abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:55 #176
120931 R0nn
Brother
pi_27114431
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
pi_27114489
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.

Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
Is het nou zeker of voor 90% zeker?
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:15:31 #178
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27114491
Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27114519
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:

pi_27114556
Ik denk wel dat er iets komt.. omdat ik die filmpjes die voor de pressconference op de Nintendo.com website stonden heb bekeken Er komt íets.. !
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27114562
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vetrouw Aries nog steeds niet sorry.
coole signature btw.....
pi_27114623
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat Nintendo echt met wat groots denkt te komen de 19e, maar zelfs al zou dat wel de bedoeling zijn, dan kan het alsnog minder revolutionair en geweldig zijn als we allemaal hopen.

Ik zie het allemaal nog wel.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:23:48 #183
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27114795
Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN waar ze dat mock up filmpje hebben staan?
Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:26:32 #184
65330 Ruzbeh
pi_27114908
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

coole signature btw.....
Thanks. !
pi_27114916
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?

Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.

Conspiracies zijn leuk, maar ik verwacht er echt helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:35:17 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27115189
Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27115210
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27115261
ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
pi_27115286
Maarre, wat als Nintendo met niks bijzonders morgen komt? (ik denk nog steeds een DS>Revo touch screen op tv achtig iets )
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:39:26 #190
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27115304
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef exile0000 het volgende:
hmmm, check dit:
Link
Moeite waard om te lezen .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27115332
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..

Ik denk dat de Revolution iets heel aparts wordt, of ie nou op deze E3 wordt getoond of niet.
Big dick.
pi_27115378
Bij VR denk ik trouwens meteen aan dit:

α & Ω
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:42:17 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27115382
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendON
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:05 #194
101983 exile0000
mad scientist
pi_27115411
reggie had het toch steeds over the right brain? wat bedoelde hij daarmee?

Left Brain
Logical
Sequential
Rational
Analytical
Objective
Looks at parts

Right Brain
Random
Intuitive
Holistic
Synthesizing
Subjective
Looks at wholes
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:43:58 #195
120931 R0nn
Brother
pi_27115439
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
8. De online plannen van de Nintendo DS
9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)

Ik bedoel, kom op! No offence, maar als je dan nog steeds denkt dat ie niet geloofwaardig is, ben je wel érg naïef hoor. Hij voorspelde AL die dingen twee weken geleden. Hoe kan ie dat ooit allemaal geweten hebben? ALLES wat ie heeft voorspeld is uitgekomen. Het enige wat nog overblijft is zijn voorspelling over het event van morgen. Hij kan daar alleen van op de hoogte zijn geweest als ie echt een insider is.

Voorspellingen van Aries + hints op Nintendo.com + presentatie van Reggie morgen + referenties naar The Game + referenties naar de Nintendo On mock-up + de nog niet werkende Nintendo NoW link op Nintendo.com + de beloftes op de conferentie dat er binnenkort meer zou volgen + de onlogica om de console nu niet uitvoerig te showen gezien de release + de goede argumenten om het idd pas donderdag te onthullen + de belofte van Mario 128 en nieuwe franchises die nog niet geshowed zijn + de schijnbare afwezigheid van de Retro FPS waarover door meerdere mensen gesproken is = 90% zekerheid dat er morgen iets te gebeuren staat.

Maarja, we laten het voorlopig wel in het midden.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:49:08 #196
65330 Ruzbeh
pi_27115604
Kut, je hebt gelijk.

Next-Gen Wars Episode IV: A New Hope!!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:50:23 #197
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27115639
Wie is Aries ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27115689
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Wie is Aries ?
Aeris wannabe
α & Ω
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:08 #199
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27115696
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.
quote:
2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.
quote:
3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.
quote:
4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk. .
quote:
5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
Voorspelbaar
quote:
7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.
quote:
8. De online plannen van de Nintendo DS
Waren al bekend
quote:
9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtje
quote:
10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.
quote:
11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.

Enfin, jij noemt het naief. Ik noem het sceptisch. Dit zijn iets teveel toevalligheden en voorspelbare "feitjes"
Eerst zien, dan geloven. .
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:39 #200
65330 Ruzbeh
pi_27115713
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Wie is Aries ?
Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')