Zoals ze nu spelen mogen ze van mij nog wel doorgaan hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef Suijk het volgende:
Golden Earring is toch een beetje vergane glorie?
Ipv dat je ons nu laat vragen welke film het was, zeg dan meteen welke film het was!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
Zo net een film gekeken. Hij was goed
Ja ik postte het al in het pinkpop topic. Iedereen is lyrisch over het optreden van de earing. Maar ik heb geen geluid op m'n PC dus kan de livestream niet horen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ipv dat je ons nu laat vragen welke film het was, zeg dan meteen welke film het was!
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
KanE Is V3t wel De BestuhhhHH B4nd t3r WErElD eN DinAnd is muh Lieffiiee!!~!!![]()
![]()
Dan wel met je kaken op elkaar he.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
KanE Is V3t wel De BestuhhhHH B4nd t3r WErElD eN DinAnd is muh Lieffiiee!!~!!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
![]()
MaAr WeL jAmMeR dAt MaRiO, 50 eN aLi B nIeT oP pInKpOp OpTrEdUh!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
![]()
aub damequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |