Ach je typt nog beter dan als ik bezopen ben dusquote:
Hij wint toch nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Vom en VoreG gaan de strijd voor de George Best-award aan?
2......quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef VoreG het volgende:
bne al weg1
En de winnaar was..... de fles Absinth.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef VoreG het volgende:
wdestijrd met fels abisnth
Pas op voor overstekende nijlpaarden!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef VoreG het volgende:
wdestijrd met fels abisnth
nee wnat hji si op1quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En de winnaar was..... de fles Absinth.![]()
Het zal geen mooi gezicht zijn neequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef VoreG het volgende:
zla ik goren zien?
10-0?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:en ze zijn afgedroogd zoals PSV ajax in de Arena afdroogde in de Arena
39 - 28quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je nog kaartjes voor de FA cup final kunnen bemachtigen?
Val effe lekker dood wil jequote:Op woensdag 18 mei 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje ook weer opzoeken.
Geeft mod-stokje de komende uren, tegen beter weten in, door aan DG.
yup en na de wedstrijd wel weer gelijk terug omdat we FCDB moeten zien degraderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef rubbereend het volgende:dus je mag aankomend weekend naar Cardiff
de Graafschap schopt haarder dus die zullen er wel inblijvenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup en na de wedstrijd wel weer gelijk terug omdat we FCDB moeten zien degraderen
Hij kan het, maar is nog steeds in de ontkenningsfase.quote:
Nee,die van ons hebben minder inzetquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Graafschap schopt haarder dus die zullen er wel inblijven
neequote:Op woensdag 18 mei 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
ach heb je volgend jaar weer een feestje vanwege de promotie, is dat niet veel leuker?
hoezo, je bent neem k aan toch niet blij als Man U wint?quote:
Hoe kan je in hemelsnaam symphatie hebben voor zo'n uitgemolken club?quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, je bent neem k aan toch niet blij als Man U wint?
al is mijn sympathie voor die club nu ook vrijwel weg nu die nare amerikaan de boel heeft gekocht
Man U heeft Giggsquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam symphatie hebben voor zo'n uitgemolken club?
ik acht de kans vrij groot op een teleurstellend weekend voor jequote:Zat er net aan te denken,vorig jaar werd FCDB op de vrijdag op een onwaarschijnlijke manier kampioen en een dag later was ik bij Arsenal v Leicester,de laatste wedstrijd van het seizoen en vierden we na afloop de "Unbeaten season"
Hoe anders kan het nu zijn,FAC verliezen en degraderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |