had zatquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:07 schreef kastanova het volgende:
Moet die mongool iedere dag dat hij weggaat zo'n kuttopic openen ofzo?
Hij begon laatst ook al te janken toen hij een fucking stukkie ging fietsen!?!.
aans nog watquote:
joa een zak tuffels en een bos moosquote:
heur mquote:
FA Cup finalquote:
oowjaquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ohhh....ik dacht dat tie bij de marine ging....![]()
Dat ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ohhh....ik dacht dat tie bij de marine ging....![]()
Boevenvangers zijn kansloosquote:
daaromquote:
Goedzo, je hebt je ondertitel verandertquote:
Moggûh. Ik kom nog effe niet op msn, want op m'n werk moeten ze denken dat ik vanochtend naar college moest.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt je ondertitel verandert![]()
Mogggguhhhquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moggûh. Ik kom nog effe niet op msn, want op m'n werk moeten ze denken dat ik vanochtend naar college moest.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt je ondertitel verandert![]()
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mogggguhhh, ben je op je frituurvetwerk?
Hoelaat kom je op MSN dan?
Oww, lekker lui aan het doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.![]()
![]()
Stage opdrachten BrauNquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:39 schreef BrauN het volgende:
Oh ja... niet slowchatten. Ontopic dan maar:
DOS WAT DOOJ TOCH AAL!?!?![]()
![]()
/ ; / /; /// ;:
![]()
![]()
![]()
watne lamme donder die braunquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik ben thuis, maar het zou vanochtend druk zijn bij 't vrieshuis, dus was mij gevraagd om te komen werken. Uiteraard heb ik middels een waterdichte smoes duidelijk gemaakt dat ik college had vanochtend, wat helegaar niet het geval is.![]()
![]()
Neen, dienen BrauN blijft stief doorpostenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
watne lamme donder die braun
ie kunt over 3 dagen wa met dos mee de marine in
tot he wier ne ban hefquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, dienen BrauN blijft stief doorposten
dan nemt he zo wier een kloonquote:
oow mijn wel gemeende excuses voor deze valse beschuldigingquote:
Ik wil je wel steunen hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
Nou is iedereen weg
BrauN
9christensen
BadKeukenTegel
ik blijf alleen over
Maak ie oe naaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:02 schreef PolarStars het volgende:
Is dit kloontjes kliekjes topic nu nog open?![]()
wiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Is ie nog niet opgetieft
Joa zeg hequote:
vrijdag 20 mei 2005 @ 12:15quote:
Daar gaat weer een e-mail adres. Ik hoop dat ie snel uitgeklooond is en dat ie een perm ban krijgt en geen e-mail adressen over houdtquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |