Nou nou wat een instellingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Ruis het volgende:
werd een keer tijd.
preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Ruis het volgende:
werd een keer tijd.
Is dat alles wat je te vertellen hebt, gore lul?quote:
Jah we zouden het geheim houden hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef Dos37 het volgende:
wrom weet ik hier neits van af
ik ga in conclaaf met tuut
joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te vertellen hebt, gore lul?
![]()
ik bin gangs met mien stage opdrachten BrauNquote:
Ik blijf nog hoorquote:
Leer eerst eens niet zo spastisch op het toetsenbord te rammen met je Dubbel D, rotte infantielquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef greatgonzo het volgende:
ddaar zijn de meningen over verdeeld, kutnewbie
ie mut oe lip hoaln joh zevertquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Leer eerst eens niet zo spastisch op het toetsenbord te rammen met je Dubbel D, rotte infantiel![]()
De waarheid is boven tafel hequote:
Sinds ??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
Sinds wanneer ga je trouwens naar de marine??
Volgens mij wordt tie boevenvangerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds ??
Over 4 dagen, hij is dr nu nog niet![]()
niet ik blijf gewoon stadionspeakerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
Sinds wanneer ga je trouwens naar de marine??
Pak van m'n hartquote:
zoow ik ben onder de indruk hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij de marine werken homofiele boeren, dat schetst tevens het profiel van dienen Dos37
was je je wel in de keuken danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is trouwens een badkeuken???
Ik ga echt niet koken in m'n badkamer....
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was je je wel in de keuken dan
Die pauper woont in zo'n krot dat alles in één is: zowel huiskamer, keuken, badkamer als plee in één![]()
Zulks een puikende grol he whehehehehehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was je je wel in de keuken dan
Die pauper woont in zo'n krot dat alles in één is: zowel huiskamer, keuken, badkamer als plee in één![]()
Ik ben z'n huisgenoot, knulquote:
Niemand kan BrauN nadoenquote:
quote:
* greatgonzo mopelt iets van "dus als hij in de sloot springt, spring jij er achter aan?"quote:
Dat wat ie doet ie heus niet heel origineel ofzo hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
* greatgonzo mopelt iets van "dus als hij in de sloot springt, spring jij er achter aan?"
que?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat wat ie doet ie heus niet heel origineel ofzo hoor
BrauN aan me zijde, klaar om te strijduhhhquote:
dat doe ik zo evenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jah het zijn allemaal net een stel schapen die gasten, maar uit dat gebrabbel van Dos37 komt ook niet veeel goeds idd, dus veel meer kan die waarschijnlijk ook niet aan als jah zeggen tegen die hogere lui die je lekker in je gezicht tuffen als je iets niet doet
Die leipe bagger flavour.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
BrauN aan me zijde, klaar om te strijduhhh
Ik ben niet de beste maar tenminste mezelf, meelopen heeft nooit en te nimmer gewerktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoop voor je dat je ooit het niveau van BrauN haalt, maar dat bereik je niet door zijn trekjes over te nemen. Kikooo had daar ook al een handje van..
Vooruit dan.quote:
Dank u voor de tip.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Dos, kijk uit als je een zeepje laat vallen onder de douche. Niet op z'n boers bukken, maar netjes door de knieën zakken en het zeepje oppakken. Op die manier verklein je de kans een penis in je ster te krijgen.
Befehl ist Befehl!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef greatgonzo het volgende:
denk dat ze het ook wel tof vinden als je alles in het duits beantwoord:
Jawohl Herr stormbahn Fuhrer!
Jij bent nummer 4??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
wat si dit voor homo slowchat![]()
De drie vrindjes die elkaar in hun kontje nuecken als ze in hun kleine krotje bijeenkomen?
Dat moet toch kunnen op een forum als dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
De drie vrindjes die elkaar in hun kontje nuecken als ze in hun kleine krotje bijeenkomen?
neen, er waren er 3. Ik ben degene die er op attent was.quote:
In dat gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat moet toch kunnen op een forum als dit.
Joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
ga maar lekker bij de marniers zo praten, ben je zo weer thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
je moet wel ABN praten als je gaat Dosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeft
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad is![]()
Alle topics die ik heb geopend op deze naquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jou
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloon
Die staat idd ook hoog op het lijstjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
kijk een echt kwaliteits topic
Ik ben ziek
![]()
Ah, BrauN alias Kikoooooooooooquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezen
daar zijn de meningen erg over verdeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Alle topics die ik heb geopend op deze na![]()
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen jostiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah, BrauN alias Kikooooooooooo![]()
Gelukkig dat mijn kloontsjek V1.2 goed werkt
Die heeft het goed gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen josti![]()
Het gaat erom wat ik vind, de andere meningen zijn niet van belangquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen erg over verdeeld
kikooooooo is geen kloon van me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah, BrauN alias Kikooooooooooo![]()
Gelukkig dat mijn kloontsjek V1.2 goed werkt
Vent, pak je nu deze account weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
kikooooooo is geen kloon van me.
BadKeukenTegel ook niet.
Mongolide relnicht.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Vent, pak je nu deze account weer?
Ik heb een uitdraai gemaakt, en de kloontsjek zit er nooit naast.
Via een topic report worden de uitkomsten van de kloontsjek naar de mods gestuurd, dit als test.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Vent, pak je nu deze account weer?
Ik heb een uitdraai gemaakt, en de kloontsjek zit er nooit naast.
Via een topic report worden de uitkomsten van de kloontsjek naar de mods gestuurd, dit als test.
Ik hoop voor je dat al die kerels bij de marine impotent zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Jongens dit topic had nog wel potentie
netzo als ik bij de marine
ach komquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Jongens dit topic had nog wel potentie
netzo als ik bij de marine
misschien ben ik zelf wel impotent met een tent in mijn broekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat al die kerels bij de marine impotent zijn
heeeeuyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Met 9christensen aan de frontlinie zal Nederland overwinnen.![]()
ha 9christensen hej ook een bron?quote:
ik niiiiiiiiiiiiequote:
billy wa dag ikquote:
wat dr over 4 dagen danquote:
tuut zit in portugalquote:
Ik heb tuut84 nu aan de telefoonquote:
wat zegt he aal?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik heb tuut84 nu aan de telefoon
Wat heerlijk dom lullenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik heb tuut84 nu aan de telefoon
Hij zei: "ik hef zat had moat"quote:
heur 'mquote:
oniequote:
hij kant nie anquote:
Ik heb er 1 aan de muur hangen hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:56 schreef BrauN het volgende:
Ik mis tuut84.
Maar gelukkig heb ik een foto van 'm als wallpaper ingesteld.
Jah, tuut is wel te vergelijken met Jenna Jameson hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 aan de muur hangen hier![]()
ja tuut is nog veel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah, tuut is wel te vergelijken met Jenna Jameson he
laat hem dit nich zien hij get direct naast de klompen lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja tuut is nog veel aantrekkelijker![]()
haha joa letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
laat hem dit nich zien hij get direct naast de klompen lopen
Wat ben ik in een korte tijd toch al immens populairquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We zullen je missen
ie hebt ook zo'n orginele usernamequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat ben ik in een korte tijd toch al immens populair![]()
![]()
![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ie hebt ook zo'n orginele username
whahaahahah naar heraclesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij ook
wanneer laat je hem veranderen
Christensen get naar Heracles
Zit der dik inquote:
Den kreg tuut a die heft meer verdiendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef 9christensen het volgende:
dan wil ik de naam zathad
Noa proaters bint ballelikkersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:07 schreef 9christensen het volgende:
dan neem ik hadzat
ik proat nie noaquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:48 schreef tuut84 het volgende:
dos owee as ie vot goat. as ie vot goat dan goa ik ok. ie mut toch nie rekkenen dat ik hier alleen blief
BrauN is d'r ok nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:48 schreef tuut84 het volgende:
dos owee as ie vot goat. as ie vot goat dan goa ik ok. ie mut toch nie rekkenen dat ik hier alleen blief
en badkeukendingesquote:
das de instelling tuutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:57 schreef tuut84 het volgende:
en ik bin er ok nog soms. as ik er voort wier ben dan kom ik wah weer terug met mien 200 post daags
BrauN kent hem ook wa dag ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef tuut84 het volgende:
wie is badkeukendinges dan weer. mag ik den lie denk ie
das een nieuw foktalentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef tuut84 het volgende:
wie is badkeukendinges dan weer. mag ik den lie denk ie
kinderwerkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef tuut84 het volgende:
dat bedoel ik maar even 9christensen. in de bouwvak dan goa ik voor de 400 post op 1 dag. dooj met 9christensen. ewout ik daag oe ok uut en braun oe d´r bie
voetballn dach ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef tuut84 het volgende:
woar is braun noe dan
Veent kiek maar efkes naar mien postaantal en zie dan wie zal winnenquote:
ik ken oe nog nie eens stoeptegelquote:
Neen, het trainen staat op een laag pitje, daar het seizoen voorbij is.quote:
JOOOOW BRAUN leef ie ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen, het trainen staat op een laag pitje, daar het seizoen voorbij is.![]()
BrauN is dingen aan het doen.
Whatever, het is hier nog steeds het tukkersforum niet, dus die meuk hoeft niet overal op te duiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef tuut84 het volgende:
we zijn nie met z´n drietjes muus. er zijn er meer
ohw. dus jij kent het tukkerforum ook al. hmmz goedbezigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whatever, het is hier nog steeds het tukkersforum niet, dus die meuk hoeft niet overal op te duiken.
goed bezig braunquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen, het trainen staat op een laag pitje, daar het seizoen voorbij is.![]()
BrauN is dingen aan het doen.
Nou zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whatever, het is hier nog steeds het tukkersforum niet, dus die meuk hoeft niet overal op te duiken.
Nee joh gekkie.quote:
owkquote:
had zatquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:07 schreef kastanova het volgende:
Moet die mongool iedere dag dat hij weggaat zo'n kuttopic openen ofzo?
Hij begon laatst ook al te janken toen hij een fucking stukkie ging fietsen!?!.
aans nog watquote:
joa een zak tuffels en een bos moosquote:
heur mquote:
FA Cup finalquote:
oowjaquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ohhh....ik dacht dat tie bij de marine ging....![]()
Dat ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ohhh....ik dacht dat tie bij de marine ging....![]()
Boevenvangers zijn kansloosquote:
daaromquote:
Goedzo, je hebt je ondertitel verandertquote:
Moggûh. Ik kom nog effe niet op msn, want op m'n werk moeten ze denken dat ik vanochtend naar college moest.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt je ondertitel verandert![]()
Mogggguhhhquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moggûh. Ik kom nog effe niet op msn, want op m'n werk moeten ze denken dat ik vanochtend naar college moest.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt je ondertitel verandert![]()
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mogggguhhh, ben je op je frituurvetwerk?
Hoelaat kom je op MSN dan?
Oww, lekker lui aan het doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.![]()
![]()
Stage opdrachten BrauNquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:39 schreef BrauN het volgende:
Oh ja... niet slowchatten. Ontopic dan maar:
DOS WAT DOOJ TOCH AAL!?!?![]()
![]()
/ ; / /; /// ;:
![]()
![]()
![]()
watne lamme donder die braunquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.![]()
![]()
Neen, dienen BrauN blijft stief doorpostenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
watne lamme donder die braun
ie kunt over 3 dagen wa met dos mee de marine in
tot he wier ne ban hefquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, dienen BrauN blijft stief doorposten
dan nemt he zo wier een kloonquote:
oow mijn wel gemeende excuses voor deze valse beschuldigingquote:
Ik wil je wel steunen hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
Nou is iedereen weg
BrauN
9christensen
BadKeukenTegel
ik blijf alleen over
Maak ie oe naaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:02 schreef PolarStars het volgende:
Is dit kloontjes kliekjes topic nu nog open?![]()
wiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Is ie nog niet opgetieft
Joa zeg hequote:
vrijdag 20 mei 2005 @ 12:15quote:
Daar gaat weer een e-mail adres. Ik hoop dat ie snel uitgeklooond is en dat ie een perm ban krijgt en geen e-mail adressen over houdtquote:
quote:
Joa zeg hequote:
bedanktquote:
jooow dos hoe heyt taquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
bedankt
vandaag is het zover
ben best zenuwachtig
Jaja zit nou in een internetcafé in Den Helderquote:
oow joa ik ziet ie ook nogquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Joa wie woaren albei gebanned hoa
Joa goat goe met BrauN, em is nu miet emzelf oan het spelen moar ik moest em de groetjes doen aan gij tukkersquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow joa ik ziet ie ook nog
maarja ie bint der wier
hoest met BrauN
Ok groeten terugquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Joa goat goe met BrauN, em is nu miet emzelf oan het spelen moar ik moest em de groetjes doen aan gij tukkers![]()
![]()
Doanquote:
ik bin trouwens ook wa bliede dat ie der weer bintquote:
Ikzelf bin da ook zeer bliede meujquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik bin trouwens ook wa bliede dat ie der weer bint
opdaaaaaamp joh zevertquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef tuut84 het volgende:
hallooooo hier bin ik ok nog efkes. hoe heyt ta hier. hier geet het nog donders mooi in portugal. donders woarm. alleen mien auto hef een betje kuren mangs.
Tuut joh dram nie zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef tuut84 het volgende:
hallooooo hier bin ik ok nog efkes. hoe heyt ta hier. hier geet het nog donders mooi in portugal. donders woarm. alleen mien auto hef een betje kuren mangs.
joa zeg hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef tuut84 het volgende:
joooow ik bin d'r wier joa. ik zit noe bie illie achter internet. volgende wek krieg ik weer internet. joow
Moin zooowquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef tuut84 het volgende:
joooow ik bin d'r wier joa. ik zit noe bie illie achter internet. volgende wek krieg ik weer internet. joow
ik deed niks aparts ewoutquote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Moin zooow
tuut wat dooj toch aal gisteren
quote:
joa zeg hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |