In dat gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat moet toch kunnen op een forum als dit.
Joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
wat si dit voor homo slowchat![]()
De drie vrindjes die elkaar in hun kontje nuecken als ze in hun kleine krotje bijeenkomen?
ga maar lekker bij de marniers zo praten, ben je zo weer thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
je moet wel ABN praten als je gaat Dosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeft
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad is![]()
Alle topics die ik heb geopend op deze naquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jou
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloon
Die staat idd ook hoog op het lijstjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
kijk een echt kwaliteits topic
Ik ben ziek
![]()
Ah, BrauN alias Kikoooooooooooquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezen
daar zijn de meningen erg over verdeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Alle topics die ik heb geopend op deze na![]()
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen jostiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah, BrauN alias Kikooooooooooo![]()
Gelukkig dat mijn kloontsjek V1.2 goed werkt
Die heeft het goed gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen josti![]()
Het gaat erom wat ik vind, de andere meningen zijn niet van belangquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen erg over verdeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |