Leuk dat klonen 'verklikken'quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Tong heeft nog films uit de oertijd, Hives
Debbie does Dallas enzo.
Dank U voor de tip.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef golfer het volgende:
ff een stukje Golden Earring bekijken op Ned3.
en met de kids en vrouw naar t festival gekomenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Nee Barry ziet eruit zoals een rocker eruit moet zien.
Bijna een parodie, da's juist zoleuk.
het feit opzich niet maar het om welke bands, een Direct en WT kun je in elke feesttent zien. Half Nederland heeft dat wel gezien. beetjwe overbodig om die naar Pinkpop te halen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Het Journaal sprak er vol afschuw over dat "er maar liefst 10 Nederlandse bands op Pinkpop stonden" - alsof dat zo erg is
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
Dan was hier even een heel snel modje aan het werk.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef Vom het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen altijd zo leuk vindt aan Pinkpop, ik vind er echt geen zak aan.
Elk jaar zie je weer van die verzopen mensen die helemaal gaar zijn omdat ze 3 dagen zeiknat geregend zijn en naar een paar bandjes staan te luisteren.
Maar ja het zal wel aan mij liggen
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo kun je alles wel doodredeneren.
Pinkpop is een erg leuk festival met een bijzondere sfeer.volgend jaar maar weer gaan want t kriebelt wel
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Én jij draagt tenminste niet ALTIJD een zonnebril
3 jaar geleden was t nog volle bak, dus de gloriedagen zijn nog niet zover terugquote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik proef die sfeer niet echt op de tv en de radio.
Ik ben misschien te jong om het in de hoogtij dagen te hebben meegemaakt.
Ik bedoel met de muziek is niks mis![]()
brrrrquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je buiten komen.Tegen die enge zon enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |