Ja ik zapte net, en zag mijn ouwe Utregse wijkiequote:
Ja joh echt wel mooi, zwembad, sauna, balkon en dakterras! En van binnen zag ie er ook prima uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zapte net, en zag mijn ouwe Utregse wijkie
En dat appartement in Meppel met zwembad, mooi he
Ook in te leveren bij het dichtsbijzijnde café vommie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef Vom het volgende:
Hoppa en weer thuis.
Toch best leuk die laatste training geven, cd-bonnen t.w.v. 30 euries gekregen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Rondje van Jong Ajax!
Nee maar wel in te wisselen bij bank moedersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook in te leveren bij het dichtsbijzijnde café vommie?
Eens kijken of we weer van die leuke dubbele AC avonden krijgen komend seizoenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Rondje van Jong Ajax!
Altijd leukquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eens kijken of we weer van die leuke dubbele AC avonden krijgen komend seizoen
ik ben er de laatste keer bij geweest toen ze eruit gingen tegen Twente. Toen werd het nog gestaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ben er nog een paar keer heen geweest.
Dat kostte je dus geen enkele moeite, die rol past naadloos bij je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
Grappige training, ik was een vrijwilliger bij de VVD
Goezo!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uur bijgepraat met een dierbaar iemand. Bietje moei nu.
Slaap lekker, Tong.quote:Trusten SCH en andere Hoolers.
Zit je weer stiekem achter de computer als je vriendin naar bed isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha ha ha ....... jullie dachten zeker dat ik sliep![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |