ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan kloppen ja
ik kan dat misschien nog wat minderen in PS.
awwww , wil er wel meer zien hoorquote:dit was het voorlopig trouwens. heb nog wel wat, maar dat lijkt veel hierop.
ik kan niet wachtenquote:denk dat de volgende lading komt met mijn 6x6 foto's
quote:
Opschrijven!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
en ik krijg nu ineens al zoveel ideetjes, maar ja, meeting is voorbij
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)
[..]
awwww , wil er wel meer zien hoor
[..]
ik kan niet wachten
Een echte?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:29 schreef Anitra het volgende:
Neva ik heb ook nog pijl en boog in de aanbieding
een echte indian bow jah inclusief scherpe pijlenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een echte?
* Gutteguttegut heeft jaren terug de boogschiet sport beoefend!![]()
Moet lukken :-)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:40 schreef Neva het volgende:
[..]
een echte indian bow jah inclusief scherpe pijlen
ik zal het morgenavond nog even wat duidelijker ordenen op mijn pc, en misschien komt er toch nog wat leuks uitrollen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb eindelijk de werking van curves door, erg goed tegen zwemen (zweems or whatever)
[..]
awwww , wil er wel meer zien hoor
[..]
ik kan niet wachten
quote:
Shark is runner-upquote:
quote:
Die is het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea had een vermoeden en ik denk hetzelfde als pea![]()
ik ben het iig niet![]()
![]()
Whehehehequote:
Wij hadden het foutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea had een vermoeden en ik denk hetzelfde als pea![]()
ik ben het iig niet![]()
![]()
Jij....ik heb snel de naam veranderdquote:
Die is het ook niet...grin...quote:
Jij hebt weer inside-informatiequote:
Nee, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, dan ga je naast je schoenen lopen![]()
Jij bent ook een lekker ding hoor flashquote:
Hij welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekker ding hoor flash![]()
Ja zeg.....nou moet je niet gaan huilen hoorquote:
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun slingert nog ff een ontopic foto tussen het offtopic geblaat
[afbeelding]
ik weet eigenlijk niet of Xila een lekker ding is, ik zie altijd meer camera als hoofd![]()
Vrouwen kunnen best goed liegen over het algemeenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Neva het volgende:
complimenten vissersPea het is handiger als je zegt dat alle mannelijke fotografen mooie mennekes zijn
![]()
Ervaring Flashquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best goed liegen over het algemeen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopen![]()
Hij had gympen aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, zijn voet is geamputeerd....hoe moet GGG nu gaan lopen![]()
Om eerlijk te zijn ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ik middeleeuwse schoenen nodig had..daarnaast was het tot op het laatste moment niet zeker of ik zou komen...quote:
Daar zitten over het algemeen voeten in kan ik je vertellenquote:
Als er bij de volgende meet weer verkleed gaat worden weet ik 100% zeker dat de GGG dame NIET zal verschijnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
@ gutteguttegut, next time vast geen middeleeuwse kledingScheelt dat je dan geen pruik op krijgt
@ PdeHoog, Ik ben niet zo goed in soepen dat ik van gympen ander schoeisel kan maken hoor...Ik vond het al goed gevonden dat hij die andere voet achter zijn been moest verstoppen...puh...
ik had de iso waarde van mijn flits op 400 gezet, er zat een 200 iso rolletje in. dat zou hetzelfde effect moeten hebben gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef luap het volgende:
Ik heb eigenlijk alles op diafragma voorkeuze gefotografeerd. Ergens tussen f4.5 en f8. Zodanig dat ik nog uit de hand kon fotograferen wat sluitertijd betreft. Vervolgens flitser op -1 stop ingesteld. Dus gewoon op buiten/natuurlijk licht meten en dan daarbij nog een 1 stop verminderde flits erbij. Ik heb geen idee hoe dat met Nikon moet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
@ PdeHoog, Ik ben niet zo goed in soepen dat ik van gympen ander schoeisel kan maken hoor...Ik vond het al goed gevonden dat hij die andere voet achter zijn been moest verstoppen...puh...
ik vond je anders de mooiste vrouwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als er bij de volgende meet weer verkleed gaat worden weet ik 100% zeker dat de GGG dame NIET zal verschijnen
Hmm..dat veranderd de zaak....nouja ..wie weetquote:
Slijmbalquote:
Yup..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slijmbal
Dit wordt echt teveel slowchat he
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een echte?
* Gutteguttegut heeft jaren terug de boogschiet sport beoefend!![]()
Ok, ff wat soepen..brb.quote:
Hmmm...ik zag het later al..misschien moet Borelius hm maar even weghalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Gut toch...die 2e foto...schaam je
zal ik doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
Re, kun jij het origineel van deze foto naar me toesturen? Leonie vind hem geweldig!
Als ik een leukere hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg pea, wanneer gaat die quote nou eens weg![]()
![]()
Je zag er ander goed beroerd uit zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
tot op het laatste moment niet zeker of ik zou komen...
Redelijk zegt ze...tssss....mooie plaat hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef Anitra het volgende:
Hier nog 1tje die ik wel redelijk oke vond
[afbeelding]
nee ik ben niet kritisch
foto gemailed naar je hotmail adresquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:45 schreef RonaldV het volgende:
Heren, Leonie is weer naar huis. U kunt weer roddelen, posten en wat dies meer zij![]()
hotlink werkt nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Ben een beetje inspiratieloos dus alleen maar even geresized en gesharpent.
Helaas, nie werk nie...quote:
nopequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
en nu?
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm...ik zag het later al..misschien moet Borelius hm maar even weghalen.
Done.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.
Ik heb vanavond bezoekers-statistieken toegevoegd!
lijkt wel of je bukt om in het plaatje te passenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
goffer, snap er ff niets van..doe niets anders dan anders.......
* Gutteguttegut gaat het ff anders op lossen..
Zow..nu wel als het goed is.
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...quote:
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt wel of je bukt om in het plaatje te passen
zekerste weten welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...
[..]
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..
Hmjah..de ladylook...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef ElsCapone het volgende:
Leuke foto, Gut! Maar de ladylook staat je ook wel hoor, hahaha![]()
Zo te zien hebben jullie veel lol gehad![]()
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..de ladylook...![]()
Ik heb me enorm goed vermaakt ja...
Niet voor commercieel gebruik zei ik tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef Re het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuit
gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet voor commercieel gebruik zei ik toch
Cool Boreliusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.
Ik heb vanavond bezoekers-statistieken toegevoegd!
Mijn geliefdequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Ben een beetje inspiratieloos dus alleen maar even geresized en gesharpent.
Stiekem over mij roddelen als ik druk bezig ben de student uit te hangen hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zat duidelijk een stuk beter in haar vel dan op de Flevomeet of was dat maar mijn perceptie?![]()
Uiteraard ben ik er blij mee, de liefde straalt er zo vanaf!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...
[..]
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..
qua tijdsbestek zou aug/sept volgens mij best kunnen, alleen moet er wel een leuke lokatie zijn e.d.quote:
Zo klein ben je niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef Weopj het volgende:
Mijn album binnen pea4fun's album heet weopje!!
![]()
Dat kan echt niet heIk ben al klein, het hoeft niet verkleind te worden.. En zo krijg ik alleen maar meer Fok!kers die mijn nickname niet uit kunnen spreken
![]()
Maar het zijn wel sjieke foto's!![]()
wat ben jij vroegquote:Op woensdag 18 mei 2005 05:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo klein ben je niet hoor. Ik ken kleinere FOK!-sters
Jaquote:
ah!quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Werk en zo
. Omdat ik gister zoveel geslapen heb, heb ik dus de klok van 03:00 uur gezien en mijn wekker ging om half 6
![]()
.
Ik ga nu naar mijn werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah!
half 6 valt nog mee
ik zit weer op stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |