zal ik binnenkort doen, ik wist de numers nog niet dus niet getreurd, ze komen eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:39 schreef Vava het volgende:
@ Re, ik had gevraagd om 2 foto's te mailen (de grote versie) maar ik heb nog niks gehadals je dit leest, wil je dan foto DSC_9681web en DSC_9829web naar me mailen? jetskewijkel at gmail dot com en anders jwijkel at hotmail dot com
alvast bedankt!
Ja snel en veelquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
Mooie foto's Xilanthof!!!
Jemig wat kletsen jullie snel en veel
Okayquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
zal ik binnenkort doen, ik wist de numers nog niet dus niet getreurd, ze komen eraan![]()
Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor je te doen, maar toen ik riep "leeftijdsdiscriminatie!" liep ze hard lachend weg...quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor je te doen, maar toen ik riep "leeftijdsdiscriminatie!" liep ze hard lachend weg...
daar drink ik een biertje opquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Xila is verliehiefd Xila is verliehiefd na na nanana
dan rook ik er een sigaretje meequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
oeh... daar scoor je niet mee bij vrouwen.
Met bier niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
oeh... daar scoor je niet mee bij vrouwen.
*zich blond voelt...k*t pruikquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Jongens Dames, lees de topisc nog eens terug. Ergens postte ik dat Leonie en "lekker ding" had gezien tijdens de meet. Ergens in dit topic meldde ik dat ik wist wie het was. Vanaf daar wordt alles duidelijk.
Storm, glas water, er is (nog) niks gebeurd
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met bier niet?
Misschien moest je duderinnejte eens leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |