quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Klonk het volgende:
heb even een vraagje, wie weet de naam van deze schone jonkvrouwe ?
quote:lol, wordt hier geblokt op mijn werk en komt niet door de sexual content filter, dan thuis maar kijken
Kssst!quote:
Fok Kesselmeet deel 5, gezellig napratenquote:
Eten?quote:
*geeft Gutteguttegut een knuffel...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eten?
* Gutteguttegut zit nog steeds op zn werk....![]()
kon ik ook niets aan doen hoorquote:
Shreeves!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef Shreever het volgende:
Eindelijk bijgelezen, wat een fantastische foto's mensen![]()
Wanneer is de volgende meet?![]()
* Vava gaat nog wat foto's bekijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:36 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels in het album opgenomen:
Dr_Flash
qltel
Re
Lord_Dreamer
RonaldV
Anitra
pea4fun
Klonk
Luap
1240 foto's en inmiddels enkele Gb's aan data!
Net thuis..nu ik eerst ff eten...quote:
*geeft Marjo een dikke knuffel terug...quote:
Wow...ik had ook al het idee zoiets tegaan doen...erg mooi...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
even wat experimenteren (nog niet perfect maar even om het idee)
[afbeelding]
Keurige plaat Re....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat het mooier is als je een foto hebt waar de rozen prominenter in beeld zijn...en misschien haar lippen ook gekleurd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
lippen zag er niet uit hehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooier is als je een foto hebt waar de rozen prominenter in beeld zijn...en misschien haar lippen ook gekleurd?
Re goed experiment!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef Re het volgende:
Ik denk er net zo over...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:18 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer maar eens mee moet gaan... Prachtige foto's mensen!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:26 schreef luap het volgende:
[..]
Re goed experiment!
Mooi effect, niet te schreeuwerig... precies goed![]()
Jammer, dat je die niet hebt. Lippen was maar een idee, als jij zegt dat dat er niet uitzag geloof ik dat meteenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
lippen zag er niet uit hehe, inderdaad zou een foto waar die rozen wat prominenter in beeld zijn, wat impactvoller zijn .... maar... die heb ik niet (geloof ik) moet ook nog iets beter gefeathered worden
Ik heb eigenlijk alles op diafragma voorkeuze gefotografeerd. Ergens tussen f4.5 en f8. Zodanig dat ik nog uit de hand kon fotograferen wat sluitertijd betreft. Vervolgens flitser op -1 stop ingesteld. Dus gewoon op buiten/natuurlijk licht meten en dan daarbij nog een 1 stop verminderde flits erbij. Ik heb geen idee hoe dat met Nikon moet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef Re het volgende:
[..]
even vraagje aan jou, wat zijn jouw instellingen binnen, aangaande flitser, ik vind dat er bij jou erg mooi uitkomen
Anouk = onderdeel van de tweelingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef RonaldV het volgende:
Ik sprak net even met Anouk over MSN. Hun ouders wisten geloof ik niet zo goed wat ze ervan moesten denken toen ik ze mee wilde slepen, maar ze zijn nu helemaal trots op de dames. Anouk wil jullie nog even heel erg bedanken, ook namens haar zus.
t'is natuurlijk best leuk om een tweeling te fotograferen en fotografisch mee te experimenterenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef RonaldV het volgende:
Ik sprak net even met Anouk over MSN. Hun ouders wisten geloof ik niet zo goed wat ze ervan moesten denken toen ik ze mee wilde slepen, maar ze zijn nu helemaal trots op de dames. Anouk wil jullie nog even heel erg bedanken, ook namens haar zus.
Zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw...quote:
Damn....zouden ze dan toch gelijk hebben bij de buren dat mij enige tact ontbreektquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw...
ja, dit is het kopietje van die andere
Het was ook erg gezellig in de autoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:57 schreef purplerose het volgende:
Ik vond het echt super mee te mogen en ga dan ook graag bij een volgende meet weer mee
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:46 schreef Re het volgende:
t'is natuurlijk best leuk om een tweeling te fotograferen en fotografisch mee te experimenteren
Handig zo'n inlog schermquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is wat er gebeurt als je op een A60 WEL de teleconverter monteert en NIET inzoomtOok wel geinig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |