Dank u voor de tip.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Dos, kijk uit als je een zeepje laat vallen onder de douche. Niet op z'n boers bukken, maar netjes door de knieën zakken en het zeepje oppakken. Op die manier verklein je de kans een penis in je ster te krijgen.
Befehl ist Befehl!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef greatgonzo het volgende:
denk dat ze het ook wel tof vinden als je alles in het duits beantwoord:
Jawohl Herr stormbahn Fuhrer!
Jij bent nummer 4??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
wat si dit voor homo slowchat![]()
De drie vrindjes die elkaar in hun kontje nuecken als ze in hun kleine krotje bijeenkomen?
Dat moet toch kunnen op een forum als dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
De drie vrindjes die elkaar in hun kontje nuecken als ze in hun kleine krotje bijeenkomen?
neen, er waren er 3. Ik ben degene die er op attent was.quote:
In dat gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat moet toch kunnen op een forum als dit.
Joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef PolarStars het volgende:
ga maar lekker bij de marniers zo praten, ben je zo weer thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
je moet wel ABN praten als je gaat Dosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa zeg he
ik ken oe nie en ik vind oe noe a een groten dull
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Homotopic......waar is SCH als je hem nodig hebt??
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een of andere kutkloon die geen bestaansrecht heeft
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Beschuldig mijn kwaliteitstopics niet daarvan
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ook weer een valse beschuldiging van zo een dorpmongool die denkt dat Drachten een stad is![]()
Alle topics die ik heb geopend op deze naquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
geef mij één voorbeeld van een kwaliteitstopic van jou
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zie je wel, een kutkloon. Of beter: Een wannabe-relkloon
Die staat idd ook hoog op het lijstjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
kijk een echt kwaliteits topic
Ik ben ziek
![]()
Ah, BrauN alias Kikoooooooooooquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neej ik heb me gewoon als de sodemieters goed ingelezen
daar zijn de meningen erg over verdeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Alle topics die ik heb geopend op deze na![]()
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen jostiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah, BrauN alias Kikooooooooooo![]()
Gelukkig dat mijn kloontsjek V1.2 goed werkt
Die heeft het goed gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat je n00bkloonchecker het dan de volgende keer wat beter doen josti![]()
Het gaat erom wat ik vind, de andere meningen zijn niet van belangquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen erg over verdeeld
kikooooooo is geen kloon van me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah, BrauN alias Kikooooooooooo![]()
Gelukkig dat mijn kloontsjek V1.2 goed werkt
Vent, pak je nu deze account weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
kikooooooo is geen kloon van me.
BadKeukenTegel ook niet.
Mongolide relnicht.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Vent, pak je nu deze account weer?
Ik heb een uitdraai gemaakt, en de kloontsjek zit er nooit naast.
Via een topic report worden de uitkomsten van de kloontsjek naar de mods gestuurd, dit als test.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Vent, pak je nu deze account weer?
Ik heb een uitdraai gemaakt, en de kloontsjek zit er nooit naast.
Via een topic report worden de uitkomsten van de kloontsjek naar de mods gestuurd, dit als test.
Ik hoop voor je dat al die kerels bij de marine impotent zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Jongens dit topic had nog wel potentie
netzo als ik bij de marine
ach komquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Jongens dit topic had nog wel potentie
netzo als ik bij de marine
misschien ben ik zelf wel impotent met een tent in mijn broekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat al die kerels bij de marine impotent zijn
heeeeuyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Met 9christensen aan de frontlinie zal Nederland overwinnen.![]()
ha 9christensen hej ook een bron?quote:
ik niiiiiiiiiiiiequote:
billy wa dag ikquote:
wat dr over 4 dagen danquote:
tuut zit in portugalquote:
Ik heb tuut84 nu aan de telefoonquote:
wat zegt he aal?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik heb tuut84 nu aan de telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |