Die van mij moeten eerst naar de fotoboerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef Shreever het volgende:
Laat nog eens wat moois zien, of is alles nu al op![]()
*wacht geduldig af, ben benieuwd wat voor moois jij tevoorschijn weet te toverenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij moeten eerst naar de fotoboer. Ontwikkelen en zo. Daarna moet mijn scanner stampen en daarna....daarna kun je ze bekijken
Ze zei vast jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef pea4fun het volgende:
Hoi...ben weer thuis.
Sorry weopj...dat moet gewoon een tikfout zijn
Deze staat niet op de site.
Aanzoek aan een reuzevrouw
[afbeelding]
Eeen alien met een condoom op/om?quote:
Done..maaruh je mag me best bellen/smsen hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:24 schreef IJzercookie het volgende:
@GGG check ff je mail!
Heb net op www.durex.com gekeken maar heb geen alien condooms gezien...dus je moet toch even op mars of venus kijken...mocht je ze willen hebben.quote:
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef Xilantof het volgende:
zeg zeg, waar gaat het hier nu weer over![]()
vanavond misschien nog wat van mij. hangt een beetje van mijn tijdsindeling af.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zien
Ik heb helaas geen foto's meer, volgende meet wil ik weer meer foto's maken naast het eventueel model zijn...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat men gewoon meer foto's wil zien
Die gezichtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Enkele van de verbaasde blikken van nietsvermoedende toeristen die dachten een kasteel te kunnen bezichtigen![]()
[afbeelding]
cropperdercropje
Ze kijken of ze dachten dat ze een ander tijdperk in waren gefietst ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Enkele van de verbaasde blikken van nietsvermoedende toeristen die dachten een kasteel te kunnen bezichtigen![]()
[afbeelding]
cropperdercropje
ook zij zagen het kasteelspookquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze kijken of ze dachten dat ze een ander tijdperk in waren gefietst ofzo.
Je doet zo enthousiast bij Leonie Xil. Hoe komt dat zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Xilantof het volgende:
ik heb nog wel wat leuke foto's van Leonie![]()
![]()
Ik heb even terug moeten lezen om te begrijpen waar dit over gaat... (zag zelfs mijn naam 2 keer genoemd worden maar dan met vreemde smilies erbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je doet zo enthousiast bij Leonie Xil. Hoe komt dat zo![]()
![]()
En ze heeft zo'n lief gezichtquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:20 schreef Neva het volgende:jammer dat je van de dame in het blauween stuk gezicht mist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |