roepen.. Over uitmelkerij gesproken ..quote:OMFG AAAH AAH ! ZELDA DS ! ZELDAZELDA!!1ZELDAAH OMFG OMG OMG AAH!!1 ZELDAA!1111! AAH!!11
Res evil 4quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef Bot13 het volgende:
Ik wordt eigenlijk pas echt shijtziek van mensen die om de 3 seconden
[..]
roepen.. Over uitmelkerij gesproken ..
Maargoed, heb zelda dan ook nooit echt intressant gevonden.
En de presentatie zoog.
en ja ik heb een gamecube.
De graphics te crappy?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef Adnan het volgende:
Vinden jullie de nieuwe zelda ook zo hmm anders?
Het lijkt een beetje te donker te mistig, de graphics te crapy...beetje constant donkere wereld van a link tot the past...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Oke..dit is allemaal 1 grote hoax geweest. Weten jullie dat alles wat Aires heeft gezegd uit is gekomen? Hij heeft ook zoiets gezegd als The Nintendo Conference is like their version of the movie The Game.
En verder dit :
Op de site van www.nintendo.com/e32005 blabla
MMaRsu | E3 2005 zegt:
was een filmpje van een marketing vrouw
MMaRsu | E3 2005 zegt:
die vertelde yeah on tuesday we are doing the conference and wednesday some of this..and then friday..en dan begint ze tegen je te lullen dat ze nog niet klaar zijn dat je later terug moet komen
Ja als hij in een wolf veranderd...je kunt allemaal blokjes tellen..quote:
Groot gelijk... ! Prachtige console tot nu toe. Wel hopen op coole games natuurlijk.quote:
We worden geneukt... en diep... hahahahaha... Afwachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Er klopte niks van. Totaal geen nieuwe franchises, zelfs geen oude. Ik heb geen franchise gezien! Dit is echt raar hoor!
Ik ga niet naar je luisteren hoor... Het is inderdaad vreemd dat er niets nieuws is getoond op de Micro GBA na, maar toch. Als ik jou moet geloven komt er nog een hoop en dat laat ik dan maar op me afkomen, ik verwacht niets meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens check..
i also missed hearing any mention of mario 128.
dat KAN toch gewoon niet?
Er klopte niks van. Totaal geen nieuwe franchises, zelfs geen oude. Ik heb geen franchise gezien! Dit is echt raar hoor!
Yup.quote:
http://boss.streamos.com/(...)s-e3video_050514.asxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef Cerbie het volgende:
Link stream graag
Killzone... wat een mooie game... hopelijk niet meer de rukgameplay van deel 1...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef Adnan het volgende:
Tering ik check nu die presentatie van ps3...pfff zo had nin het ook moeten doen..check die games..die graphics...killzone..damn
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=4218quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:02 schreef freiss het volgende:
Ze waren aan het praten over Nintendogs dacht ik (wat is dat anyway?)
Dan issie misschien al uit man..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:02 schreef mikando18 het volgende:
Dit was hét moment om de Revolution te laten zien en die lui grijpen de kans niet eens, wat gaan ze nu doen, 5 maanden wachten tot spaceworld zodat ze hem dan kunnen laten zien terwijl de hype rond xbox 360 op zijn hoogtepunt komt.
Ik ben nog ff bezig ook, en idd, geen zinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Maak jij hem?
Heb op het moment weinig zin meer in dingen![]()
![]()
quote:To Jesus: No, I haven’t revealed the revolutionary aspect of it. I just don’t want to give it away. Like I said, Nintendo has a great idea for introducing it to the world. It’s going to be very cool, and I’d hate to spoil that. It will be the ultamate prank. Watch “The Game” with Michael Douglas. It will be that cool.
Dat is te merken, ga wat slaap inhalen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Kben ehm..nogal emotioneel
Hmm. MS en Sony lijken Nintendo ook wel te negeren. Ik ga liever mee met de 'grote twee', want die PS3 footage zag er té goed uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef speknek het volgende:
Eurogamer gooit het er al op dat Nintendo misschien niet eens meer probeert te concurreren met Sony en Microsoft, maar een andere richting in is geslagen..
waar haal je dit eigenlijk vandaan?quote:
Dreamcast 2?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef speknek het volgende:
Eurogamer gooit het er al op dat Nintendo misschien niet eens meer probeert te concurreren met Sony en Microsoft, maar een andere richting in is geslagen..
Aah, aries, deze blog heb ik eerder gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Uit dit befaamde blog stuk. Gepost door Aries, die inmiddels over een hoop dingen gelijk heeft gehad wat betreft Nintendo de afgelopen tijd.
http://brokensaints.com/blog/?p=48
Dat dus nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef Adnan het volgende:
Ach bekijk het van de positieve kant...over 3 jaar komt de nieuwe zelda op de ps4 ofzo uit...opzich is dat ook positief..
Tegen die tijd zijn ze al failliet of ze hebben zich op de portables gericht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef Adnan het volgende:
Ach bekijk het van de positieve kant...over 3 jaar komt de nieuwe zelda op de ps4 ofzo uit...opzich is dat ook positief..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo volgen lijkt af en toe naar het kijken van een auto-ongeluk in slow motion.
Yes eindelijk een loyale gamer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo wat een vertrouwen! Komop zeg, dan komen ze wat later met hun revo, wat maakt het uit.. als het maar een geweldig ding word! (en dat word het!)
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo wat een vertrouwen! Komop zeg, dan komen ze wat later met hun revo, wat maakt het uit.. als het maar een geweldig ding word! (en dat word het!)
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik geloof er gewoon niet in op dit moment. Ouwe Nintendo games speel ik wel op de consoles die ik al heb staan of via een emu op de PC.
Ik zie het ook even somber in voor de toekomst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik geloof er gewoon niet in op dit moment. Ouwe Nintendo games speel ik wel op de consoles die ik al heb staan of via een emu op de PC.
Het is een gadget. Nutteloos hebbeding ipv een echt gameapparaat. En dat valt me erg tegen van Nintendo. Ik zie me nog niet AW of FFTA op zo'n priegelig schermpje spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef merino het volgende:
Bovendien vind ik die gameboy micro ook echt een aanfluiting. Hou nou toch @#)$*@$^(!#*$()!@ eens op met het heruitbrengen van een oude console
I wish I knew...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer worden er daadwerkelijk beelden getoont van de revolution?
En ondertussen de DERDE GBAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een gadget. Nutteloos hebbeding ipv een echt gameapparaat. En dat valt me erg tegen van Nintendo. Ik zie me nog niet AW of FFTA op zo'n priegelig schermpje spelen.
Het jammere is dat het al dezoveelste gadget/tegenvaller is van Nintendo. Kan iemand bvb nog de 64dd flop herinnerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een gadget. Nutteloos hebbeding ipv een echt gameapparaat. En dat valt me erg tegen van Nintendo. Ik zie me nog niet AW of FFTA op zo'n priegelig schermpje spelen.
bovendien kan je GBA spellen ook op je DS spelenquote:
NOu, hier ben ik het dan weer niet mee eens. Nintendo heeft altijd al rare dingen gehad. NES Powerglove, NES ROB, SNES Scope, Virtual Boy, 64DD, etc etc. Dus wat dat betreft is die GB Micro niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef merino het volgende:
[..]
Het jammere is dat het al dezoveelste gadget/tegenvaller is van Nintendo. Kan iemand bvb nog de 64dd flop herinneren
Nintendo is not what it used to be
Er moet een wonder gebeuren wil ik niet mijn ziel aan Sony verkopen...
Het lijkt alleen meer op een goedmakertje waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NOu, hier ben ik het dan weer niet mee eens. Nintendo heeft altijd al rare dingen gehad. NES Powerglove, NES ROB, SNES Scope, Virtual Boy, 64DD, etc etc. Dus wat dat betreft is die GB Micro niet eens zo gek.
Als ze het gedaan hadden ipv de GBA SP dan had ik er geen commentaar op gehad. Maar vind dit echt jammer. Helemaal het enthausiastme eromheenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NOu, hier ben ik het dan weer niet mee eens. Nintendo heeft altijd al rare dingen gehad. NES Powerglove, NES ROB, SNES Scope, Virtual Boy, 64DD, etc etc. Dus wat dat betreft is die GB Micro niet eens zo gek.
quote:"Nintendo just got me back, again. Nintendo is like the pimp that slaps you one night, then buys you roses the next morning."
Ik vraag me ook af wat ze ermee willen bereiken. De SP was en is gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt alleen meer op een goedmakertje waar niemand op zit te wachten.
Early adopters zorgen voor een hoop geld qua terugverdienen van dev-kosten. Dat hele stadium mist Nintendo wanneer de X360 al in prijs zal zijn gezakt terwijl de Revolution uit moet komen.quote:en als nintendo dat tegen een leuk prijsje zou gaan aanbieden , dan kunnen ze er iig de online mee gaan testen , en komen ze een half jaar na de release van de PS3/Xbox 360 met een console aan die qua prijs een stuk lager ligt dan de prijs van ps/xbox , aangezien ze hun dev dan wel gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |