Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:02 schreef DeStedebouwer het volgende:
Preuts en instant geil is natuurlijk wel wat anders.
Een kloon van een hele leuke vrouw ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:02 schreef mcintosh het volgende:
Jij bent dan ook geen vrouw, maar een kloon...
ja maar niet altijd geil en preuts is ook niet hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:02 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Een kloon van een doodvermoeiende vrouw ja.
Klopt. Maar om dat nou weer helemaal aan te passen. Ik wil geen reacties van mannen, maar van vrouwen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
ja maar niet altijd geil en preuts is ook niet hetzelfde
dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen... :/
Ik geloof echt dat ik een nymfomane ben. Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef Chickje het volgende:
Dat de vrouwen dat hier niet zo snel toegeven, betekent niet dat ze dat niet zijn.
Je zult ongetwijfeld niet de enige zijn.
Heb er zelf niet 24/7 "last" van, maar toch wel regelmatig ja. Ligt ook aan de omstandigheden he.![]()
kan je dat dan in je op zetten? is wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
. Ik wil geen reacties van mannen, maar van vrouwen!
Ja maar als je in SEX een topic opent met als titel "Ben ik de enigste vrouw?" dat lokt mannen als wespen op een glas goedkope ranja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Klopt. Maar om dat nou weer helemaal aan te passen. Ik wil geen reacties van mannen, maar van vrouwen!
Oke. Nu ben ik het zat. Wat staat er in m'n ondertitel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:08 schreef vdo28 het volgende:
Of je de enige vrouw bent?
Vast niet, maar hier hoef je alleen maar puberreacties te verwachten, en je bent trouwens vast een kloon.
Het zei pubertje tegen mequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Aaargh. In ieder topic wat ik open komen de mannelijke pubertjes vertellen dat er 'man' in m'n profiel staat! Ik ga het nog steeds niet aanpassen. En waarom nu wel checken en niet op de TMF chat? Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 5 ]
Hoe kun je dit nou een ziekte noemen. Dit is wat alle mannen willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens het vermoeden dat mannen eerder weten of een vrouw écht nymfo is dan haar vriendinnen dat weten. je doet er wel gaaf over, maar het is een ziekte die voor heel wat relatieproblemen kan zorgen. tip: ga naar iemand die je professioneel kan helpen.
Wel humoristisch dat een mannelijk (Nouja goed, mannelijk gaat ook te ver) pubertje een nymfonane vrouw nadoet in een topic waar hij klaagt over pubers.... (Not!)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Aaargh. In ieder topic wat ik open komen de mannelijke pubertjes vertellen dat er 'man' in m'n profiel staat! Ik ga het nog steeds niet aanpassen. En waarom nu wel checken en niet op de TMF chat? Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 5 ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:13 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou een ziekte noemen. Dit is wat alle mannen willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |