abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27107642
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
Big dick.
pi_27107782
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Revolution iets van een VR achtig iets is.. Met 2 kleine schermpjes, voor ieder oog 1 zeg maar. Zulke kleine schermpjes hebben een stuk minder rekenkracht nodig..

En VR schreeuwt gewoon om een hele bijzondere controller, omdat ander niet te spelen is in een volledige 3d omgeving waar je zelf middenin staat.

Maar goed, dat zal helaas wel niet gebeuren denk ik
nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
pi_27107840
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

nee, VR is voor 1 speler.. dat is denk niet wat ze willen. je gaat niet met zn drieen naast elkaar met 3 brilletjes op zitten..
WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
Big dick.
pi_27107914
ik hoop toch echt niet op VR.... bah...
pi_27107924
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

WiFi baby

Zo dat zou nog es mooi zijn, VR, draadloos, online..
en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:37:23 #131
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27107938
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
- NES/SNES/N64 games GRATIS downloaden en spelen
Nintendo en oude spellen gratis aanbieden. Uitmelken zullen ze het, tot de laatste druppel! Nog een keer betalen voor een game die je al hebt gekocht voor de SNES én de GBA.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27108051
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

en dan die controller voor elke hand 1 met gyroscopische functies en de hoe-harder-je-knijpt-hoe-sneller/harder-je-gaat-optie + de online community met mensen die je 'echt' kent nagebootst in 3d waarbij je gezicht gecopypasted is via de draadloze eyetoy achtige toepassing...

zo hebben we geloof ik wel alle geruchten in een mooie droom samengevoegd?
Technisch zou het moeten kunnen
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:46:07 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27108184
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 05:18 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Cootrollerpoorts voor de cube.

Mooi dingetje hoor.
Geen roze
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:21 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27108231
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Bot13 het volgende:
GRATIS
Nintendo en gratis..Dat zou echt revolutionair zijn !
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:43 #135
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27108246
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen roze
Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:35 #136
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27108271
Here’s the FACTS so far:

• 512 MB RAM
  • SD-Card compatible
  • DRM software will be utilized to download Nintendo titles
  • Self-loading drive that plays both new 12 CM discs and older Gamecube discs
  • Revolution will have built-in Wi-Fi capability
  • ALL controllers will be wireless based and unique in ways Nintendo will unveil at a later date
  • Smash Bros. will be a Wi-fi enabled launch title for the Revolution, along with one or two other titles staring “key franchise characters”
  • A Miyamoto-signature game will be the flagship title for the Revolution, utilizing a new franchise.
  • Mario, Zelda and Metroid Prime 3 titles are in development for the Revolution
  • Iwata claims “…entirely new genres will expand the definition of video games.” on the Revolution
  • Nintendo expects strong third-party support, starting with an online version of Final Fantasy: Crystal Chronicles from Square-Enix
  • The system boasts easier and cheaper development for video game makers
  • The Revolution is confirmed to be backwards-compatible…with every Nintendo console ever created. The Revolution will feature AAA titles from every home system Nintendo has made available for download at an affordable price. These games will likely be saved on SD cards. As well, the system can play Gamecube discs out-of-the-box.
  • “The machine is just a tool, the experience is in the software.”
  • Iwata claims that core and casual gamers will be equally pleased, and Nintendo will be able to recruit new gamers as well. They dub this philosophy “All-Access Gaming”.
  • The system will be available in a selection of colors, preliminarily including black, blue, silver, white and yellow.
  • Alle first party games gaan gratis online.

Dit vind ik toch best nog wel wat info als je het zo bekijkt .
    quote:
    # Aries Says:
    May 17th, 2005 at 11:25 am

Don’t be dissapointed. Nintendo is punking you. Wait until the 19th.
  • "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:48:55 #137
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27108284
    Er is idd niet gezegd dat het gratis zal zijn, de oude games downloaden, maar wel:

"The costs for downloading, if any, are still to be determined."

En ja de beste marketing wint, maar laten we eerlijk zijn, dat is Nintendo redelijk aan het oppakken.
    Ik denk dat op dit moment sony er het beste voor staat, ziet er heel strak uit allemaal, en hebben natuurlijk weer wat mooie exclusives die wat verder gaan dan alleen maar een beetje schieten (Halo 3).

Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die komen gaan, en wat Nintendo nog bekend gaat maken.

Zit trouwens het programma te bekijken net, en morgen om 12 uur smiddags (US tijd) is er een presentatie met Reggie, om 5 uur smiddags The legend of zelda, en op vrijdag een presentatie met Geist.

Allemaal mooie momenten denk ik zo
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:50:34 #138
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27108338
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik wil er best eentje roze laten anodizeren voor je hoor, voor een schappelijk tarief.
    Klinkt ranzig.... maar ook goed !!
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:52:12 #139
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_27108389
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_27108486
    ik vind sowieso wel dat dit uiterlijk volwassener oogt dan een kleine schattige paarse kubus.. zelfs volwassener dan de xbox360.
    pi_27108815
    Ben benieuwd wat er de 19e gaat gebeuren. Als er iets komt dan
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_27109552
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
    Als je nu die belachelijke VIP points kan gebruiken om je games mee te betalen..
    Dat zou een briljante zet zijn.
    pi_27111404
    omg, gasten, lees dit, uit 'The game'
    quote:
    FEINGOLD
    (glances at form)
    That’s right — you’re a LEFT-BRAIN
    word fetishist.
    OVERDUIDELIJKE HINT zeg ik je!
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:49:06 #144
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27111637
    Ik zal 'm ff uitleggen. Ons aller Aries, de zogezegde insider die zoveel weet over de Revolution en ons zo had gehyped, had het er twee week geleden al over dat Nintendo ons zou pranken net als in de film The Game. Dus dit kan geen toeval zijn! Helemaal als je bedenkt dat AL z'n beweringen en voorspellingen tot nu toe uitgekomen zijn (zoals ik al eerder zei). Wordt nog verder versterkt door de volgende quotes (ook van twee week geleden):
    quote:
    I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.

My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th, don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it enough.

----

Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.

----

I’ll give you some hints though. All the rumors out there are not mere rumors. Some are planted by people who are working on the consoles. In fact, Nintendo is doing this right now with the information they’ve released on the Revolution. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
    1. Dit klopt dus exact met wat er is gebeurt. Ook heeft ie gisteren weer ff snel op de blog gepost dat we niet teleurgesteld moeten zijn, maar tot de 19e moeten wachten.

2. Hoe kan hij twee week van te voren al weten dat de console backwards comp zou zijn met al die consoles! Dat kan alleen als je een insider hebt of HELE goede contacten!

3. En check Nintendo.com eens! Wat is dat Nintendo NOw in vredesnaam! Daar is niets over gezegd en toch staat het daar in plain sight. Dan hebben we ook nog eens een presentatie morgenmiddag van Reggie en werd er in één van de pre-conference video's op Nintendo.com het volgende gezegd:
    quote:
    we’re ready for the launch on tuesday, the website on wednesday, we have some presentation on thursday and on friday
    Kom op mensen! Het is overduidelijk dat er nog iets groots komt! T'is zo overduidelijk dat 't niet meer grappig is gewoon!

[ Bericht 6% gewijzigd door R0nn op 18-05-2005 12:00:41 ]
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:58:51 #145
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27111943
    tsja.....het lijkt.....maar ben bang.....megaton......maar t zou wel vet zijn
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:01:42 #146
    120931 R0nn
    Brother
    pi_27112037
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:03:56 #147
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27112101
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Aaah kom op! Dit zijn gewoon teveel toevalligheden die tegelijk op z'n plaats vallen. Dit MOET gewoon wel iets betekenen. Zou naïef zijn om 't te negeren imo.
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:04:32 #148
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_27112121
    ja, helemaal mee eens, maar ik verwacht nu ff niet te veel
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:05:50 #149
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27112148
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef R0nn het volgende:
    Hier ook dan maar.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:33 #150
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_27112174
    Mocht dit allemaal waar zijn, dan lachen ze zich bij Nintendo echt helemaal kapot . Iedereen voor de gek gehouden .
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')