Nou nou wat een instellingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Ruis het volgende:
werd een keer tijd.
preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Ruis het volgende:
werd een keer tijd.
Is dat alles wat je te vertellen hebt, gore lul?quote:
Jah we zouden het geheim houden hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef Dos37 het volgende:
wrom weet ik hier neits van af
ik ga in conclaaf met tuut
joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te vertellen hebt, gore lul?
![]()
ik bin gangs met mien stage opdrachten BrauNquote:
Ik blijf nog hoorquote:
Leer eerst eens niet zo spastisch op het toetsenbord te rammen met je Dubbel D, rotte infantielquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef greatgonzo het volgende:
ddaar zijn de meningen over verdeeld, kutnewbie
ie mut oe lip hoaln joh zevertquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Leer eerst eens niet zo spastisch op het toetsenbord te rammen met je Dubbel D, rotte infantiel![]()
De waarheid is boven tafel hequote:
Sinds ??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
Sinds wanneer ga je trouwens naar de marine??
Volgens mij wordt tie boevenvangerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds ??
Over 4 dagen, hij is dr nu nog niet![]()
niet ik blijf gewoon stadionspeakerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
Sinds wanneer ga je trouwens naar de marine??
Pak van m'n hartquote:
zoow ik ben onder de indruk hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij de marine werken homofiele boeren, dat schetst tevens het profiel van dienen Dos37
was je je wel in de keuken danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is trouwens een badkeuken???
Ik ga echt niet koken in m'n badkamer....
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was je je wel in de keuken dan
Die pauper woont in zo'n krot dat alles in één is: zowel huiskamer, keuken, badkamer als plee in één![]()
Zulks een puikende grol he whehehehehehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was je je wel in de keuken dan
Die pauper woont in zo'n krot dat alles in één is: zowel huiskamer, keuken, badkamer als plee in één![]()
Ik ben z'n huisgenoot, knulquote:
Niemand kan BrauN nadoenquote:
quote:
* greatgonzo mopelt iets van "dus als hij in de sloot springt, spring jij er achter aan?"quote:
Dat wat ie doet ie heus niet heel origineel ofzo hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
* greatgonzo mopelt iets van "dus als hij in de sloot springt, spring jij er achter aan?"
que?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat wat ie doet ie heus niet heel origineel ofzo hoor
BrauN aan me zijde, klaar om te strijduhhhquote:
dat doe ik zo evenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jah het zijn allemaal net een stel schapen die gasten, maar uit dat gebrabbel van Dos37 komt ook niet veeel goeds idd, dus veel meer kan die waarschijnlijk ook niet aan als jah zeggen tegen die hogere lui die je lekker in je gezicht tuffen als je iets niet doet
Die leipe bagger flavour.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
BrauN aan me zijde, klaar om te strijduhhh
Ik ben niet de beste maar tenminste mezelf, meelopen heeft nooit en te nimmer gewerktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoop voor je dat je ooit het niveau van BrauN haalt, maar dat bereik je niet door zijn trekjes over te nemen. Kikooo had daar ook al een handje van..
Vooruit dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |