BAN !!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
dan Man U maar mag winnen volgende week
vraag je nu om een ban?quote:
preciesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Volgende week de FA-Cup Finale Henry speelt niet door een blaessure.Dus Dennis kan weer een mooi hoogtepunt zetten opzijn imponante loopbaan.
Die kritiek had ik in het Arsenaltopic. En Dutchgooner verweet me gelijk geen echte suporter van Arsenalte zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmen
alleen al daarom zouden ze dik moeten verliezen van Man Uquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
wenger loopt trouwens weer met dennis te klooien, wat een eikel dat je zo'n grote voetballer zo laat zwemmen
ik ben geen fan van arsenal, hoewel ik het een erg mooie club vindt, met name dat logo. Ik zeg dit in grote eerbied van 1 van Nederlands grootste voetballers ooit, dennis bergkampquote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kritiek had ik in het Arsenaltopic. En Dutchgooner verweet me gelijk geen echte suporter van Arsenalte zijn.
BANquote:Op maandag 16 mei 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen al daarom zouden ze dik moeten verliezen van Man U
Serge of Abe?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stoptquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stopt
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zxeggen dat ik ook hoop op man U, maar als arsenal wint dan wel via een wonderschone Dennis bergkamp goal die daarna naar wenger loopt en ter plekke zegt dat hij er mee stopt
en als Wenger dan meteen zn hele FRanse vakantiekamp meeneemt kan k t weer als een fatsoenlijke club beschouwenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
goede optie, hoe gaan we dit vorm gevenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als Wenger dan meteen zn hele FRanse vakantiekamp meeneemt kan k t weer als een fatsoenlijke club beschouwen
Boursain verbieden in Londen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef komrad het volgende:
[..]
goede optie, hoe gaan we dit vorm geven
Wat Absurptquote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Kent iemand de term "Absurpt" ? Dit mag toch geen journalistiek meer worden genoemd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17870
ik ken wel absurd, dus tis een typfoutquote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Kent iemand de term "Absurpt" ? Dit mag toch geen journalistiek meer worden genoemd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17870
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |