quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Maxima gefeliciteerd.
Laat je maar goed uitwonen vannacht
Goed plan!quote:
Ben je ook ziek ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef 9christensen het volgende:
pfff water heb ik ook meer zin aan op 't moment
maar heeft niet gepostquote:
hij gaat naar AZquote:
Over het algemeen of op dit moment?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie drinkt er niet?
Ik ook en heb eigenlijk wel dorstquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik sta momenteel droog...
quote:
ik weet het nog niet of ik ga trainenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Heetwijf
*drinkt Guinnessje mee...
Hoef toch niet te trainen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry schiggie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Excuses schiggie, sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
SPOILERS SPOILERS SPOILERS
gvd, ontwijk ik het 24 topic. gaan ze hier spoileren.
Homo's!
Het is ronduit kut als je het al weet, zeker bij zo'n serie. Ik spaar ze nu elke keer op tot een aflevering of 4 a 5. Zijn nu bij 19 en wachten tot het einde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:19 schreef Mindlight het volgende:kut is dat he als je al wat weet? Maar 24 saai? Ik vond alle drie de seizoenen super eigenlijk!
ik ookquote:
.... voor de doodquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:59 schreef Blumchen het volgende:zo.. terug enzo..
T was erg triest...Maar wel een mooie dag....
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
.... voor de dood![]()
Nare dingen, die niet mogen gebeuren
Schoot mij ook als eerste binnen...quote:
quote:
Valt best mee is beste te doenquote:
*geen voorspelbare grapen maakt*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kampioenschap moest gevierd worden met de nodige vaten bier!
De nieuwe Koreaan van psv?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:12 schreef SCH het volgende:
Tong stop - ho.
Zo beter?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Wat een pruts-sig heb je Franky.
quote:
Tifosiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die tekst stond op een 10 meter lang spandoek wat ik gemaakt had.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoords nieuwste aankoop, meteen doorgesluisd naar Excelsior
Yepz, we hadden ook stadionfakkels geregeld en een grote Nederlandse vlag!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Kampioensfeesten van amateurverenigingen zijn gewoon de mooiste.
Kan me nog een paar bij Huizen herinneren.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Issie er al?
in 1990 met Geldropquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Kampioensfeesten van amateurverenigingen zijn gewoon de mooiste.
Kan me nog een paar bij Huizen herinneren.
Als je centraal in Huizen woont welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Nou, vond je Hendrik-Ido-Ambacht, Assen en tegen wie moesten jullie om het algehele kampioenschap van die uithoeken?
Nee. Even denkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie was dat ook alweer? ONS Sneek??
Klopt inderdaad. Het was de laatste wedstrijd voor het Zaterdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Om de Nederlandse titel? Lijkt me sterk, da's ook zaterdag.
quote:Het algeheel amateurlandskampioenschap:
Huizen heeft op zaterdag 7 juni bij Turkiyemspor in Amsterdam goede zaken gedaan door de eerste wedstrijd om het algeheel amateurkampioenschap van Nederland overtuigend met 0 - 3 te winnen.
Al na zo'n 20 minuten voetbal staat Huizen op een riante 0-2 voorsprong. Een voorsprong die in het vervolg van de wedstrijd voldoende is voor de uiteindelijke 0 - 3 overwinning.
Daarmee is Turkiyemspor eigenlijk al de geslagen ploeg voor de thuiswedstrijd op 14 juni in Huizen.
Deze wedstrijd had dus eigenlijk ook schriftelijk afgedaan kunnen worden, want Huizen behoefde geen opening meer te forceren maar kan zich beperken tot het in bedwang houden van de Amsterdammers. En dat lukte. Kersverse ARC-er Bryan Simons heeft aanvankelijk met zijn ploeg wel de 0 - 1 aan Turkiyemspor moeten toestaan, maar de wedstrijd wordt vervolgens met een puntendeling beeindigd: 1 - 1.
En zo wordt sinds enkele jaren weer een zaterdagploeg algemeen amateurkampioen van Nederland.
07 juni za. Turkiyemspor - Huizen 0 - 3
14 juni za. Huizen - Turkiyemspor 1 - 1
Uuuhm! Nee, de jongste is volgens mij een jaar of 23.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd hoor. Nog gasten van een jaar of 18, 19, 20 die in dat team spelen?
Zeg wat mot dat met die bejaardenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:57 schreef Blumchen het volgende:
Owja! Ik heb ook nieuwe foto's enzo in mijn fotoboekje![]()
fotoboek.fok.nl/blumchen
quote:Uit een onderzoek onder de kijkers van Studio Sport blijkt ongeveer de helft van de kijkers niet "vrijwillig" te kijken naar het sportprogramma. Vooral op de zondagavond kijken vrouwen vaak 'gedwongen' met hun man op de bank. Vrouwen hebben de meeste moeite met het kijken naar autosport, voetbal en wielrennen. Bij sporten als turnen en paardensport gaan met name de mannen iets anders doen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
SS verhaal
o.a.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Jij bent stoer! Vandaar dat Noca op je gevallen is.
Nee, die is nu al aan z'n zoveelste maaltijd van vandaag bezig. Iets met melk ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Voor Axel een papje?
Ook lekker, zeker als het vers is!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, die is nu al aan z'n zoveelste maaltijd van vandaag bezig. Iets met melk ofzo
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Jij bent stoer! Vandaar dat Noca op je gevallen is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
Ik lees roddelbladen op de wc, ik bedoel, het moet wel goed absorberen.
Ik ben er bijna overheen, frisse lucht heeft me net wel goed gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Hoest met de grieperitus Vom?
Ja ik zapte net, en zag mijn ouwe Utregse wijkiequote:
Ja joh echt wel mooi, zwembad, sauna, balkon en dakterras! En van binnen zag ie er ook prima uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zapte net, en zag mijn ouwe Utregse wijkie
En dat appartement in Meppel met zwembad, mooi he
Ook in te leveren bij het dichtsbijzijnde café vommie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef Vom het volgende:
Hoppa en weer thuis.
Toch best leuk die laatste training geven, cd-bonnen t.w.v. 30 euries gekregen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Rondje van Jong Ajax!
Nee maar wel in te wisselen bij bank moedersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook in te leveren bij het dichtsbijzijnde café vommie?
Eens kijken of we weer van die leuke dubbele AC avonden krijgen komend seizoenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Rondje van Jong Ajax!
Altijd leukquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eens kijken of we weer van die leuke dubbele AC avonden krijgen komend seizoen
ik ben er de laatste keer bij geweest toen ze eruit gingen tegen Twente. Toen werd het nog gestaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ben er nog een paar keer heen geweest.
Dat kostte je dus geen enkele moeite, die rol past naadloos bij je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
Grappige training, ik was een vrijwilliger bij de VVD
Goezo!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uur bijgepraat met een dierbaar iemand. Bietje moei nu.
Slaap lekker, Tong.quote:Trusten SCH en andere Hoolers.
Zit je weer stiekem achter de computer als je vriendin naar bed isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha ha ha ....... jullie dachten zeker dat ik sliep![]()
![]()
wat een boefje hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem achter de computer als je vriendin naar bed is![]()
Voor de meisjes naar Rio, cultuur Mexico en rust Dominicaanse Rep.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
Avond!
Vanmiddag de vakantie besproken met wat vrienden.
Het wordt of Rio, of de Dominicaanse republiek of Mexico.
Wie helpt ons?
Ja echt welquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Ja, dominicaanse republeiek is vooral stranden enzo, Mexico kun je cultuur en strand combineren en Rio is gewoon stoer.
Heb jij een geldboompje?quote:
Neen helaas niet, ik mag al blij zijn met een vakantie in Nederlandquote:
Da's waar, we gaan voor 3 weken, daarna heb ik nog 3 weken vrij, dus dat uitrusten komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Rio is zeker stoer, maar echt uitrusten doe je dan niet. Dat zou ik ook eigenlijk niet doen als ik daar was.
VoreG is bezopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:40 schreef VoreG het volgende:
biretje garag1
Boe!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha ha ha ....... jullie dachten zeker dat ik sliep![]()
![]()
huh?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was er al bang voor dat VoreG te veel gezopen had na z'n eerste post.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:40 schreef VoreG het volgende:
biretje garag1
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef Vom het volgende:
VoreG is bezopen![]()
[/quotevatl bets mee ;')
Ach je typt nog beter dan als ik bezopen ben dusquote:
Hij wint toch nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Vom en VoreG gaan de strijd voor de George Best-award aan?
2......quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef VoreG het volgende:
bne al weg1
En de winnaar was..... de fles Absinth.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef VoreG het volgende:
wdestijrd met fels abisnth
Pas op voor overstekende nijlpaarden!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef VoreG het volgende:
wdestijrd met fels abisnth
nee wnat hji si op1quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En de winnaar was..... de fles Absinth.![]()
Het zal geen mooi gezicht zijn neequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef VoreG het volgende:
zla ik goren zien?
10-0?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:en ze zijn afgedroogd zoals PSV ajax in de Arena afdroogde in de Arena
39 - 28quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je nog kaartjes voor de FA cup final kunnen bemachtigen?
Val effe lekker dood wil jequote:Op woensdag 18 mei 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje ook weer opzoeken.
Geeft mod-stokje de komende uren, tegen beter weten in, door aan DG.
yup en na de wedstrijd wel weer gelijk terug omdat we FCDB moeten zien degraderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef rubbereend het volgende:dus je mag aankomend weekend naar Cardiff
de Graafschap schopt haarder dus die zullen er wel inblijvenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup en na de wedstrijd wel weer gelijk terug omdat we FCDB moeten zien degraderen
Hij kan het, maar is nog steeds in de ontkenningsfase.quote:
Nee,die van ons hebben minder inzetquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Graafschap schopt haarder dus die zullen er wel inblijven
neequote:Op woensdag 18 mei 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
ach heb je volgend jaar weer een feestje vanwege de promotie, is dat niet veel leuker?
hoezo, je bent neem k aan toch niet blij als Man U wint?quote:
Hoe kan je in hemelsnaam symphatie hebben voor zo'n uitgemolken club?quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, je bent neem k aan toch niet blij als Man U wint?
al is mijn sympathie voor die club nu ook vrijwel weg nu die nare amerikaan de boel heeft gekocht
Man U heeft Giggsquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam symphatie hebben voor zo'n uitgemolken club?
ik acht de kans vrij groot op een teleurstellend weekend voor jequote:Zat er net aan te denken,vorig jaar werd FCDB op de vrijdag op een onwaarschijnlijke manier kampioen en een dag later was ik bij Arsenal v Leicester,de laatste wedstrijd van het seizoen en vierden we na afloop de "Unbeaten season"
Hoe anders kan het nu zijn,FAC verliezen en degraderen
En? Wij Pires en die is beterquote:
Ik op een half succesvol weekend.quote:ik acht de kans vrij groot op een teleurstellend weekend voor je
Piresquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En? Wij Pires en die is beter
[..]
Ik op een half succesvol weekend.
Arsenal is op toeren de laatste weken
enorm? De Spaanse vloot bij Pool is groter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Piresonderdeel van die enorme franse kolonie daar in Londen
Kut,ik vergat Clichy en Flaminiquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
1. Wenger
2. Henry
3. Pires
4. Cygan
5. Clichy
6. Flamini
7. Vieira
zoveel brazilianen hebben we niet
quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kut,ik vergat Clichy en Flamini
Maar goed,al worden ze kampioen met 11 Fransen,I don't give a shit.
Met 1 of 2 gerichte aankopen worden we volgend jaar gewoon kampioen
Nee,dat was begin dit jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
was dat niet toevallig ook de mindere periode van Henry?
Maar wel koudquote:
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:54 schreef Lionheaad het volgende:
goede morgen......
ja lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
wilt er iemand koffie???
1xquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja lekker
ben aangekomen op stage
halve dag
dank uquote:
in het park.....???quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dank u
Misschien even hard lopen van middag![]()
We hebben geen parkquote:
wij hebben een dijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We hebben geen park
we hebben 1 lange straat
Nou zeg dat hebben wij nietquote:
ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
wilt er iemand koffie???
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
wilt er iemand koffie???
dankjequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:49 schreef Lionheaad het volgende:
1 dubbele espresso![]()
en 1 koffie![]()
melk en suiker staan op de bar.
Heerlijk jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:52 schreef appelsientje het volgende:
Wat een geweldige uitvinding trouwens... koffie... heerlijk...
Als je de pak open trekt dan komt de aroma je al tegemoet... hmmmm
koffie snuiven...is dat nieuw??quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heerlijk ja
ik ruik wel eens te hard dan heb ik koffie in mijn neus
Nee dat is juist niet de bedoeling maar even ruiken in het pakquote:
succes dan maar....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:03 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen..
zo naar t ziekenhuis om te kijken of alles goed is.. en als dat zo is hoef ik pas na een half jaar terug
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is juist niet de bedoeling maar even ruiken in het pak![]()
heerlijk
Sterkte...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:03 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen..
zo naar t ziekenhuis om te kijken of alles goed is.. en als dat zo is hoef ik pas na een half jaar terug
Succesquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:03 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen..
oow ik wou hem ook al openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |