quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Klonk het volgende:
heb even een vraagje, wie weet de naam van deze schone jonkvrouwe ?
quote:lol, wordt hier geblokt op mijn werk en komt niet door de sexual content filter, dan thuis maar kijken
Kssst!quote:
Fok Kesselmeet deel 5, gezellig napratenquote:
Eten?quote:
*geeft Gutteguttegut een knuffel...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eten?
* Gutteguttegut zit nog steeds op zn werk....![]()
kon ik ook niets aan doen hoorquote:
Shreeves!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef Shreever het volgende:
Eindelijk bijgelezen, wat een fantastische foto's mensen![]()
Wanneer is de volgende meet?![]()
* Vava gaat nog wat foto's bekijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:36 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels in het album opgenomen:
Dr_Flash
qltel
Re
Lord_Dreamer
RonaldV
Anitra
pea4fun
Klonk
Luap
1240 foto's en inmiddels enkele Gb's aan data!
Net thuis..nu ik eerst ff eten...quote:
*geeft Marjo een dikke knuffel terug...quote:
Wow...ik had ook al het idee zoiets tegaan doen...erg mooi...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
even wat experimenteren (nog niet perfect maar even om het idee)
[afbeelding]
Keurige plaat Re....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat het mooier is als je een foto hebt waar de rozen prominenter in beeld zijn...en misschien haar lippen ook gekleurd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
lippen zag er niet uit hehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooier is als je een foto hebt waar de rozen prominenter in beeld zijn...en misschien haar lippen ook gekleurd?
Re goed experiment!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
Ik denk er net zo over...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:18 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer maar eens mee moet gaan... Prachtige foto's mensen!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:26 schreef luap het volgende:
[..]
Re goed experiment!
Mooi effect, niet te schreeuwerig... precies goed![]()
Jammer, dat je die niet hebt. Lippen was maar een idee, als jij zegt dat dat er niet uitzag geloof ik dat meteenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
lippen zag er niet uit hehe, inderdaad zou een foto waar die rozen wat prominenter in beeld zijn, wat impactvoller zijn .... maar... die heb ik niet (geloof ik) moet ook nog iets beter gefeathered worden
Ik heb eigenlijk alles op diafragma voorkeuze gefotografeerd. Ergens tussen f4.5 en f8. Zodanig dat ik nog uit de hand kon fotograferen wat sluitertijd betreft. Vervolgens flitser op -1 stop ingesteld. Dus gewoon op buiten/natuurlijk licht meten en dan daarbij nog een 1 stop verminderde flits erbij. Ik heb geen idee hoe dat met Nikon moet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef Re het volgende:
[..]
even vraagje aan jou, wat zijn jouw instellingen binnen, aangaande flitser, ik vind dat er bij jou erg mooi uitkomen
Anouk = onderdeel van de tweelingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef RonaldV het volgende:
Ik sprak net even met Anouk over MSN. Hun ouders wisten geloof ik niet zo goed wat ze ervan moesten denken toen ik ze mee wilde slepen, maar ze zijn nu helemaal trots op de dames. Anouk wil jullie nog even heel erg bedanken, ook namens haar zus.
t'is natuurlijk best leuk om een tweeling te fotograferen en fotografisch mee te experimenterenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef RonaldV het volgende:
Ik sprak net even met Anouk over MSN. Hun ouders wisten geloof ik niet zo goed wat ze ervan moesten denken toen ik ze mee wilde slepen, maar ze zijn nu helemaal trots op de dames. Anouk wil jullie nog even heel erg bedanken, ook namens haar zus.
Zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw...quote:
Damn....zouden ze dan toch gelijk hebben bij de buren dat mij enige tact ontbreektquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw...
ja, dit is het kopietje van die andere
Het was ook erg gezellig in de autoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:57 schreef purplerose het volgende:
Ik vond het echt super mee te mogen en ga dan ook graag bij een volgende meet weer mee
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:46 schreef Re het volgende:
t'is natuurlijk best leuk om een tweeling te fotograferen en fotografisch mee te experimenteren
Handig zo'n inlog schermquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is wat er gebeurt als je op een A60 WEL de teleconverter monteert en NIET inzoomtOok wel geinig eigenlijk
Niet zo melodramatisch doen hequote:
Ik had mijn spelefiltertjes meegenomen...maar heb er niks van gebruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is wat er gebeurt als je op een A60 WEL de teleconverter monteert en NIET inzoomtOok wel geinig eigenlijk
Oh, maar daar is best wat aan te doen hoorquote:
Jaja....hoeveel bier moet het kostenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, maar daar is best wat aan te doen hoor
.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:41 schreef Klonk het volgende:
je zag het verschil niet, levensecht, echt waar
of te haastig genomen, of de beeldstabilisator heft mijn (helaas aangeboren) trillen niet voldoende op, een van de twee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:44 schreef pea4fun het volgende:
Klonk, heb net al je foto's doorgeploeterd13, 62, 63. 82, 132 zijn een paar van de foto's die ik erg mooi vond.
Bij veel foto's lijkt het of je te gehaast geknipt hebt, waardoor de foto's net niet scherp zijn. Het toestel meebewogen bij het indrukken van het knopje ofzo...of ben ik dan een zeur?
Dat sowieso welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:44 schreef pea4fun het volgende:
of ben ik dan een zeur?
Ik denk dan dat eerste hoor...je hebt er ook heel scherpe foto's bij zitten, dus je eigen niet laten opjagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
of te haastig genomen, of de beeldstabilisator heft mijn (helaas aangeboren) trillen niet voldoende op, een van de twee.
* pea4fun alvast wapens klaar gaat leggen voor de volgende meetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat sowieso wel
Of wil je me nou dood hebben?
Ik bedoel het niet om af te kraken hoor, en natuurlijk horen ze er allemaal te staan!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:52 schreef Klonk het volgende:
laat ik het zo zeggen dat foto's op mijn vorige toestellen (allemaal uit de powershot reeks van Canon) meestal nog beroerder waren, dat ze er allemaal staan was na een opmerking van ijzercookie die een voor mijn gevoel mislukte foto mooi vond, vandaar.
dat snap ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet om af te kraken hoor, en natuurlijk horen ze er allemaal te staan!
grinnik...ik heb ook niet echt een vaste hand, maar mijn foto's worden ook steeds beter wat bewegingsonscherpte betreft...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat snap ik wel
wou het alleen ff uitleggen, maar idd nog maar eens wat meer rust nemen bij het maken van foto's, de volgende keer gewoon zwaar aan de kalmerende middelen ofzo![]()
Een statief is goedkoper hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat snap ik wel
wou het alleen ff uitleggen, maar idd nog maar eens wat meer rust nemen bij het maken van foto's, de volgende keer gewoon zwaar aan de kalmerende middelen ofzo![]()
F5.....F5.....F5quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef Xilantof het volgende:
stay tuned. zo wat foto's van mijn hand hiero.
was meer bedoeld voor pea als moordwapenquote:
Nou voor een manfrotto (of zoiets) kan ie heel wat valdispertjes kopenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef Neva het volgende:
[..]
maaruh... als cupido wil do fine..![]()
wie moet ik schieten
Ik vind die laatste de mooiste, maar hij is wat gelig/groenig? of ligt dat aan mijn beeldscherm?quote:
Leuke combi dat rood en dat zwartquote:
quote:
kan kloppen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind die laatste de mooiste, maar hij is wat gelig/groenig? of ligt dat aan mijn beeldscherm?
Mwoa, het had iig met minder bloed gekund dan nuquote:
Wat mij aan haar foto's opvalt ten opzichte van de Flevo meet is dat ze nu veel gevarieerder kijkt.quote:
quote:
ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan kloppen ja
ik kan dat misschien nog wat minderen in PS.
awwww , wil er wel meer zien hoorquote:dit was het voorlopig trouwens. heb nog wel wat, maar dat lijkt veel hierop.
ik kan niet wachtenquote:denk dat de volgende lading komt met mijn 6x6 foto's
quote:
Opschrijven!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
en ik krijg nu ineens al zoveel ideetjes, maar ja, meeting is voorbij
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)
[..]
awwww , wil er wel meer zien hoor
[..]
ik kan niet wachten
Een echte?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:29 schreef Anitra het volgende:
Neva ik heb ook nog pijl en boog in de aanbieding
een echte indian bow jah inclusief scherpe pijlenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een echte?
* Gutteguttegut heeft jaren terug de boogschiet sport beoefend!![]()
Moet lukken :-)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:40 schreef Neva het volgende:
[..]
een echte indian bow jah inclusief scherpe pijlen
ik zal het morgenavond nog even wat duidelijker ordenen op mijn pc, en misschien komt er toch nog wat leuks uitrollen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)
[..]
awwww , wil er wel meer zien hoor
[..]
ik kan niet wachten
quote:
Shark is runner-upquote:
quote:
Die is het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea had een vermoeden en ik denk hetzelfde als pea![]()
ik ben het iig niet![]()
![]()
Whehehehequote:
Wij hadden het foutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea had een vermoeden en ik denk hetzelfde als pea![]()
ik ben het iig niet![]()
![]()
Jij....ik heb snel de naam veranderdquote:
Die is het ook niet...grin...quote:
Jij hebt weer inside-informatiequote:
Nee, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, dan ga je naast je schoenen lopen![]()
Jij bent ook een lekker ding hoor flashquote:
Hij welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekker ding hoor flash![]()
Ja zeg.....nou moet je niet gaan huilen hoorquote:
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun slingert nog ff een ontopic foto tussen het offtopic geblaat
[afbeelding]
ik weet eigenlijk niet of Xila een lekker ding is, ik zie altijd meer camera als hoofd![]()
Vrouwen kunnen best goed liegen over het algemeenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Neva het volgende:
complimenten vissersPea het is handiger als je zegt dat alle mannelijke fotografen mooie mennekes zijn
![]()
Ervaring Flashquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best goed liegen over het algemeen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopen![]()
Hij had gympen aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopen![]()
Om eerlijk te zijn ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ik middeleeuwse schoenen nodig had..daarnaast was het tot op het laatste moment niet zeker of ik zou komen...quote:
Daar zitten over het algemeen voeten in kan ik je vertellenquote:
Als er bij de volgende meet weer verkleed gaat worden weet ik 100% zeker dat de GGG dame NIET zal verschijnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
@ gutteguttegut, next time vast geen middeleeuwse kledingScheelt dat je dan geen pruik op krijgt
@ PdeHoog, Ik ben niet zo goed in soepen dat ik van gympen ander schoeisel kan maken hoor...Ik vond het al goed gevonden dat hij die andere voet achter zijn been moest verstoppen...puh...
ik had de iso waarde van mijn flits op 400 gezet, er zat een 200 iso rolletje in. dat zou hetzelfde effect moeten hebben gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef luap het volgende:
Ik heb eigenlijk alles op diafragma voorkeuze gefotografeerd. Ergens tussen f4.5 en f8. Zodanig dat ik nog uit de hand kon fotograferen wat sluitertijd betreft. Vervolgens flitser op -1 stop ingesteld. Dus gewoon op buiten/natuurlijk licht meten en dan daarbij nog een 1 stop verminderde flits erbij. Ik heb geen idee hoe dat met Nikon moet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
@ PdeHoog, Ik ben niet zo goed in soepen dat ik van gympen ander schoeisel kan maken hoor...Ik vond het al goed gevonden dat hij die andere voet achter zijn been moest verstoppen...puh...
ik vond je anders de mooiste vrouwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als er bij de volgende meet weer verkleed gaat worden weet ik 100% zeker dat de GGG dame NIET zal verschijnen
Hmm..dat veranderd de zaak....nouja ..wie weetquote:
Slijmbalquote:
Yup..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slijmbal
Dit wordt echt teveel slowchat he
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een echte?
* Gutteguttegut heeft jaren terug de boogschiet sport beoefend!![]()
Ok, ff wat soepen..brb.quote:
Hmmm...ik zag het later al..misschien moet Borelius hm maar even weghalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Gut toch...die 2e foto...schaam je
zal ik doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
Re, kun jij het origineel van deze foto naar me toesturen? Leonie vind hem geweldig!
Als ik een leukere hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg pea, wanneer gaat die quote nou eens weg![]()
![]()
Je zag er ander goed beroerd uit zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
tot op het laatste moment niet zeker of ik zou komen...
Redelijk zegt ze...tssss....mooie plaat hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef Anitra het volgende:
Hier nog 1tje die ik wel redelijk oke vond
[afbeelding]
nee ik ben niet kritisch
foto gemailed naar je hotmail adresquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:45 schreef RonaldV het volgende:
Heren, Leonie is weer naar huis. U kunt weer roddelen, posten en wat dies meer zij![]()
hotlink werkt nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Ben een beetje inspiratieloos dus alleen maar even geresized en gesharpent.
Helaas, nie werk nie...quote:
nopequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
en nu?
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm...ik zag het later al..misschien moet Borelius hm maar even weghalen.
Done.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.
Ik heb vanavond bezoekers-statistieken toegevoegd!
lijkt wel of je bukt om in het plaatje te passenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
goffer, snap er ff niets van..doe niets anders dan anders.......
* Gutteguttegut gaat het ff anders op lossen..
Zow..nu wel als het goed is.
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...quote:
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt wel of je bukt om in het plaatje te passen
zekerste weten welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...
[..]
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..
Hmjah..de ladylook...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef ElsCapone het volgende:
Leuke foto, Gut! Maar de ladylook staat je ook wel hoor, hahaha![]()
Zo te zien hebben jullie veel lol gehad![]()
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..de ladylook...![]()
Ik heb me enorm goed vermaakt ja...
Niet voor commercieel gebruik zei ik tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef Re het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuit
gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet voor commercieel gebruik zei ik toch
Cool Boreliusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.
Ik heb vanavond bezoekers-statistieken toegevoegd!
Mijn geliefdequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Ben een beetje inspiratieloos dus alleen maar even geresized en gesharpent.
Stiekem over mij roddelen als ik druk bezig ben de student uit te hangen hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zat duidelijk een stuk beter in haar vel dan op de Flevomeet of was dat maar mijn perceptie?![]()
Uiteraard ben ik er blij mee, de liefde straalt er zo vanaf!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...
[..]
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..
qua tijdsbestek zou aug/sept volgens mij best kunnen, alleen moet er wel een leuke lokatie zijn e.d.quote:
Zo klein ben je niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef Weopj het volgende:
Mijn album binnen pea4fun's album heet weopje!!
![]()
Dat kan echt niet heIk ben al klein, het hoeft niet verkleind te worden.. En zo krijg ik alleen maar meer Fok!kers die mijn nickname niet uit kunnen spreken
![]()
Maar het zijn wel sjieke foto's!![]()
wat ben jij vroegquote:Op woensdag 18 mei 2005 05:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo klein ben je niet hoor. Ik ken kleinere FOK!-sters
Jaquote:
ah!quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Werk en zo
. Omdat ik gister zoveel geslapen heb, heb ik dus de klok van 03:00 uur gezien en mijn wekker ging om half 6
![]()
.
Ik ga nu naar mijn werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah!
half 6 valt nog mee
ik zit weer op stage
Inderdaad half 6 is nog behoorlijk beschaafd.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:52 schreef Weopj het volgende:
[..]
Mijn geliefde![]()
En toch blijf ik me aan die wenkbrauwen een beetje ergeren, ik ben van nature blondt, en dit lijkt zo alsof ik geblondeerd ben...
*zwijmel..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:17 schreef Weopj het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er blij mee, de liefde straalt er zo vanaf!!
Eeeh...wat doe je vanavond..?quote:En ik val wel op lange mannen![]()
Ik zit er al weer sinds 8.35 oid... zal wel weer een latertje worden...net gehoord dat ze wel verhuisd hebben maar geen ruimte op de switch hebben..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, ik ben net op mijn werk gearriveerd
Dat zuigt idd. Ik ben later omdat ik tot 18:30 moet werken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zit er al weer sinds 8.35 oid... zal wel weer een latertje worden...net gehoord dat ze wel verhuisd hebben maar geen ruimte op de switch hebben..![]()
M.a.w. 18 man in de wacht...
Fokken en mailen doe ik vaak heel gehaast tussen doorquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zuigt idd. Ik ben later omdat ik tot 18:30 moet werken.
Nou ja, je kan fokken, dat verzacht bij mij iig de pijn ietwat.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Fokken en mailen doe ik vaak heel gehaast tussen door
Ik denk dat ik maar een toetsenbord ga bestellen met een extra grote F5 toets....
Slaan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon alle functietoetsen herdefinieren naar F5. Nooit meer problemen met mis slaan
Men...ben je al zo oudquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
dat geloop heen en weer is niks voor zo'n oude vent als ik...
Zie mn sig...en mn profiel....quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Men...ben je al zo oud![]()
.
ik ben slechts een 30-wannabee. Ik weet nog niet hoe het is om zo oud te zijn
En nee Pea....ik ben geen 30
Ik zie hetquote:
Gaan we katten?quote:
Ik voel me sinds zondag weer zo jong als een puber twintiger..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het.
ach...je bent zo jong als je je voelt, zelfs als je jouw leeftijd bent
Oei....eeeh...kwee nie of ik dah durruf hoor...quote:
Wat ben jij nou voor een echtgenootquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Oei....eeeh...kwee nie of ik dah durruf hoor...![]()
Woei....echtelijke ruziequote:
Oja... *stapt weer terug in rol..quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oja... *stapt weer terug in rol..![]()
Is goed schat ik neem de camera mee
Zal ik de video camera ook meenemen?dan heeft die popcorn van PdeHoog tenminste zin...
Aliens?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef purplerose het volgende:
goeiemiddag dames en heren en alles wat daartussen zit![]()
condoom?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef purplerose het volgende:
goeiemiddag dames en heren en alles wat daartussen zit![]()
Die van mij moeten eerst naar de fotoboerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef Shreever het volgende:
Laat nog eens wat moois zien, of is alles nu al op![]()
*wacht geduldig af, ben benieuwd wat voor moois jij tevoorschijn weet te toverenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij moeten eerst naar de fotoboer. Ontwikkelen en zo. Daarna moet mijn scanner stampen en daarna....daarna kun je ze bekijken
Ze zei vast jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef pea4fun het volgende:
Hoi...ben weer thuis.
Sorry weopj...dat moet gewoon een tikfout zijn
Deze staat niet op de site.
Aanzoek aan een reuzevrouw
[afbeelding]
Eeen alien met een condoom op/om?quote:
Done..maaruh je mag me best bellen/smsen hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:24 schreef IJzercookie het volgende:
@GGG check ff je mail!
Heb net op www.durex.com gekeken maar heb geen alien condooms gezien...dus je moet toch even op mars of venus kijken...mocht je ze willen hebben.quote:
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef Xilantof het volgende:
zeg zeg, waar gaat het hier nu weer over![]()
vanavond misschien nog wat van mij. hangt een beetje van mijn tijdsindeling af.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zien
Ik heb helaas geen foto's meer, volgende meet wil ik weer meer foto's maken naast het eventueel model zijn...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zien
Die gezichtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Enkele van de verbaasde blikken van nietsvermoedende toeristen die dachten een kasteel te kunnen bezichtigen![]()
[afbeelding]
cropperdercropje
Ze kijken of ze dachten dat ze een ander tijdperk in waren gefietst ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Enkele van de verbaasde blikken van nietsvermoedende toeristen die dachten een kasteel te kunnen bezichtigen![]()
[afbeelding]
cropperdercropje
ook zij zagen het kasteelspookquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze kijken of ze dachten dat ze een ander tijdperk in waren gefietst ofzo.
Je doet zo enthousiast bij Leonie Xil. Hoe komt dat zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Xilantof het volgende:
ik heb nog wel wat leuke foto's van Leonie![]()
![]()
Ik heb even terug moeten lezen om te begrijpen waar dit over gaat... (zag zelfs mijn naam 2 keer genoemd worden maar dan met vreemde smilies erbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je doet zo enthousiast bij Leonie Xil. Hoe komt dat zo![]()
![]()
En ze heeft zo'n lief gezichtquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:20 schreef Neva het volgende:jammer dat je van de dame in het blauween stuk gezicht mist...
toch die schoenen hčquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je doet zo enthousiast bij Leonie Xil. Hoe komt dat zo![]()
![]()
Nou ehm, weet je, het was één van de eerste dingen die mij opvielen... Maar misschien letten vrouwen daar mee op ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
Het is dat jij het weet, maar de meesten weten volgens mij niet dat je wenkbrauwen donkerder zijn gemaakt dus dan valt het niet op
Tussen Mars en Venus?? Nou... ik denk wel wat meerquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef luap het volgende:
[..]
Hier nog een kasteelspook in actie:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Mars en Venus?? Nou... ik denk wel wat meerZelfs in conjunctie wordt het niet minder dan 120 M km
maximaal loopt dat op tot zo'n 336 M km
Hoi Merel, ook ik vond het jammer dat je er niet bij kon zijn, volgende keer wel weer hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou ehm, weet je, het was één van de eerste dingen die mij opvielen... Maar misschien letten vrouwen daar mee op ofzo
Die foto met het kasteelspook is leuk!
Mooie foto's Xilantof!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef Xilantof het volgende:
okee, nu foto's, niet meer slowchatten!
Ik zat het net te denkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:08 schreef luap het volgende:
wel een beetje eenzijdig gericht aangezien er toch zeker 10 modellen waren
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef pea4fun het volgende:
Stelletje pestkoppen! Jullie zijn gewoon jaloers...
Echt wel.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef pea4fun het volgende:
Stelletje pestkoppen! Jullie zijn gewoon jaloers...mooie foto's hoor xila...leonie kijkt erg lief
zou ik ook zijn hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef pea4fun het volgende:
Stelletje pestkoppen! Jullie zijn gewoon jaloers...mooie foto's hoor xila...leonie kijkt erg lief
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Mars en Venus?? Nou... ik denk wel wat meerZelfs in conjunctie wordt het niet minder dan 120 M km
maximaal loopt dat op tot zo'n 336 M km
eh.......?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:40 schreef Xilantof het volgende:
Wat een reacties allemaal
en nogmaals: dit zijn nog niet alle foto's! heb nog zat analoge foto's!
en IJzercookie: het kwam nog later allemaal!
Mail me maar ff, dan leg ik wel wat uitquote:
Mail verzondenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mail me maar ff, dan leg ik wel wat uit
Xil, goeie platen!
Je bent wel nieuwsgierig he IJzercookiequote:
Neej hoor hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent wel nieuwsgierig he IJzercookie![]()
![]()
Geen ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Neej hoor hoe kom je daar nou bij![]()
zal ik binnenkort doen, ik wist de numers nog niet dus niet getreurd, ze komen eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:39 schreef Vava het volgende:
@ Re, ik had gevraagd om 2 foto's te mailen (de grote versie) maar ik heb nog niks gehadals je dit leest, wil je dan foto DSC_9681web en DSC_9829web naar me mailen? jetskewijkel at gmail dot com en anders jwijkel at hotmail dot com
alvast bedankt!
Ja snel en veelquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
Mooie foto's Xilanthof!!!
Jemig wat kletsen jullie snel en veel
Okayquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
zal ik binnenkort doen, ik wist de numers nog niet dus niet getreurd, ze komen eraan![]()
Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor je te doen, maar toen ik riep "leeftijdsdiscriminatie!" liep ze hard lachend weg...quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor je te doen, maar toen ik riep "leeftijdsdiscriminatie!" liep ze hard lachend weg...
daar drink ik een biertje opquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Xila is verliehiefd Xila is verliehiefd na na nanana
dan rook ik er een sigaretje meequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
oeh... daar scoor je niet mee bij vrouwen.
Met bier niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
oeh... daar scoor je niet mee bij vrouwen.
*zich blond voelt...k*t pruikquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Jongens Dames, lees de topisc nog eens terug. Ergens postte ik dat Leonie en "lekker ding" had gezien tijdens de meet. Ergens in dit topic meldde ik dat ik wist wie het was. Vanaf daar wordt alles duidelijk.
Storm, glas water, er is (nog) niks gebeurd
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met bier niet?
Misschien moest je duderinnejte eens leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |