Hier reageer ik niet eens meer op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html
Nep.... toch?
Nee, de Megaton was wat er net in dat stukje stond dat ik heb gepost.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ik.
Megaton = Revolution
Megaton was bullshit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Megaton was de niet uitgebrachte addon voor de cube denk ik.
Megaton = Revolution
Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Megaton was bullshit.
Wat is trouwens dat gedoe met die rechter hersenhelft? Dat is toch je creatieve kant?
Ik vind trouwens niet dat we al conclusies moeten trekken als we nog niets weten. Die geruchten van die Aries geloof ik niet, ik hoop dat ze waar zijn hoor, maar ik verwacht het niet
Ik wil gewoon weten wat Nintendo van plan is, op dit moment zwakt mijn interesse in Nintendo voor de volgende generatie gewoon af. Ik ben pas enthousiast als de Revo en de gamebeelden me hetzelfde gevoel geven als de Xbox 360 deed met de Kameo trailer.
Dat kan wel zijn, maar wisten we dat niet stiekem al vraag ik me dan af? Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sommige geruchten van Aries hoef je niet meer te geloven, want ze zijn gewoon waar: De SSB online als launch game, Online plan, Square Enix, nieuwe GBA, Retro game, dat we gister teleurgesteld zouden zijnen nog wat...
Whahahaha, het begint best tof, zeker in de stijl die ze gister ook lieten zien, maar zodra ze bij de DS zijn gaan ze van het pad. Dat einde met die Mario is al helemaal belachelijk, NIntendo zou NOOIT zo'n lelijk Mario makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Goldboy het volgende:
http://www.blogsnow.com/qtrack/53341797.html
Nep.... toch?
quote:IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?
Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
quote:IGNcube: Some of the specs for Microsoft's Xbox successor were recently announced. Will Revolution be technically on par with Microsoft's system?
Reggie: Quite frankly, we'll share more of our technical specs at E3. That said, we believe a stronger CPU and a great graphics card is just the price of entry
Tenzij het dus Reggie zelf is, met een marketing stunt ^^.quote:Matt IGN : Honestly, this Aries guy is a fake. But I have to give to him: he's a pretty good one. He's definitely on top of the industry and some of his predictions -- guesses, even -- are logical. He's made an accurate guess or two about certain things not related to Revolution. And he remains just vague enough in most cases to perpetuate his credibility.
But he goes too far. The simple truth is that nobody in the industry, except for possibly Satoru Iwata, Shigeru Miyamoto and Genyo Takeda, could know as much about Revolution as this guy claims he does.
ervarenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:26 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Het is gewoon allemaal een puzzel, Iwata zei het zelf ook tijdens de presentatie:
(kan brak engels zijn)
1. "I wont be specifick about the technogly iside the housing, so i hope you let me create some element of mysterie to my further remark today"
2. "Maybe we can look at this as a form of puzzel game"
3. "One of those mysterious comments"
4. "Not what you are playing but how you are playing"
5. "The machine is just a tool the experience comes from the software"
Reggie zegt aan het einde nog:
6. "Its about exploring"...."Be prepared to let your right brain run wild"
Al deze quotes bij elkaar laten toch wel blijken dat er iets meer aan de hand is, een puzzel, een mysterie en dit alles moet je ontdekken en voelen. Volgens mij willen ze ons niet gewoon de filmpjes en de plaatjes voor schotelen, maar we moeten het echt ervaren. Het is niet voor niets een revolutie, een revolutie breng je toch niet naar het publiek alsof het niets nieuws is?
Ik wil zelfs zo ver gaan dat ik het idee heb dat morgen de revo gewoon speelbaar is, kijk naar quote 4. Als ze tijdens de presentatie techdemo's hadden laten zien, waren ze kijhard tegen die quote in gegaan. Want bijvoorbeeld bij de presentatie van sony werd alleen maar geshowed wat je zou gaan spelen, er was dan wel een kleine eye toy demo maar qua game experience was er niks nieuws dan mooie graphics. Ik denk dat Nintendo op een andere manier hun revo wil showen, eentje waarbij je zelf experience hebt en waarbij je de revo explored.
zoals je kunt lezen, wil ik de hele "Conspiracy theory" erg graag geloven.
Die zijn zo fake als de tieten van Britneyquote:Met die controllers die ik iets terug gepost heb, kun je makkelijk staan
zijn de tieten van Britney fake?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn zo fake als de tieten van Britney
same herequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef BroesWillems het volgende:![]()
ik wil niet geloven... ja... nee... ja... nee.... i'm going slight mad....
quote:-MATT CASAMASSINA and IGN.
Matt promised complete and exstensive coverage of E3, start to finish. He has not delivered. We all know the GAMESPY/IGN link. We all know NINTENDO is working with GAMESPY to provide a free online service for next gen systems. Matt's silence points to one thing. He know's more than we do. He is a SEED in THE GAME. He proved this with his inside knowledge of the link/wolf connection days before it was official.
Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jij vind die Mario echt zo lelijk Roy?
[afbeelding]
quote:Ik zie mezelf al staan voor m'n tvtje met in elke hand een controller waarmee ik mijn karakter kan bewegen maar die ook icm de nintendo eyetoy mijn bewegingen registreerd worden en realtime op de monitor te zien zijn. Echt wegduiken voor een raket van de tegenstander, of een klap die door een tegenstander wordt uigedeeld etc.
Ja goed dat wel, maar is het verder ook niet hardstikke moeilijk om zo'n kasteel en mario te maken als in dat filmpje? Daar ben je toch hardstikke lang mee bezig als 'amateur' ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Alleen die domme blik in zijn ogen en die rode wangetjes moeten verbeterd worden.
Dat plaatje heb ik niet eerder gezien...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jij vind die Mario echt zo lelijk Roy?
[afbeelding]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |