Hmjah..de ladylook...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef ElsCapone het volgende:
Leuke foto, Gut! Maar de ladylook staat je ook wel hoor, hahaha![]()
Zo te zien hebben jullie veel lol gehad![]()
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..de ladylook...![]()
Ik heb me enorm goed vermaakt ja...
Niet voor commercieel gebruik zei ik tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef Re het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel rond in het reguliersdwarsstraat circuit
gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet voor commercieel gebruik zei ik toch
Cool Boreliusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal zelf via FTP een foto verwijderen, waar je spijt van hebt. Zodra ik het album opnieuw genereer, is de foto ook uit het album verdwenen.
Ik heb vanavond bezoekers-statistieken toegevoegd!
Mijn geliefdequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Ben een beetje inspiratieloos dus alleen maar even geresized en gesharpent.
Stiekem over mij roddelen als ik druk bezig ben de student uit te hangen hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zat duidelijk een stuk beter in haar vel dan op de Flevomeet of was dat maar mijn perceptie?![]()
Uiteraard ben ik er blij mee, de liefde straalt er zo vanaf!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ben er heel blij mee, ik hoop weopj ook...
[..]
Ik houd de camera vast...en tja..ik ben 1.98m....niet de grootste dat weet ik maar toch..
qua tijdsbestek zou aug/sept volgens mij best kunnen, alleen moet er wel een leuke lokatie zijn e.d.quote:
Zo klein ben je niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef Weopj het volgende:
Mijn album binnen pea4fun's album heet weopje!!
![]()
Dat kan echt niet heIk ben al klein, het hoeft niet verkleind te worden.. En zo krijg ik alleen maar meer Fok!kers die mijn nickname niet uit kunnen spreken
![]()
Maar het zijn wel sjieke foto's!![]()
wat ben jij vroegquote:Op woensdag 18 mei 2005 05:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo klein ben je niet hoor. Ik ken kleinere FOK!-sters
Jaquote:
ah!quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Werk en zo
. Omdat ik gister zoveel geslapen heb, heb ik dus de klok van 03:00 uur gezien en mijn wekker ging om half 6
![]()
.
Ik ga nu naar mijn werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah!
half 6 valt nog mee
ik zit weer op stage
Inderdaad half 6 is nog behoorlijk beschaafd.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:52 schreef Weopj het volgende:
[..]
Mijn geliefde![]()
En toch blijf ik me aan die wenkbrauwen een beetje ergeren, ik ben van nature blondt, en dit lijkt zo alsof ik geblondeerd ben...
*zwijmel..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:17 schreef Weopj het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er blij mee, de liefde straalt er zo vanaf!!
Eeeh...wat doe je vanavond..?quote:En ik val wel op lange mannen![]()
Ik zit er al weer sinds 8.35 oid... zal wel weer een latertje worden...net gehoord dat ze wel verhuisd hebben maar geen ruimte op de switch hebben..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, ik ben net op mijn werk gearriveerd
Dat zuigt idd. Ik ben later omdat ik tot 18:30 moet werken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zit er al weer sinds 8.35 oid... zal wel weer een latertje worden...net gehoord dat ze wel verhuisd hebben maar geen ruimte op de switch hebben..![]()
M.a.w. 18 man in de wacht...
Fokken en mailen doe ik vaak heel gehaast tussen doorquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zuigt idd. Ik ben later omdat ik tot 18:30 moet werken.
Nou ja, je kan fokken, dat verzacht bij mij iig de pijn ietwat.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Fokken en mailen doe ik vaak heel gehaast tussen door
Ik denk dat ik maar een toetsenbord ga bestellen met een extra grote F5 toets....
Slaan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon alle functietoetsen herdefinieren naar F5. Nooit meer problemen met mis slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |