abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:48:08 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27104456
De 19e schijnt iets te gaan gebeuren .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:49:44 #102
120931 R0nn
Brother
pi_27104488
ff iets reposten wat ik geplaatst had @ broken saints (ook mbt insider Aries):

Soooo…anyone in for the 19th?

I mean, not to get too much hopes up or anything, but just about EVERYTHING the real Aries was claiming, has come true up to this point. Ok, there were some things that didn’t fit in exactly, but hey…don’t forget he only worked for Nintendo till 2004 (IF in fact he did). Even the dissapointment right now was predicted by him. He also mentioned the prank Nintendo would pull on us this E3 and that we’d all get punk’d just like in the movie “The Game”.

But that’s not all of it. Right before the pressconference, there were four short clips on the Nintendo.com website which would be activated when trying to click on something. It showed some people in discussion on how they would fill in their E3 showing. So they got to talk about the pressconference on tuesday and some party on wednesday, and then they still got something planned for thursday and friday which they wouldn’t elaborate about, saying we “have to wait”. One of the clips also showed Reggie saying: “don’t make me do it! I’ll take your name.” and the last one showing a frowning WTF?!-like face.

Sooo…I dunno about this guys, but I still have the feeling something fishy is going on here. Not to get everyone totally hyped up again, but just thought I’d point it out.
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:11:08 #103
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_27104855
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:13:01 #104
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27104883
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
push it to the limit
pi_27104894
Kom net pas thuis dus heb em ff gekeken de pers conf.
Paar matige dingen maar ook zeker een paar vette dingen.

Controller en geen spellen gezien voor de Revolution Beetje jammer, zat ik wel op te wachten
Compatible Backwards tot aan 8 Bit is natuurlijk helemaal geweldig
Verder weinig info erover. Hopelijk word iig Gamespy voor de Rev. wel beter dan dat het voor de pc is
O+ BlaBlub O+
pi_27104933
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:34:56 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_27105183
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_27105355
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.
Dat klopt, maar de Halo's en en forza's bevallen me toch een hoop meer. En ook op de xbox en ps2 had je innovatieve toppers. Dus op de next gens van hun zal je die ook wel krijgen. Tel daarbij de HD, media shit, online en graphics bij op.
  woensdag 18 mei 2005 @ 05:18:11 #109
96614 PandorasBox
Open me....
pi_27106157

Cootrollerpoorts voor de cube.

Mooi dingetje hoor.
...and you shall see.
pi_27106196
Die groene ziet er vooral cool uit.
  woensdag 18 mei 2005 @ 06:29:28 #111
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_27106294
Mooi ding hoor
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:17:13 #112
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27106395
Ow vet hij is echt mooi :0.

Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:18:36 #113
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27106401
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 07:17 schreef BMH het volgende:
Ow vet hij is echt mooi :0.

Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
Goh, er is iemand wakker

Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:38:07 #114
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27106467
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:58:52 #115
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27106559
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Die witte is ook heeel mooi .
Maar nu kan Nintendo de revo controllers net zo afwijkend maken als ze willen, aangezien er gewoon GC controllers in kunnen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:04:45 #116
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27106595
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat is me toch zo'n onzinargument. Die kracht kunnen ze er makkelijk in stoppen, het enige probleem blijft de koeling wat iets moeilijker zal gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen oplossing voor hebben gevonden...

En daarnaast, het gaat erom wat jij uit al die kracht krijgt, niet wat er allemaal in zit. Want je kunt wel ook heel leuk heel veel kracht hebben, maar dan moet je die kracht ook nog maar eens goed zien te benutten...
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:07:19 #117
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27106604
Bijna geen nieuws... .
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel... .
-
pi_27106892
Opzich wel cool dat je niks hoeft te vervangen. Ik bedoel maar:
Je hebt een GC met pakbeet 7 games en 3 controllers en 2 geheugenkaartjes. Het enige wat je hoeft te vervangen (verkopen voor 25 euro minder en dan nieuwe evo aanschaffen) is je GC, want de controllers en games en zooi kunnen er allemaal op !

Was uiteraard al duidelijk, maar dat vind ik best tof van ze (bijna revolutionair.. *uche*)
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:48:13 #119
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27106952
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws... .
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel... .
Dat geloof ik dus echt niet. Een bedrijf als Nintendo (en Sony, en Microsoft) weet echt wel wat er een beetje bij de concurrent speelt.

Er moet nog wel iets komen van Nintendo deze E3, en persoonlijk zou ik zo een mindfuck helemaal geweldig vinden. Die hints over je rechter hersenhelft, die geef je anders niet.

Mocht dit niet zo zijn zou je wel gelijk kunnen hebben, dan is er iets heel erg fout gegaan, en is dit een afgang van jewelste.

Vooralsnog ga ik daar niet van uit.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:04:54 #120
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_27107214
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws... .
Dat denk ik dus niet, aangezien er bij de GDC in maart al gezegd werd dat ze qua kracht niet onder zouden doen voor de xbox360, en zeker niet aangezien zowel de CPU als de GPU bij dezelfde partners vandaan komt, en die dus hoogstwaarschijnlijk redelijk gelijk aan elkaar zijn.
Ik denk dat deze hele conferentie gewoon geplanned was.

En er is wel degelijk nieuws:

backwards compatible tot aan de NES. (4 generaties consoles dus)
Downloadbare spellen van NES/SNES/N64.
Slot-in drive die zowel Revolution als Cube spellen leest.
In staat films en andere dvd content af te spelen door middel van een uitbreiding.
Ook maakte hij een opmerking over een eigen Digital Rights Management systeem voor content.
Daarnaast bevestigde launch franchises van Mario, Zelda en Prime, en een nieuwe Franchise van de hand van Myamoto.

Ik denk dat Nintendo nog wat achterhoud (behalve de controllers natuurlijk) en ik hoop dat ze dat deze e3 nog gaan laten zien.

En daarnaast, dat ze nu geen specs gaven, klopt volledig met de opmerking van vorig jaar dat specificaties niet alles zeggen.
Die zijn het minst boeiend uiteindelijk van allemaal, het gaat om de games die je erop kan spelen.

"The one with the best games wins."

Maar we zullen het zien...
pi_27107222
ik vind die controllerpoorten voor de gc wel vet verwerkt! .. misschien kan je de huidige controllers zelf ook wel gebruiken op sommige nieuwe spellen.. t zijn iig lekkere controllers.. ik vind hem erg netjes.. en zoals je ziet met die foto's van de controllerboxen... pandora's box wordt geopend..

*ik heb hoop,maar hoop niet valse hoop*
pi_27107370
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja leuk, maar als dit weer niet verkoopt kan Nintendo wel opdoeken denk ik...
pi_27107418
Ik denk dat Nintendo hier juist wel een goede zet maakt.
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
-Alle games/controllers van de Gamcube doen het op de Revolution
Zeg het maar als ik het fout heb btw.

Die 2 dingetjes maken het intressant om je huidige gamcube in te wisselen voor een revo. Ik iig wel
pi_27107452
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Ik wil een witte
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27107560
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:04 schreef philipnorth het volgende:

[..]

"The one with the best games marketingwins."
ik denk helaas dat dat sony weer is.....

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2005 09:20:51 ]
pi_27107642
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
Big dick.
pi_27107782
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
pi_27107840
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
Big dick.
pi_27107914
ik hoop toch echt niet op VR.... bah...
pi_27107924
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:37:23 #131
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27107938
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
Nintendo en oude spellen gratis aanbieden. Uitmelken zullen ze het, tot de laatste druppel! Nog een keer betalen voor een game die je al hebt gekocht voor de SNES én de GBA.
pi_27108051
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
Technisch zou het moeten kunnen
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:46:07 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27108184
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi dingetje hoor.
Geen roze
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:21 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27108231
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
GRATIS
Nintendo en gratis..Dat zou echt revolutionair zijn !
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:43 #135
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27108246
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen roze
Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:35 #136
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27108271
Here’s the FACTS so far:

• 512 MB RAM
  • SD-Card compatible
  • DRM software will be utilized to download Nintendo titles
  • Self-loading drive that plays both new 12 CM discs and older Gamecube discs
  • Revolution will have built-in Wi-Fi capability
  • ALL controllers will be wireless based and unique in ways Nintendo will unveil at a later date
  • Smash Bros. will be a Wi-fi enabled launch title for the Revolution, along with one or two other titles staring “key franchise characters”
  • A Miyamoto-signature game will be the flagship title for the Revolution, utilizing a new franchise.
  • Mario, Zelda and Metroid Prime 3 titles are in development for the Revolution
  • Iwata claims “…entirely new genres will expand the definition of video games.” on the Revolution
  • Nintendo expects strong third-party support, starting with an online version of Final Fantasy: Crystal Chronicles from Square-Enix
  • The system boasts easier and cheaper development for video game makers
  • The Revolution is confirmed to be backwards-compatible…with every Nintendo console ever created. The Revolution will feature AAA titles from every home system Nintendo has made available for download at an affordable price. These games will likely be saved on SD cards. As well, the system can play Gamecube discs out-of-the-box.
  • “The machine is just a tool, the experience is in the software.”
  • Iwata claims that core and casual gamers will be equally pleased, and Nintendo will be able to recruit new gamers as well. They dub this philosophy “All-Access Gaming”.
  • The system will be available in a selection of colors, preliminarily including black, blue, silver, white and yellow.
  • Alle first party games gaan gratis online.

Dit vind ik toch best nog wel wat info als je het zo bekijkt .
    quote:
    # Aries Says:
    May 17th, 2005 at 11:25 am

Don’t be dissapointed. Nintendo is punking you. Wait until the 19th.
  • "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:55 #137
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27108284
    Er is idd niet gezegd dat het gratis zal zijn, de oude games downloaden, maar wel:

"The costs for downloading, if any, are still to be determined."

En ja de beste marketing wint, maar laten we eerlijk zijn, dat is Nintendo redelijk aan het oppakken.
    Ik denk dat op dit moment sony er het beste voor staat, ziet er heel strak uit allemaal, en hebben natuurlijk weer wat mooie exclusives die wat verder gaan dan alleen maar een beetje schieten (Halo 3).

Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die komen gaan, en wat Nintendo nog bekend gaat maken.

Zit trouwens het programma te bekijken net, en morgen om 12 uur smiddags (US tijd) is er een presentatie met Reggie, om 5 uur smiddags The legend of zelda, en op vrijdag een presentatie met Geist.

Allemaal mooie momenten denk ik zo
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:50:34 #138
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27108338
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
    Klinkt ranzig.... maar ook goed !!
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:52:12 #139
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27108389
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    pi_27108486
    ik vind sowieso wel dat dit uiterlijk volwassener oogt dan een kleine schattige paarse kubus.. zelfs volwassener dan de xbox360.
    pi_27108815
    Ben benieuwd wat er de 19e gaat gebeuren. Als er iets komt dan
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_27109552
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    Dat zou een briljante zet zijn.
    pi_27111404
    omg, gasten, lees dit, uit 'The game'
    quote:
    FEINGOLD
    (glances at form)
    That’s right — you’re a LEFT-BRAIN
    word fetishist.
    OVERDUIDELIJKE HINT zeg ik je!
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:49:06 #144
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27111637
    Ik zal 'm ff uitleggen. Ons aller Aries, de zogezegde insider die zoveel weet over de Revolution en ons zo had gehyped, had het er twee week geleden al over dat Nintendo ons zou pranken net als in de film The Game. Dus dit kan geen toeval zijn! Helemaal als je bedenkt dat AL z'n beweringen en voorspellingen tot nu toe uitgekomen zijn (zoals ik al eerder zei). Wordt nog verder versterkt door de volgende quotes (ook van twee week geleden):
    quote:
    I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.

My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th, don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it enough.

----

Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.

----

I’ll give you some hints though. All the rumors out there are not mere rumors. Some are planted by people who are working on the consoles. In fact, Nintendo is doing this right now with the information they’ve released on the Revolution. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
    1. Dit klopt dus exact met wat er is gebeurt. Ook heeft ie gisteren weer ff snel op de blog gepost dat we niet teleurgesteld moeten zijn, maar tot de 19e moeten wachten.

2. Hoe kan hij twee week van te voren al weten dat de console backwards comp zou zijn met al die consoles! Dat kan alleen als je een insider hebt of HELE goede contacten!

3. En check Nintendo.com eens! Wat is dat Nintendo NOw in vredesnaam! Daar is niets over gezegd en toch staat het daar in plain sight. Dan hebben we ook nog eens een presentatie morgenmiddag van Reggie en werd er in één van de pre-conference video's op Nintendo.com het volgende gezegd:
    quote:
    we’re ready for the launch on tuesday, the website on wednesday, we have some presentation on thursday and on friday
    Kom op mensen! Het is overduidelijk dat er nog iets groots komt! T'is zo overduidelijk dat 't niet meer grappig is gewoon!

[ Bericht 6% gewijzigd door R0nn op 18-05-2005 12:00:41 ]
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:58:51 #145
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27111943
    tsja.....het lijkt.....maar ben bang.....megaton......maar t zou wel vet zijn
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:01:42 #146
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27112037
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:03:56 #147
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27112101
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:04:32 #148
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27112121
    ja, helemaal mee eens, maar ik verwacht nu ff niet te veel
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:05:50 #149
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27112148
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Hier ook dan maar.

woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:33 #150
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27112174
    Mocht dit allemaal waar zijn, dan lachen ze zich bij Nintendo echt helemaal kapot . Iedereen voor de gek gehouden .
    pi_27112177
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Hier ook dan maar.
    [afbeelding]
    Maar als het waar is sta je toch even te kijken
    pi_27112221
    Ik heb gister al amper overleeft met al dat gehype voor de conference, moet ik nog tot de 19e overleven zo?
    pi_27112230
    iets groots

ik denk dat het een dode mus is.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:01 #154
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27112423
    iets groots? misschien de rest van de console, waar je dit miniding nog in moet schuiven
    aardige hersenkraker dit.
    is er ergens een opsomming van de hints die her en der gegeven zijn?
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    Music, Anyone? Photo's, Anyone?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:09 #155
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27112430
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
    iets groots

ik denk dat het een dode mus is.
    Moet je de rest ook eens lezen...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:17:03 #156
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27112529
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    pi_27112600
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moet je de rest ook eens lezen...
    welke rest?
    pi_27112604
    Ik heb een vermoeden dat je de DS kan aansluiten aan de Revo en dan via dat touch screen je spel kan beïnvloeden ofzo
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:21:38 #159
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_27112667
    I had a dream.

Doe het, Nintendo! DOE HET!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:25:48 #160
    65330 Ruzbeh
    pi_27112808
    UPDATE (16:18 GMT): The console will take the name of "Revolution" or "RS" (Revolution System) and will come shipped with a wireless pad. The amount of wireless pads the system can handle is unconfirmed. Apparently, in contradiction to our earlier update, the console will be around the same measure of power as the PS3. It will come equipped with online from launch day.

http://www.clubskill.com/?view=article&article=921

Geloof er geen reet van, maar het zou heel leuk zijn...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:25:52 #161
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27112810
    Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.

En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:

1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)

2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)

3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht

4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen

5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
    pi_27112995
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef R0nn het volgende:
    Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.

En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:

1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)

2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)

3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht

4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen

5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
    ik weet nog steeds niet of ik nu of moet zijn....

ik wil wel geloven... maar toch.... laat ik maar niet te veel hopen....
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:33:56 #163
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113083
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hier ook dan maar.

[afbeelding]
    Ja, leuk..

Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:34:15 #164
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_27113088
    hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console

het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
    pi_27113138
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console

een vr bril zou eigenlijk niet kunnen aangezien ze al veel eerder bevestigd hebben dat hij op een pc monitor zou kunnen worden aangesloten....
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:38:27 #166
    65330 Ruzbeh
    pi_27113229
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, leuk..

Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
    Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:16 #167
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113256
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
    De hele discussie gaat over de presentatie van gisteren, zo ook mijn quote Ruzbeh. Doe eens niet zo..
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:18 #168
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_27113257
    ik hoop dat ze dit keer wel wat kleurtjes doen bij de launch
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_27113497
    Normaal gesproken is er in het begin maar één kleur om de productie hoog te kunnen houden, zo ook met de DS.
    pi_27113647
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..

het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:55:18 #171
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_27113761
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..

het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
    maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:55:49 #172
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_27113783
    Toch hoop ik nog steeds op een gesplitte, gyroscopische controller met analoge drukknoppen en dat zenuwgebeuren waardoor het lijkt alsof hij warm of koud wordt, maar dat is denk ik teveel gevraagd...
    All I Need, is the air I breathe...
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:58:59 #173
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27113883
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
    Zodat je backwards compatible bent met je gamecube, zodat je de wireless controllers van de revolution totaal anders kan maken.

Overigens, als er wel de 19e iets totaal geweldigs van nintendo komt hebben ze het echt prachtig gedaan, een kutpresentatie gehouden, iedereen 2 dagen lang laten vissen om dan iets geweldigs te presenteren.

Maar ja..
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:03:42 #174
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_27114049
    Ik geloof in Nintendo
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:04:51 #175
    65330 Ruzbeh
    pi_27114097
    Ik ook. Maar ik denk dat er niks op de 19e komt.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:55 #176
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27114431
    Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
    pi_27114489
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
    Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
    Is het nou zeker of voor 90% zeker?
    Big dick.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:15:31 #178
    65330 Ruzbeh
    pi_27114491
    Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
    pi_27114519
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:

pi_27114556
    Ik denk wel dat er iets komt.. omdat ik die filmpjes die voor de pressconference op de Nintendo.com website stonden heb bekeken Er komt íets.. !
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_27114562
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
    coole signature btw.....
    pi_27114623
    Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat Nintendo echt met wat groots denkt te komen de 19e, maar zelfs al zou dat wel de bedoeling zijn, dan kan het alsnog minder revolutionair en geweldig zijn als we allemaal hopen.

Ik zie het allemaal nog wel.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:23:48 #183
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27114795
    Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN waar ze dat mock up filmpje hebben staan?
    Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:26:32 #184
    65330 Ruzbeh
    pi_27114908
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

coole signature btw.....
    Thanks. !
    pi_27114916
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
    Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
    Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
    Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.

Conspiracies zijn leuk, maar ik verwacht er echt helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen
    Big dick.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:35:17 #186
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27115189
    Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
    pi_27115210
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
    Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_27115261
    ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
    pi_27115286
    Maarre, wat als Nintendo met niks bijzonders morgen komt? (ik denk nog steeds een DS>Revo touch screen op tv achtig iets )
    α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:39:26 #190
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27115304
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef exile0000 het volgende:
    hmmm, check dit:
    Link
    Moeite waard om te lezen .
    pi_27115332
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
    Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
    En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..

Ik denk dat de Revolution iets heel aparts wordt, of ie nou op deze E3 wordt getoond of niet.
    Big dick.
    pi_27115378
    Bij VR denk ik trouwens meteen aan dit:

α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:42:17 #193
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27115382
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
    ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
    NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendON
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:05 #194
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_27115411
    reggie had het toch steeds over the right brain? wat bedoelde hij daarmee?

Left Brain
    Logical
    Sequential
    Rational
    Analytical
    Objective
    Looks at parts

Right Brain
    Random
    Intuitive
    Holistic
    Synthesizing
    Subjective
    Looks at wholes
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:58 #195
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27115439
    Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
    2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
    3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
    4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
    5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
    6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
    7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
    8. De online plannen van de Nintendo DS
    9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
    10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
    11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)

Ik bedoel, kom op! No offence, maar als je dan nog steeds denkt dat ie niet geloofwaardig is, ben je wel érg naïef hoor. Hij voorspelde AL die dingen twee weken geleden. Hoe kan ie dat ooit allemaal geweten hebben? ALLES wat ie heeft voorspeld is uitgekomen. Het enige wat nog overblijft is zijn voorspelling over het event van morgen. Hij kan daar alleen van op de hoogte zijn geweest als ie echt een insider is.

Voorspellingen van Aries + hints op Nintendo.com + presentatie van Reggie morgen + referenties naar The Game + referenties naar de Nintendo On mock-up + de nog niet werkende Nintendo NoW link op Nintendo.com + de beloftes op de conferentie dat er binnenkort meer zou volgen + de onlogica om de console nu niet uitvoerig te showen gezien de release + de goede argumenten om het idd pas donderdag te onthullen + de belofte van Mario 128 en nieuwe franchises die nog niet geshowed zijn + de schijnbare afwezigheid van de Retro FPS waarover door meerdere mensen gesproken is = 90% zekerheid dat er morgen iets te gebeuren staat.

Maarja, we laten het voorlopig wel in het midden.
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:49:08 #196
    65330 Ruzbeh
    pi_27115604
    Kut, je hebt gelijk.

Next-Gen Wars Episode IV: A New Hope!!!
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:50:23 #197
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27115639
    Wie is Aries ?
    pi_27115689
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
    Wie is Aries ?
    Aeris wannabe
    α & Ω
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:08 #199
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_27115696
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
    Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
    Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
    quote:
    2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
    Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.
    quote:
    3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
    Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.
    quote:
    4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
    Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk. .
    quote:
    5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
    Voorspelbaar
    quote:
    7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
    Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
    quote:
    8. De online plannen van de Nintendo DS
    Waren al bekend
    quote:
    9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
    Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtje
    quote:
    10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
    Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.
    quote:
    11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
    Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.

Enfin, jij noemt het naief. Ik noem het sceptisch. Dit zijn iets teveel toevalligheden en voorspelbare "feitjes"
    Eerst zien, dan geloven. .
    -
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:39 #200
    65330 Ruzbeh
    pi_27115713
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
    Wie is Aries ?
    Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')