Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt. MEGATON flashback.
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
Dat klopt, maar de Halo's en en forza's bevallen me toch een hoop meer. En ook op de xbox en ps2 had je innovatieve toppers. Dus op de next gens van hun zal je die ook wel krijgen. Tel daarbij de HD, media shit, online en graphics bij op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.![]()
Goh, er is iemand wakkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:17 schreef BMH het volgende:
Ow vet hij is echt mooi :0.
Ik geloof dat Nintendo beetje bij beetje wat van de Revolution zal laten zien. Zo blijft de hype aanhouden en zal je je intresse nooit verliezen. Geef nu zelf toe, waar wil je nu meer van weten op dit moment, de PS3, xbox 360 of wil je weten wat de Revolution revolutionair maakt?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
Oh nee hé, daar komen de geruchten weer die uiteindelijk niet blijken te kloppen waardoor iedereen nog bozer op Nintendo wordt.
Die witte is ook heeel mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cootrollerpoorts voor de cube.
Mooi dingetje hoor.
Dat is me toch zo'n onzinargument. Die kracht kunnen ze er makkelijk in stoppen, het enige probleem blijft de koeling wat iets moeilijker zal gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen oplossing voor hebben gevonden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote teleurstelling. Een 3 DVD doosjes grootte console kan technisch nooit meedoen met de rest en de games lijken weer alleen het standaard verhaal van Mario's en donkey en flipsies en hupsies te zijn.
Ik ben iig. zeer sceptisch.
Dat geloof ik dus echt niet. Een bedrijf als Nintendo (en Sony, en Microsoft) weet echt wel wat er een beetje bij de concurrent speelt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws....
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel....
Dat denk ik dus niet, aangezien er bij de GDC in maart al gezegd werd dat ze qua kracht niet onder zouden doen voor de xbox360, en zeker niet aangezien zowel de CPU als de GPU bij dezelfde partners vandaan komt, en die dus hoogstwaarschijnlijk redelijk gelijk aan elkaar zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna geen nieuws....
Ik denk dat ze na de show van MS en Sony snel terug zijn gegaan naar de tekentafel....
Ja leuk, maar als dit weer niet verkoopt kan Nintendo wel opdoeken denk ik...quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kracht zegt niet alles en de xbox360 en ps3 spellen beloven weer de standaard shooters/racespellen te worden.![]()
Ik wil een wittequote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje hoor.
ik denk helaas dat dat sony weer is.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
"The one with the best games marketingwins."
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..
En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.
Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
WiFi babyquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
WiFi baby![]()
Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
Nintendo en oude spellen gratis aanbieden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
Technisch zou het moeten kunnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...
zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
Geen rozequote:Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje hoor.
Nintendo en gratis..Dat zou echt revolutionair zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
GRATIS
quote:# Aries Says:
May 17th, 2005 at 11:25 am
Don’t be dissapointed. Nintendo is punking you. Wait until the 19th.
Klinkt ranzig.... maar ook goed !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
Dat zou een briljante zet zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
OVERDUIDELIJKE HINT zeg ik je!quote:FEINGOLD
(glances at form)
That’s right — you’re a LEFT-BRAIN
word fetishist.
1. Dit klopt dus exact met wat er is gebeurt. Ook heeft ie gisteren weer ff snel op de blog gepost dat we niet teleurgesteld moeten zijn, maar tot de 19e moeten wachten.quote:I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.
My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th, don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it enough.
----
Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.
----
I’ll give you some hints though. All the rumors out there are not mere rumors. Some are planted by people who are working on the consoles. In fact, Nintendo is doing this right now with the information they’ve released on the Revolution. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
Kom op mensen! Het is overduidelijk dat er nog iets groots komt! T'is zo overduidelijk dat 't niet meer grappig is gewoon!quote:we’re ready for the launch on tuesday, the website on wednesday, we have some presentation on thursday and on friday
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
Hier ook dan maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
Moet je de rest ook eens lezen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
iets groots
ik denk dat het een dode mus is.
ik weet nog steeds niet of ik nuquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef R0nn het volgende:
Maybe Strolie75, maybe not. Gisteren was ik er zelf ook nog redelijk sceptisch over, maar nu er vandaag wederom een aantal dingen ontdekt zijn, kan het haast geen toeval meer zijn. Vooral omdat inmiddels praktisch bewezen is dat Aries gewoon credible is na alles wat uitgekomen is van z'n voorspellingen.
En waarom zouden het ook niet? Ik kan genoeg argumenten verzinnen om het zo te doen:
1. de eerste dag kan iedereen zich mooi concentreren op Zelda, de Gameboy Micro, de verschillende Cube, DS en GBA games en de consoles van de concurrentie. Donderdag en vrijdag heeft de Revo dan praktisch voor zichzelf samen met andere dingen die mogelijk nog onthuld gaan worden (zoals Mario 128 en Zelda DS)
2. als ze de Revo volledig uit de doeken hadden gedaan op hun persconferentie, dan zouden Zelda, Gameboy Micro en de verschillende GBA, Cube en DS games compleet overschaduwd worden terwijl die dingen ook erg van belang zijn voor Nintendo (zo heb ik in 't geval van Sony alleen nog maar mensen horen praten over de PS3 en totaal niet over PS2 of PSP)
3. Je kunt beter van -1 naar +1 gaan in plaats van 0 naar +1. Daar bedoel ik mee dat het enthousiasme over de Revolution veel groter zal zijn als men eerst teleurgesteld was, ipv dat iedereen al een beetje alles had verwacht
4. Op deze manier creeër je meer hype ondanks de teleurstellingen
5. Je zet jezelf compleet in de spotlights als je zo'n marketingactie tot uitvoering zou brengen
Ja, leuk..quote:
een vr bril zou eigenlijk niet kunnen aangezien ze al veel eerder bevestigd hebben dat hij op een pc monitor zou kunnen worden aangesloten....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console
het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, leuk..
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
De hele discussie gaat over de presentatie van gisteren, zo ook mijn quote Ruzbeh. Doe eens niet zo..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij concludeert dat Nintendo de E3 slecht heeft voorbereid. Er is te weinig informatie verstrekt over de Nintendo's vijfde console op de Pre-E3 conferentie. Hoe goed of slecht Nintendo deze E3 heeft voorbereid zal vandaag en de komende dagen blijken.
nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm nog een suggestie , geruchten over een gesplitte controller , voice control ,en al dat gedou ove linker en rechter hersenen zou nintendo na het de debakel van de VGB hem misschien hebben door ontwikkeld tot VR console
het zou mij wel geinig lijken iig , en het is een revo vorm van gamen
maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
nee, want overal staat dat ie gewoon op TV en monitor aangesloten kan worden..
het enige wat ze nog niet geshowed hebben is de controller.. wel een item waar ze het veel over hebben gehad in de preE3 show..
Zodat je backwards compatible bent met je gamecube, zodat je de wireless controllers van de revolution totaal anders kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt toch niet uit , de hardware kan toch ook door 3rd party devs gebruikt worden voor ports van de ps3/360 , en wrom zou je 4 sockets op je rev zetten , als de controls toch wireless gaan ?
Is het nou zeker of voor 90% zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?
Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendONquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:
1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.quote:2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.quote:3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk.quote:4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
Voorspelbaarquote:5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.quote:7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
Waren al bekendquote:8. De online plannen van de Nintendo DS
Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtjequote:9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.quote:10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.quote:11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |