quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef Vom het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen altijd zo leuk vindt aan Pinkpop, ik vind er echt geen zak aan.
Elk jaar zie je weer van die verzopen mensen die helemaal gaar zijn omdat ze 3 dagen zeiknat geregend zijn en naar een paar bandjes staan te luisteren.
Maar ja het zal wel aan mij liggen
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo kun je alles wel doodredeneren.
Pinkpop is een erg leuk festival met een bijzondere sfeer.volgend jaar maar weer gaan want t kriebelt wel
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Én jij draagt tenminste niet ALTIJD een zonnebril
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terugquote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.
Ik ben misschien te jong om het in de hoogtij dagen te hebben meegemaakt.
Ik bedoel met de muziek is niks mis![]()
brrrrquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.
Volgend jaar weer volle bak, voorspel ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terug
Met Marco BAKker ?quote:
Nee maar toen was ik nog helemaal niet met dat soort dingen bezig...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terug
Staan we gelijk vandaag kwa slechte grappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |