een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dat op? Werknemers, producten, netto winst, omzet, geografische verspreiding?
activa... assets zijn activaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
een combinatie van verkopen, winst, marktwaarde en 'assets', geen idee wat dat betekent
www.forbes.com
In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef H.Flick het volgende:
Volgens de Forbes 2000 lijst staat Microsoft op een 31e plaats. Zij baseren het op zowel omzetcijfers, winstcijfers, assets en marktaandelen. In die lijst staat Citigroup op 1 trouwens.
dat zegt me al iets meerquote:
same herequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In mijn lijst staat microsoft toch echt op 47
op 31 staat Morgan Stanley
Er valt toch niet zoveel te zeggen over de revo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Dementor het volgende:
Back ontopic aub.
Reggie heeft gelogenquote:IGNcube: Nintendo previously stated that Mario 128 could be a GameCube title, and then it suggested that it might instead be for Revolution. Is Mario 128 for GameCube or Revolution?
Reggie: We're going to answer that question at E3. You know, we at Nintendo are probably waffling back and forth on what's the best thing to do. Legend of Zelda is going to be on GameCube. We're going to launch that this holiday. And there's more to come on what happens with Mario 128.
dacht al dat ik gek was gewordenquote:
E3 is toch pas net begonnen?quote:
Dat was gewoon een begeleidend stukje cgi om Metroid als character te laten zien volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef Roi het volgende:
De nieuwe Metroid zag er nog niet echt denderend uit he
Eurogamer heeft er een net stuk over geschreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens heeft de press conference van Nintendo wel gewerkt gezien het aantal posts in de vele topics...![]()
quote:Aries posted these comments earlier regarding E3 and nintendo:
""
I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait
until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that
looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t
make up your mind on the first day of E3.
My credibility will be proven on May 19th. I have already given you a
hint about what will happen in the next few weeks. Pay close attention
to some of the Nintendo related stories that will begin to pop up. So
far, many have already been reported. Pay attention. And on the 19th,
don’t automatically try to write me off. There is a big suprise in
store for everyone. I’ve said that 100 times, but I can’t stress it
enough.
""
And aries has been pretty accurate regarding other specifics, for example:
""
Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility;
apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games
from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I belive this
feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to
what I call “New Classics” so look forward to that. FOr now I have to
seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough.
""
Again this was confirmed today.
Hopefull its only 2 days to go now to the real unvailing....
Or not. Whatever.
Het vreemde is dat men zeurt als er weer een zoveelste mario of zelda wordt uitgebracht... Aan de andere kant zeurt men ook weer als er géén mario of zelda uitgebracht wordt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Daarbij vond ik de nieuwe mario's + gameboy micro nogal melkerig overkomen. Raar dat we met z'n allen wel over EA heen zeiken, maar wanneer die andere grote 3 het doen (nintendo, sony en microsoft, want ze kunnen er alle drie wat van) er nooit iets gezegd wordt (en dan vergeet ik ubisoft voor het gemak maar even, want die kunnen er de laatste tijd ook wat van).
Nee, het gaat om gameplay...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Slomy het volgende:
Maar daarnaast maakt mij het uiterlijk van de consoles eigenlijk geen ruk uit. Het gaat erom wat het ding kan presteren en juist daarom is het zo jammer dat nintendo helemaal geen vergelijksmateriaal heeft laten zien.
Ja... telepathic gaming...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef D.A.A.F. het volgende:
de presentatie van de console zonder de controller...
lijkt mij duidelijk genoeg..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef BMH het volgende:
--was al gepost zag ik--
telepathic gaming? heb je niet gezien dat deze console op een simkaart van een telefoon lijkt?quote:
gameplay versta ik onder het kopje "het gaat erom wat het ding kan presteren". Gameplay word namelijk ook uit die console gehaald.quote:
Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
Lijkt wel alsof IGN er vanaf wist. De PS3 & X360 kregen hun eigen subsite. Revolution niet. Hoe kon IGN al weten dat er nix over de Revolution bekend zou worden gemaakt en over de X & ps3 wel?
als dat zo is vind ik IGN de minst betrouwbare gamesite ooit aangezien ze de DS ongelovelijk afgekraakt hebben tov de PSP , mja das off topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ign hoort bij gamespy en gamespy werkt nu samen met nintendo....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |