Wat heerlijk dom lullenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik heb tuut84 nu aan de telefoon

Hij zei: "ik hef zat had moat"quote:

heur 'mquote:

oniequote:

hij kant nie anquote:

Ik heb er 1 aan de muur hangen hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:56 schreef BrauN het volgende:
Ik mis tuut84.
Maar gelukkig heb ik een foto van 'm als wallpaper ingesteld.

Jah, tuut is wel te vergelijken met Jenna Jameson hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 aan de muur hangen hier![]()

ja tuut is nog veel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah, tuut is wel te vergelijken met Jenna Jameson he

laat hem dit nich zien hij get direct naast de klompen lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja tuut is nog veel aantrekkelijker![]()

haha joa letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
laat hem dit nich zien hij get direct naast de klompen lopen

Wat ben ik in een korte tijd toch al immens populairquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We zullen je missen

ie hebt ook zo'n orginele usernamequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat ben ik in een korte tijd toch al immens populair![]()
![]()
![]()

Jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ie hebt ook zo'n orginele username

whahaahahah naar heraclesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij ook
wanneer laat je hem veranderen
Christensen get naar Heracles

Zit der dik inquote:

Den kreg tuut a die heft meer verdiendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef 9christensen het volgende:
dan wil ik de naam zathad

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |