is ? aangezien ik die ene hoek in de revo overbodig vind zou het best kunnen zijn dat er een batterypack/accu in zou kunnen komen iig
pi_27098993
misschien dat die houder wel als een soort docking station functioneert....
pi_27099032
Neuh denk het niet want je zou hem ook horizontaal kunnen plaatsen en dan vervalt die houder.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:09:24 #28
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27099079
Het komt op mij een beetje over alsof Nintendo nu heel duidelijk de handdoek in de ring heeft gegooid mbt de mainstream markt. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar bij de Xbox 360 en de PS3 heb ik echt een wow-moment gehad en hier is het een beetje zo van: ach, je kunt er oude NES, SNES en N64 games op spelen! Meer een kijk naar het verleden en een greep naar nostalgie dan een 'revolutie'.

Ik zie de revolution in ieder geval niet meer als een echte concurrent voor de Xbox en de Playstation en eigenlijk vind ik dat heel jammer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:09:26 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099081
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Niet direct WIFI maar het kan wel hoor met een soort straling
Dat heet magnetisme, maar dan moet er OF een ongezond sterk magnetisch veld zijn, OF de Revo moet een stuk groter worden om die enorme spoel te huisvesten
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:09:40 #30
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27099093
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Een half miljard verlies lijden in 1 kwartaal kan geen enkel bedrijf zich vaak veroorloven, behalve misschien.... microsoft
Nu overschat je microsoft toch
Wat dacht je van Citigroup, Shell, ING, Toyata, BP om er maar wat te noemen? Way groter
Kunnen miljarden verlies maken
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:09:55 #31
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27099104
Die houder vind ik nogal overbodig. Ik snap het nut niet zo.

Echt alles van die presentatie ademt uit dat het een beetje ongepland was
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:10:07 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099115
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef H.Flick het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof Nintendo nu heel duidelijk de handdoek in de ring heeft gegooid mbt de mainstream markt. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar bij de Xbox 360 en de PS3 heb ik echt een wow-moment gehad en hier is het een beetje zo van: ach, je kunt er oude NES, SNES en N64 games op spelen! Meer een kijk naar het verleden en een greep naar nostalgie dan een 'revolutie'.

Ik zie de revolution in ieder geval niet meer als een echte concurrent voor de Xbox en de Playstation en eigenlijk vind ik dat heel jammer.
Mjah, er is eigenlijk nog NIETS gepresenteert voor de Revo. Er valt dus eigenlijk nog geen reet over te zeggen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:10:35 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099130
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Wat dacht je van Citigroup, Shell, ING, Toyata, BP om er maar wat te noemen? Way groter
Sinds wanneer zit shell in de games?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:10:59 #34
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27099147
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, er is eigenlijk nog NIETS gepresenteert voor de Revo. Er valt dus eigenlijk nog geen reet over te zeggen
Hopelijk komt er nog een aangename verrassing .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:11:38 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27099169
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat is er nou gebeurt allemaal toen straks?
You don't wanna know
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27099196
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Die houder vind ik nogal overbodig. Ik snap het nut niet zo.

Echt alles van die presentatie ademt uit dat het een beetje ongepland was
De E3 ongepland in de agenda van Nintendo? yeah right.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:12:30 #37
38229 kanaiken
pi_27099202
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit shell in de games?
Niet, maar jij had het over elk bedrijf
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:12:33 #38
44906 merino
World of Sleepers
pi_27099204
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Hopelijk komt er nog een aangename verrassing .
wouldn't that be nice
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:12:37 #39
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27099208
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef kanaiken het volgende:

[..]

ING is echt niet Way groter dan Microsoft..
Citigroup misschien
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:13:00 #40
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27099227
Oh dus dat is de revolutie geen draden!

Serieus daar zou ik al gelukkig mee zijn! Ik word gek van al die draden
Houd van een lijntje.
pi_27099236
TVP, leuk ding!

Maar ik denk toch dat ze weer een fout hebben gemaakt met de power en marketingstrategie! Ik heb een tijdje de GC gehad, en het was een leuk ding, maar er kwam gewoon te weinig leuks voor uit en het systeem was niet echt klaar voor de toekomst. Ik denk dat ze weer gedoemd zijn om deze console strijd te verliezen helaas...
pi_27099246
het gaat er totaal niet om wie groter is.
het gaat erom wie durft te investeren.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:13:38 #43
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27099260
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dan moet er iets anders zijn ?
pi_27099301
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

het gerucht ging wel de hele tijd dat ze de Revo niet zouden laten zien..... misschien toch wel uit een paniek schrik reactie laten zien.....
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:14:44 #45
38229 kanaiken
pi_27099303
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef Cheiron het volgende:

[..]

ING is echt niet Way groter dan Microsoft..
Citigroup misschien
Microsoft staat op plaats 47 van de wereldranglijst
ING op 9
(besef wel dat ING veel groter is dan lijkt, ze zijn nu bezig een monopolie positie in thailand te krijgen en hebben veel in voormalig oostblok)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:15:13 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099322
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Niet, maar jij had het over elk bedrijf
Nee, over 'geen enkel' bedrijf.
En dat klopt hoor.
Er is geen enkel bedrijf welke zich regelmatig een half miljard verlies kan perimenteren.
Als dat WEL gebeurt gaat OF het bedrijf failliet, of (in geval van bv shell) wordt er door de aandeelhouders gewoon geeist dat de verliesgevende onderdelen afgestoten worden.
pi_27099337
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:13 schreef Dementor het volgende:
het gaat er totaal niet om wie groter is.
het gaat erom wie durft te investeren.
Tsja, voor jou misschien, Maar we leven in de echte wereld. Als ze nu weer een verkoopflop hebben is het denk ik bekeken met Nintendo of ze moeten in ieder geval gaan teren op de opbrengsten van de handhelds.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:16:00 #48
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27099352
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef kanaiken het volgende:

[..]

ING op 9
(besef wel dat ING veel groter is dan lijkt, ze zijn nu bezig een monopolie positie in thailand te krijgen en hebben veel in voormalig oostblok)
Wat voor wereldranglijst ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:16:23 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099362
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef kanaiken het volgende:

[..]

ING op 9
Maar waar baseren ze dat op? Werknemers, producten, netto winst, omzet, geografische verspreiding?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:17:36 #50
38229 kanaiken
pi_27099404
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, over 'geen enkel' bedrijf.
En dat klopt hoor.
Er is geen enkel bedrijf welke zich regelmatig een half miljard verlies kan perimenteren.
Als dat WEL gebeurt gaat OF het bedrijf failliet, of (in geval van bv shell) wordt er door de aandeelhouders gewoon geeist dat de verliesgevende onderdelen afgestoten worden.
Omdat ik voorlopig alleen maar flauwe argumenten heb laat ik het maar gaan en geef je bij deze gelijk
pi_27099411
De nieuwe Metroid zag er nog niet echt denderend uit he
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:18:29 #52
38229 kanaiken
pi_27099438
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar waar baseren ze dat op? Werknemers, producten, netto winst, omzet, geografische verspreiding?
een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekent
www.forbes.com
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:19:30 #53
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27099481
Volgens de Forbes 2000 lijst staat Microsoft op een 31e plaats. Zij baseren het op zowel omzetcijfers, winstcijfers, assets en marktaandelen. In die lijst staat Citigroup op 1 trouwens.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:20:29 #54
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27099512
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef kanaiken het volgende:

[..]

een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekent
www.forbes.com
activa... assets zijn activa
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:21:05 #55
38229 kanaiken
pi_27099539
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef H.Flick het volgende:
Volgens de Forbes 2000 lijst staat Microsoft op een 31e plaats. Zij baseren het op zowel omzetcijfers, winstcijfers, assets en marktaandelen. In die lijst staat Citigroup op 1 trouwens.
In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47
op 31 staat Morgan Stanley
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:21:58 #56
38229 kanaiken
pi_27099589
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

activa... assets zijn activa
dat zegt me al iets meer
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:21:58 #57
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27099595
Back ontopic aub.
pi_27099627
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef kanaiken het volgende:

[..]

In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47
op 31 staat Morgan Stanley
same here
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:23:25 #60
38229 kanaiken
pi_27099644
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Dementor het volgende:
Back ontopic aub.
Er valt toch niet zoveel te zeggen over de revo?
En dit is toch redelijk ontopic
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:23:57 #61
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27099666
quote:
IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?

Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
Reggie heeft gelogen
push it to the limit
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:24:01 #62
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27099668
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

same here
Dan heb ik zeker een oude lijst... ach, zo boeiend is het ook niet .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:24:20 #63
38229 kanaiken
pi_27099687
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

same here
dacht al dat ik gek was geworden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:24:32 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27099700
Die volledig zwarte kast... misschien moeten ze 'm refo noemen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:25:04 #65
38229 kanaiken
pi_27099721
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Reggie heeft gelogen
E3 is toch pas net begonnen?
pi_27099729
Misschien leuk om in de OP te dumpen:

Two disc formats, one slot: Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content.

The specs: The system boasts 512 megabytes of internal flash memory, wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi access. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment. Revolution’s technological heart, a processing chip developed with IBM and code-named "Broadway," and a graphics chip set from ATI code-named "Hollywood," will deliver game experiences not previously possible.

Enige nieuws dat ik hier kon vinden.

Self-contained attachment? Wat moeten we ons daar dan bij voorstellen.
pi_27099856
*net terug van werk komt dus de hele conference gemist heeft *

Maar wat ik zo lees gaat het wel weer lekker op zijn Nintendo's

Iedereen helemaal gek, en maar speculeren over wie wat waar en wanneer nu gaat laten zien enzo, op zich best grappig

Maar ik wacht rustig af, al hoop ik natuurlijk wel dat ze iets meer van de Revo laten zien (games+controller)
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:28:21 #68
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27099866
Nou mijn dag is weer goed, ik heb net het Metroid Hunters filmpje gekeken!!!!
Houd van een lijntje.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:30:03 #69
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27099925
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef Roi het volgende:
De nieuwe Metroid zag er nog niet echt denderend uit he
Dat was gewoon een begeleidend stukje cgi om Metroid als character te laten zien volgens mij
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:32:11 #70
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27100011
Overigens heeft de press conference van Nintendo wel gewerkt gezien het aantal posts in de vele topics...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:58:56 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27101040
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens heeft de press conference van Nintendo wel gewerkt gezien het aantal posts in de vele topics...
Eurogamer heeft er een net stuk over geschreven.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27101116
Zelf bezit ik geen enkele console, maar misschien maakt dat mij iets onafhankelijker. Heb de filmpjes gezien van de PS3 games, de voornamelijk screenshots van de XBOX 360, en ja, al die dingen zijn geweldig. Als je die vergelijkt met wat Nintendo heeft laten zien is dat van Nintendo wat mager.
Echter denk ik niet dat het de bedoeling van Nintendo is geweest om te vlammen op de E3. Microsoft en Sony waren al bezig om de launch voor te bereiden, terwijl Nintendo voor de E3 ook nog weinig info gaf. Naar mijn mening zijn zij nog bezig met de gehele ontwikkeling van de console en bijbehorende games. Maar omdat de volgende E3 nog wel heel ver weg is, en Microsoft en Sony deze E3 toch volledig opeisen, is het toch wel handig even van je te laten horen. Je ziet nu op FOK! al wat voor invloed dat heeft, er lopen toch meteen weer tig topics over. Dus zelfs met summiere info zet Nintendo zich toch bescheiden even in de schijnwerpers, en blijven zij in het achterhoofd van de gamers spoken.
pi_27101120
Toch ziet ie er vet uit./
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:04:07 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27101227
quote:
Aries posted these comments earlier regarding E3 and nintendo:
""
I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait
until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that
looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t
make up your mind on the first day of E3.

My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a
hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention
to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So
far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th,
don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in
store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it
enough.
""
And aries has been pretty accurate regarding other specifics, for example:
""
Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility;
apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games
from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this
feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to
what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to
seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.
""
Again this was confirmed today.
Hopefull its only 2 days to go now to the real unvailing....
Or not. Whatever.
pi_27101282
Ik vind de revolution er ook erg vet uitzien. Mij spreekt dat strakke design wel aan (vind de ps3 en xbox 360 iets minder).

Maar daarnaast maakt mij het uiterlijk van de consoles eigenlijk geen ruk uit. Het gaat erom wat het ding kan presteren en juist daarom is het zo jammer dat nintendo helemaal geen vergelijksmateriaal heeft laten zien.

Daarbij vond ik de nieuwe mario's + gameboy micro nogal melkerig overkomen. Raar dat we met z'n allen wel over EA heen zeiken, maar wanneer die andere grote 3 het doen (nintendo, sony en microsoft, want ze kunnen er alle drie wat van) er nooit iets gezegd wordt (en dan vergeet ik ubisoft voor het gemak maar even, want die kunnen er de laatste tijd ook wat van).
......
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:12:54 #76
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27101533
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Daarbij vond ik de nieuwe mario's + gameboy micro nogal melkerig overkomen. Raar dat we met z'n allen wel over EA heen zeiken, maar wanneer die andere grote 3 het doen (nintendo, sony en microsoft, want ze kunnen er alle drie wat van) er nooit iets gezegd wordt (en dan vergeet ik ubisoft voor het gemak maar even, want die kunnen er de laatste tijd ook wat van).
Het vreemde is dat men zeurt als er weer een zoveelste mario of zelda wordt uitgebracht... Aan de andere kant zeurt men ook weer als er géén mario of zelda uitgebracht wordt...

Het is nooit goed.
pi_27101544
de presentatie van de console zonder de controller...
lijkt mij duidelijk genoeg..

dit is een tipje van de sluier, net zoals dat gebeurde met de xbox360 via ourcolony.. die paar summiere screenshots waren genoeg om gamers in de war te brengen en mensen vonden hem lelijk. 1 ding is gelukt.. 1 week voor de uiteindelijke release van de xbox360 was de hype enorm..en nu ook...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:13:51 #78
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27101572
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Maar daarnaast maakt mij het uiterlijk van de consoles eigenlijk geen ruk uit. Het gaat erom wat het ding kan presteren en juist daarom is het zo jammer dat nintendo helemaal geen vergelijksmateriaal heeft laten zien.
Nee, het gaat om gameplay...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:13:55 #79
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27101573
--was al gepost zag ik--
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:14:28 #80
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27101590
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef D.A.A.F. het volgende:
de presentatie van de console zonder de controller...
lijkt mij duidelijk genoeg..
Ja... telepathic gaming...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:16:28 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27101660
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef BMH het volgende:
--was al gepost zag ik--
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:17:40 #82
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27101702
ik vind het juist goed dat nintendo geen specs heeft vrijgegeven , wat MS en Sony doen is aan het eind van dit jaar/begin volgend jaar een console releasen die qua prijsverhouding niet is toegelegd voor de normale console gamer , en het eerste halfjaar tot jaar alleen toegankelijk is tot celebs , fanboys en de mensen die aan pimp my ride meedoen.

En daarbij , wrom mag nintendo niet uitmelken , als die spellen goed verkopen hebben ze toch net zo goed het recht om nog eens 5 mario/dk/zelda/metroid spellen uit te brengen ,net zo goed als EA elk jaar een update van het zelfde fifa spel uitbrengt voor 60 pleurop ?
pi_27101708
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:14 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ja... telepathic gaming...
telepathic gaming? heb je niet gezien dat deze console op een simkaart van een telefoon lijkt?
wedden dat ze een gigantische nintendofoon uitbrengen, zodat je met mario kan bellen...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:23:38 #84
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_27101919
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Reggie heeft gelogen
E3 is nog niet eens begonnen....
pi_27101980
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nee, het gaat om gameplay...
gameplay versta ik onder het kopje "het gaat erom wat het ding kan presteren". Gameplay word namelijk ook uit die console gehaald.
......
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:26:25 #86
44906 merino
World of Sleepers
pi_27102032
let's hope tomorrow will be a better day
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:26:32 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27102039
Anyway, we worden bedonderd hier man. Valt het niet op dat Ign nog niks geen verslag heeft gedaan van de Nintendo conference?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:27:25 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27102078
de 19e schijnt de onthulling te zijn.

In dat fake filmpje is ook iets over je rechter hersenhelft gebruiken, en op het eind van de conference zegt Reggie, tomorrow you will have to use your right brain.

9:44 am: Reggie says good bye: "Be prepared to let your right brain run wild."

Oke Ign heeft wel een verslag van de conference, maar niks uitgebreids over de console zelf oid.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:29:46 #89
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27102158
Volgens mij is het inderdaad een soort dwaalspoor waar Ninty mee bezig is. Wel veel goede berichten, maar ik heb zo het idee dat er meer aan zit te komen.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:31:07 #90
44906 merino
World of Sleepers
pi_27102213
time will tell
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:32:03 #91
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27102246
Lijkt wel alsof IGN er vanaf wist. De PS3 & X360 kregen hun eigen subsite. Revolution niet. Hoe kon IGN al weten dat er nix over de Revolution bekend zou worden gemaakt en over de X & ps3 wel?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:35:08 #92
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27102346
ach van nintendo verwacht ik gewoon dat ze niks specifieks gaan melden op deze E3. Dat doen ze gewoon als het hun uitkomt, en als ik de mogenlijke specs van beide concurrenten al gehoord heb , zou ik iig zelf ff wachten met duidelijke specs , totdat je ze zelf tenminste gevenaard hebt.
Niet dat ik nintendo zo laag inschat dat ze zich niet voorbereid hebben , maar aangezien ze nog minimaal meer dan 3 maanden de tijd hebben (niet tot de release van de ps3/xbox360 ,want dat is te laat) om hun uiteindelijke specs openbaar te maken , denk ik juist dat ze ipv de fans microsoft en sony in de maling nemen , door een zwakkere persconferentie uit te zenden.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-05-2005 00:24:37 ]
pi_27102574
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
Lijkt wel alsof IGN er vanaf wist. De PS3 & X360 kregen hun eigen subsite. Revolution niet. Hoe kon IGN al weten dat er nix over de Revolution bekend zou worden gemaakt en over de X & ps3 wel?
Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:51:42 #94
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27102986
Nintendo is fucking with our minds!
Houd van een lijntje.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:51:44 #95
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27102989
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....
als dat zo is vind ik IGN de minst betrouwbare gamesite ooit aangezien ze de DS ongelovelijk afgekraakt hebben tov de PSP , mja das off topic.

ik vind het juist ok dat nintendo free wireless internet multiplay heeft toegezegd in die persconferentie , dat vind ik zelfs nog belangrijker dan dat revolution kastje
pi_27103052
nou jongens... ik ga slapen.... ik lees het media geweld morgen wel weer...
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:17:11 #97
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27103823
Op andere forums gaat het alleen nog over welke spellen als eerste gedownload worden
push it to the limit
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:25:02 #98
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27104038
Ik zit nu de presentatie te kijken, en ik ben van mening dat iedereen die de boel loopt af te kraken echt moet wachten op de rest van de info, want dit ziet er echt spannend uit. Veel hints, veel subtiels, veel onzichtbaar. Dit gaat echt gaaf worden.
pi_27104045
Misschien probeert Nintendo een streepje voor te krijgen in Japan door de onthulling in Japan plaats te laten vinden.
pi_27104448
ik heb tot nu toe nog geen 'revolution' gezien, maar de E3 is ook nog niet afgelopen
Mocht dit het wel zijn, dan zwaai ik Nintendo uit
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:48:08 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27104456
De 19e schijnt iets te gaan gebeuren .
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:49:44 #102
120931 R0nn
Brother
pi_27104488
ff iets reposten wat ik geplaatst had @ broken saints (ook mbt insider Aries):

Soooo…anyone in for the 19th?

I mean, not to get too much hopes up or anything, but just about EVERYTHING the real Aries was claiming, has come true up to this point. Ok, there were some things that didn’t fit in exactly, but hey…don’t forget he only worked for Nintendo till 2004 (IF in fact he did). Even the dissapointment right now was predicted by him. He also mentioned the prank Nintendo would pull on us this E3 and that we’d all get punk’d just like in the movie “The Game”.

But that’s not all of it. Right before the pressconference, there were four short clips on the Nintendo.com website which would be activated when trying to click on something. It showed some people in discussion on how they would fill in their E3 showing. So they got to talk about the pressconference on tuesday and some party on wednesday, and then they still got something planned for thursday and friday which they wouldn’t elaborate about, saying we “have to wait”. One of the clips also showed Reggie saying: “don’t make me do it! I’ll take your name.” and the last one showing a frowning WTF?!-like face.

Sooo…I dunno about this guys, but I still have the feeling something fishy is going on here. Not to get everyone totally hyped up again, but just thought I’d point it out.
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:11:08 #103
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_27104855
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:13:01 #104
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27104883
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
push it to the limit
pi_27104894
Kom net pas thuis dus heb em ff gekeken de pers conf.
Paar matige dingen maar ook zeker een paar vette dingen.

Controller en geen spellen gezien voor de Revolution Beetje jammer, zat ik wel op te wachten
Compatible Backwards tot aan 8 Bit is natuurlijk helemaal geweldig
Verder weinig info erover. Hopelijk word iig Gamespy voor de Rev. wel beter dan dat het voor de pc is
O+ BlaBlub O+
pi_27104933
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:34:56 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_27105183
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_27105355
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.
Dat klopt, maar de Halo's en en forza's bevallen me toch een hoop meer. En ook op de xbox en ps2 had je innovatieve toppers. Dus op de next gens van hun zal je die ook wel krijgen. Tel daarbij de HD, media shit, online en graphics bij op.
  woensdag 18 mei 2005 @ 05:18:11 #109
96614 PandorasBox
Open me....
pi_27106157

Cootrollerpoorts voor de cube.

Mooi dingetje hoor.
...and you shall see.
pi_27106196
Die groene ziet er vooral cool uit.
  woensdag 18 mei 2005 @ 06:29:28 #111
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_27106294
Mooi ding hoor
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:17:13 #112
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27106395
Ow vet hij is echt mooi :0.

Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:18:36 #113
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27106401
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 07:17 schreef BMH het volgende:
Ow vet hij is echt mooi :0.

Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
Goh, er is iemand wakker

Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:38:07 #114
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27106467
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:58:52 #115
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27106559
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Die witte is ook heeel mooi .
Maar nu kan Nintendo de revo controllers net zo afwijkend maken als ze willen, aangezien er gewoon GC controllers in kunnen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:04:45 #116
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27106595
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat is me toch zo'n onzinargument. Die kracht kunnen ze er makkelijk in stoppen, het enige probleem blijft de koeling wat iets moeilijker zal gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen oplossing voor hebben gevonden...

En daarnaast, het gaat erom wat jij uit al die kracht krijgt, niet wat er allemaal in zit. Want je kunt wel ook heel leuk heel veel kracht hebben, maar dan moet je die kracht ook nog maar eens goed zien te benutten...
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:07:19 #117
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27106604
Bijna geen nieuws... .
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel... .
-
pi_27106892
Opzich wel cool dat je niks hoeft te vervangen. Ik bedoel maar:
Je hebt een GC met pakbeet 7 games en 3 controllers en 2 geheugenkaartjes. Het enige wat je hoeft te vervangen (verkopen voor 25 euro minder en dan nieuwe evo aanschaffen) is je GC, want de controllers en games en zooi kunnen er allemaal op !

Was uiteraard al duidelijk, maar dat vind ik best tof van ze (bijna revolutionair.. *uche*)
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:48:13 #119
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27106952
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws... .
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel... .
Dat geloof ik dus echt niet. Een bedrijf als Nintendo (en Sony, en Microsoft) weet echt wel wat er een beetje bij de concurrent speelt.

Er moet nog wel iets komen van Nintendo deze E3, en persoonlijk zou ik zo een mindfuck helemaal geweldig vinden. Die hints over je rechter hersenhelft, die geef je anders niet.

Mocht dit niet zo zijn zou je wel gelijk kunnen hebben, dan is er iets heel erg fout gegaan, en is dit een afgang van jewelste.

Vooralsnog ga ik daar niet van uit.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:04:54 #120
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_27107214
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws... .
Dat denk ik dus niet, aangezien er bij de GDC in maart al gezegd werd dat ze qua kracht niet onder zouden doen voor de xbox360, en zeker niet aangezien zowel de CPU als de GPU bij dezelfde partners vandaan komt, en die dus hoogstwaarschijnlijk redelijk gelijk aan elkaar zijn.
Ik denk dat deze hele conferentie gewoon geplanned was.

En er is wel degelijk nieuws:

backwards compatible tot aan de NES. (4 generaties consoles dus)
Downloadbare spellen van NES/SNES/N64.
Slot-in drive die zowel Revolution als Cube spellen leest.
In staat films en andere dvd content af te spelen door middel van een uitbreiding.
Ook maakte hij een opmerking over een eigen Digital Rights Management systeem voor content.
Daarnaast bevestigde launch franchises van Mario, Zelda en Prime, en een nieuwe Franchise van de hand van Myamoto.

Ik denk dat Nintendo nog wat achterhoud (behalve de controllers natuurlijk) en ik hoop dat ze dat deze e3 nog gaan laten zien.

En daarnaast, dat ze nu geen specs gaven, klopt volledig met de opmerking van vorig jaar dat specificaties niet alles zeggen.
Die zijn het minst boeiend uiteindelijk van allemaal, het gaat om de games die je erop kan spelen.

"The one with the best games wins."

Maar we zullen het zien...
pi_27107222
ik vind die controllerpoorten voor de gc wel vet verwerkt! .. misschien kan je de huidige controllers zelf ook wel gebruiken op sommige nieuwe spellen.. t zijn iig lekkere controllers.. ik vind hem erg netjes.. en zoals je ziet met die foto's van de controllerboxen... pandora's box wordt geopend..

*ik heb hoop,maar hoop niet valse hoop*
pi_27107370
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja leuk, maar als dit weer niet verkoopt kan Nintendo wel opdoeken denk ik...
pi_27107418
Ik denk dat Nintendo hier juist wel een goede zet maakt.
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
-Alle games/controllers van de Gamcube doen het op de Revolution
Zeg het maar als ik het fout heb btw.

Die 2 dingetjes maken het intressant om je huidige gamcube in te wisselen voor een revo. Ik iig wel
pi_27107452
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Ik wil een witte
pi_27107560
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:04 schreef philipnorth het volgende:

[..]

"The one with the best games marketingwins."
ik denk helaas dat dat sony weer is.....

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2005 09:20:51 ]
pi_27107642
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
Big dick.
pi_27107782
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
pi_27107840
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
Big dick.
pi_27107914
ik hoop toch echt niet op VR.... bah...
pi_27107924
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:37:23 #131
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27107938
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
Nintendo en oude spellen gratis aanbieden. Uitmelken zullen ze het, tot de laatste druppel! Nog een keer betalen voor een game die je al hebt gekocht voor de SNES én de GBA.
pi_27108051
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
Technisch zou het moeten kunnen
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:46:07 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27108184
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Geen roze
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:21 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27108231
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
GRATIS
Nintendo en gratis..Dat zou echt revolutionair zijn !
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:43 #135
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27108246
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen roze
Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:35 #136
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27108271
Here’s the FACTS so far:

• 512 MB RAM
  • SD-Card compatible
  • DRM software will be utilized to download Nintendo titles
  • Self-loading drive that plays both new 12 CM discs and older Gamecube discs
  • Revolution will have built-in Wi-Fi capability
  • ALL controllers will be wireless based and unique in ways Nintendo will unveil at a later date
  • Smash Bros. will be a Wi-fi enabled launch title for the Revolution, along with one or two other titles staring “key franchise characters”
  • A Miyamoto-signature game will be the flagship title for the Revolution, utilizing a new franchise.
  • Mario, Zelda and Metroid Prime 3 titles are in development for the Revolution
  • Iwata claims “…entirely new genres will expand the definition of video games.” on the Revolution
  • Nintendo expects strong third-party support, starting with an online version of Final Fantasy: Crystal Chronicles from Square-Enix
  • The system boasts easier and cheaper development for video game makers
  • The Revolution is confirmed to be backwards-compatible…with every Nintendo console ever created. The Revolution will feature AAA titles from every home system Nintendo has made available for download at an affordable price. These games will likely be saved on SD cards. As well, the system can play Gamecube discs out-of-the-box.
  • “The machine is just a tool, the experience is in the software.”
  • Iwata claims that core and casual gamers will be equally pleased, and Nintendo will be able to recruit new gamers as well. They dub this philosophy “All-Access Gaming”.
  • The system will be available in a selection of colors, preliminarily including black, blue, silver, white and yellow.
  • Alle first party games gaan gratis online.

Dit vind ik toch best nog wel wat info als je het zo bekijkt .
    quote:
    # Aries Says:
    May 17th, 2005 at 11:25 am

Don’t be dissapointed. Nintendo is punking you. Wait until the 19th.
  • "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:55 #137
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27108284
    Er is idd niet gezegd dat het gratis zal zijn, de oude games downloaden, maar wel:

"The costs for downloading, if any, are still to be determined."

En ja de beste marketing wint, maar laten we eerlijk zijn, dat is Nintendo redelijk aan het oppakken.
    Ik denk dat op dit moment sony er het beste voor staat, ziet er heel strak uit allemaal, en hebben natuurlijk weer wat mooie exclusives die wat verder gaan dan alleen maar een beetje schieten (Halo 3).

Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die komen gaan, en wat Nintendo nog bekend gaat maken.

Zit trouwens het programma te bekijken net, en morgen om 12 uur smiddags (US tijd) is er een presentatie met Reggie, om 5 uur smiddags The legend of zelda, en op vrijdag een presentatie met Geist.

Allemaal mooie momenten denk ik zo
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:50:34 #138
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27108338
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
    Klinkt ranzig.... maar ook goed !!
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:52:12 #139
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27108389
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    pi_27108486
    ik vind sowieso wel dat dit uiterlijk volwassener oogt dan een kleine schattige paarse kubus.. zelfs volwassener dan de xbox360.
    pi_27108815
    Ben benieuwd wat er de 19e gaat gebeuren. Als er iets komt dan
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_27109552
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    Dat zou een briljante zet zijn.
    pi_27111404
    omg, gasten, lees dit, uit 'The game'
    quote:
    FEINGOLD
    (glances at form)
    That’s right — you’re a LEFT-BRAIN
    word fetishist.
    OVERDUIDELIJKE HINT zeg ik je!
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:49:06 #144
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27111637
    Ik zal 'm ff uitleggen. Ons aller Aries, de zogezegde insider die zoveel weet over de Revolution en ons zo had gehyped, had het er twee week geleden al over dat Nintendo ons zou pranken net als in de film The Game. Dus dit kan geen toeval zijn! Helemaal als je bedenkt dat AL z'n beweringen en voorspellingen tot nu toe uitgekomen zijn (zoals ik al eerder zei). Wordt nog verder versterkt door de volgende quotes (ook van twee week geleden):
    quote:
    I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.

My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th, don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it enough.

----

Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.

----

I’ll give you some hints though. All the rumors out there are not mere rumors. Some are planted by people who are working on the consoles. In fact, Nintendo is doing this right now with the information they’ve released on the Revolution. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
    1. Dit klopt dus exact met wat er is gebeurt. Ook heeft ie gisteren weer ff snel op de blog gepost dat we niet teleurgesteld moeten zijn, maar tot de 19e moeten wachten.

2. Hoe kan hij twee week van te voren al weten dat de console backwards comp zou zijn met al die consoles! Dat kan alleen als je een insider hebt of HELE goede contacten!

3. En check Nintendo.com eens! Wat is dat Nintendo NOw in vredesnaam! Daar is niets over gezegd en toch staat het daar in plain sight. Dan hebben we ook nog eens een presentatie morgenmiddag van Reggie en werd er in één van de pre-conference video's op Nintendo.com het volgende gezegd:
    quote:
    we’re ready for the launch on tuesday, the website on wednesday, we have some presentation on thursday and on friday
    Kom op mensen! Het is overduidelijk dat er nog iets groots komt! T'is zo overduidelijk dat 't niet meer grappig is gewoon!

[ Bericht 6% gewijzigd door R0nn op 18-05-2005 12:00:41 ]
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:58:51 #145
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27111943
    tsja.....het lijkt.....maar ben bang.....megaton......maar t zou wel vet zijn
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:01:42 #146
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27112037
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:03:56 #147
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27112101
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:04:32 #148
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27112121
    ja, helemaal mee eens, maar ik verwacht nu ff niet te veel
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:05:50 #149
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27112148
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Hier ook dan maar.

woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:33 #150
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27112174
    Mocht dit allemaal waar zijn, dan lachen ze zich bij Nintendo echt helemaal kapot . Iedereen voor de gek gehouden .
    pi_27112177
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Hier ook dan maar.
    [afbeelding]
    Maar als het waar is sta je toch even te kijken
    pi_27112221
    Ik heb gister al amper overleeft met al dat gehype voor de conference, moet ik nog tot de 19e overleven zo?
    pi_27112230
    iets groots

ik denk dat het een dode mus is.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:01 #154
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27112423
    iets groots? misschien de rest van de console, waar je dit miniding nog in moet schuiven
    aardige hersenkraker dit.
    is er ergens een opsomming van de hints die her en der gegeven zijn?
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    Music, Anyone? Photo's, Anyone?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:09 #155
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27112430
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
    iets groots

ik denk dat het een dode mus is.
    Moet je de rest ook eens lezen...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:17:03 #156
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27112529
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    pi_27112600
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moet je de rest ook eens lezen...
    welke rest?
    pi_27112604
    Ik heb een vermoeden dat je de DS kan aansluiten aan de Revo en dan via dat touch screen je spel kan beïnvloeden ofzo
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:21:38 #159
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_27112667
    I had a dream.

Doe het, Nintendo! DOE HET!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:25:48 #160
    65330 Ruzbeh
    pi_27112808
    UPDATE (16:18 GMT): The console will take the name of "Revolution" or "RS" (Revolution System) and will come shipped with a wireless pad. The amount of wireless pads the system can handle is unconfirmed. Apparently, in contradiction to our earlier update, the console will be around the same measure of power as the PS3. It will come equipped with online from launch day.

http://www.clubskill.com/?view=article&article=921

Geloof er geen reet van, maar het zou heel leuk zijn...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:25:52 #161
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27112810
    Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.

En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:

1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)

2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)

3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht

4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen

5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
    pi_27112995
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef R0nn het volgende:
    Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.

En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:

1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)

2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)

3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht

4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen

5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
    ik weet nog steeds niet of ik nu of moet zijn....

ik wil wel geloven... maar toch.... laat ik maar niet te veel hopen....
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:33:56 #163
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113083
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hier ook dan maar.

[afbeelding]
    Ja, leuk..

Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:34:15 #164
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_27113088
    hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console

het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
    pi_27113138
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console

een vr bril zou eigenlijk niet kunnen aangezien ze al veel eerder bevestigd hebben dat hij op een pc monitor zou kunnen worden aangesloten....
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:38:27 #166
    65330 Ruzbeh
    pi_27113229
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, leuk..

Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
    Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:16 #167
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113256
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
    De hele discussie gaat over de presentatie van gisteren, zo ook mijn quote Ruzbeh. Doe eens niet zo..
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:18 #168
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_27113257
    ik hoop dat ze dit keer wel wat kleurtjes doen bij de launch
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_27113497
    Normaal gesproken is er in het begin maar één kleur om de productie hoog te kunnen houden, zo ook met de DS.
    pi_27113647
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..

het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:55:18 #171
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_27113761
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..

het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
    maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:55:49 #172
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_27113783
    Toch hoop ik nog steeds op een gesplitte, gyroscopische controller met analoge drukknoppen en dat zenuwgebeuren waardoor het lijkt alsof hij warm of koud wordt, maar dat is denk ik teveel gevraagd...
    All I Need, is the air I breathe...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:58:59 #173
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113883
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
    Zodat je backwards compatible bent met je gamecube, zodat je de wireless controllers van de revolution totaal anders kan maken.

Overigens, als er wel de 19e iets totaal geweldigs van nintendo komt hebben ze het echt prachtig gedaan, een kutpresentatie gehouden, iedereen 2 dagen lang laten vissen om dan iets geweldigs te presenteren.

Maar ja..
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:03:42 #174
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_27114049
    Ik geloof in Nintendo
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:04:51 #175
    65330 Ruzbeh
    pi_27114097
    Ik ook. Maar ik denk dat er niks op de 19e komt.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:55 #176
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27114431
    Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
    pi_27114489
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
    Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
    Is het nou zeker of voor 90% zeker?
    Big dick.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:15:31 #178
    65330 Ruzbeh
    pi_27114491
    Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
    pi_27114519
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:

pi_27114556
    Ik denk wel dat er iets komt.. omdat ik die filmpjes die voor de pressconference op de Nintendo.com website stonden heb bekeken Er komt íets.. !
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_27114562
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
    coole signature btw.....
    pi_27114623
    Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat Nintendo echt met wat groots denkt te komen de 19e, maar zelfs al zou dat wel de bedoeling zijn, dan kan het alsnog minder revolutionair en geweldig zijn als we allemaal hopen.

Ik zie het allemaal nog wel.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:23:48 #183
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27114795
    Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN waar ze dat mock up filmpje hebben staan?
    Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:26:32 #184
    65330 Ruzbeh
    pi_27114908
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

coole signature btw.....
    Thanks. !
    pi_27114916
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
    Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
    Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
    Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.

Conspiracies zijn leuk, maar ik verwacht er echt helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen
    Big dick.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:35:17 #186
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27115189
    Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
    pi_27115210
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
    Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_27115261
    ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
    pi_27115286
    Maarre, wat als Nintendo met niks bijzonders morgen komt? (ik denk nog steeds een DS>Revo touch screen op tv achtig iets )
    α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:39:26 #190
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27115304
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef exile0000 het volgende:
    hmmm, check dit:
    Link
    Moeite waard om te lezen .
    pi_27115332
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
    Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
    En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..

Ik denk dat de Revolution iets heel aparts wordt, of ie nou op deze E3 wordt getoond of niet.
    Big dick.
    pi_27115378
    Bij VR denk ik trouwens meteen aan dit:

α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:42:17 #193
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27115382
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
    ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
    NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendON
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:05 #194
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27115411
    reggie had het toch steeds over the right brain? wat bedoelde hij daarmee?

Left Brain
    Logical
    Sequential
    Rational
    Analytical
    Objective
    Looks at parts

Right Brain
    Random
    Intuitive
    Holistic
    Synthesizing
    Subjective
    Looks at wholes
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:58 #195
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27115439
    Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
    2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
    3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
    4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
    5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
    6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
    7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
    8. De online plannen van de Nintendo DS
    9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
    10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
    11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)

Ik bedoel, kom op! No offence, maar als je dan nog steeds denkt dat ie niet geloofwaardig is, ben je wel érg naïef hoor. Hij voorspelde AL die dingen twee weken geleden. Hoe kan ie dat ooit allemaal geweten hebben? ALLES wat ie heeft voorspeld is uitgekomen. Het enige wat nog overblijft is zijn voorspelling over het event van morgen. Hij kan daar alleen van op de hoogte zijn geweest als ie echt een insider is.

Voorspellingen van Aries + hints op Nintendo.com + presentatie van Reggie morgen + referenties naar The Game + referenties naar de Nintendo On mock-up + de nog niet werkende Nintendo NoW link op Nintendo.com + de beloftes op de conferentie dat er binnenkort meer zou volgen + de onlogica om de console nu niet uitvoerig te showen gezien de release + de goede argumenten om het idd pas donderdag te onthullen + de belofte van Mario 128 en nieuwe franchises die nog niet geshowed zijn + de schijnbare afwezigheid van de Retro FPS waarover door meerdere mensen gesproken is = 90% zekerheid dat er morgen iets te gebeuren staat.

Maarja, we laten het voorlopig wel in het midden.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:49:08 #196
    65330 Ruzbeh
    pi_27115604
    Kut, je hebt gelijk.

Next-Gen Wars Episode IV: A New Hope!!!
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:50:23 #197
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27115639
    Wie is Aries ?
    pi_27115689
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
    Wie is Aries ?
    Aeris wannabe
    α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:08 #199
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27115696
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:

Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
    quote:
    2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
    Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.
    quote:
    Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.
    quote:
    Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk. .
    quote:
    Voorspelbaar
    quote:
    7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
    Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
    quote:
    Waren al bekend
    quote:
    Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtje
    quote:
    Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.
    quote:
    11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
    Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.

Enfin, jij noemt het naief. Ik noem het sceptisch. Dit zijn iets teveel toevalligheden en voorspelbare "feitjes"
    Eerst zien, dan geloven. .
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:39 #200
    65330 Ruzbeh
    pi_27115713
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
    Wie is Aries ?
    Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.
    pi_27115731
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Bij VR denk ik trouwens meteen aan dit:

[afbeelding]
    Ik denk dan meteen aan dit:

De enige echt mislukte Nintendo console, alleen zwart en rood als kleur en mensen werden er misselijk van.

Maar dat is 10 jaar geleden.. De SNES was de populairste console. Ik wordt erg blij als ik denk aan de mogelijkheid dat ze de Virtua Boy hebben doorontwikkeld tot serieus VR - apparaat.

Dat zou trouwens zowel gamers als non-gamers aantrekken. De Revolution speelt sowieso DVD's af, waardoor je dus midden in de film zou zitten.. Plus, het is ideaal als leermiddel.. Cursusje autorijden iemand?

Maar goed, ooit zal het komen..
    Big dick.
    pi_27115896
    R0nn je klinkt een beetje hopeloos en pathetic. Zelfs al zou het zo zijn dan ben je nog steeds triest, komop he je doet alsof je leven er vanaf hangt.

Als Nintendo met VR komt zou ik zwaar impressed zijn, zo niet dan verwacht ik een grote flop.
    pi_27115984
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
    Al wordt het wat minder dan dit, dan nog is het supermooi, zet die Xbox bril 'ns af
    quote:
    Erg mooi zelfs, ik had het niet zo enorm verwacht. Wel bijzonder.
    quote:
    True, maar het zou een halo-killer moeten zijn.
    quote:
    Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk. .
    Had het dan gedaan Het is gewoon goed
    quote:
    Voorspelbaar
    true. (enigzins, Nintendo zei veel geheim te willen houden)]
    quote:
    Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
    Niet teleurstellend geweest? Lees nog maar eens terug
    quote:
    Rofl, kom op! Dit had niemand kunnen bedenken! Dit is niet zomaar 'een nieuwtje' ofzo
    quote:
    Leuke beredenatie :s
    quote:
    een NIEUW project. NIEUWE game, geen metroid.

Maarja, we wachten vrolijk verder
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:01:22 #204
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27115998
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De specs van de PS3 zijn er beter dan die van de xbox 360.
    quote:
    Daarom had hij nog wel gelijk.
    quote:
    Eens...
    quote:
    Mwa, je kan wel voorspellen dat er een Mario aan zit te komen, maar net als met Zelda en MP vind ik dit minder voorspelbaar.
    quote:
    Voorspelbaar
    Eens...
    quote:
    Was de presentatie niet teleurstellend? Iedereen denkt dat de Revo underpowered is, lees sommige reacties er maar op na.
    En dat trojaans paard kan alles zijn.
    quote:
    Waren al bekend
    Nee, er was alleen bekend dat 1 game online ging, meer niet. Officieel...
    quote:
    Wel een nieuwtje dat hij wederom goed had.
    quote:
    Hoeft niet per defenitie...
    quote:
    Het zou niet gaan om een Metroid, maar iets anders dan Metroid. Dit hebben Johnny Nighttrain (van GAF, die zeker betrouwbaar is) en Matt (van cube.ign.com) gezegd. Het kwam wel van Retro, maar of het een Metroid was wisten ze niet zeker.

En hoe verklaar je de andere dingen? Bijv dat Nintendo nog amper iets heeft losgelaten over de Revo? En de vergelijking van Aries met de film "The Game". Het lijkt niets te worden, maar dan komt de verassing.

En hoe verklaar je dat www.nintendoon.com linkt naar cube.ign.com waar IGN dat mock up filmpje heeft staan? Wat heeft IGN ermee te maken?
    En hoe verklaar je dat NintendoNoW? etc. etc.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:02:18 #205
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27116019
    Ik vind het allemaal maar raar en verdacht hoor. Het is nog 1 dag wachten tot de 19e . Ik ben benieuwd, en zal alles in de gaten houden!
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:04:16 #206
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27116062
    Ah, dus omdat je mensen er van probeert te overtuigen dat er nog iets komt, ben je meteen pathetic?
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:07:04 #207
    107557 PeeJay
    pi_27116131
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:

6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
    1. het was dacht ik juist de revolution dat hij zei dat de krachtigste zou worden:
    quote:
    All three consoles are going to be very powerful, trust me. I’ll give you some information though: it will be more powerful than the Xbox 360. Much more powerful. Many gamers seem to think it will be as powerful as the GBA or something. That isn’t the case at all. From what I saw during my time their as well as our game, it will be very capible.
    [quoteYou are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.[/quote]

1. Nintendo heeft eerder aangekondigd zich juist niet op de beste specs te richten.
    2. Het kleine formaat van de console heeft dit voor mij eigenlijk wel bevestigd, want dat gaat gewoon niet passen...
    Dus ik laat dit even in het midden, maar ik acht het onwaarschijnlijk.

3/11. Hij had het er juist over dat Retro een halo-killer in ontwikkeling heeft:
    quote:
    As I said earlier, Retro is working on a Halo killer. This game is going to be one of the best games at E3. In my opinion, StarCraft was the best RTS ever.
    pi_27116145
    Was de gamecube bij de presentatie destijds niet een grote tegenvaller en werd er toen niet ook al gespeculeerd dat het een tijdelijk goedkope console zou zijn, en ze deze even snel op de markt gooiden om mee te kunnen draaien met de PS2 en de XBOX?

Indien dit klopt zou nintendo nu dus tijd zat gehad hebben om iets nieuws te ontwikkelen en zou er morgen inderdaad een revolutie op gamegebied gepresenteerd kunnen worden.
    De revolutie gaat hem waarschijnlijk in de controllers zitten, zou het echt iets worden als de afbeelding hieronder?
    Maar dan nog is het gewoon een andere opbouw van de huidige controllers en is de echte revolutie er nog niet. Of zou er bij deze controller werkelijk nog een apparaat zitten wat je op je hoofd kan plaatsen en daarmee op mbv je hersenen (dreaming) de besturing kan regelen? Hierbij relaterend naar het filmpje wat dus fake zou zijn, de hint van Reggie, en de vreemde korte presentatie op de E3.
    icm met de onderstaande controller is bijvoorbeeld een touchscreen zo goed als onbruikbaar je beide handen zijn al constant in gebruik.

Als ik trouwens Osoko Tanaka moet geloven wordt de gamecube een stuk sneller als de xbox360, ik betwijfel ten zeerste of nintendo deze snelheid kwijt kan in zo'n klein kastje, aan de andere kant indien het zo is dat de cube versnelt op de markt is gegooid en ze destijds al bezig waren met het ontwikkelen van iets anders dan hebben ze tijd genoeg gehad om hun product te perfoctioneren. Kijk bijvoorbeeld naar de PS2 welke nu ook in een minimale behuizing zit, bij de introductie van de PS2 werd dit ook niet voormogelijk gehouden.

ochjah, misschien lul ik ook maar wat, en wordt het niets bijzonders. De toekomst zal het leren.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:08:26 #209
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27116167
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Al wordt het wat minder dan dit, dan nog is het supermooi, zet die Xbox bril 'ns af
    Er zit een jaar tussen, natuurlijk issie sneller. Zie XBOX > PS2. Dat was op voorhand al duidelijk
    quote:
    Erg mooi zelfs, ik had het niet zo enorm verwacht. Wel bijzonder.
    Inderdaad. Maar vernieuwend was het niet. Gewoon een eyetoy.
    quote:
    True, maar het zou een halo-killer moeten zijn.
    Nogmaals, dat zou deel 1 ook zijn.
    quote:
    Had het dan gedaan Het is gewoon goed
    Ongetwijfeld. Maar waar het mij om ging is dat zoiets te verwachten is.
    quote:
    true. (enigzins, Nintendo zei veel geheim te willen houden)]
    Dus echt iets wat alleen hij kon weten is het niet.
    quote:
    Niet teleurstellend geweest? Lees nog maar eens terug
    De presentatie viel tegen, het is niet zo dat ze de indruk hebben gewekt dat de Revo zou gaan tegenvallen. Iets wat Aries beweert.
    quote:
    Rofl, kom op! Dit had niemand kunnen bedenken! Dit is niet zomaar 'een nieuwtje' ofzo
    Lijkt mij dat een "gewone" Nintendowerknemer ook deze info zou kunnen hebben, Mensen die er mee bezig zijn. Echt superduperinside info is dit niet per definitie
    quote:
    Leuke beredenatie :s
    Vooral logisch. Zowel de X360 als de Revo gebruiken hardware van IBM en ATi. Echt een prijsverschil is dan vrij lastig te realiseren.
    quote:
    een NIEUW project. NIEUWE game, geen metroid.
    Waar staat dat, er staat alleen dat ze een spectaculaire shooter in ontwikkeling hebben. Nergens lees ik het woord NIEUW.
    quote:
    Maarja, we wachten vrolijk verder
    '
    Inderdaad.
    -
    pi_27116201
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef PeeJay het volgende:

[..]

1. het was dacht ik juist de revolution dat hij zei dat de krachtigste zou worden:

1. Nintendo heeft eerder aangekondigd zich juist niet op de beste specs te richten.
    2. Het kleine formaat van de console heeft dit voor mij eigenlijk wel bevestigd, want dat gaat gewoon niet passen...

3/11. Hij had het er juist over dat Retro een halo-killer in ontwikkeling heeft:
    En PS3 ook, waardoor grappig zou worden om te zien hoe MS mensen probeerde enthousiast te krijgen voor de Xbox 360.

En de PS3 zou volgens hem worden wat de XBox nu zo'n beetje was, en de cube zou met de Xbox het Cube > PS2 verschil hebben.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:11:14 #211
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27116230
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef PeeJay het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Hij zegt alleen dat de Revo krachtiger is dan de xbox 360...
    quote:
    Maar de Revo moet zich wel kunnen meten met de concurrentie... Denk je nou echt dat Nintendo een veel slappere console op de markt gaat brengen?
    En het past wel, hoe vaak moet dat nog gezegd worden? Het enige probleem wat op zou kunnen treden is de koeling, maar het lijkt me stug dat ze daar niet aangedacht hebben...
    quote:
    Ja, en Ronn ook. Wat is je punt?
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:11:33 #212
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27116237
    PeeJay, selectief lezen is ook een kunst he. Als je nou es alles leest wat ie zegt, dan zul je ook zien dat ie meerdere malen zegt dat de PS3 de krachtigste zal zijn van de drie! Zelfde met die Halo-killer. Hij zei dat zowel Retro als Sony eentje in ontwikkeling hebben.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:15:45 #213
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27116363
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De specs van de PS3 zijn er beter dan die van de xbox 360.
    Specs zeggen wel wat, maar niet alles. De ps2 beloofde ook gouden bergen. Het werden hobbeltjes.
    Dat ie krachtiger is geloof ik meteen. Maar niet zo spectaculair als ze doen geloven
    quote:
    Daarom had hij nog wel gelijk.
    Vind ik niet, hij zei iets innovatiefs. Dat vind ik dit niet. Hoe waanzinnig mooi het ook was.

Eens...
    [..]

Mwa, je kan wel voorspellen dat er een Mario aan zit te komen, maar net als met Zelda en MP vind ik dit minder voorspelbaar.
    quote:
    Was de presentatie niet teleurstellend? Iedereen denkt dat de Revo underpowered is, lees sommige reacties er maar op na.
    En dat trojaans paard kan alles zijn.
    Iedereen? Nee hoor. De enige teleurstelling was dat ze niets lieten zien. Ik heb nog absoluut geen verwachtig. Niets is dus ook "geschaad"
    quote:
    Nee, er was alleen bekend dat 1 game online ging, meer niet. Officieel...
    Dus waren er al plannen. En als er 1 game komt, dan kan je er gif op innemen dat er meer komen. Ergo; niet verrassend.
    quote:
    Wel een nieuwtje dat hij wederom goed had.
    Zie boven, daar hoef je vast geen uberinsider voor te zijn.
    quote:
    Hoeft niet per defenitie...
    Ik denk niet dat Nintendo de financiele middelen heeft om enorme verliezen per verkochte console te maken. Dus of ze gebruiken goedkopere en minder goeie hardware, of er is niets van waar.
    quote:
    Het zou niet gaan om een Metroid, maar iets anders dan Metroid. Dit hebben Johnny Nighttrain (van GAF, die zeker betrouwbaar is) en Matt (van cube.ign.com) gezegd. Het kwam wel van Retro, maar of het een Metroid was wisten ze niet zeker.
    Ik ging af op de opmerking van de desbetreffende user.
    quote:
    En hoe verklaar je de andere dingen? Bijv dat Nintendo nog amper iets heeft losgelaten over de Revo? En de vergelijking van Aries met de film "The Game". Het lijkt niets te worden, maar dan komt de verassing.

En hoe verklaar je dat www.nintendoon.com linkt naar cube.ign.com waar IGN dat mock up filmpje heeft staan? Wat heeft IGN ermee te maken?
    En hoe verklaar je dat NintendoNoW? etc. etc.
    Niet, maar het ging mij even om die Aries gast en z'n voorspellingen.
    Overigens is dat helm ding wel okay. Maar niets voor mij. Geef mij maar een joypad, .
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:17:21 #214
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27116406
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Hij zegt alleen dat de Revo krachtiger is dan de xbox 360...
    [..]

Maar de Revo moet zich wel kunnen meten met de concurrentie... Denk je nou echt dat Nintendo een veel slappere console op de markt gaat brengen?
    En het past wel, hoe vaak moet dat nog gezegd worden? Het enige probleem wat op zou kunnen treden is de koeling, maar het lijkt me stug dat ze daar niet aangedacht hebben...
    [..]

Ja, en Ronn ook. Wat is je punt?
    No way dat het in zo'n klein doosje past. Dan staat ie binnen een paar minuten in de hens. .
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:18:32 #215
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27116432
    ik houd het voorlopig op de gyroscopische controllers (hoewel het plaatje fake lijkt): http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=330&page=2
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:18:38 #216
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27116437
    Hoe vaak heb ik de laatste jaren die term al niet voorbij zien komen... .
    Vooralsnog is de enige HALO beater HALO 2.
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:20:58 #217
    91076 Steeven
    Ad Fontes
    pi_27116494
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Hoe vaak heb ik de laatste jaren die term al niet voorbij zien komen... .
    Vooralsnog is de enige HALO beater HALO 2.
    HALO hoeft imo niet gebeat te worden, toch een kutspel .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_27116574
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik denk niet dat Nintendo de financiele middelen heeft om enorme verliezen per verkochte console te maken. Dus of ze gebruiken goedkopere en minder goeie hardware, of er is niets van waar.
    Ik weet wel zeker dat ze die finaciele kracht wel hebben, of denk je dat Nintendo winst maakt op iedere verkochte GameCube?

Nintendo verdient achterlijk veel geld met de GBA, en ze hebben al jarenlang achterlijk veel geld verdient. Zeker toen ze nog marktleider waren.. De financiele reserves die ze hebben zijn enorm. Nintendo heeft bij mijn weten ook nog nooit een jaar met verlies afgesloten.

Wat ze doen met al dat geld? Weinig spectaculairs, geen dure overnames in ieder geval..
    Big dick.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:27:06 #219
    91076 Steeven
    Ad Fontes
    pi_27116648
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:24 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ze die finaciele kracht wel hebben, of denk je dat Nintendo winst maakt op iedere verkochte GameCube?

Nintendo verdient achterlijk veel geld met de GBA, en ze hebben al jarenlang achterlijk veel geld verdient. Zeker toen ze nog marktleider waren.. De financiele reserves die ze hebben zijn enorm. Nintendo heeft bij mijn weten ook nog nooit een jaar met verlies afgesloten.

Wat ze doen met al dat geld? Weinig spectaculairs, geen dure overnames in ieder geval..
    Ze hebben 1 kwartaal verlies geleden, voor het eerst sinds 100 jaar .
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:32:11 #220
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27116786
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

No way dat het in zo'n klein doosje past. Dan staat ie binnen een paar minuten in de hens. .
    Dus, hoe is zo een studie technische bouwkunde nou?

*ga ik es op mn bek als je dat echt hebt gestudeerd
    pi_27116850
    Best intressant dat "think with your right brain" oid
    Misschien komt er toch wel een Virtual Reality iets, dat zou echt revolutionair zijn
    * Bot13 krijgt het warm van het idee

Maarehm. Ik hoor alleen maar gedoe over de 19e, terwijl vanavond zou er toch ook iets zijn van een persconferentie; als vervolg op die van gisteren?
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:35:10 #222
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27116868
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dus, hoe is zo een studie technische bouwkunde nou?

*ga ik es op mn bek als je dat echt hebt gestudeerd
    Nee, niet. .
    Maar ik heb wel vrij veel verstand van computers. Als dat ding echt een 4 core processor krijgt dan wordt dat ding echt loeiheet. De airflow in zo'n klein kastje is niet aanwezig. verder heb je dan ook nog je GPU die gekoeld moet worden. Stel dat ze het WEL in dat kleine kastje kunnen proppen, dan denk ik dat het goedkoop te fabriceren argument redelijk snel wegvalt. Want dat is niet te combineren. Zo snel in zo'n kleine behuizing tegen lage productiekosten.
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:38:44 #223
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27116958
    Dr. Daggla. Het gaat er ook niet om of de games ook Halo-killers WORDEN, maar zowel Sony als Retro zijn bezig met een game waarvan men als doelstelling heeft dat het er eentje wordt.

Over de PS3. Ok, misschien niet heel veel krachtiger, maar dat ie krachtiger IS geef je dus toch toe. Met die Eyetoy game kon je het spel ook volledig met stem besturen. Misschien niet ENORM innovatief, maar toch meer dan wat MS met de Xbox 360 te bieden heeft (hij heeft ook nooit gezegd dat het net zo innovatief zou zijn als dat van Nintendo).

De presentatie van de Revolution was weldegelijk teleurstellend in de zin van dat ie maar twee of drie keer krachtiger zou zijn dan de GameCube (is door Nintendo gezegd). Underpowered dus. Wat het DS online betreft. Dat was al wel bekend, maar nog niet hoe het zou werken en welke games online zouden gaan. Aries wist dat al wel twee week eerder. Over de backwards comp, hoef je misschien geen uberinsider te zijn, maar daarmee kan ie nog wel een gewone insider zijn dus. Over die hardware, dat begrijp je dus verkeerd. Ik had het over de developers en dat het voor hun goedkoper zou zijn. Dat hoeft niet te betekenen dat de hardware crap is, maar kan ook betekenen dat ze gewoon goeie tools hebben.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:38:54 #224
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27116964
    Het klinkt inderdaad onlogisch, dat ben ik zeker met je eens. Maar uitsluiten zou ik het toch niet doen. Als je kijkt naar de nieuwe multicore amd's zie je dat die ook minder stroom verbuiken/minder warm worden dan de "oude" processoren. Wie weet wat IBM gebakken heeft.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:39:21 #225
    84048 NvM
    Nevermind
    pi_27116979
    Stiekem is de enige reden waarom ik hoop dat die Revolution snel uitkomt, is dat de Gamecube (NOG) goedkoper wordt. Want je kunt me veel wijsmaken, en ondanks de tegenvallende verkopen, zijn er toch DIJKEN van games uitgebracht op die console!

En dat zegt een Sony addict
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:40:36 #226
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_27117004
    http://mozlapunk.web-log.nl/log/2574056

Zou alles dan toch zelf door Nintendo in elkaar gezet zijn als een grote marketing stunt? Shit nu ga ik het zelf ook nog geloven
    push it to the limit
    pi_27117073
    Het zou een erg goede stunt zijn ja En als het waar is: I friggin luv Nintendo doordat ze deze streek uit hebben gehaald!
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:45:12 #228
    84048 NvM
    Nevermind
    pi_27117118
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:

Zou alles dan toch zelf door Nintendo in elkaar gezet zijn als een grote marketing stunt? Shit nu ga ik het zelf ook nog geloven
    He?
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:46:43 #229
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27117154
    quote:
    Nintendo Manipulation

Alright, here's the deal. Something's been eating away at me... and it could be the thing Nintendo is hiding from us.

See, first things first. A while a go a guy named Aries leaked information about the Revolution on some blog. Most of us thought it was fake. But he said SquareEnix would be on board for the Revolution, and he said Smash Bros. would come on the Revolution, online. So far, this was all announced on the E3.

Aries also said Nintendo would play a game with us this E3, not unlike the movie 'The Game'. He told us that we would get suprises this E3... but so far, no suprises. Also, a week ago a video was leaked called 'NintendON' where a virtual reality set from Nintendo said the words 'use your right brain to play games, use your left one to create them'. The video was proven fake.

Now, at the end of the conference, with almost nothing shown of Revolution, Reggie says 'Tomorrow you'll have to use your right brain.' Is this a hint, subtly spreaded by Nintendo via this fake video, to tell us that Revolution will maybe be playable on the E3 show floor tomorrow?

Time will tell. But I have the feeling Nintendo, IGN, and all other big companies, are taking a walk with us gamers. In the wrong direction. To suprise us. Call me paranoid, but saying 'tomorrow you'll have to use your right brain' JUST after that fake video leak, is too strange to be coincidence...
    -Moz

Edit: I have to clear a few things up, especially now that my site seems to be in quite the spotlight. First of all, when I talk about this theory, I do now mean that the helmet seen in the NintendoON video will be real. The video could be mere tool for Reggie to tell us that Revolution will be playable on the show. Also, Aries is posting at the BrokenSaints log again. "Don't be dissapointed, wait till the 19th." We will, we will.

Edit 2: It's with great pleasure to inform you that a lot of sites are talking about my theory, some got it from my blog but others just came up with it theirselves. A lot of people seem to agree, and while this isn't proof (hell, everyone knows how a dissapointed Nintendo fan can be like), it's nice to hear all the same.

Edit 3: Some people are even stating that Aries IS Reggie Fills Aime, the head of sales and marketing of Nintendo of America. Very far fetched, but ONE. KILLER. MARKETINGTRIC. if it's true.
    quote:
    Nintendo Manipulation Part 2

Dear god,
    it's been quite the trip. My post on Nintendo's game they're playing with the press and fans, made me quite some hits. Not to mention all the folks that came and watch the live Sony and Nintendo conferences transcripts.

Now, I said it in 'Nintendo Manipulation Part 1', but just to repeat: we don't know for 100% certain that Nintendo is fooling us. It's widely believed now they're having something up their sleeves, but is widely believed proof? No it isn't. Also, while it's true that I would like this to happen, it's not that my life depends on it. Moz La Punk's blog is an objective place, not 'Teh Fanboy Daycare!!!!11roxxor'.

Now, Osoko Tanaka's blog is telling us that he knows Nintendo is planning something. In sloppy English that is. Broken Saint's blog is running rampage again with Aries fans crawling all over the place. Message boards are filled with the hopes and dreams of fanboys. Every normal human being keeps saying: JESUS CHRIST can those Nintendo fanboys shut up for a moment? Well, for once, just for once, I think they are right. Yeah, I'm quite shocked myself too. They chould be on to something, something not born out of blind fanboyism but true hard facts.

As you can read in my first part of Nintendo Manipulation, Nintendo is trying to give us pieces of a puzzle. They want the Internet community to put the puzzles together because that creates more hype, it makes people giddy with anticipation and mystery. On the conference, Iwata said himself he wanted to keep mystery. He said himself that he was just going to give pieces of the puzzle. That he was going to show the controller later. Reggie said he wanted us to use our right brain today on the showfloor. I'm curious as to what he means with that. Why are Gamespot's and IGN's Revolution sites not online yet? Why are big press sites not talking about how the Nintendo conference was slightly dissapointing? Do they know something we don't?

Plus, Iwata and Reggie seemed OVERLY confident on stage. I couldn't help but feel Iwata was laughing his ass off behing his steal face. It's only a matter of days before we find out if I was wrong, or if I was right. If masses of message boards were wrong, or right. One thing is sure though: These are exciting times to be a gamer.
    -Moz

Edit From the conversation below, a summary:
    -WHY is IGNCube not updating a bit more? Not even talking alot about the conference. Is Matt sitting in a room with Reggie and Iwata, manically laughing about how their little sceme is going?
    -WHY was the Nintendo ON video posted on IGN as a MUST SEE video? A fake video is a must see video?

Edit 2!
    Yesterday on nintendo.com I saw some videos when I clicked on 'watch conference' but I didn't really take notice. In the first 2 video's you saw some people from Nintendo talking, they told you that the conference was beginning after a while. Then the third video you saw Reggie looking at you, saying 'Don't make me take your name.' Anyway, the interesting part: fourth video was very small, you saw only Reggies eyes. Eyes... just like some people have been posting the 'one eye, two eyes, one eye, four eyes' sentece, just like IGN was posting pictures of Mario's eyes the last couple of weeks, just like I said on my past blogs.

So... are the eyes ANOTHER hint? And yes, with all this puzzling I DO feel like I'm in the movie the game, Aries...
    quote:
    Official: NINTENDO IS PLAYING WITH US
    It's official now. Nintendo, IGN, Reggie, they're in on the complot.

Remember the Nintendo ON video?

Go and type this in your taskbar:

www.nintendoon.com

It's a complot. We're learning more about Revolution this E3. This has GOT to be the best marketing trick E-V-E-R.

As poster Fezz points out, people are finding out that the domainname NINTENDOON.COM is registered by a certain Reginald F, that means Reggie.

So now we have:
    -www.nintendoon.com linking to IGN
    -strange videos on nintendo.com yesterday (Reggies eyes close up)
    -Iwata and Reggie on conference talking about puzzles and right brain
    -IGN being quiet with all this... do they know more?
    -the Aries guy... a member of Nintendo? Reggie himself?
    -NintendoON.com registered by Reggie...

You know how big this complot theory is? Reggie says this big:
    Van de link die mikando gaf...
    pi_27117157
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:

nintendoon.com is 13 mei geregistreed, van welke datum was dat filmpje?
    Fiets
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:48:13 #231
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27117200
    Whehe, wat zou het toch geweldig zijn als het een "who-shot-the-butler-in-the-pantry-puzzel" zou zijn van Nintendo. Zo lekker speels
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:51:10 #232
    75265 Intergalactrick
    Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
    pi_27117286
    Nintendo,

asjeblieft,

Doe iets wreeds
    ____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:52:26 #233
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_27117317
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nintendoon.com is 13 mei geregistreed, van welke datum was dat filmpje?
    Op de dag dat xbox 360 getoont werd volgens mij, was dat ook op 13 mei?
    push it to the limit
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:54:43 #234
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_27117377
    Is d'r vanavond weer 'n persconferentie?
    Hoe laat?
    Op dezelfde streams?
    Gr.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:56:20 #235
    84048 NvM
    Nevermind
    pi_27117418
    Ik snap er niks van
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:56:47 #236
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27117429
    Ik weet één ding: als er echt een marketing-stunt van Nintendo aan de gang is, verwacht ik een topic vol met
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:56:55 #237
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27117434
    Als de geruchten idd kloppen, dan zou het morgen moeten zijn. Of misschien krijgen wij het wel helemaal niet live te zien.
      woensdag 18 mei 2005 @ 14:58:13 #238
    91076 Steeven
    Ad Fontes
    pi_27117473
    Nogmaals: I WANT TO BELIEVE!!!1

Dit is MEGATON!!11 all over again . Neppe zooi.

pi_27117551
    wow.. dat www.nintendoon.com geregistreerd is door iemand genaamd reginald F. is wel bizar. helemaar doordat het doorlinkt naar een fake filmpje op IGN.. strange..

PS: dat IGN of andere sites nog nerges 'revolution' als vast onderdeel van de site (tabblad) hebben staan, kan natuurlijk ook doordat de revo. de werknaam is. Pas de site aanpassen zodra de naam zeker weten is goedgekeurd.. dat zou kunnen
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:02:49 #240
    91076 Steeven
    Ad Fontes
    pi_27117574
    Voor de mensen die het niet meer weten:
    quote:
    THE MEGATON

First Reported by: V-Jump Magazine
    Date Started: October 1, 2002
    Status: False

The Megaton is perhaps the most widely known and hate rumor in videogame history. What started as an innocent joke by the editors of the popular Japanese magazine V-Jump, ended as the biggest disappointment ever for Nintendo fans.

The Megaton was started sometime in October 2002, when V-Jump published a story that stated Nintendo was going to announce something huge in December that would "make GameCubes fly off the shelves."

Speculation immediately went out of control. The following image appeared on the Internet toward the end of November that supposedly revealed what the Megaton was. The three figures were quickly identified as Sonic, Megaman, and Mario, which fueled the already enormous flames that Nintendo was going to purchase Capcom and Sega.

f this wasn't bad enough, Capcom's presentation of the "Capcom 5" (Resident Evil 4, Viewtiful Joe, P.N.03, Killer 7, and Dead Phoenix) on November 13, 2003 didn't help matters at all. Many people saw this as the pretext to the even bigger announcement of a total buy-out by Nintendo.

Further speculation pointed to a Pokemon RPG for the GameCube being developed by Genius Sonority, a developer comprised of many ex-Dragon Quest team members that was being funded by Nintendo's Q-Fund. Even more preposterous, were the theories that Nintendo was going to announce their new hardware that would replace the GBA and GCN!

It wasn't until December 20th, that Nintendo finally commented on the Megaton. Nintendo of Europe's head of Public Relations, Shelly Friend, branded the whole Megaton rumor as "absolute rubbish", and was apparently very amused by the amount of speculation surrounding it. Unfortunately, this only caused more excitement among gamers, because many felt Nintendo was trying to cover-up the true magnitude of the Megaton.

The rumor was finally killed when V-Jump unveiled in January 2003 that the whole Megaton story was a cruel joke. Apparently, the announcement was referring to a Naruto game for GameCube, which is based on a comic that is popular among the V-Jump readers. So you see, this news was "Megaton" to people at V-Jump, but not to anyone else.

Denk helder mensen, er bestaat geen NINTENDOON. En als het wel zo is vertoon ik mezelf nooit meer in een Nintendo topic op GAM.
    pi_27117586
    Wat geweldig om de stappen te zien in dit topic
    -Nintendo doet persconferentie
    -Mensen op fok zijn teleurgestelt
    -Sfeer veranderd van teleurgestelt naar onderzoekend.
    -Nintendoon wordt onderzocht, nintendoon.com is geregistreerd door reggie himself
    -En nu zijn we hier, zien we overal een complot in, en is nintendo (als dit de opzet is) HEEEEL goed bezig
    pi_27117598
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef D.A.A.F. het volgende:
    wow.. dat www.nintendoon.com geregistreerd is door iemand genaamd reginald F. is wel bizar. helemaar doordat het doorlinkt naar een fake filmpje op IGN.. strange..

PS: dat IGN of andere sites nog nerges 'revolution' als vast onderdeel van de site (tabblad) hebben staan, kan natuurlijk ook doordat de revo. de werknaam is. Pas de site aanpassen zodra de naam zeker weten is goedgekeurd.. dat zou kunnen
    Misschien wordt het wel gewoon Retro
    Dan zou het uitgelekte fake-logo toch wel eens niet fake kunnen zijn. En gaat de nieuwe Nintendo console indd RS Retro-System heten. Alleen wat daar revolutionair aan is weet ik niet.
    Fiets
    pi_27117643
    Voor nu wil ik gewoon graag geloven dat Nintendo ons nog gaat verassen. Met al die toevalligheden geef ik Nintendo het voordeel van de twijfel, en geloof ik dat er morgen iets groots gaat komen.

Zoniet, dan hebben ze toch een beetje afgedaan voor mij...

Come on Nintendo, don't let me down...
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_27117652
    quote:
    Message boards are filled with the hopes and dreams of fanboys.
    pi_27117706
    t zou zonde zijn als de revolution helemaal niet zo revolutionair is.. bij deze dus alvast mijn excuses voor het opjutten van sommige mensen
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:10:07 #246
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_27117740
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:02 schreef Steeven het volgende:
    [..]

Denk helder mensen, er bestaat geen NINTENDOON. En als het wel zo is vertoon ik mezelf nooit meer in een Nintendo topic op GAM.
    Geweldig, zo'n klein gerucht wordt steeds verder opgeblazen en als het uiteindelijk nep blijkt te zijn is iedereen boos op Nintendo.
    push it to the limit
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:17:11 #247
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27117918
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef exile0000 het volgende:
    Ik weet één ding: als er echt een marketing-stunt van Nintendo aan de gang is, verwacht ik een topic vol met
    Ik zou niet weten wat er dan zo . aan is, eerlijk gezegd.
    Het gaat mij om de Revo!! Niet hoe ie wordt aangekondigd maar wat ie allemaal kan. .
    Ik ben iig nu al benieuwd naar de next gen Zelda. .

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Daggla op 18-05-2005 15:24:11 ]
    -
    pi_27118177
    Het is gewoon allemaal een puzzel, Iwata zei het zelf ook tijdens de presentatie:

(kan brak engels zijn)
    1. "I wont be specifick about the technogly iside the housing, so i hope you let me create some element of mysterie to my further remark today"
    2. "Maybe we can look at this as a form of puzzel game"
    3. "One of those mysterious comments"
    4. "Not what you are playing but how you are playing"
    5. "The machine is just a tool the experience comes from the software"
    Reggie zegt aan het einde nog:
    6. "Its about exploring"...."Be prepared to let your right brain run wild"

Al deze quotes bij elkaar laten toch wel blijken dat er iets meer aan de hand is, een puzzel, een mysterie en dit alles moet je ontdekken en voelen. Volgens mij willen ze ons niet gewoon de filmpjes en de plaatjes voor schotelen, maar we moeten het echt ervaren. Het is niet voor niets een revolutie, een revolutie breng je toch niet naar het publiek alsof het niets nieuws is?

Ik wil zelfs zo ver gaan dat ik het idee heb dat morgen de revo gewoon speelbaar is, kijk naar quote 4. Als ze tijdens de presentatie techdemo's hadden laten zien, waren ze kijhard tegen die quote in gegaan. Want bijvoorbeeld bij de presentatie van sony werd alleen maar geshowed wat je zou gaan spelen, er was dan wel een kleine eye toy demo maar qua game experience was er niks nieuws dan mooie graphics. Ik denk dat Nintendo op een andere manier hun revo wil showen, eentje waarbij je zelf experience hebt en waarbij je de revo explored.

zoals je kunt lezen, wil ik de hele "Conspiracy theory" erg graag geloven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 18-05-2005 15:32:24 ]
    pi_27118257

ik wil niet geloven... ja... nee... ja... nee.... i'm going slight mad....
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:29:56 #250
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27118273
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:02 schreef Steeven het volgende:
    [..]

Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ik .

Megaton = Revolution
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:32:33 #251
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_27118465
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
    http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html

Nep.... toch?
    Hier reageer ik niet eens meer op.

damn
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:41:29 #253
    91076 Steeven
    Ad Fontes
    pi_27118612
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Megaton = Revolution
    Nee, de Megaton was wat er net in dat stukje stond dat ik heb gepost.
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:42:04 #254
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27118632
    En nu moeten we nog wachten..tot een verassing, of een teleurstelling.
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:42:08 #255
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27118634
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Megaton = Revolution
    Megaton was bullshit.

Wat is trouwens dat gedoe met die rechter hersenhelft? Dat is toch je creatieve kant?

Ik vind trouwens niet dat we al conclusies moeten trekken als we nog niets weten. Die geruchten van die Aries geloof ik niet, ik hoop dat ze waar zijn hoor, maar ik verwacht het niet

Ik wil gewoon weten wat Nintendo van plan is, op dit moment zwakt mijn interesse in Nintendo voor de volgende generatie gewoon af. Ik ben pas enthousiast als de Revo en de gamebeelden me hetzelfde gevoel geven als de Xbox 360 deed met de Kameo trailer.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:44:18 #256
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27118709
    LOL

sorry
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:45:10 #257
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27118736
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Megaton was bullshit.

Wat is trouwens dat gedoe met die rechter hersenhelft? Dat is toch je creatieve kant?

Ik vind trouwens niet dat we al conclusies moeten trekken als we nog niets weten. Die geruchten van die Aries geloof ik niet, ik hoop dat ze waar zijn hoor, maar ik verwacht het niet

Ik wil gewoon weten wat Nintendo van plan is, op dit moment zwakt mijn interesse in Nintendo voor de volgende generatie gewoon af. Ik ben pas enthousiast als de Revo en de gamebeelden me hetzelfde gevoel geven als de Xbox 360 deed met de Kameo trailer.
    Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijn en nog wat...
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:50:46 #258
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27118918
    En at we niet onze keuzes moesten maken op de eerste dag van de E3.
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:52:13 #259
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27118958
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijn en nog wat...
    Dat kan wel zijn, maar wisten we dat niet stiekem al vraag ik me dan af? Ik weet het niet hoor Let's wait and see
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
    http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html

Nep.... toch?
    Whahahaha, het begint best tof, zeker in de stijl die ze gister ook lieten zien, maar zodra ze bij de DS zijn gaan ze van het pad. Dat einde met die Mario is al helemaal belachelijk, NIntendo zou NOOIT zo'n lelijk Mario maken
      woensdag 18 mei 2005 @ 15:52:48 #260
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27118975
    quote:
    IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?

Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
    quote:
    IGNcube: Some of the specs for Microsoft's Xbox successor were recently announced. Will Revolution be technically on par with Microsoft's system?

Reggie: Quite frankly, we'll share more of our technical specs at E3. That said, we believe a stronger CPU and a great graphics card is just the price of entry
    quote:
    Matt IGN : Honestly, this Aries guy is a fake. But I have to give to him: he's a pretty good one. He's definitely on top of the industry and some of his predictions -- guesses, even -- are logical. He's made an accurate guess or two about certain things not related to Revolution. And he remains just vague enough in most cases to perpetuate his credibility.

But he goes too far. The simple truth is that nobody in the industry, except for possibly Satoru Iwata, Shigeru Miyamoto and Genyo Takeda, could know as much about Revolution as this guy claims he does.
    Tenzij het dus Reggie zelf is, met een marketing stunt ^^.

[ Bericht 18% gewijzigd door MMaRsu op 18-05-2005 15:59:38 ]
    pi_27119227
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:26 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
    Het is gewoon allemaal een puzzel, Iwata zei het zelf ook tijdens de presentatie:

(kan brak engels zijn)
    1. "I wont be specifick about the technogly iside the housing, so i hope you let me create some element of mysterie to my further remark today"
    2. "Maybe we can look at this as a form of puzzel game"
    3. "One of those mysterious comments"
    4. "Not what you are playing but how you are playing"
    5. "The machine is just a tool the experience comes from the software"
    Reggie zegt aan het einde nog:
    6. "Its about exploring"...."Be prepared to let your right brain run wild"

Al deze quotes bij elkaar laten toch wel blijken dat er iets meer aan de hand is, een puzzel, een mysterie en dit alles moet je ontdekken en voelen. Volgens mij willen ze ons niet gewoon de filmpjes en de plaatjes voor schotelen, maar we moeten het echt ervaren. Het is niet voor niets een revolutie, een revolutie breng je toch niet naar het publiek alsof het niets nieuws is?

Ik wil zelfs zo ver gaan dat ik het idee heb dat morgen de revo gewoon speelbaar is, kijk naar quote 4. Als ze tijdens de presentatie techdemo's hadden laten zien, waren ze kijhard tegen die quote in gegaan. Want bijvoorbeeld bij de presentatie van sony werd alleen maar geshowed wat je zou gaan spelen, er was dan wel een kleine eye toy demo maar qua game experience was er niks nieuws dan mooie graphics. Ik denk dat Nintendo op een andere manier hun revo wil showen, eentje waarbij je zelf experience hebt en waarbij je de revo explored.

zoals je kunt lezen, wil ik de hele "Conspiracy theory" erg graag geloven.
    ervaren
    Met die controllers die ik iets terug gepost heb, kun je makkelijk staan.
    Die controllers kun je in principe als een pistool zien,
    aan de voorkant van de controllers kan iets zitten waar je bewegingen aan de revolution kan doorgeven en eventueel zelfs op het scherm iets kan projecteren

Denk je eens een FPS in met deze controllers waarbij je deze controllers gewoon als guns kunt gebruiken en met de bovenkant van de controllers kunt lopen/draaien etc. dat is pas ervaren, dat is pas een revolutie in gamesland.

Ik zie mezelf al staan voor m'n tvtje met in elke hand een controller waarmee ik mijn karakter kan bewegen maar die ook icm de nintendo eyetoy mijn bewegingen registreerd worden en realtime op de monitor te zien zijn. Echt wegduiken voor een raket van de tegenstander, of een klap die door een tegenstander wordt uigedeeld etc.
    Daarnaast kan ik ook echt richten met de controller op de tv waar mijn vijanden lopen.
    Duckhunt
    Denk dat ik maar een revolution ga kopen.
    en een grote plasma tv
    Fiets
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:02:17 #262
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27119288
    quote:
    Met die controllers die ik iets terug gepost heb, kun je makkelijk staan
    Die zijn zo fake als de tieten van Britney
    pi_27119329
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die zijn zo fake als de tieten van Britney
    zijn de tieten van Britney fake?
    Fiets
    pi_27119452
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef BroesWillems het volgende:

ik wil niet geloven... ja... nee... ja... nee.... i'm going slight mad....
    same here
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:07:05 #265
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27119465
    Ja jezus die controllers zijn echt hardstikke fake..stop met het posten van fake controllers
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:07:50 #266
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27119489
    Jij vind die Mario echt zo lelijk Roy?

quote:
    -MATT CASAMASSINA and IGN.
    Matt promised complete and exstensive coverage of E3, start to finish. He has not delivered. We all know the GAMESPY/IGN link. We all know NINTENDO is working with GAMESPY to provide a free online service for next gen systems. Matt's silence points to one thing. He know's more than we do. He is a SEED in THE GAME. He proved this with his inside knowledge of the link/wolf connection days before it was official.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:09:07 #267
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27119536
    Ik heb gisteren voor het eerst mijn NES aangesloten op mijn beamer. Erg vet!
    Ik moet zeggen dat de grafische kwaliteit wel iets tekort komt op 83 inch

Revolution? Bring it on!
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:09:38 #268
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27119561
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef exile0000 het volgende:
    LOL
    [afbeelding]
    sorry
    whahahahaha
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:10:17 #269
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_27119587
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:

[afbeelding]
    Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.
    push it to the limit
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:10:40 #270
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27119601
    quote:
    Ik zie mezelf al staan voor m'n tvtje met in elke hand een controller waarmee ik mijn karakter kan bewegen maar die ook icm de nintendo eyetoy mijn bewegingen registreerd worden en realtime op de monitor te zien zijn. Echt wegduiken voor een raket van de tegenstander, of een klap die door een tegenstander wordt uigedeeld etc.

Dat is totaal onpraktisch. Wie gaat zich nou elke keer fysiek inspannen om ff een game te spelen? De meeste mensen willen dat vaak gewoon onderuitgezakt op de bank kunnen doen. Besides, zoiets zou ontzettend veel ruimte in beslag nemen. Totaal onlogisch als je voor zo'n klein formaat gaat. Dat voordeel haal je met zulke technologie namelijk compleet weg. Als gadget is dit leuk (ala de Eyetoy of DK Bongo's), maar je moet er geen complete console omheen bouwen. Dat gaat gegarandeerd floppen.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:11:08 #271
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27119621
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.
    Ja goed dat wel, maar is het verder ook niet hardstikke moeilijk om zo'n kasteel en mario te maken als in dat filmpje? Daar ben je toch hardstikke lang mee bezig als 'amateur' ?

En dat Nintendo ON filmpje, waarom stopt die zo op het eind? Als je als 'amateur' zo'n leuk filmpje in elkaar flanst, dan wil je toch dat hij een mooi eind heeft, en niet zomaar stopt .
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:13:49 #272
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27119725
    Ja, niemand vraagt zich ook af waar ze die scenes uit Metroid en Mario vandaan hebben ofzo. Ze hebben mooie 2D skills laten zien met dat filmpje, maar of ze ook zulke mooie 3D beelden kunnen renderen?
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:14:35 #273
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27119756
    Idd hoe kan iemand nou weer een camera laten bewegen in dat mario Ds filmpje? Dat kan toch niet?

pi_27119784
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:

[afbeelding]
    [..]
    Dat plaatje heb ik niet eerder gezien...

wel mode bewust... die versleten spijkerbroeken
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:18:36 #275
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27119900

Gamecube controller ports.. Dit betekend dat de Revolution zoveel afwijkt dat je er geen gamecube games mee kunt spelen. Ps3 & x360 controllers kunnen namelijk wel games van de vorige generatie besturen.

Dus: Revolution controllers zijn niet zoals de controllers van nu.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:18:56 #276
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27119915
    1) Die Mario is lelijk ja, hij is afgevallen en zijn hoofd staat me niet aan.
    2) Dat filmpje is idd erg mooi, net als het kasteel en de manier waarop de ouwe consoles langskomen. Ook het uitzoomen vanaf het kasteel naar het Nintendo logo is bizar mooi. Dit lijkt allemaal echt van Nintendo te komen.
    3) Die camera uit Mario 64 DS zit er volgens mij standaard in als je de game voor de eerste keer gaat spelen
    pi_27119948
    Nintendo mag nu wel met echt iets heel spectaculairs komen anders wordt dit zoooooooooooo'n domper voor al die nintendo boys.. Ben wel nieuwschierig geworden moet ik zeggen

Hoop zo op VR en dat dat filmpje toch echt was, maar dat is meer tegen beter weten in..
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:20:26 #278
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27119962
    3) Nee, dan gaat de camera niet via het dak e.d dacht ik, maar dan komt er zo'n warppipe uit de grond...
    pi_27120021
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]

Gamecube controller ports.. Dit betekend dat de Revolution zoveel afwijkt dat je er geen gamecube games mee kunt spelen. Ps3 & x360 controllers kunnen namelijk wel games van de vorige generatie besturen.

Dus: Revolution controllers zijn niet zoals de controllers van nu.
    Óf de Revo controllers gebruiken die poorten ook
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:22:00 #280
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27120023
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
    3) Nee, dan gaat de camera niet via het dak e.d dacht ik, maar dan komt er zo'n warppipe uit de grond...
    Ja, dat klopt, maaaaaaar, ik weet het gewoon niet meer
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:22:30 #281
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27120050
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Óf de Revo controllers gebruiken die poorten ook
    Nope. Revo controllers zijn draadloos.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:23:33 #282
    107557 PeeJay
    pi_27120087
    quote:
    ITS MADE BY REGGIE
    from ign boards user "luigi_is_green"
    "It appears some jackass registered this domain in NY, although I'm not an expert at this kind of stuff. I could be wrong. Here's the whois record:

Registration Service Provided By: Registerfly.com
    Visit: http://www.RegisterFly.com

Domain name: NINTENDOON.COM

Registrant Contact:
    RegisterFly.com - Ref# 17925908
    Whois Protection Service - ProtectFly.com (gpxn6638hv3wrb@protectfly.com)
    +1.8458183604
    Fax: +1.8456984014
    P.O. Box 969
    Margaretville, NY 12455
    US

Administrative Contact:
    Whois Protection Service - ProtectFly.com (kn56rvs3zfm1w9@protectfly.com)
    +1.8458183604
    P.O. Box 969
    Margaretville, NY 12455
    US

Technical Contact:
    Whois Protection Service - ProtectFly.com (uu91yh9fy1j1chy@protectfly.com)
    +1.8458183604
    P.O. Box 969
    Margaretville, NY 12455
    US

Billing Contact:
    Whois Protection Service - ProtectFly.com (gstbvzk20a68uw@protectfly.com)
    +1.8456984014
    P.O. Box 969
    Margaretville, NY 12455
    US

Status: Active

Name Servers:
    dns1.name-services.com
    dns2.name-services.com
    dns3.name-services.com
    dns4.name-services.com
    dns5.name-services.com

Creation date: 13 May 2005 17:10:51
    Expiration date: 13 May 2006 17:10:51 "

AND

from IGN boards user D.R.
    "Guess who lives there?

Search Query:
    http://find.intelius.com/search-name.php?searchform=adv

Results:
    http://find.intelius.com/search-summary-out.php?ReportType=1&searchform=adv

The second find is interesting.
    Aime, Reginald (Reggie) F (Fils)

Most likely, its Reggie himself! "
    ik weet niet heo dit zit en hoe het werkt, maar misschien kan iemand hier dit nachecken
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:23:37 #283
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27120091
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maaaaaaar, ik weet het gewoon niet meer
    Ik ook niet .

hier nog even 65 complot argumenten

http://forums.gamespot.com/gamespot/show_messages.php?board=909104101&topic=21039312&page=0
    pi_27120119
    Ik was in het begin heel sceptisch, maar als ik al die shit van de vorige pagina lees... Je begint het haast te geloven. Er zijn heel veel toevallig heden, en dingen die niet lijken te kloppen. Maar ik beb helaas dit soort dingen al eerder meegemaakt (megaton, ook met Shenmue 3, maar dat zal niemand wat zeggen).
    Maar wat ik wel weet, dat als er de 19e nu niks gebeurd, na al deze hype die er op dit moment is, dan kunnen we nintendo wel uitzwaaien
    Zo'n teleurstelling kan je niet meer goedmaken achteraf.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:24:48 #285
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27120123
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ook niet .

hier nog even 65 complot argumenten

http://forums.gamespot.com/gamespot/show_messages.php?board=909104101&topic=21039312&page=0
    65 ook
    pi_27120136
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Nope. Revo controllers zijn draadloos.
    Hoe gaat dat op LANs eigenlijk? Hoe weet de revolution welke controller bij welke revo hoort? Of is dat dan in te stellen op de console. :\
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:26:55 #287
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27120201
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hoe gaat dat op LANs eigenlijk? Hoe weet de revolution welke controller bij welke revo hoort? Of is dat dan in te stellen op de console. :\
    Op de controllers van de wavebirds zijn 16 kanalen te selecteren.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:30:28 #288
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27120326
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef PeeJay het volgende:

[..]

ik weet niet heo dit zit en hoe het werkt, maar misschien kan iemand hier dit nachecken
    Het eerste gedeelte klopt, dus de tel.nr. zijn daadwerkelijk van de persoon die nintendoon.com heeft geregistreerd of die de site beheert. Helaas is de genoemde site om de naam / het adres te achterhalen een betaaldienst, dus dat kan ik niet checken. Het nummer geeft op andere sites geen resultaat. Het is een nr uit de staat new york
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:31:00 #289
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27120338
    quote:
    32. the Nintendo on video was cut short, just as Mario was jumping/running. why would whoever made it cut their own masterpiece short and then put it on the internet?
    Dit vond ik ook al zo gek
    quote:
    48. He didn't do it in a week. I do a fair amount of 3D work, I'm not a guru or anything.. but I'm 100 percent sure, NOBODY can do that in a week
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:34:43 #291
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_27120491
    Is d'r nou vanavond of morgenavond 'n onthulling?

Of is 't totaal vaag?
    Gr.
    pi_27120552
    quote:
    19 Mei
    Great Boom
    pi_27120554
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef BMH het volgende:

[..]

Op de controllers van de wavebirds zijn 16 kanalen te selecteren.
    dit geldt ook voor kantoren met alle muizen draadloos...

die dingen wisselen gigantisch snel en vaak van signaal.. geldt ook met bluetooth, heb me er niet in verdiept. maar geloof dat de kans dat een draadloos apparaat (een wat nieuwere wel) in de war raakt met een andere is praktisch nihiel
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:37:19 #294
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27120582
    EEEEEEEEEEEN Nintendo heeft gister wat nieuwe patenten geregistreerd.

-edit-

kan de quote en links niet goed krijgen
    pi_27120590
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef Goldboy het volgende:
    Is d'r nou vanavond of morgenavond 'n onthulling?

Of is 't totaal vaag?
    19e, dus morgen, maar da's in de states, dus zal wel zaterdag zijn hier.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:37:39 #296
    117848 mark--
    gewoon mark
    pi_27120596
    het kan niet anders.. nintendo moet morgen wel met iets moois komen :-)
    pi_27120603

suggest voor topic logo....

* BroesWillems paintshop noob....
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:37:48 #298
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27120604
    Just wait
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:38:54 #299
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27120634
    quote:
    Boom! Did you are unimpressed? and now?
    Lol. Geweldig hype'je dit
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:39:22 #300
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_27120653
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:

[..]

19e, dus morgen, maar da's in de states, dus zal wel zaterdag zijn hier.
    Oke, ik dacht alleen te horen aan 't einde van de show van gisteren dat ze zeiden 'see you tommorow'. Daarom twijfelde ik nog, maar bedankt.
    Gr.
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:39:40 #301
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27120663
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
    [afbeelding]

suggest voor topic logo....

* BroesWillems paintshop noob....
    Wat een agressief lettertype Tis een Nintendotopic he
    pi_27120664
    Mooie patenten Mmarsu, ben benieuwd wat we morgen te zien krijgen (ja, we krijgen wat te zien ), waarschijnlijk zaterdag though, tijdverschil enzo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')