Mijn tipsquote:13.00-15.45u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: The Presidents Of The United States Of America, Molotov, Wir Sind Helden, Beth Hart, Trigger Finger,Beef, Sick Of It All, The Frames, Within Temptation, Thirteen Senses en Novastar
19.00-21.53u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: Cake, Kane, Kaiser Chiefs, Di-Rect, Golden Earring, Beth Hart, Heideroosjes, Bloc Party, The Prodigy en Faithless.
22.18-00.30u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: Faithless, Madrugada, Saybia, Gabriel Rios, Apocalyptica en de hoogtepunten van Pinkpop 2005.
Dat is inderdaad een goed plan. Die zijn echt ver afgezakt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Ah dan ga ik even onder within tempation naar Intratuin![]()
Ehm ja he, op 2e pinksterdag, is ook tegen mijn gewoonte in, maar ik heb nog een bon liggen en het is niet zo mooi weer enzoquote:Op maandag 16 mei 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Vind pinkpop ook maar erg matig.
Maar intratuin is natuurlijk nog veel erger.
gelukkig zal het er niet druk zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm ja he, op 2e pinksterdag, is ook tegen mijn gewoonte in, maar ik heb nog een bon liggen en het is niet zo mooi weer enzo
Ik ga maar heeeeeeeel eventjes
Precies het kan mij ook niet boeienquote:
The_BoezelaaRquote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pinkpop hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar wie ben ik he
idd WSH was erg leuk en Beef heb k meerderemalen gezien waarvan maar één keer leuk was en dat was toen ze voorprogramma van Krezip warenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wir sind helden vond ik leuk
Beth Hart ging wel, misschien iets te wild...
Trigger Finger was erg, heel erg slecht... Moneybrother is niet mijn ding...
Ik hou niet van Beef, dus maar even van de televisie weggegaan
en nee ik ben geen Di-Rect fan
Ja erg he..quote:
Ja tuurlijk welquote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Denken jullie dat ik golfer meekrijg naar intratuin?![]()
Ik neem aan van niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Denken jullie dat ik golfer meekrijg naar intratuin?![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Golfert, mocht je dit lezen voor je naar de intratuin gaat;
RUN GOLFER, RUN!!!
och gut daar is iemand bij ons in het team helemaal gek vanquote:
Ik denk dat het bij een single bleefquote:Op maandag 16 mei 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
Sick of it allnaam hebben ze zeker bedacht nadat ze hun eigen CD luisterde
quote:
Ook goedemorgen Ailantsjieieieiequote:Op maandag 16 mei 2005 14:47 schreef Eilanden het volgende:
Ik wilde Molotov zien, maar die heb ik dus al gemist... nice
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Bluezz intratuin is! Maar geen idee of je Golfer mee krijgt
wij?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja within temptation begint.
Wij zijn naar intratuin![]()
![]()
within temptation, dat zingende spookquote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja within temptation begint.
Wij zijn naar intratuin![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Intratuin is misschien maar beter voor Golfer... met bevrijdingsdag vond hij een concert van De La Soul ook al herrie, dus misschien is Intratuin maar beter voor zijn gevoelige oortjes...
The horrorquote:
He, ja!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik zie dat het reageer-scherm veranderd is
Wie is Cache ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Slarioux het volgende:
Als de knopjes het niet doen, gooi je cache even leeg.
Hier wel! Wat handig!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ja!
Het doet alleen niets bij mij, die tekstverwerkingsmeuk?
Ja dit is inderdaad handigquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dit is inderdaad handig
Goed werk voor degene die hier verantwoordelijk voor is (hoewel ik betwijfel of hij/zij hier in Hools komt)
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef komrad het volgende:
lekker zuipen en mooie vrouwen checken dus jawi
ik neem aan dat jij bij dat drankje een vliegticket+ hotel regelt voor me?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:52 schreef JaWi het volgende:
[..].
Waarschijnlijk in Calella, tenminste dat probeer is. 10 weken feest, zon, zee, strand, vrouwen.
Owh, en werken natuurlijk.
Komen jullie een drankje halen?
En vergeet al die gala's nietquote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry JaWi, ik doe 5 weken Zuid-Afrika (vakantie), 3 weken Enschede (werk) 1 week Slowakije (Davis Cup) en nog een weekje Zeeland (familie/vakantie) waarschijnlijk van de zomer, daar gaat Spanje niet tussenpassen
Gala's zijn goed, en ja hoor, het gaat wel weer met mequote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En vergeet al die gala's niet
Ben je al weer een beetje bijgekomen?
Ik dacht dat het rechtstreeks was maar ik hoor niks terwijl ze welal begonnen zijnquote:
Altijd leuk om die ouwe rockers te horen.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef Suijk het volgende:
Golden Earring is toch een beetje vergane glorie?
Ben alleen benieuwd waarom je nog op FOK kwam terwijl je min of meer op het punt staat om te neukenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gala's zijn goed, en ja hoor, het gaat wel weer met me![]()
Mn pc stond nog aan, maar ik vraag het mezelf achteraf ook afquote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd waarom je nog op FOK kwam terwijl je min of meer op het punt staat om te neukenOf is dat iets zo unieks dat je dat met de rest van de wereld moet delen?
Da's wel weer waar natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk om die ouwe rockers te horen.
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mn pc stond nog aan, maar ik vraag het mezelf achteraf ook af![]()
Heb het overigens NIET lopen typen terwijl ze ook in de kamer was, ze stond nog te praten met een vriendin en een maatje van me die 3 huizen verder moesten wezen
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]... OK het maakt het er uiteraard niet minder lekker op
![]()
Zoals ze nu spelen mogen ze van mij nog wel doorgaan hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef Suijk het volgende:
Golden Earring is toch een beetje vergane glorie?
Ipv dat je ons nu laat vragen welke film het was, zeg dan meteen welke film het was!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
Zo net een film gekeken. Hij was goed
Ja ik postte het al in het pinkpop topic. Iedereen is lyrisch over het optreden van de earing. Maar ik heb geen geluid op m'n PC dus kan de livestream niet horen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ipv dat je ons nu laat vragen welke film het was, zeg dan meteen welke film het was!
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
KanE Is V3t wel De BestuhhhHH B4nd t3r WErElD eN DinAnd is muh Lieffiiee!!~!!![]()
![]()
Dan wel met je kaken op elkaar he.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
KanE Is V3t wel De BestuhhhHH B4nd t3r WErElD eN DinAnd is muh Lieffiiee!!~!!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
![]()
MaAr WeL jAmMeR dAt MaRiO, 50 eN aLi B nIeT oP pInKpOp OpTrEdUh!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
![]()
aub damequote:
Hoort de botten kraken!quote:
Leuk, die is zat vannacht.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:54 schreef golfer het volgende:
SMS-je van just me: ze hebben gewonnen en gaan door naar de volgende ronde.
ja, dat helpt niet wel dusquote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Slarioux het volgende:
Als de knopjes het niet doen, gooi je cache even leeg.
Doe mij ook maar een biertjequote:Op maandag 16 mei 2005 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat helpt niet wel dus
thanks
Tijd voor wat C2H5OH![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Chen het volgende:
tvp
TVP's worden sinds kort verwijderd (zie MED)quote:
Aha da's mooi! Maar verdwijnen ze vanzelf of moet een mod dat toch nog doen?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TVP's worden sinds kort verwijderd (zie MED)
Ze staan nu ook niet meer in je MyAt. Het topic waarin je de tvp post dan
Nee, dat moet een modje doen, hier en daar kom je ze nog tegenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha da's mooi! Maar verdwijnen ze vanzelf of moet een mod dat toch nog doen?
krijgen ze het tenminste nog wat drukkerquote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat moet een modje doen, hier en daar kom je ze nog tegen
Dan was hier even een heel snel modje aan het werk.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat moet een modje doen, hier en daar kom je ze nog tegen
Whehehehequote:
suc6, hier smaakte het goedquote:
Kun je niet meer praten?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Vriend komt er aan om m'n mail te repareren en geluid weer te herstellen
ik heb hem nog op de quotequote:
Was geen Loekie zekerquote:Op maandag 16 mei 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Wat een gemene leeuw op Ned-2 eet zo maar een klein hertje op
gaap zeker rapquote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef JaWi het volgende:
Is woensdag de UEFA-cup finale alDat gaap rap
.
Dat zal me mijn reet roestenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Ja, en donderdag halve finale songfestival, het wordt een intensief weekje.
Ligt toch een beetje in de lijn van het Songfestival.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft je bilpartij er niet bij te betrekken hoor.
Jij neukt kont tijdens de telling?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ligt toch een beetje in de lijn van het Songfestival. [afbeelding]
Ik dacht dat je dat leuk zou vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft je bilpartij er niet bij te betrekken hoor.
Heb je je nou al weer volgepropt?quote:
Wat een tijd.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Morgen weer werken! Da's wennen, 6.10 de wekker.
Douche en ontbijt je nietquote:Op maandag 16 mei 2005 19:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een tijd.
Hier gaat ie om 7:40 en om 7:50 eruit en om 8 uur in de auto
Als ie om 7.50 opstaat kan ie mooi 10 minuten onder de douche!quote:
Douche voordat ik na bed ga en in 10 minuten kan ik alles doen. Het scheelt dat ik geen haar hebquote:
Het zal wel gaan regenenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik probeer het even uit te houden. Beetje open mind enzo...
Nergens niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Douche voordat ik na bed ga en in 10 minuten kan ik alles doen. Het scheelt dat ik geen haar heb
kkansloosheid? een uur geleden hoorde ik iets over vrouwen scoren enzoquote:Op maandag 16 mei 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Spain here we come. 10 weken kansloosheid
.
Morgen mail terug.
Misschien welquote:
Ja, maar dat is primaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef komrad het volgende:
[..]
kkansloosheid? een uur geleden hoorde ik iets over vrouwen scoren enzo
Ga je dat doen barman zijn in spanjequote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is prima.
Volgensmij hebben barmannen in spanje best een hip leven.
Ik heb ook niet veel langer nodig. Jij moet je wenkbrauwen natuurlijk epilerenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef Eilanden het volgende:
In 10 minuten klaar om naar je werk te gaan? Red ik nooit!
10 minuten haal ik niet, maar ja eten en douchen is wel erg krap in 10 minutenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel langer nodig. Jij moet je wenkbrauwen natuurlijk epileren
ik lees zelfs de krant nog en geef de poezen eten, in kwartiertje klaarquote:Op maandag 16 mei 2005 19:11 schreef komrad het volgende:
[..]
10 minuten haal ik niet, maar ja eten en douchen is wel erg krap in 10 minuten
Ik heb de douche amper aan in 10 minutenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel langer nodig. Jij moet je wenkbrauwen natuurlijk epileren
Tsjah ik ook maar dat komt omdat wij nog een ouwe ketel hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb de douche amper aan in 10 minuten
wat wou je testen danquote:
So glad you made itquote:Op maandag 16 mei 2005 19:17 schreef pfaf het volgende:
Een nieuwe blèr-ballad van Kane, wát een slecht nummer.
Pfaf, waarom probeer je in godsnaam nog naar die herrie te luisterenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
So glad you made itEn uit gaat de radio, erin gaat Black Sheep Boy van Okkervil RIver.
De wat?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ge ctrl b doet het bij mij niet geloof ik...
Thousands of screaming teenagers can't be wrong.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Pfaf, waarom probeer je in godsnaam nog naar die herrie te luisteren
ok ik ben dus niet de enigequote:
Al je spam doorsturen naar hem.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
woei maar wat kan ik daarmee golfer
preciesquote:
ik neem aan dat je nu een adres gaat geven>?quote:
Wilde het net postenquote:
Bij mij welquote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ge ctrl b doet het bij mij niet geloof ik...
Kick to DIGquote:Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij wel
Als het niet werkte moest je je cache legen.
Precies, met schaamhaar dat destijds heelnormaal was.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Tong heeft nog films uit de oertijd, Hives.
Debbie does Dallas enzo.
Ik heb het over de vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Was zelfs verplicht destijds, anders kwam je er niet in.
Leuk dat klonen 'verklikken'quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Tong heeft nog films uit de oertijd, Hives
Debbie does Dallas enzo.
Dank U voor de tip.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef golfer het volgende:
ff een stukje Golden Earring bekijken op Ned3.
en met de kids en vrouw naar t festival gekomenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Nee Barry ziet eruit zoals een rocker eruit moet zien.
Bijna een parodie, da's juist zoleuk.
het feit opzich niet maar het om welke bands, een Direct en WT kun je in elke feesttent zien. Half Nederland heeft dat wel gezien. beetjwe overbodig om die naar Pinkpop te halen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Het Journaal sprak er vol afschuw over dat "er maar liefst 10 Nederlandse bands op Pinkpop stonden" - alsof dat zo erg is
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
Dan was hier even een heel snel modje aan het werk.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef Vom het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen altijd zo leuk vindt aan Pinkpop, ik vind er echt geen zak aan.
Elk jaar zie je weer van die verzopen mensen die helemaal gaar zijn omdat ze 3 dagen zeiknat geregend zijn en naar een paar bandjes staan te luisteren.
Maar ja het zal wel aan mij liggen
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo kun je alles wel doodredeneren.
Pinkpop is een erg leuk festival met een bijzondere sfeer.volgend jaar maar weer gaan want t kriebelt wel
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Én jij draagt tenminste niet ALTIJD een zonnebril
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terugquote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.
Ik ben misschien te jong om het in de hoogtij dagen te hebben meegemaakt.
Ik bedoel met de muziek is niks mis![]()
brrrrquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.
Volgend jaar weer volle bak, voorspel ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terug
Met Marco BAKker ?quote:
Nee maar toen was ik nog helemaal niet met dat soort dingen bezig...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terug
Staan we gelijk vandaag kwa slechte grappenquote:
lowlands dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee maar toen was ik nog helemaal niet met dat soort dingen bezig...![]()
Precies het begint goedquote:
Ook niet echtquote:
Staan ook opLowlands dit jaar.quote:
Weet je, ook gewoon lekker zonder poespas.quote:
Whehe proppers, als je eens wist hoe slecht dat betaaldquote:
Johquote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Whehe proppers, als je eens wist hoe slecht dat betaald![]()
Die moeten 's morgens om 11 uur weer in de discotheek zijn om kauwgom van de vloer te krabben.![]()
BAN !!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
dan Man U maar mag winnen volgende week
vraag je nu om een ban?quote:
preciesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Volgende week de FA-Cup Finale Henry speelt niet door een blaessure.Dus Dennis kan weer een mooi hoogtepunt zetten opzijn imponante loopbaan.
Die kritiek had ik in het Arsenaltopic. En Dutchgooner verweet me gelijk geen echte suporter van Arsenalte zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmen
alleen al daarom zouden ze dik moeten verliezen van Man Uquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmen
ik ben geen fan van arsenal, hoewel ik het een erg mooie club vindt, met name dat logo. Ik zeg dit in grote eerbied van 1 van Nederlands grootste voetballers ooit, dennis bergkampquote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kritiek had ik in het Arsenaltopic. En Dutchgooner verweet me gelijk geen echte suporter van Arsenalte zijn.
BANquote:Op maandag 16 mei 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen al daarom zouden ze dik moeten verliezen van Man U
Serge of Abe?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stoptquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stopt
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stopt
en als Wenger dan meteen zn hele FRanse vakantiekamp meeneemt kan k t weer als een fatsoenlijke club beschouwenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
goede optie, hoe gaan we dit vorm gevenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als Wenger dan meteen zn hele FRanse vakantiekamp meeneemt kan k t weer als een fatsoenlijke club beschouwen
Boursain verbieden in Londen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef komrad het volgende:
[..]
goede optie, hoe gaan we dit vorm geven
Wat Absurptquote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Kent iemand de term "Absurpt" ? Dit mag toch geen journalistiek meer worden genoemd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17870
ik ken wel absurd, dus tis een typfoutquote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Kent iemand de term "Absurpt" ? Dit mag toch geen journalistiek meer worden genoemd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17870
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |