Is het nou zeker of voor 90% zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef R0nn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er niets op de 19e komt terwijl het zo fucking obvious is? Er zijn echt zo ziek veel hints die er op wijzen en Aries is gewoon 100% credible. Ik bedoel, wees realistisch...hoe zou een random persoon al die dingen zo verzonnen kunnen hebben en dat het dan allemaal nog uit komt ook? Dat is gewoon onmogelijk! Hij MOET gewoon wel een insider zijn zoals ie zegt dat ie is. Dus dan klopt zijn bewering ook dat er de 19e iets komt.
Of is iedereen nu gewoon terughoudend omdat ze bang zijn nog een keer teleurgesteld te worden? Kan ik me namelijk prima voorstellen, maar met alle hints en aanwijzingen op een rij is het eigenlijk al wel voor 90% zeker dat er iets komt morgen.
Ze zijn ook nog es de enige die het hosten, en ign is eigendom van Gamespy en laat dat nou net de online partner van Nintendo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Tomasso het volgende:
Iemand al een mooie OP gemaakt voor deel 12?
Maar nu weer ff ontopic. Waarom wordt je als je naar NintendoOn.com gaat doorverwezen naar IGN?
Wat heeft IGN met dat mock-up filmpje te maken, behalve dat ze het ook hosten?
Die Revolution (eigenlijk: een zwartgeverfde doos met letters en gaten) hadden ze alleen maar meegenomen zodat ze toegang kregen tot de E3. Terwijl een paar gasten heel interessant stonden te doen over hun zwartgeverfde doos gingen de andere Nintendo medewerkers spioneren bij de Sony- en Microsoft stands.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Toch geloof ik niet dat Nintendo de E3 zo slecht heeft voorbereid. Dat kan toch gewoon niet!>?
En waarom laat Nintendo een prototype zien van de Revolution in plaats van de definitieve versie? Om vervolgens wel te geilen op dat blauwe licht aan de voorkant..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, waarom post Ign een mock up filmpje ookal is het nog zo mooi. Ign post nooit mockups.
NIntendoNOw is het trouwens..als je NO omdraait krijg je ON natuurlijk, laat dat nou net in dat mockup filmpje zitten. NIntendONquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik vind het raarder dat het domein www.nintendoon.com verwijst naar dat mockup filmpje. of dat op nintendo.com ' nintendowow' staat..
Dat moet nog maar bewezen worden, vooralsnog lijken het alleen techdemo's en zijn er nog geen echte ingame beelden getoond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef R0nn het volgende:
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:
1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
Gewoon een doorontwikkeling van de eyetoy. Niets bijzonders, wel erg mooi.quote:2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
Dat zeiden ze van deel 1 ook. Dus ook maar eerst eens zien.quote:3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
Goh, dat had ik je ook wel kunnen voorspellen. Melkoeien gaan nu ook online voor extra melk.quote:4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
Voorspelbaarquote:5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen
Dat is niet gebeurd. Ze hebben niet eens specs gegeven. Dus minder goed lijken kan niet, aangezien er geen vergelijkingsmateriaal is. Bullshit dus.quote:7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
Waren al bekendquote:8. De online plannen van de Nintendo DS
Goed, iedereen weet wel eens een nieuwtjequote:9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
Dus is ie per definitie minder krachtig dan de rest, me dunkt.quote:10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
Oe, nieuwe Metroid. Helemaal niet voorspelbaar.quote:11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
Iemand die zegt dat hij heel even voor Nintendo had gewerkt in 2004. Maar daar geloof ik niks van. Misschien is het wel iemand die gewoon nog steeds bij Nintendo werkt en stiekem opdrachten krijgt om deze geruchten te verspreiden? Alles is echt uitgekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |