roepen.. Over uitmelkerij gesproken ..quote:OMFG AAAH AAH ! ZELDA DS ! ZELDAZELDA!!1ZELDAAH OMFG OMG OMG AAH!!1 ZELDAA!1111! AAH!!11
Res evil 4quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef Bot13 het volgende:
Ik wordt eigenlijk pas echt shijtziek van mensen die om de 3 seconden
[..]
roepen.. Over uitmelkerij gesproken ..
Maargoed, heb zelda dan ook nooit echt intressant gevonden.
En de presentatie zoog.
en ja ik heb een gamecube.
De graphics te crappy?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef Adnan het volgende:
Vinden jullie de nieuwe zelda ook zo hmm anders?
Het lijkt een beetje te donker te mistig, de graphics te crapy...beetje constant donkere wereld van a link tot the past...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Oke..dit is allemaal 1 grote hoax geweest. Weten jullie dat alles wat Aires heeft gezegd uit is gekomen? Hij heeft ook zoiets gezegd als The Nintendo Conference is like their version of the movie The Game.
En verder dit :
Op de site van www.nintendo.com/e32005 blabla
MMaRsu | E3 2005 zegt:
was een filmpje van een marketing vrouw
MMaRsu | E3 2005 zegt:
die vertelde yeah on tuesday we are doing the conference and wednesday some of this..and then friday..en dan begint ze tegen je te lullen dat ze nog niet klaar zijn dat je later terug moet komen
Ja als hij in een wolf veranderd...je kunt allemaal blokjes tellen..quote:
Groot gelijk... ! Prachtige console tot nu toe. Wel hopen op coole games natuurlijk.quote:
We worden geneukt... en diep... hahahahaha... Afwachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Er klopte niks van. Totaal geen nieuwe franchises, zelfs geen oude. Ik heb geen franchise gezien! Dit is echt raar hoor!
Ik ga niet naar je luisteren hoor... Het is inderdaad vreemd dat er niets nieuws is getoond op de Micro GBA na, maar toch. Als ik jou moet geloven komt er nog een hoop en dat laat ik dan maar op me afkomen, ik verwacht niets meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens check..
i also missed hearing any mention of mario 128.
dat KAN toch gewoon niet?
Er klopte niks van. Totaal geen nieuwe franchises, zelfs geen oude. Ik heb geen franchise gezien! Dit is echt raar hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |